Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    Megjött az új, erősített Malossi harang. Van pár különbség a gyárihoz képest:

    - a gyári szegecselve van, az új lézer hegesztve,
    - a Malossi gyárilag balanszírozva van, látszanak rajta a furatok, míg a gyári harangon ennek semmi nyomát nem látni,
    - az új harang külső gyűrűje hosszában barázdált (talán a hűtés, vagy a merevítés miatt?),
    - az új vastagabb lemezből készült és több hűtést segítő lyuk van rajta.

    - A belső átmérő megegyezik (átm.150), leszámítva, hogy a régi már 0.5mm-el nagyobb a kopás és a felszabályozás miatt.
    - A gyűrű vastagsága is megegyezik, leszámítva az említett 0.5mm-t.
    - A belső felülete érdekes, azt hittem hogy gépi megmunkálás nyomait látom majd, de nem. Olyan a felület, mintha polírozták volna. Pedig egyértelműen mélyhúzással készült, ami ugye nem ad pontos belső felületet egy kuplung elvárásaihoz képest.
    - A belső körkörösségi hiba is mindkettőnél 0.1mm.

    Mindezek tükrében érdekes, hogy a régivel remeg elinduláskor, az újjal meg nem.Mi okozhatja ezt, hiszen számottevő méretbeli különbség nincsen?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák