-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #11959 üzenetére
2 szezonra tervezek jelenleg a motorral. Nem akarok szíjat cserélni,mert gyári szíj van rajta ami jelenleg 26 mm 26,5 a gyári vastagság,szerintem még 5k kilométer van benne. Csak tartalékba akartam a másikat. Ez kell Atena-ból. Akartalak keresni miatta de miután meg mértem rájöttem nem kell egyenlőre.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #12005 üzenetére
huszi,
Nincs bajom a japán gépekkel, cak az a hülye duma kopna már ki. A japán is el fog romlani, ugyanúgy, mint az olasz, a francia, a német, stb. Ha szerencséje van az embernek, sokáig nem lesz baja, ha nincs szerencséje, szopórollerré válik. A baj inkább az, hogy csak azért is nyomják a nem romlik el dumát mindenhol. Ha meg elromlik, arról a japánfan mélyen kussol. DeakkorisaHondaazisten.
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #12077 üzenetére
Arról én is tudnék mesélni.. VW márkaszerviz Crafter olajcsere. 9L+ kell bele. Ott 1L Castol MAJDNEM 10eft +olajszűrő+munkadíj= ~120eFt. Autotéka 2000-nél ugyan ez az olaj ~2500Ft/L de ennél kedvezőbben kapja meg. Amikor elfogy/SoS-be kell akkor kiugranak ide olajért mondja a tékás. Hangja van az ékszíjnak/feszítőnek kigurulok. Csere,OK itt megvárom. 30p-1óra,majd 2óra mi a fax van.. Kinézek,jahh megjött a Bárdis furgon meghozta a cuccot. Fülem hallatára mondja szervizes egy ügyfélnek csak eredeti VW alkatrészt tesznek be. Mondom aha a Bárdis furgon meg dísznek van kint ami most jött,síri csend.
Toyota szerviz. Újonnan ott lett véve az autó. Időpontra be köztes/kis szerviz lesz ami olaj/szűrő/légszűrő csere. Otthon autót kitakarít motortér is,felöntöm a fék,hűtő,ablakmosó folyadékokat,lefotózom. Szervizbe be,~3/4 óra kész is nézem a számlát.. Ablakmosó felöntés 850Ft. WTF? Kihívná aki ezt javította? Persze,kérdem ez mi? Fel kellett önteni! Aham,nem tűnt fel,hogy tiszta a motortér és fel van öntve minden folyadék? De az nem volt feltöltve! Akkor kukk a fényképet meg,ott van rajta a dátum nincs 2órája lőttem! Ideges tekintet vörösödő fej,mondom a munkafelvevőnek közel 5M-es autó,új kora óta itt van szervizelve mi a f@xé kell ezt csinálni??? Sűrű elnézést közepette elbúcsúztunk.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Upo
addikt
válasz huszi.gyb #12239 üzenetére
A benzinelfogyásra, próbáld meg levett tanksapkával is, ha úgy jó, akkor ki kell pucolni a tanksapkában a labirintus furatot. Illetve ha nem a tanksapkában, akkor valahol kell lennie valaminek, az elfogyasztott benzin helyére levegőnek kell kerülnie, mert ha nem, akkor vákuum lesz a tartályban és nem jön elég benzin.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #12259 üzenetére
Nem a kuplungolás, hanem a váltogatás miatt és igen, próbálsz előre gondolkodni, de nem lehet mindent mindig előre tudni. Megyek 60-nal, le kell fékeznem hirtelen húszra, mert kijön egy autó, aztán rögtön gyorsítok. Vagy megyek 6-osban, jön egy jobbkezes kereszteződés és vissza kell váltani 4-et, 300 méterenként fel 4-et, le 4-et.
(#12260) kcsa: Nem akartam írni, hogy a cvt kicsit legyengíti, robogós topikban csak nem szidom. Amúgy mivel nem nagyon lehet folyton 7000-en tartani a fordulatot a cbf-en dugóban, lehet, hogy a cvt ellenére is a robogó lenne a gyorsabb. Nem mintha ezt így rendesen össze lehetne hasonlítani.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #12350 üzenetére
Na tegnap Majával nem foglalkoztunk, nem maradt rá idő. Tact viszont elkészült, a tesztkörön szépen muzsikált. Benzinellátási probléma volt. A karburátor bemenő ága volt eltömődve. Marcell kidobta a benzinszűrőt, azt mondja, néha az is szokott galibát okozni, fölösleges bele (tiszta volt, szóval... ) Most tesztelési időszak jön, szíj cserére nem volt már idő, azt még valamikor el kell követni...
www.dongosofor.hu
-
-
Chal
addikt
válasz huszi.gyb #12582 üzenetére
PCX: Front: 90/90-14 Rear: 100/90-14 (IRC)
N-Max: Front: 110/70-13 Rear: 130/70-13 (Dunlop ScootSmart)N-Maxon ugye ott van még az ABS (csak elöl), illetve 4 szelepes (a PCX 2). A PCX-ben ami plusz az a start/stop rendszer, a zárható kesztyűtartó (benne USB töltő), 8 literes tank (N-Max 6.6 literes), kicsivel nagyobb csomagtér az ülés alatt. Méretre, kialakításra szinte mint két tojás, de a PCX küllemre szerintem szebb (szubjektív)
Úgy látom hogy a Yamaha inkább a műszaki tartalomra ment rá (jobb gumik, ABS, elől-hátul tárcsafék), cserébe 100eFt-vel drágább, a PCX pedig inkább a komforttal csalogat, és barátibb az ára.
De amúgy igazatok van, rá kell ülni mindegyikre aztán eldől.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #12734 üzenetére
Értem, köszi, erre sose jöttem volna rá.
Nagyjából fél gázzal gyorsítok, mert már az is sok vízszintes úton, ha nagyon előzni kell, illetve országúton kell csak nyelezni, így is messze a leggyorsabb vagyok. Hangra az "1"-et nem is szereti 20-30ig, vagyis nagyon csúszva zár a kuplung és nem indul meg sokkal gyorsabban. -
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #12761 üzenetére
Idióta a szabály rendszer. Tegnap este majdnem volt egy biciklisem este. Simán átkerékpározott a zebrán.
Éppen nem vertem le a bicikliről, ha megáll akkor átmegyek rajta. Rendes szabály akkor lenne, ha a kerékpárt toló ember is kerékpárosnak lenne nyilvánítva. Most,, leugrik a bicikliről, és máris gyalogos. Azt az agyfasz idióta demoralizáló közlekedés akadályozó barmot aki ezt kitalálta, olyan helyen közlekedtetném 2 éven keresztül, ahol kiemelkedik a biciklisek száma, és pontos időbetartáshoz kötném a munka idejét, amit még feszesre is határoznák meg. Aztán majd csak ráébredne mekkora fasz volt Mikor késik levonnék a fizetéséből.
Agyfasz szabályok vannak. Mondom úgy, hogy gyalog , kerékpárral, motorral, 3,5t-ig közlekedek. Az autósnak mindenkire figyelni kellene, még az agyhalott motorosokra is. Mert azok is vannak szép számmal.
Érezhető az üzemanyag olcsósága. .
De mint mondtam ennek morális alapjai vannak, sosem fogják úgy megalkotni, hogy az a fejlődést szolgálja, a lényeg a forgalom lassítás, és akadályozás. Van olyan ahol a polgármester kijelentette, ez egy lassú város lesz. Az is lett. . Minden nyugdíjas örül neki. Mikor mennek a szerelőhöz és motor felújítás van akkor meg miért ilyen drága...?
Nah ez van mikor a birka népet lehet vezetni.
KÖTELEZŐ tananyagnak kellene lenni az iskolában, 3. osztálytól. És nem a baromságokkal tömni a fejüket.
Ez a legalapvetőbb közösségi együtt lét. De mit várunk, mikor Apuka anyuka is ezt mutatja a kisgyereknek biciklizni a zebrán szabd, és vidáman lehet nevetni.
Nesze neked felelős gyereknevelés,és nesze neked fejlett oktatási rendszer. Pfffff -
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #12761 üzenetére
Nem sportmotor, hanem nagymotor és alapból két hengeres (mondjuk a 4 hengeres két hengerrel ugyanannyit forog 180-nál, mint néggyel ), Honda Africa Twin-nel mentem és mint írtam, a négyest már inkább nem forgattam ki (amúgy ez a motor nem is olyan pörgős, kb 8 ezernél váltottam, ha jól emlékszem).
A biciklisek ebben az esetben tényleg zavaróak, próbálok türelemmel bánni velük, van, hogy fékeznem kell kocsival azért, mert szabálytalanul átmegy előttem egy-kettő, de ez belefér, inkább biciklizzenek az emberek a (bel)városban.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #12815 üzenetére
Jogos.
Én cseréltettem már szélvédőt amiatt mert karcos volt,üveges nem értette hogy mi a bajom hogy fizetni akarok egy "hibátlan" üveg miatt. Csak két csepp eső után három méter volt a látótávolság
Volt rá példa hogy ace venturáztam
Mondjuk tény, hogy az autó ért max egy százast, a szélvédő meg volt berakással 18
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #12831 üzenetére
Nekem legalább még egyszer ennyibe lesz.
OK, hogy neked dec óta ott van, de te tudtad (?) hogy ez lesz. De én 3 hetet vártam, hogy vihessem, egy héten belül mondták, hogy előzetesen ezek a bajok vannak, ennyibe fog fájni, ha viszek előleget, veszik az alkatrészt, és már csinálják is...
Nyáron 2 napon belül lerendezték a gumi és fékolaj cserét, nem szarakodtak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs