Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz Atomgeszi #135759 üzenetére

    "...feleslegesen zaklatják az ügyfélszolgálatot..."
    Nos, egy családtagomnál új ügyfélként szolgáltatásmegrendelés történt. A vezetékes telefon, az internet és a tévészolgáltatás ~kiválóan megvalósult. A csomag tartalmazott még egy mobiltelefonos havidíjas előfizetést is (>>>Dominó díjcsomagról), arra folyamatosan az a tájékoztatás érkezett, hogy az adott címen nem lehetséges (?!) az előfizetéses szolgáltatás. Ez a Domino-kártya ezen a címen évtizedek óta működött. A T mégis "nem lehetséges"-nek érzékelte és elutasította. Később kiderült, hogy a cím nincs implementálva a rendszerükbe, mármint a mobiltelefonosba, mert az összes többinél (vezetékes telefon, internet, tévé) minden további nélkül lehetséges volt szerződés kötése, de a mobilnál nem. Ez mind úgy derült ki, hogy - mivel hetekig húzódott a rendelés teljesítése érdemi magyarázat nélkül - folyamatosan hívni kellett az ügyfélszolgálatot, mert saját maguktól _SEMMILYEN_ tájékoztatást nem adtak. Végül az a megoldás született, hogy az egyébként is kedvezményes csomagdíj annak a mobiltelefon-előfizetésnek a díjával kevesebb lett, amit képtelenek voltak létesíteni a cím náluk lévő ún. elégtelensége miatt. Valójában így sokkal kedvezőbb az egész cucc, mint ahogyan nekiindultunk, de pont' az ilyenek miatt nincs kedvem a T-vel szerződni semmire, a saját rendszerük nem kompatibilis a saját rendszerükkel (azelőtt már végrehajtót küldtek rám a postán visszaküldött eszközük árának újra kifizetésére, szóval ez egy igazi szerelem). Az itt írtaktól sokkal egyszerűbb feladatokat képtelen kezelni - ez az én tapasztalatom velük. Az ügyfélszolgálat, ami nyilván nem értette, hogy miért hívjuk őket, nem "hebegett-habogott", hanem napról napra egymástól eltérő "információt" adott, teljesen magabiztosan. A megoldás egy egészen más dolog lett, lásd feljebb.
    Érdekes tapasztalat volt, nem valószínű, hogy bármit is rendelek tőlük úgy egyáltalán. A nyár elején futólag megfordult a fejemben a tévé és internetszolgáltatásuk kipróbálása, de ha Malawi és Burundi adatbázisából dolgoznak, abban én nem hiszem, hogy benne vagyok. És ez így jó.

Új hozzászólás Aktív témák