Új hozzászólás Aktív témák

  • Otisz

    őstag

    válasz Varszegig #26457 üzenetére

    Semmit nem értem volna el a bírósággal.
    Főképp nem egy 100ezres készülékkel. Ismerve a hazai jogügyletek határidejét.
    Dobálózhattam én törvényekkel, rendeletekkel, jöhettem a fogyasztóvédelemmel, meg hogy "a feletteseddel akarok beszélni", akkor is csak egyet hajtottak: nincsenek felhatalmazva a hiba megállapítására, ezért nem dönthetik el, hogy valóban hibás, vagy sem.
    Ekkor kérdeztem meg, hogy ha ennyire nem képesek egy műszaki szaküzletben, akkor hogy tudnak egyáltalán a betévedő vásárlónak tanácsot adni, aki valami miatt nem tud dönteni?
    Széttárt karok...emiatt is részesítem előnyben a webshopos rendeléseket, mert ott van 8 munkanapom, nem pedig három - ráadásul olyan 3, ami sokszor semmit sem jelent.
    Igaz, így lehet hogy 30 nap mire visszakapom a pénzem, de! legalább visszakapom! :K

    Végén azért jól jöttem ki a dologból, mert harmadnapra még is csak visszaadták a pénzt.

Új hozzászólás Aktív témák