-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
@kcsa @csongi : köszönöm! Amúgy a Balatonról hoztam BP-re, a kép a fonyódi hegyen készült, valami templomnál ahol pihentem egyet
Azért csak az első 2 óra volt fun, utána már fájt mindenem mindenhol A bejáratás miatt 4.5 óra alatt tettem meg a távot (jó, mondjuk aki megáll a templomnál motort fotózni, meg itt meg ott meg amott, az amúgy se sírjon ). Szóval nem erre találták azárt ki nyilván az Nmaxot, de összeségében nagyon élveztem. A bejáratásról megoszlanak a vélemények tudom, de a kereskedő azt mondta hogy érdemes, így kitartóan úgy csináltam végig a hazautat.
Egyébként ez a "telik" dolog érdekes kérdés mindig, azért ne gondoljátok hogy annyira el vagyok eresztve Majdnem 40 éves mérnök vagyok, sokat güriztem érte, az autót szeretném kiváltani vele az év nagy részében.
Milyen jó lett volna pedig azt írni, hogy a fotó a balatoni kúriám előtt készült, a motorot pedig a pénteki bevételem (egy részéből!!) vettem Úgy láttam hogy ez a kategória iszonyat módon tartja az árát, szóval ez a két dolog együtt (spórolás az üzemanyaggal + alacsony értékvesztés a piachoz képest) arra ösztönzött hogy ilyesmibe vágjak. Aztán vagy bejön a matek, vagy nem, majd az idő eldönti. Minden esetre azért persze megterhelő volt anyagilag és nem kis döntés. Az azért kiábrándító hogy ha rákeresek YT-n a típusra, akkor 90%-ban indiai és indonéz tizenéves kölykök csapatásáról és Nmax tuningjáról vannak találatok. Szinte úgy tűnik, hogy ott ingyen adják (amúgy nem, feltúrtam az ottani árakat, ott is ilyesmi árkategória), szóval nem is értem[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nekem is majdnem ilyesmi távok és időtartamok vannak, szóval megváltás lesz Ami még betette a kaput az elmúlt pár hónapban, az az, hogy megszűnt minden ingyenes parkolási lehetőség a munkahelyem környékén, ami meg van pár hely, azért vérre menők csatákat vívnak. Szinte hajnalban kéne már kelni hogy egyáltalán részt vehessek a harcban A motort/bringát meg "támogatja" a cég, be lehet vele ingyen állni a garázsba.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
félisten
Kivéve ha használnád
Ott a pont... Nem is az fájt, hogy repkedek az 50-100K-s szervizköltségek,
hanem jellemzően ezek mellé állt is a gép: ezért pl. az "összköltségbe" én
azt is belekalkulálom, hogy egy BKV bérlet/lerohadás. Vagy kettő.
Anno a 250-es Maját is azért vettem, mert motorhiányom volt. Amúgy azt
drágábban adtam el, mint ahogy vettem, s alig költöttem rá, az úgy jó volt.Kis színes: hívott a srác, hogy ajánlanám-e neki a 400-as Madisont, mert
lassan cserélné a Maját, szeretne vele 300 km-ekre is elugrani néha, oda
kevésnek érzi. Elmondtam neki is a gyengeségeit (vezérmű, fogyasztás),
meg hogy mennyit költöttem rá, szóval... nem biztos, hogy ajánlanám.
Abban maradtunk, hogy összefutunk, és kipróbálja az enyémet, milyen...
És remélem racionális döntést hoz, és NEM cseréli el a Maját Madisonra.
(Persze az ő pénze, ő dolga, döntése... Én csak érvelni tudok pro/kontra.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Én még nem költöttem 100 ezren felül a Yamahára, de ami késik, nem múlik. Az eddigi 12 ezer km alatt (október óta) volt három olajcsere szűrővel (6 ezrenként kell cserélni, de ezen nem spórolok), volt a fesszab mizéria, azt 13-ból megúsztam, meg most a telófelújítás, de azt végülis azzal a sráccal megoldjuk, akitől vettem, nem lesz jelentős összeg. A szíjcsere majd 18 ezer km körül esedékes, de lehet, hogy azt is előrehozom majd, meg akkor kihajtás olajcsere is lesz. Arra meg kíváncsi vagyok, hogy a CityGrip-ek meddig bírják, vadonatúj gumikkal vettem, most van bennük 12 ezer, de egyelőre még minta van rajtuk bőven.
bogyó,
Csótánnyal mit lett? Sikerült eladnod? A Cagiva Raprtor nem jönne be a GS500 utódjaként? Abban is V2-es Suzuki blokk van.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Fogyasztásban biztos gazdaságosabbak. De ott van pl. az örökös szopás a lánccal, lehet kenegetni, stb (feltéve, ha nem kardánost veszel). Amit nyersz a fogyasztáson, elveszted a kényelemben.
