-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7397 üzenetére
Mondtam neked egy multi méter csodákra képes.
De nem hiszel nekem.Első körben rádió és riasztó bekötést kéne átnézni.
Valami kisebb fogyasztó lesz a ludas, mert egy világítás stb. nagy fogyasztó pikk pakk leszívná nálad meg nem ez a helyzet.Egyébként még egy kérdés menet közben egyszer csak megszűnt a gyújtás a kocsin?
Mert akkor ez nem akku vagy zárlat hiba, hanem generátor nem termel eleget.
Mondom én, hogy kell neked egy multiméter.A régi aksit remélem nem dobtad ki.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
őstag
válasz Laraxior #7405 üzenetére
ha az a te kocsidon elszakad akkor szakad vele a vezérműszíj is, ezt nekem márkaszervízben mondták, amikor ilyen autóm volt
nálam az egyik görgővel volt gond, és füstölt ahogy surlódott rajta a szíj
azt javaslom irány egy hozzáértő szerviz és nézesd át alaposan a kocsidatsajnos ez az autó igazán nem egy fillérekből fenntartható darab, drága hozzá minden és sok szervízművelethez célszerszámok kellenek, ami miatt nem fogod tudni a sarki szakinál javíttatni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Füge007
senior tag
válasz Laraxior #7397 üzenetére
Lehed megadta magát az akkumlátorod, mikor jönnek a hidegebb idők akkor jönnek elő az ilyen akkus gondok. Az első körben azt nézesd meg, ha jó és álló helyzetben szívja le valami, akkor első körben a riasztóra néznék rá, de szerintem egy jó autóvillamossági szaki pikk pakk megoldja.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7438 üzenetére
Hát a renault az szereti kiköpni az olajat.
A szelepfedél tömítést nekem is kellett cserélni.
De a váltónál és az olajdeklinél is ki szokott gyöngyözni.
Szerencsére nekem még bírja.
Nem nagy munka csak rohadt pepecs egy egy ilyen szimering meg tömítés kicserélése.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #7473 üzenetére
el is készült a saru alatt volt egy műanyag gyárilag... nem érintkezett az akksival.
úgyhogy rátérhetek az olajszivárgás témára ha belefér az anyagiba
Kezdem azt hinni hogy lassan a végére érek és lesz egy szuper autóm"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
NTonee
veterán
válasz Laraxior #7487 üzenetére
Régebben az öreg faros Skodáimat akár az út szélén is szétborítottuk, ha arra volt szükség. Egyszerű volt mint a kő. A 11éves Megane motorháztetejét felnyitva odáig eljutok, hogy gyertyacsere, szűrők cseréje, vagy folyadékok töltése, de kb itt vége is van. Pedig az enyém még nem sokkal bonyolultabb azért. Egy mai autóban már ki sem nyitnám inkább a motortetőt, felesleges, csak bajt tudnék csinálni.
szerk:
De ha már szerelés...
Gázpedált lenyomva, jobb oldalt elől, kb a sárvédő környékéről folyamatosan kerepelő, gázpedál apró mozdulatára elhallgató (de aztán visszajön) zaj, és nem a futómű/kerék. Mi az? Az idegeimre megy. (1.4 16V K4J 750)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7639 üzenetére
Kerék nyomás érzékelős és bizonyos sebesség érték fölé nem engedi a kocsit lapos kerékkel.
Ha ilyen hibád van érdemes párszor újra indítani a kocsit.
Főleg ha valami piszkálva volt rajta.
Nekem pl az elektromos ablak nem ment magnó átszerelés után.
Gyújtás le vissza minden frankó lett azóta se volt baj vele.
A Francia autók elektromos szeszélyekre hajlamosak ez köztudott.Renault power
-
-
Füge007
senior tag
válasz Laraxior #7649 üzenetére
Reméljük nem lesz nagy gond!
LuckyL kolléga lehet, hogy nagyon puritánul fejezi ki magát, de nem akar rosszat. De a történet, már az elején sántít nálad, és előbb vagy utóbb beleunsz, hogy mindíg szervízbe járj, egyrészt idegesítő, másrészt anyagilag is megterhelő.
Füge
-
őstag
válasz Laraxior #7649 üzenetére
bocs, nem akartalak megsérteni!
tényleg ez volt életem legrosszabb autója, pedig nagyon sokféle kocsim volt, de mostmár abbahagyom, mert idegesíteni nem akarlak vele...
kárpótlásul felajánlom, hogyha kell valami bárdiból vagy unixból, elintézem neked a maximális 40% kedvezménnyel, és átveheted a helyi kirendeltségen amit kinéztélcryptot minden termékemért elfogadom
-
nagymalac
csendes tag
válasz Laraxior #7726 üzenetére
Nem tudom, hogy elemes-e.
Ismerősömnek van lagunája és kérdezte tőlem milyen ellem valló bele, mert nagyon idegesíti, hogy állandóan küldi a fedélzeti a hibajelet.
Ha visszont nem elemes, akkor hogy működik?
Hogyan lehet megszüntetni legalább azt, hogy ne küldjön hibajelet?
Ilyenkor egyáltalán mit lehet tenni?Két fajta ember van a normális és a horgász, én az utóbbiba tartozom.
-
Füge007
senior tag
válasz Laraxior #7839 üzenetére
Szép is nagy is, de keveset mégy vele, így nem is tudod igazán milyen. Rájöttem csak egy hosszabb út alatt tudom igazán értékelni az autókat. Mondjuk egy Bp. Frankfurt út alatt már tudok mit mondani. Minden autó szervetnivaló, mert élmények fűznek hozzá, még a guruló dobozomat alias kispolskit is szerettem. Persze most nem vállalkoznék vele egy 1000 Km-es útra.
Az a lényeg a lelkesedés ne lohadjon benned, de várnak még rád érdekes helyzetek ezzel az autóval
Füge
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #7871 üzenetére
egy árat íratnál, biztos neked is kellett cserélni, hogy mennyibe mozoghat. Úgy tudom párban kell cserélni őket
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
válasz Laraxior #7871 üzenetére
sajnálom
nekem ajánlottak sokfélét az okosok, hogy garantáltan azt nem fogja kiverni többet
de az összes gyártmányt amit beleépítettek mindet kiverte újra meg újra és nincs megoldás, ezt megmondták a márkaszervizben
és hiába fog most valaki jönni, hogy van olyan típus ami jó, én biztosan tudom hogy NINCS
5 ezer km-ként garantáltan ki fog menni egy trafó, így átlagban 30 ezreként kerül sor egyrecryptot minden termékemért elfogadom
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7887 üzenetére
Hallottál már olyanról, hogy szikráztatás?
Megnézed, hogy ad-e szikrát a gyújtógyertya?
Ilyen nagyon egyszerű kideríteni melyik nem jó.Fogsz egy akár használt régi gyertyát lehúzol egy trafót belerakod a gyertyát letesteled és látod ad-e szikrát vagy sem.
Ha ad mész a következőre ha nem ad cseréled.Renault power
-
FCnyul
csendes tag
válasz Laraxior #7889 üzenetére
az ilyen burkolatok alatt kezdödik a moka és kacagás
amugy va el tudod távolitani a burkolatot alatta eléggé hasonlit egy motortérhez.amit rob mondott a legegyszerübb megoldás a probléma megtalálásához,de mindeképpen egy jol szigetelt fogoval tartsd meg a gyertyákat.ha áthuz rajtad a szikra az egy élmény,nem biztos hogy pozitiv... kisnyul koromban megtapasztaltam,rázott meg már 230V is ,de ez össze se hasonlitható vele -
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #7986 üzenetére
elég a sagemeket cserélni nem kell 6x13...
a gyújtási sorrendet pedig egy szerelőnek tudnia kell. Benne van a gépkönyvben is, nekem pl 1,3-->2,4 nálad de ezt meg kéne néznem 1,3,5-->2,4,6 de ez nem biztos. az tuti, hogy váltott ütemben dolgozik.
továbbra is azt mondom simán kiszűrhető,hogy melyik trafód szart be.
ettől még lehet, hogy bontani kell a szívósort.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #7988 üzenetére
úgyfest az első lesz a helyes, ill. az is lehet ugyanis az első soron a középsőt cserélték ki ami Sagem volt, most Valeo lett. Sajna tömítés elmaradt, de nem is baj, megcserélem a projektet a műszakival és utána rendbevágják.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."