-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #18332 üzenetére
600.000. csak akkor ér ha garázsban volt tartva és számla van minden javításról.
Azaz szervízkönyves.Nagyon gondold, meg, hogy thalia vagy megane I mert a Megane jobban pakolható kényelmesebb sokkal és ami nem mindegy 600.000.- olyan patyolat van belőlük, hogy el se hiszem néha.
Szóval erősen gondold meg.
Más:
Pont holnap megyek haverral Scenicet venni, megkért menjek el vele, mert ő nem tudja mit kell nézni egy renaultonRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #19604 üzenetére
Ha kivan a hátsó hidad kösd fel a gatyád.
Azt felújíttatni kell, mert új nincs és nem is érné meg a felújítás is 60.000.- körül mozog.De ha csak a lengéssel van a bajod, az a lengéscsillapító miatt van, a torziós rúd ha "kuka"javításra szorul akkor a kerékösszetartásod hátul látványosan elmegy, illetve egy hatalmas reccsenés pattanás közben szokott eltörni.
Ha csak annyi a baj, hogy kileng a kocsi akkor az lengéscsillapító.
Ha kanyarok közben instabil akkor hátsó híd felújítás.Renault power
-
tresh
addikt
válasz Nordik #19608 üzenetére
torziós rugó nincs benne hanem torziós rúd ami olyan edzet acélból van hogy hamarabb rohadna porrá az autód mint az Ezeknél a hidaknál általában a belső tűgörgők fáradnak el amik a jobb és bal oldali "csonkos lenkgőkarokon" felelős a mozgásért..(bár ez ált pözsó és citroennél jön elő leggyakrabban)..tehát ha hídal van baj akkor kerékösszetartásból (dől, terpeszt) vagy nem mozog megfelelően esetleg ropog állapítható meg. Ha dől terpeszt a hiba forrása a tűgörgőknél keresendő ennek cseréjéhez darabokra kell szedni a hidat és ezért drága mert ilyenkor ha már lent van és szét van kapva az ember felújítja teljesen akkor van értelme...ha csak megül a segge (persze ez is súly kérdése hogy mennyire, mert ha 4 100kg-s ember ül be egy 900kg-s kocsiba ami össz.súlyterhelése mondjuk max 1,3 t akkor ülni fog és az teljesen normális ) akkor gátlok lesznek a ludasak elfáradtak csere megoldhatja ezt a problémát
-
tresh
addikt
válasz Nordik #19979 üzenetére
Komplett vezérlés: szíj+fesz.görgő+vízpumpa
főtengely/vez szimmeringhez akkor nyúlnék ha kell..igen vízpumpa cserélnél elfolyik egy része ha nem nagyon trutyis akkor csak rátölt ha gázosnak érzed egy átmosás nem árt és utána mehet bele a cucc
én még ránéznék a szelepekre(szelephézag állítás) és a gyertyákra is..
hirtelen ennyi jutott eszembe
-
_NCT
őstag
válasz Nordik #20005 üzenetére
Én is néztem a Tescoba, nem volt normális U adapteres, nem hogy Valeo-ba. És ez még a legalja árkategória ahogy néztem. Másik sem volt elkopva, csak annyira megridegült a gumi, hogy ugrált a szélvédőn törlésnél.
FRENK1988: hogy mit?
SocketA: látom Neked is nehezen indul be a MEgane-os karriered
WolfLenny: helyi Meteor autósbolt.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz Nordik #20098 üzenetére
Ugy mindent. A tanktól kezdve a csöveken át egészen a motorig ahol lerakódás lehet. Igaz én nem használtam de azt mondják, hogy nyáron 50-50%-ig is el lehet menni átalakítás nélkül. Télen szerényebben kell keverni.
Szvsz nem látom értelmét egy jó állapotú gépnél. De ha mégis átváltasz akkor a benzinszűrőt sűrűbben cserélj és a csövekre is figyelj oda mert szereti "megenni" az alkohol a gumi/műanyag üvegetNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20101 üzenetére
E85
ENI és AVIA kutakon mindegyiken van.Valamint annyi, hogy nem esz meg semmit.
Ha 100% etanollal járnál akkor a benzinpumpát egy idő után meg tudja akasztani, mert az némely típusokban rézből van és oxidálja a rezet.
De a mi kocsijainkban műanyagból van tehát nyugodt szívvel használhatod.
Viszont az öreg gépbe ne tegyél 50%-nál több etanolt semmiképen, mert nem fogsz tudni közlekedne vele.
Annyira megváltoztatja a motor karakterisztikáját.
Én is 50-50%ban használom és nekem második vizsgára megy a kocsi tehát mondhatom jó ideje használom így semmit nem kezdett ki, ez marhaság.
Félnek az emberek, mert bemagyarázták nekik az olaj lobbisták, hogy juj nem szabad etanolt használni fúj csúnya mumus etanol abból olajsejk papa nem kap egy fillért se mert itthon gyártjuk nem szabad azt tankolni.Azt hiszem joggal írom le 5évnyi etanolozás után, hogy nem teszi tönkre a kocsit.
A golfomba is etanoloztam azóta is rója Veszprém utcáit oda került le a kis 1.6 os és semmi baja, pedig az már 23 éves szerkezet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20104 üzenetére
2X3X szvsz tegyél hozzá egymás után, hogy amit fellazít azt ki is mossa.
Az injektor az alapjárat és a lambdaszonda szokta szeretni a cuccot.
10hez az 5 elég kezdésnek.
De 10/10 az igazi.
Elején ne ilyedj meg egyszer kétszer fulladhat majd, amikor nagyobb adag dzsúz jön ki főleg nálad ahogy írtad 21 éves a kocsi.
De gondja baja nem lesz.
Egy ilyen kezelés után, a benzinszűrőt azért majd cseréld, mert az megtelik takonnyal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20110 üzenetére
attól függ meddig akarod hajtani a kocsit és mennyire kened neki.
Nekem gates-em van semmi gondom vele.
De a dayco is elmegy.
Az optimalt 50.000.km-hosszabb távra nem tenném fel, sok rá a panasz, hogy megnyúlik és utána képes akár egy fognyi eltérést is produkálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20296 üzenetére
Basszus most nézem lehet, hogy a clio alatt tényleg gumicső van???
A megane ok alatt réz cső megy legalábbis az enyém alatt egy vékony merevfalú csővezés megy hasonlít a fékcsőhöz.
Aztán a tűzfalnál lesz belőle gumicső, egy csatlakozás után.
Meg egy kis darab gyorscsatis gumicső van a benzinszűrő előtt.Hm. most feltetted a mai kérdést
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20417 üzenetére
Hát srácok nem tudom, mi van nálatok, ha én ezt állítom akkor az alapjáratom szépen ingázik fel le ahogy állítom.
A felső csavarral pedig azt lehet beállítani, hogy mi legyen a minimum érték amire visszaejti az alapjáratot, azaz annak a fix 750-es értéket kell tartania.
Gondolkozom még rajta mi lehet a bibi, de ennek így kell működnie, nem véletlen vannak ott a csavarok.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20422 üzenetére
Utána ások a témának, mert lehetnek típus specifikus dolgok a te esetedben főleg, mert neked 1.2-es a clio, de Giigznél így kell működnie. Mert az övé olyan mint az enyém.
De szerintem vagy az ECU szar vagy a fojtószelep pozíció jeladója ami a másik oldalon van az a 4 tűs barna csatis.
HA az rossz értéket ad le nem állít után az alapjárati motor nem ejti le a minimum értékre.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #20422 üzenetére
Bár most gondolkozom, én lehet nem is jó irányba tekertem a csavart.
Mivel ez egy finom emelkedésű jobbos metrikus menet, ha jobbra tekerem tehát mintha meghúznék egy csavart akkor sokkal nagyobb lesz a hézag a csavar vége és az alapjárati motor "feje" között, így a folytószelepnél is nagyobb hézag keletkezik, ergo nagyobb alapjárat.
Tehát nekünk ki kell csavarnunk azt a csavart így közelebb kerül az ütköző az alapjárati motorhoz, illetve fent is a finombeállítónál és a folytószelep is jobban zár...
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20427 üzenetére
Menet közben fog felütközni, bemelegített motornál.
A baj az, hogy rosszkor nézitek.Ha be van szerelve az injektor és az ECU vezérli, akkor nem fog hozzáérni az ütközőhöz.
Hiszen az alapjárati motor szabályoz és nem is érhet hozzá az ütközőhöz.
Na valahogy megoldom, hogy a beszerelt működő állapotról is csinálok majd videót.
Addig kitartás.Tehát alap helyzetben ha el lenne zárva a fojtószelep, akkor nem indulna be az autó.
Hogy meg is értsétek mit mondok, ültessétek be az asszonyt a sógort a szomszédot és indíttassátok be vele a kocsit, úgy hogy közben nézitek mi történik az alapjárati motorral, és a fojtószelep rudazattal mikor hova pozicionál.Akkor rögtön megértitek.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz Nordik #20460 üzenetére
Erre én is gondoltam már párszor
Nagyon remélem, hogy a jelenlegi szerelőm is tud majd valami megoldást, de ha nem, a haverja, segítője amikor itt voltak, mindig hívott valakit, aki állítólag nagyon ért a Rönókhoz. Szerintem most is tőle fognak segítséget kérni, és akkor hátha meg tudják csinálni.
De az biztos, hogy ez nem egy egyszerű alapjárati motor beállítás, itt vagy valami jeladó a rossz, vagy a komplett injektor, vagy a lambdaszonda, az biztos, hogy legalább 10-20k-ba fog fájni, amihez nincs kedvem
Rob: A felső holtponti jeladó miatt nem lehet ez egyébként? Mert ugye az adja a fordulatszám jelet, lehet az egész hiba onnan indul. Rosszul adja a jelet, az ecu nem tud vele mit kezdeni, és beáll egy ilyen szerviz értékre.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20504 üzenetére
A főtengely szimeringet és a vezérműtengely szimeringet effektív egyszerű cserélni vezérlés cserénél, mert akkor már úgy is szét van kapva, de a féltengely szimering az más kérdés, ott a tengelyeket ki kell venni minden kép, és mivel nedvesen futó a váltóolajat is le kell engedni, vagy cserélni, után tölteni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20595 üzenetére
Ha annyira lötyög a kerék, akkor annak a csapágynak már igen tisztességesen kell morognia.
Nem hallottad a hangján?
Csak mert ha kicseréled a csapágyakat is és ugyan úgy lógni fog a kereked akkor biztos morcos leszel és joggal.De ha a kereket megrángatod és lötyög az nagyon durva csapágy kopás, ha valóban az.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Nordik #20595 üzenetére
anyag nem vészes inkább a munkadíj mert nem két perc alatt lehet kicserélni..én is szét kaptma darabokra az elejét akkor csináltam és odaadtam szakinak akinek volt prése hogy nyomja ki és tegye bele az újat De szerintem nem lesz vészes árba
(#20597) rob210 : stab, vagy alsó trapézgömbfej lehet a ludas
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20604 üzenetére
Ha lötyög a kerék és csapágy miatt akkor annak búgni kell olyan nincs hogy nem.
Nekem csak kezdődő morgása volt nem is lötyögött, csak ha nagyon erősen megrángattam, de hangja volt.Szerintem az vagy nem csapágy vagy annyira szét van már rágva, hogy csoda hogy nem állt be a kereked.
Inkább gyanakszom a gömbfejre vagy a kormány összekötőre.
Mind a két oldalt csinálja vagy csak az egyiken. (mármint a lötyögést)Illetve a kormánynak van holtjátéka?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20609 üzenetére
Na ezt jó hogy leírtad. akkor meg is van a hiba.
A csapágy a tárcsában van.
Ha neked a gumiharangnál mozog, akkor nem a csapágyaddal van a baj.
Ha csak azért mozog, mert a tárcsa szarul van fent na az az egyszerűbb és olcsóbb megoldás.
Én a helyedben először megnézném a tárcsát, hogy rendesen fel van-e fogatva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20660 üzenetére
igen két felfogatási pont van.
Meg egy talpas gömbfej van rászerelve ugye ami szintén képes lógni lötyögni.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs