Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz csongi #125020 üzenetére

    "Bandit, V blokkok rezonalni fognak. De motorozas ilyen.
    Ez legyen a legnagyobb gond"

    Sok csaj mondta, hogy nagyon szeret egy bizonyos fordulatot vagy terhelésváltást a V-motorjaimon :K

    "önmagam hite vagyok magamban"

  • bacus

    őstag

    válasz csongi #125020 üzenetére

    "BMW koltseges"

    Szerintem maga a motorozás költséges. :)

    1,
    Az üzemanyagra költött pénz jelentős, főként, hogy autóval azt nézzük, hogy tudsz egy évben kevesebbet menni, megúszni hogy oda menj, míg motorral, pont fordítva.., merre kerüljünk, hogy jót motorozzunk.
    Nyilván mindenkinél más, de 1 napos túra minimum 1 tank benzin, de előfordult már, hogy 4x tankoltam a két nap alatt. Ehhez még hozzáteszed a gumi kopást visszaosztod 1 km-re és megdöbbentő 50 Ft/km alá nem tudsz menni. A nevetségesen olcsó üzemben tartás a kis v-stromnál közel 800 Ft / nap-ra jött ki ! Ez nincs évi 300e forint. (ebben minden benne van, vétel - eladás közötti különbség, illetve minden ráköltött forint, szervizek, pl a hátsó doboz ára is., biztosítások - ami volt, hogy nem a legolcsóbb lett, a dobozok persze megmaradtak a mostani motorra ..)

    2,
    És persze itt (is) igaz, hogy minél olcsóbb a vásárlás, annál "foglalkozósabb" lehet.
    Egy új BMW első szervizei nem drágább mint egy új Suzukié. Legalábbis tavaly valaki írta a 1050 v-strom 12e-es szervizéért (márka szervizben) 165e forintot fizetett. Azért ennyiből a BMW is megoldja. :) (pedig ha jól tudom itt még nincs is gyertya csere, láncszettet se kellett cserélni, de tény, hogy nem ismerem a részleteket)

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák