-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #24892 üzenetére
Esetleg egy kis videó sem ártana, ha nem akarod kipörgetni akkor nem muszáj 0-100, de egy 80-120-nak nagyon tudnék örülni kíváncsiságból, hogy mekkora is a különbség az enyémhez képest, VIDEÓVAL
Vagy ha országúton csinálod és nem akarod átlépni a sebességhatárt, akkor 70-110 óra szerint 4 vagy 5-ben, már jó lenne
És persze amit régen beszéltünk alapjáratos videó, arra is kíváncsi lennék, gurulásból fékezve...
Ja igen, és ha már egyszer elkezdesz videózni, akkor nyitott motorháztetőnél egy kis alapjárat
-
Sacaf1
újonc
válasz
rob210 #24889 üzenetére
Hali!Már vettem bele 3db termosztátot is Gates,Facet....Csináltam már termosztát levest is itthon,szépen nyitnak úgy kb 90fok körül ,digitális műszerrel néztem.......Még amúgy azt vettem észre,amikor megállok a kocsival egy hosszabb út után,és felnyitom a motorteret és a kiegyenlítőtartálynak a kupakját lelazítom,akkor nyomás van van benne és (levegőt nyom ki).......nekem ez fura ...
-
gabx76
senior tag
válasz
rob210 #24878 üzenetére
Jelentem, még mindig nem tudom pontosan mi hibája van a bocinak:
A szerelő gyakorlatilag kizárt mindent, (gépre dugták, kompressziót mértek, szikra is van) jó eséllyel az injektor-szelep rendetlenkedik. Csütörtökre tud cseredarabot, addigra kiderül mi a hézag.
Esélyesnek látom, hogy igaza van, mert bár korábban ellenőrizték a befecskendezőket, akkor mindegyik ugyanakkora átvitelt produkált, viszont azt megemlítették, hogy rámérve az egyiknek 2ohm-mal nagyobb az ellenállása a többinél. El tudom képzelni, hogy meghülyítette ezáltal a vezérlést is.[ Szerkesztve ]
-
válasz
rob210 #24926 üzenetére
De en a hatso ulesek csatlakozasait szeretnem befujni, meg a biztonsagi ov csatlakozokat, mert szerintem valahonnan onnan jon a nyiszorgas. Ott nincs muanyag, de koszia figyelmezetest!
Ev elejen ellenoriztettem a hutovizet, akkor MAX-nal volt, most picivel a MIN alatt van. Bo fel ev alatt ez olyan nagy fogyas?!
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #24942 üzenetére
Ezek is milyen érdekes dolgok...a tesztek szerintem is csak irányt mutatnak.
Viszont:
pl. fateromén volt Barum Bravuris, az jó volt szárazon is és esőben is elegendő volt, amikor poros-nyálkás volt az út, akkor halál (1.6 110ló, 185/60R15)Egyik barátom használt VTI-n Conti Premiumcontact-ot (160ló, 195/50R15) ő arra mondta azt, hogy használhatatlan fos, olyan mintha mindíg jégen menne.
Nos nekem ez van, csak 205/55R16 és elég kopottas, viszont nagyon fog szárazon és esőben is, még így lekopva is, nálam tökéletes.Tehát millió tényezőtől függ a dolog, én pl a régi Bravurist bepróbálnám, mert nálam bevált.
Eddigi legjobb utcai gumi, amit használtam: yokohama A539 (már nem árulják), na ez durva volt nagyon, viszont gyorsan kopik (nagyon gyorsan)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
-
hossszú
őstag
válasz
rob210 #24964 üzenetére
Szerencsés vagy a légbuborékokkal én sajnos nem, hengerfejes lett az autóm. Az előzmény, szerdán menet közben szétdurrant egy vízcsövem, a víz egy pillanat alatt távozott a rendszerből ez meg is tette a hatását, a nagy hőterheléstől gátrepedéses lett a hengerfej.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hossszú
őstag
válasz
rob210 #24968 üzenetére
A gyári gumicsövön van egy Y elágazás, annak az egyik ága ugrott ki a helyéről, sajnos elöregedett a ragasztás és szétlökte. Eddig nem volt nagy nyomás a rendszerben mert folyt a fűtőradiátorom, azt kicseréltem a múlt héten így teljesen zárt lett a rendszer, az Y volt a leggyengébb láncszem, sajnos engedett is. Amikor bejelzett a hőfokjelző azonnal megálltam de így is bekövetkezett a baj, egyébként is a hengerfej rákfenéje ezeknek a 2,2-es TD motoroknak.
Az Espace-nél még halmozottan problémás a motorhoz nyúlni mert félig be van tolva a műszerfal alá, nem kicsi szívás lesz megcsinálni.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #25072 üzenetére
Már régóta figyelem hogy csöpög az autó
Aztán most amikor ott volt a szervizben, mondtam hogy nézzék meg mi lehet az oka, és azt mondták, hogy a hűtőből folyik.
Igazából nem nagy dolog, mert már 1 éve így járok vele, de azért csak megcsináltatnám, hogy akkor most már tényleg legyen minden tökéletes rajta
Az új hűtő még a legolcsóbb Bárdi Autó márkájú (bár gondolom nem a Bárdi gyártja...
) is 10k, akkor már inkább évente rátöltöm azt az 500 Ft-ot...
Az persze igaz, hogy a bontós megoldás sem a legjobb, esetleg még ilyen hűtőjavító céget lehetne megpróbálnom, van itt tőlem nem messze egy, majd lehet velük megcsináltatom, de az ugye kérdés, hogy mennyibe kerülhet kb...
-
_NCT
őstag
válasz
rob210 #25089 üzenetére
A japánokhoz horror az alkatrész..... Mintha a Renault nem lenne drága mi?
Egyáltalán nem horror az alkatrész, csak ne egy 20 éves veteránra nézzed. Direkt megnéztem a minap pár alkatrészt összehasonlítva egy 5-6 éves Corolla-t vagy Avensis-t és egyáltalán nem drágább mint egy M2-höz... Bárdiauto-n vagy nagyobb helyeken össze is tudod hasonlítani.
Nekünk már jó pár éve új autónk van és megnyugtathatok mindenkit, nem tolnak eléd 60-80 ezres számlát, ugyanúgy megvan 20asból. Legutóbb Clio-hoz (4 éves) olaj+olajcsere+szűrők cseréje megvolt egy 20-asból. Csak nem a lehúzósabb márkaszervizet kell választani....Ha normális helyre viszed nem vágnak meg.
-
_NCT
őstag
válasz
rob210 #25095 üzenetére
Rövidre fogom: márkaszerviz és márkaszerviz között is óráisi különbségek vannak hozzáállásban és árban is.... Én is márkaszervizről beszéltem, pont ezért hogy ne veszítse el a garit. Bár úgy tudom mostanában már nincs hozzákötve márkaszervizhez a dolog, elég ha elviszed egy hivatalos műhelyhez ahol van pöcsétjük mondjuk VW mellett Renault-hoz is.
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #25130 üzenetére
Nekem is 8 ugyanolyan méretű lemezfelnim van
Persze jobban örülnék 14"-nak, de ez van, így is tökéletes...
Viszont a dísztárcsa nekem is kérdés, valószínűleg én is most fogok újakat venni, valahogy a tescos nem jön be...
Ja meg új téli gumi is ezen a héten lesz valószínűleg...
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz
rob210 #25137 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy a 4000nél nem fizetek többet a garnitúráért.
Mert ugyis eltörik, vagy lelopják.
Végre sikerült venni egy ugyanolyant mint most van a bocin.
Mivel egy eltört kátyu miatt így most van 7 db egyforma.
Egy darabig kitartok velük remélem.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
válasz
rob210 #25190 üzenetére
(#25190) rob210: Ha kinyitom az also tarolot, eddig meg kellett nyomkodnom, es akkor volt nedves, mostmar egybol erzodik, nem kell nagyon nyomkodni. Az ajtokuszobot le szoktam szedni, ott probalom a kezem bedugni, egyelore meg nincs teljesen atazva, de akkorsem tetszik a dolog. Szerintem valamelyik nap szetkapom es megszaritom a szivacsot. De nem birok rajonni, honnan jon a viz? Lyukas lenne a kasztni valahol es a kerekek beverik a vizet?!?!
En ertem, hogy 13 centitol ne varjak csodat, de az normalis, hogy gyari hangszoro a JVC fejegysegemmel (kapcsolt LAUD-dal) rezgette a kasztnit, nagyon jol szolt. Ez meg szep tiszta, de nem tud olyan melyeket. Ez inkabb Jazz zenehez lenne jo. Nekem meg trance es rock-hoz kellene...
-
válasz
rob210 #25192 üzenetére
rob210: De a gyari az olyan jol szolt... :S Mind1, megszokom ezt. Aztan nezegetek gyarit, hatha lesz meg.
Igen, en is gondoltam mar erre, ala fogok kukkantani, de legutobb meg megvolt. De amugy a kupak alul az nem valami zart helyre megy? Vagy az egybe van nyitva a padloval. Mert arra emlekszem, hogy a legutobbi belter kibelezesnel tiszta trutyi volt a "sarokban" (ertsd: a kerekek mogotti resz)
-
Sly189
senior tag
-
válasz
rob210 #25275 üzenetére
Koszi a tippet, ellenorzom! De nem tudom, oda honnan kerulne viz.
De ahogy irtam is: Amikor felneztem, a pedalok felett, a kormany mogotti barna szigetelesen is lattam viz nyomait. Szoval most ablak kornyeke, vagy tuzfal magasabb reszeire gyanakszom. Ott jon be valahol, es a kerekdob belso reszenel (a kuplung mellett) folyhatott le a labternel levo tarolorekeszhez.
Mert a furcsa, hogy most csak es kizarolag a tarolorekesznel volt elazva, tehat a bal oldali resz, bal oldala. A kardanalagut mellett nem.Meg egy kerdes:
Nyar elott (amikor osszetortek a kocsi ajtajat) akkor megcsinaltattam a rozsdat a vezeto ules alatt.
Szerintem szep munkat vegeztek, de most, hogy kiszedtem a szivacsot, megint latok kis barnasagot. Viszont itt a szivacs is nagyon "rozsdas", mert regen itt volt egy nagyobb folt, allitolag rossz minosegu hegesztes kezdett rozsdasodni.A kerdesem, hogy ez most rozsda megint, csak csak a szivacs szinezhette el a festest?