Tényleg, egyáltalán létezik 500 cm3 körül kardános motor?
Viszont a jövő héten be fogok menni a szervizbe, és rendet teszek a Bálna ügyében, nagyon nagy kuss van róla. Amúgy meg ha kész lesz, szinte biztos, hogy eladóvá válik.
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
Olajcsere= fecskendo.
Vizko ellen vizko oldo vagy ro55, majd bovizzel obliteni.
Ferodolozni lehet a beteteket, csak megfelelo minosegu kell, es sokaig birja.
Fele annyi km-t elmegy mint a bolti, es jo alapanyggal a harang sem kopil annyira el.
Gyertya csere finom.
Szelephezag allitas volt? -
DigitXT
félisten
Márpedig giroszkóppal bűvészkedés helyett a kerék fordulatszámának
pontos mérése, és a kerületének pontos ismerete valószínűleg pöppet
hitelesebb adat lenne. De hát te tudod, ezért is kérdeztem tőled, ugye...
(Nyilván nem a motor csaló km órájára gondoltam, hanem a jeladóra...)Szerk: a marketing bullshitet én is olvastam már, épp azért kérdeztem.
Jó dolog, hogy infra alapján köridőt tud, de kb. itt kifújt a tudása szvsz,
de majd megcáfol, vagy megerősít az, akinek van tapasztalata vele.Szerk2: van olyan androidos app, ami giroszkóp alapján megmondja a
motorka legnagyobb dőlésszögét is. Teljesen hiteles, pontos.Ja nem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Félreértés ne essék, nem fikázni akarom, csak azért néztem rá a linkre,
mert érdekel a dolog, de a leírás nem győzött meg, hogy mi másra jó.Persze ha csak biciklióra jellegű jeladónk van, ami kerékfordulatonként
egyetlen impulzust ad, sose lesz pontos a sebességadat (gyorsításkor).Az UTCOMP pl. akkor vállal ±0.1s pontosságot, ha 20 cm-nél kisebb az
elmozdulása a versenyszemélygépjárműnek impulzusonként: nos ugye
a Madison a 13-as kerekeken 25,19 cm-t mozog ilyenkor: "határeset".
Kb. 6 impulzus fordulatonként, ha hiszünk a névleges 120/70 R13-nak...
A fenti érték már hosszú úton kalibrált adat, feltéve, hogy a távmérés jó. -
huszi.gyb
senior tag
Nem (feltétlenül) placebó. Egy kopott szíj elég sokat elvesz az erejéből. Tactnál jártam úgy anno, berángatott indulásnál, semmi ereje nem volt, kb lábbal kellett lökni a pirostól elindulásnál (jó a vége picit túlzás), kicseréltem az új szíjat, és olyat "ugrott" meglepődtem. Persze nyilván régi önmagához képest...
www.dongosofor.hu
-
-
Burt1793
veterán
Csinálják csak! Már múltkor is beszéltünk erről, engem sokkal jobban zavarnak a rendszám nélküli 80-90-nel száguldozók és piros lámpán átmenők, mint a biciklisek.
Az ilyen rendszám nélküliek engem is gyorshajtásra késztetnek, mivel a lelkemnek fáj, ha hagyom, hogy megelőzzenek. Ha jön egy normális motoros, akin látom, hogy gyorsabb, szó nélkül elengedem, egy ilyen viszont rendesen felidegesít és gyorsítok...(#13061) kcsa: Tudom, a biciklis annyira nem zavar, ő legalább nem pöfékel, ha balesetveszélyesen megy át a piroson, akkor rá is mérges vagyok, de ha csak átcsorog a buszsávon úgy, hogy jól láthatóan nem jön semmi, az nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Jól néz ki, mosolyt csal az arcra, köszi. Tegnap gyorsultam egyet pirostól pirosig egy rendszám nélküli, jó drágának tűnő Gilera nem tudom mivel. Csillogott, villogott. Muszáj volt gyorsulnom, mert nagyon akarta a gyerek. Mentünk rendesen, maximum egy robogónyira volt lemaradva tőlem végig... persze valami szar dob is volt rajta, aminek köszönhetően már a Blahán hallották, hogy a Corvinnál kilövünk. Hol vannak a rendőrök?
-
Hauptmann
addikt
Ma várok a Dessewfy utcában, zöldre vált a lámpa, fordulnék balra a Bajcsyra. De balról jön a kerékpáros bele pirosba, azért sem lassítottam, rádudáltam, de még neki állt feljebb. De ez a videó sem rossz, bazdmeg a sok gyökér keresztül-kasul, mintha a pusztán lennének.
Ma sikerült felavatni az X-Max-ot, eldőlt. Úgy ahogy nagykönyvben meg van írva. Oldaltámasz ki, leszállok, kinyitom az ülést, kieszem belőle, ami kell, visszaejtem az ülést, megvárom, míg lezáródik. Elfordulok, elindulok az ellenkező irányba, pár másodperc múlva hallom a csattanást, megfordulok, motor eldőlve. A bal első idom karcolódott meg, annyira nem érdekel, mert nem szobornak vettem. Ami nagyobb baj, hogy a bal tükör fémszára is eltört, és nagyon szar bal tükör nélkül menni. Mindegy, holnap péntek, kibírom valahogy, szombaton havernál meghegesztem.
Nem ám akkor borult volna, amikor még mellette állok...
-
huszi.gyb
senior tag
Azt nem értem, ez miért nem gond? Bezzeg, ha 70-nel mersz menni a 4 sávoson, ahol nincs gyalogos forgalom (de 70-es tábla sem), az 30 rugó... Tényleg úgy néz ki a felvétel, mintha valami keleti városkában lenne, mindenki mint az ökörhugyozás... Osztható a videó?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
Kell nekem is egy kamera. Az a baj, hogy kicsit gáz levenni egy kamerás sisakot szerintem.
Én nem dudálom le a figyelmetlenebbet, ha nagyon durva dolgot csinálnak, akkor mutatok egy hüvelykujjat felfelé.
Ma egy faszi a vadi új X5-ösével sávot váltott, oda jött, ahol én mentem, index nélkül, miközben mentem volna el mellette, persze fejhez tartva telefonált, lehet, hogy feláras a kihangosító 2016-ban, neki arra már nem futotta, jó lett volna ezt felvenni pl.A kamerával kb. 2 órákat lehet felvenni ugye? Naponta töltöd és lemented a videót, ha valami érdekes volt? Lehet, hogy bevállalok egy SJCAM-ot, az 5000-es az ajánlott? Sisakhoz mivel rögzíted (adnak hozzá cuccot?)? A sisakot a dobozban tárolom, befér a dobozba a kameratartóval együtt?
-
Burt1793
veterán
Hogy érted, hogy az adott jelenetet? Nem egy fájlba ment egy felvételt? Hova fejlődik a technika.
A lényeg, hogy 140-nél se essen le, sisak oldalára szeretném rakni, ha a tetejére raknám, karcolná a csillagokat. Vagy esetleg az állvédő részre... a lényeg, hogy a sebességmérő ne látszódjon.
Megnézem akkor ezt az M10+-t.
Köszi a fáradozást.(#13093) bogyo112: Vannak olyan pillanatok, amiket nem elég egyszer végignézni. Videót vagdosni nem nagyon lesz időm, de ha van a kamerának saját szerkesztője, akkor pár perc, az még belefér, gyorsan lementem, ami érdekes és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
És most is ezt az M10+-t vennéd? Nem szeretnék nagyon belemenni a témába, most gyorsba meg is rendelek valamit, már régebbi vágyam.
42-ért árulják.Vagy egy ilyet? Puszta paraméterekben gyengébbnek tűnik ez a gopro, de iphone-t sem a csupasz számok miatt vesz az ember...
70-nél többet nem adok egy ilyenért, de ez még belefér, viszont, ha tudja nagyjából ugyanazt a 42 ezres, akkor azt venném.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
Nabazeg, a link lemaradt:
http://totalbike.hu/tesztek/2016/05/22/kawasaki_j125_-_2016./
-
csongi
Topikgazda
Hogy nem sikerul ezt osszehozni? Mindig van egy mernoki baki, es altalaban rendre ugyanazokat hibazzak. Kar erte, de 1.5Milla, es akinek ennel az arnal a sporolas a motivacio.... hat a hagyjuk mar kategoria.
9500... nah ezt sem vennek 8eves korul mar, csak a totalisan felujitott verziot.
Lehet ebbe akarmilyen bevonat, gondos gazdika, egyszer belexarik az olajcserebe, vagy nem jo olaj megy bele, maris leveses tal az egesz.
Ezek a tc tesztek, annyira semmit mondoak lettek, lapos, koritessel teli az egesz. Rendes tesztet csinalhatnanak mar, es abbol egy zanzasitottat.
Ossze vissza mennek, nincs egy allando aszfaltjuk, ahol ugyan azon feltelek mellett hasonlitanak ossze a futomuvet? Bulvarlap szintu, es nem szakmais, persze hajpolas az van, meg hamburger hasonlat. Jo is az neha, de unalmas mikor a valodi tartalom roavasara megy.
Nah mindegy, ez ilyen, ez van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen