Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    válasz zzola #115800 üzenetére

    Bent voltam egy T pontban, a kálvária folytatódott!
    Azt mondja az ügyintéző, hogy nem tudja módosítani az előfizetéshez megadott jelszót, mert még nem előfizetéses a kártya. Előbb váltsam át a Domino-t előfizetésre, utána tud segíteni...
    Egy kicsit megemltem a hangom, aztán mindjárt tudtak segíteni! Kiderült, hogy a szerződéskötéskor elütött egy karaktert a kollégája.
    Végül ott helyben megcsinálták telefonon az aktiválást/átváltást.
    Mondom a csajnak, akkor most módosítsa meg a jelszót arra, amit szeretnék!
    Na erre már nem volt hajlandó, merthogy még nagyon friss az előfizetés, jöjjek be máskor és megcsinálják!
    What?
    Nem vagyok elégedett! Látszik, hogy nem tudás/hozzáértés alapján választják ki az alkalmazottakat....
    40 km. autózás meg 3 órám ment el erre...
    :W

Új hozzászólás Aktív témák