Új hozzászólás Aktív témák

  • FLD1987

    aktív tag

    válasz St3ven #78549 üzenetére

    Szóltam a Telekomnak, hogy a feltöltős számommal (amit előre kell fizetni) nem tudok belépni a Telekom szoftverbe. Az előfizetéses számommal (amit utólag kell fizetni) betudok lépni a Telekom szoftverbe. Android operációs rendszerrel és Windows 10 Mobile operációs rendszerrel is próbálkoztam. Az előfizetéses számommal is van probléma, mert belépni betudok, de telefonszámot feltölteni nem tudok, mert hibaüzenetet ír ki. Anyu telefonján is megnéztem, neki Windows 10 Mobile operációs rendszer van a telefonján és a probléma ugyanúgy van, de anyu feltöltős számával nincsen probléma, megfelelően működik neki a Telekom szoftver. Amikor szóltam a Telekomnak, akkor mondtam, hogy más sem tud belépni a Telekom szoftverbe és a Mobilaréna fórumára hivatkoztam, hogy másnak is van probléma a szoftverrel. Nekem küldtek üzenetet SMS-ben, hogy hibát találtak, az SMS érkezés óta többször beszéltem velük, de elvileg még dolgoznak a hiba javításán. 2016.11.17. 10 óra 13 perckor jött az SMS arról, hogy a vizsgálat központi hibát állapított meg és megkezdték a hibaelhárítást.

Új hozzászólás Aktív témák