-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16166 üzenetére
Sajnos ez alatt nem nagyon van csavarhúzós Persze a drágább jobb, de nem nagyon akarok ennél többet most erre kiadni. Tényleg csak hobbi célra lesz, komolyabb műveletekhez úgyis szervizbe megy az autó, nem akarok én hengerfejet leszedni meg ilyeneket.
MOD: szerintem Te valami hasonlót mondasz rob.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz rob210 #16228 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy ha elfértek a vagon R ben akkor minek volt a scanic?
1: elől a fejtér nagyobb a WR-ben mint a scenicben, én magasan szeretek ülni
2: hátul a gyerek elfér
3: a csomagtérre rá tudom fogni, azért nem hordom a szerszámokat, mert nem fér el. folyamatosan 150kg túlsúlyal rohangáltammegoldható hogy elférjünk, mert a scenicben a csomagteret elfelejthetted, koppra tele volt, a kocsi maradék tere annyi, mint a wr üresen
Elég lett volna egy megane ami azért jóval kevesebbszer hibásodik meg tapasztalatom szerint.
No ezt mire alapozod? kb ugyanaz a technika, legalábbis ami nekem elromlott, az 99% kompatibilis, így ez a kijelentés nem helytálló
egyébként nem elég, a megane 10cm-el alacsonyabb mint a scenic, a wr 10-el magasabb mint a scenicElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16307 üzenetére
Pontosan Amúgy azért is becsapós a mi jelzésünk mert a felétől felfelé nagyobb az osztás így gyorsabbnak látszik a mutató mozgása..először én is meg ijedtem hogy 3/4eden volt a mutató mentem kb 100km-t és már a felén volt mondom ez meg mi..és simán mentem vele még 500km igaz akkor már be be villant a visszajelző..
és itt volt az a pont amikor rájöttem hogy dísznek jó..de én is a napi számlálót nézem..ált. mindig egy 10-esért tankolok az 23 liter kb és avval meg a maradékkal kb 30liter van benne az meg kb 400km így olyan 390km nél meg itatom -
tresh
addikt
válasz rob210 #16364 üzenetére
Persze nem is arra gondoltam de hogy minden verseny után motort cserélnek abba is biztos vagyok azért 300cm3 űrtartalom növelés egy 1600cm3 ből nem hiszem hogy sokáig bírná a blokk azért ezek a motorok pörögnek és lehet csodahűtés is szerintem megfog repedni a blokk egy két verseny után főleg hogy kompressziót is növeltek, persze nem kérdőjelezem meg a szaktudásukat mert tuti többet láttak csináltak ilyet mint én csak pusztán paraszti logikámmal gondolkoztam..én inkább az 1.6 ot piszkáltam volna azért honda vonalon a vti is tud komoly adatokkal szolgálni
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16366 üzenetére
Hallottam de szkeptikus vagyok ezek terén hiába fejlődik a technika..én régi módi vagyok e téren a motornak van egy adott tartaléka ami ha kevés akkor nem fúrok faragok hanem motort cserélek..pl a saját motoromat ha megtoldanám egy kompresszorral akkor kb 160 LE lenne a vége persze hajtókar,dugók stb cseréjével..na most ez pénzbe és tartósságba sehol se lesz ha inkább bele teszem a 2.0 litert ami majdnem ugyan ez tudja produkálni
Ezért van hogy a hidegrázás kerülget ezektől az új 1.0-1.4 turbos benyás motoroktól..
-
rob210
Topikgazda
válasz rob210 #16400 üzenetére
Na a linkelést meg kifelejtettem http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr_ulesfutes-6551277
Kérdés a Birth milyen minőségű utángyártó?
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16401 üzenetére
Nagyon jó gépek 306-os klubba benne vagyok mivel én is tulaj voltam anno és lehet újra leszek Ha jól emlékszek ezek t-mobile-os céges gépek voltak..ha gondolod és kell infó utána járok...egyetlen sarkalatos pontjuk hogy hátsóhíd rendbe legyen illetve 1.6 ból az S3-as szériát kell keresni ugyan is az elődöknél..S1;S2 előfordul alapjárati probléma amire még nem nagyon van megoldás viszont ez más s3 -oknál megszűnt jelenség. Érdemes amúgy a 100Le kiadásokat keresni ritka viszont igen jó gépek egyike azt hiszem sedánokból van ált ilyen csak
Roland Garros 306 ez egy hatalmas vétel lehet ritka mint a fehér holló igaz egy s2 es változat
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16413 üzenetére
Köszi az infót minden jól jön mert komolyabban rá fogok állni a témára..bár elsőre a hf cseréjén gondolkodtam a 90 lovaséra de ahhoz kéne tudom hogy akinek az van milyen ecuja van Szal ha valakinek megane m1 ph1 90 pacisa van jöhetne egy ecu típus /szám mi vezérli mert elvileg csak a hf és a vez.mű tengely más azt meg bagóért veszek és rögtön egy 10-15 paci
(#16414) giigz: nem hiszem szerintem az is nagyot kapott
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #16422 üzenetére
Egyébként ha a motor jó állapotban van, nem eszi az olajat, és úgy általánosságban működik, klíma, ABS működik, akkor ez még majdhogynem nekem is elgondolkoztató lehet. 250k-t leteszek az asztalra, átszerelem ami kell nekem, tehát motor, klíma, ABS (ha lehetséges), ködfényszóró, gondolom alapjárati motor is jó, esetleg felsőholtponti jeladó is, fordulatszámmérős óra, ha jó az enyémbe, a maradékot eladom 50k-ért, + a saját motoromat 50k-ért, és 150k-ból megvan minden, amire szükségem van, 135 LE-s motorral
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16418 üzenetére
Jaja és ha jól gondolom/tudom ez még 8v-s akar lenni De amúgy tényleg nem lenne hülyeség akár egy jobb kormányos jó állapotú autót közösen megvenni persze olyat amibe mindenkinek van valami használható majd kibelezni és ami meg marad pl váz az mehet a méhbe a többi alkatrész meg tartalék/eladó sorba tenni
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #16436 üzenetére
nincs látható helyen? mert akkor fényképezd le és mutasd meg a boltban.
kovácsautónál neten nem találtad? ott szokott lenni biztosan kép és ki is van írva, hogy melyik hová való."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16459 üzenetére
Nincs lehetetlen akkor 16v -s moci lesz benne De azért ha meghozza haver szétbombázom ugyan is csak azért idegesít a jelenlegi mert nem tudom úgy megoldani a megvilágítás ahogy én szeretném a fos narancs lap végett..
(#16462) giigz : én pont tegnap hogy mentem haza cég előtt beindítottam, munkatárs meg az 1.6 fokát elszívtunk egy cigit vissza csücs és azt hittem nem jár a motor és rá akartam indítani
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16464 üzenetére
Tudom ez az én nagy bajom(ezért lesz csak komplett HF csere a 90 pacisra bár az a bajom hogy szerintem ott is más az ecu.De erről még bővebb infót nem sikerült gyűjtenem csak annyit tudok hogy a különbség a kompresszióba van 9.1 kontra 9.7 amit a hengerfej+vez.műtengely csere megold).. kék az fosvágen nem szeresem csak sötétebb narancs/vörös jöhet szóba mert az nekem nyugtatja a szemem..
(#16467) FerNandor: akkor szépen járhat az a turbodénes is bár faterom lagunája is nagyon csendben ketyeg
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Formula-1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos tablet topic
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest