Új hozzászólás Aktív témák

  • JohnyBlue

    őstag

    válasz copass #39492 üzenetére

    Persze hogy az :D

    Az edigital ASZF-je szerint jogukban áll ilyen esetekben korrigálni az elírt terméknél. Amit egyeztetnek velem, hogy úgy kell e vagy sem.

    Szóval nagyon valószínű, hogy nem lesz ebből semmi de az ördög nem alszik és csodák mindig vannak :D

    3.4.

    Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ide értve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Ügyfelet ezen elállási jog indokolás nélkül megilleti.

    https://ipollo.com/?ref=johnyblue

Új hozzászólás Aktív témák