-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Amarth
aktív tag
válasz rob210 #34654 üzenetére
És ha ez ki van kötve és úgy járok vele,az nagy baj?
Ugyanis az alapjáratom ingadozott elég rendesen (1.2 Clio 1 92),ezt véletlenbe lekötve hagytam és azóta gyönyörű az alapjárat.Nőhet a fogyasztás enélkül? (eddig 10! L/100 )
[ Szerkesztve ]
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #34677 üzenetére
Hát kíváncsi vagyok nagyon. Festékvastagságnak mennyinek kell lennie?
Légzsákszalagot kell majd megcsinálni, szerintem lehet forrasztani. Meg a motorháztetőn és a tetőn van elvileg jéghorpadás."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
ada19
senior tag
válasz rob210 #34691 üzenetére
Köszi!
Az antenna végéről hiányzik az a bármi, ami lehet csak védő funkciót lát el, de most csupasz fém a vége. Tehát ha leverődik, szépen lekapja a festéket az tetőről.
Lehet hülye kérdés, de itt csatlakozót piszkálva nem tudok semmit elszúrni? Pl. övfeszítő patron, légzsák ülésben, stb. Ma benéztem alá délután és úgy rémlik az ülés alól jön egy kábelköteg. Ez lenne az?
Debreceni vagyok, az autó 95%-ban zárt udvaron vagy céges parkolóban áll.
Mégsenem
-
gabx76
senior tag
válasz rob210 #34727 üzenetére
Sajnos olyanom sincs.
Be kell valljam, panelpatkányként éldegélek, a szerelőmunkákat Édesanyámnál szoktam végezni, ott van hely és Édesapám szerszámai. A kocsi jelenlegi állapotában nem merek elindulni hozzá - a város másik végén lakik - ezért a szerszámokat hozom ide (+amit találok: féktisztító, ilyesmi...). Viszont az általad említett paszta biztos nincs, azt be kell szereznem valahonnan.Ha nem oldódik meg, akkor a szerelőig fogok elkenguruzni majd Karácsony után, de ő szerencsére közel lakik.
Mindazonáltal hálásan köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
aktív tag
válasz rob210 #34723 üzenetére
Nem én csináltam, nem voltam ott. Tudod, se tudásom, se merszem, se szerszámom nincs hozzá.
Állítólag visszaállították. Erre a lítiumos zsírra nem emlékszem, hogy mondtad volna. Nem tudom mivel lett bekenve. Hol, mit, és mivel kellett volna bekenni? A fojtószelep tengelyét? Nem tudom mennyire tartozik a dologhoz, de a szívósor tömítések cserélve lettek.
Miért nem kap levegőt? A fojtószelep miatt?Köszi a türelmet!
-
tresh
addikt
válasz rob210 #34737 üzenetére
Jaja emlékszem,de akkor is furcsa volt ez mert elvileg ottomatan kéne csinálnia de ha nem van diag m2 en is szetkaptam a pillangót mert haldoklott és kb 2-3napig bohockodot aztán rendbe jott megtanulta amit kellett.Kolléganőm feliciaja is 2-3nap utan megtanulta a jó értéket
-
gabx76
senior tag
válasz rob210 #34727 üzenetére
Üdv!
Ilyen F.BS pasztát sikerült csak kapnom. Megfelelhet a célnak?
-
dhgm
tag
válasz rob210 #34770 üzenetére
Renault power : Az esetek 70%-ban a fagydugó helyére szokták bekötni, ahogy Hosszú is írja.
De sok féle kivitel van, némi infót csepegtethetnél róla.1.5 dci-be nem tudom van-e fagydugó...
Defa gyártótól csak olyant találtam, amit a csővezeték megbarmolásával lehet beszerelni, ki kell vágni belőée egy 4 cm-es darabot annak helyére kell a melegítőt bekötni.
A hazai 800W-os jóval nagyobb, most hozta meg a postás... azért döntöttem ez mellett mert harmadáron megkaptam ugyanugy szét kell barmolni a gumicsöveket, csakhát 16 mm-es a bekötési pontja...
Gondoltam legegyszerűbb - nem biztos, hogy a legjobb- helyen a motorolajszűrőt hűtő körbe építem be azok a gyári csövek kb 16 mm-es csövek lehetnek. Mást kérdés, hogy hogyan fordul meg a víz így a motorban...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #34805 üzenetére
Miből gondolod? Mindegyik céges?
Nem voltam megnézni. Elmondás alapján nem volt benne semmilyen komolyabb dolog cserélve és inkább nem akartam ennyi km-rel.
Ezt fogom valószínűleg megnézni még idén. [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34841 üzenetére
TDI-nél :Ha kicsit lassabban teker az önindító amit sokan észre se vesznek akkor melegen nem lesz meg a kellő fordulat hogy beinduljon... Amit Te írsz az már legvégső stádium...
Úgy emléxem hogy lehúzott motor hőmérséklet jeladóval a nem indulós állapotban ,beindult a haver passat-ja... Aztán szétszedte az önndítót kicserélta a fossá kopott szénkeféket stb. Azóta pöcc-röff...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34845 üzenetére
Ő , hát igen akku is lehet... Mondjuk az akkor inkább már hidegen is sokkal lassabban teker, amit azért észre vesz az embör...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #34845 üzenetére
Ettől függetlenül persze más baj is lehet , lehet semmi köze hozzá... Azért írtam hogy ez tdi-nél jellemező hiba...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
_Csaba_
senior tag
válasz rob210 #34911 üzenetére
1.4 V16 - 2000 megane. Kb 2500as fordulattól kezd el sípolni. A motortérből jön, menet közben jobban nem tudom megállapítani hogy honnan. Gázadáskor sípol csak, ha leveszem a lábam ellhallgat. Hogy hangosodik-e azt nem hiszem, mert elkelzd sípolni és egy bizonyos hangtartományban megáll a hangosodás és folyamatosan az sípol. Ilyenkor felhangosítom a rádiót és kész
-
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #34966 üzenetére
Tudom és emlékszem, nem rég írtam is hogy megcsinálom én is, ha majd melegebb lesz. Viszont alapvetően nem a kutyacsont szilentje a konstrukciós hibás (mert ugye többen is cserélték tömörre és akkor még rázza a kasztnit) hanem ez a motor belógatás túlterheli és szétszakad. Erre lehet jó megoldás a te hibrid verziód, mert nem teljesen tömör, de mégse engedi hogy olyan gyorsa szétszakadjon+többet csillapít.
Egyébként amit láttam másik autót azon is kb ugyanilyen volt a kutyacsont csak jóval kisebb terhelést kapott, nem is szakadt szét 19 év után sem.
#34997 rob - Mint már írtam is az első reakciómban, engem nem zavar, könnyen lehet váltani vele, megtalálod a fokozatokat, nem akad, nincs vele semmi gond. Ugyanakkor azt meg tudom érteni ha valakit zavar, mert nem egy jól összerakott autó benyomását kelti, főleg ha mondjuk vásárlásnál először találkozik valaki a típussal és azt hiszi hibás.
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #34999 üzenetére
Van egy nagyon jó megoldás még az RS cliohoz csinálta egy angol tuner kis szériában, csak sajnos már nem hozzáférhető (meg drága volt).
Ő egy pici olajos lengéscsillapítót szerelt a motor tetejére a kasztni és a motor közé. Szinte nullára csökkent a váltókar mozgása
Lehet mondjuk egy cseppet overkill lenne...A spanifer jobban hangzik
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi haladó szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- BestBuy topik
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen