Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Silkó

    veterán

    válasz Mr.Silkó #113485 üzenetére

    Frissítés:

    Elértem a Telekom ügyfélszolgálatot, bár csak harmadszorra kapcsoltak olyan illetékeshez, aki értette is mi a problémám és igyekezett érdemben segíteni.
    Elvileg bezavart a korábbi MultiSIM igénylés is, ezt vissza tudta törölni az ügyintéző hölgy (picit később el is tűnt a fiókomból ez a felesleges fül), így szerinte elméletileg nem lehet akadálya a fizikai SIM-em eSIM-mé "alakításának", a megszokott menüpontban, a webes felületen. Ugyanakkor bár az átváltásra kattintva a korábbitól eltérő QR kódot kapok, a 11 Pro ugyanazzal a korábban általam képen beszúrt szöveggel elutasítja az új mobil előfizetés hozzáadását (magyarán az eSIM aktiválást), pedig ismét volt hálózati beállítások visszaállítása az iPhone-on és újraindítás is, ezen felül stabil itthoni WiFi-n lóg a mobil. Egyszóval nem jutok tovább.

    Mellesleg ígért egy visszahívást az ügyintéző megbizonyosodásképpen, hogy sikerült-e így már aktiválni a szolgáltatást, negyed órán belül, ez volt 2 órája, azóta se kerestek egyik megadott számomon sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák