-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz #50433536 #22434 üzenetére
Kipufogót miért kéne levenni kompót méréshez? Ezt eddig még nem hallottam.
Neked nem 10 bar fölött volt karbi nélkül? Karbival tudom, hogy lefojtja, beszéltük
is, hogy én is beleszaladtam abba a mérési hibába, aztán másnap lemértem jól...
Direkt bemelegítettem: 9 bar volt az. Most a gyertyacserebere miatt kb. "poénból"
rámértem hidegen, szintén 9 bar környéke (nem érte el teljesen, de közel volt).Videó alapján lehet, hogy jól megy. Gyakorlatilag meg sokkal erősebb volt anno...
Legalábbis amikor ilyen 8.6-okat tudott, azért azt lehetett érezni, hogy jól lép, na!
(Jóval gyengébb... lehet, hogy a félrerakott vezérlés miatt, ahogy te is tesztelted.)Rendes tőled, hogy segítenél, rámférne, mert mostanában semmi nem jön össze!
Inkább nem is nyúlok hozzá, azzal nem lehet elb*szni... örülök, hogy most megy!A méregdrága J.Costa-ról annyit, hogy 1) szerencsére olcsóbban jutottam hozzá,
2) sejtettem, hogy nem fog csodát tenni a belőtt Dr. Pulley tuning után, viszont 3)
nem sejtettem, hogy "pappervariónak" fogom csúfolni. Lévén olyan lomha lett tőle
a gép, mintha nagypapi akarna csapatni egyet le a telekre horgászni, vagy mit.Egyszerűen a hozzá adott súlyokkal túl nehéz, mint már többször írtam volt. Ami
Burgi 400-ba jó tuning, az a Madisonnál két lépés hátra. Szóval, én inkább annyit
állapítottam meg róla, hogy szép... Meg kevesebb a motorfék, simábban jár, de...
Ott a de! Nem egy "sport" varió, legalábbis 24 grammos súllyal semmiképp.Aztán adtam neki még egy esélyt 20 grammos súlyokkal, úgy már tetszett! Hogy
miért raktam vissza a gyárit? Mert össze akartam mérni az aktuális teljesítményt
a főtengely csere előtti számokkal, 20 grammos súlyom akkor még nem volt bele:
erre mit ad isten a Pulley már az utca végében felborult, szóval nem tudtam mérni.
Utána mérgemben beraktam ezeket a 15.8-as súlyokat, aztán azóta is úgy van.rstwingo: JC634FS való bele, nem teljesen Suzuki blokkos, de a hajtása olyan.
Viszont a hozzá adott súlyok nem igazán optimálisak, legalábbis gyorsulásra nem.
A többi előnyt hozza (simább járás meg ilyenek), de gyorsulni azokkal nem tud.
Tiszta szerencse, hogy "potom pénzért" lehet venni hozzá más súlyokat is. (Aztán
tippeld meg, hogy mennyi kell, és annyiszor 10K, ahányszor nem találod el LOL...)Szerk: vagy JC6349FS a kód? Tudja fene, arra is sok találatot hoz a Google...
Max. majd holnap megnézem a dobozon.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen