Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz #50433536 #22434 üzenetére

    Kipufogót miért kéne levenni kompót méréshez?:B Ezt eddig még nem hallottam.
    Neked nem 10 bar fölött volt karbi nélkül? Karbival tudom, hogy lefojtja, beszéltük
    is, hogy én is beleszaladtam abba a mérési hibába, aztán másnap lemértem jól...
    Direkt bemelegítettem: 9 bar volt az. Most a gyertyacserebere miatt kb. "poénból"
    rámértem hidegen, szintén 9 bar környéke (nem érte el teljesen, de közel volt).:K

    Videó alapján lehet, hogy jól megy. Gyakorlatilag meg sokkal erősebb volt anno...
    Legalábbis amikor ilyen 8.6-okat tudott, azért azt lehetett érezni, hogy jól lép, na!
    (Jóval gyengébb... lehet, hogy a félrerakott vezérlés miatt, ahogy te is tesztelted.)

    Rendes tőled, hogy segítenél, rámférne, mert mostanában semmi nem jön össze!
    Inkább nem is nyúlok hozzá, azzal nem lehet elb*szni... örülök, hogy most megy!

    A méregdrága J.Costa-ról annyit, hogy 1) szerencsére olcsóbban jutottam hozzá,
    2) sejtettem, hogy nem fog csodát tenni a belőtt Dr. Pulley tuning után, viszont 3)
    nem sejtettem, hogy "pappervariónak" fogom csúfolni. Lévén olyan lomha lett tőle
    a gép, mintha nagypapi akarna csapatni egyet le a telekre horgászni, vagy mit.:DDD

    Egyszerűen a hozzá adott súlyokkal túl nehéz, mint már többször írtam volt. Ami
    Burgi 400-ba jó tuning, az a Madisonnál két lépés hátra. Szóval, én inkább annyit
    állapítottam meg róla, hogy szép... Meg kevesebb a motorfék, simábban jár, de...
    Ott a de! Nem egy "sport" varió, legalábbis 24 grammos súllyal semmiképp.:R

    Aztán adtam neki még egy esélyt 20 grammos súlyokkal, úgy már tetszett! Hogy
    miért raktam vissza a gyárit? Mert össze akartam mérni az aktuális teljesítményt
    a főtengely csere előtti számokkal, 20 grammos súlyom akkor még nem volt bele:
    erre mit ad isten a Pulley már az utca végében felborult, szóval nem tudtam mérni.
    Utána mérgemben beraktam ezeket a 15.8-as súlyokat, aztán azóta is úgy van.:D

    rstwingo: JC634FS való bele, nem teljesen Suzuki blokkos, de a hajtása olyan.:K
    Viszont a hozzá adott súlyok nem igazán optimálisak, legalábbis gyorsulásra nem.
    A többi előnyt hozza (simább járás meg ilyenek), de gyorsulni azokkal nem tud.:DDD
    Tiszta szerencse, hogy "potom pénzért" lehet venni hozzá más súlyokat is. (Aztán
    tippeld meg, hogy mennyi kell, és annyiszor 10K, ahányszor nem találod el LOL...)

    Szerk: vagy JC6349FS a kód? Tudja fene, arra is sok találatot hoz a Google...:R
    Max. majd holnap megnézem a dobozon.:D

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák