-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20762 üzenetére
Én azt hittem, a sok állás az legalább egy hét.
Nem tudtam, hogy elég egy hétvége is. Ha tudom,
már pénteken felszerelem így és csepptöltöm...Plug-in Hybrid
Most próbálok a céges garázsban konnektort lőni,
vagy rosszabb esetben felhozom az akksit tölteni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20764 üzenetére
Na igen, ha elszulfátosodott (nehéz szó!), akkor a kapacitása már ergya...
Ezt bizonyítja, hogy a 0,8A-es töltő is gyorsan "végzett" vele az asztalomon.
Rendeltem bele egy JP akksit: 5K alatt volt akciósan, hazafelé átveszem.
(Rákerestem Brogyi topikjában, hogy viszonylag olcsó, de korrekt gyártó.)MÁS: műszakihoz kéne gyári fényszóró. De amúgy xenont használok. Az a
kérdés, hogy érdemes-e rááldozni egy komolyabb összeget megint egy újra,
vagy elég lenne akár a legótvarabb bontott szar, 15K körül, csak vizsgázzon
le jeligére, hiszen utána úgyis megy vissza a fekete (a projektoros xenonnal).Ui: Malagutiék már nem annyira baráti áron dolgoznak, mint anno... 38900-at
ajánlottak... Most már dörzsöltebb voltam, és rendelés előtt kérdeztem, hogy
ne utána csodálkozzak, hogy lassan ugyanannyi, mint a hírhedt Oem-parts...Vagy a karbinál valami tömítés kezd szétmenni?
Szerk: nem is az volt a gond, hogy sokat kell indítózni, hanem keveset se bírt:
nagyon gyorsan esett az indítómotor fordulatszáma, és nem tudta beröffenteni.
(A nagyobb CTEK rendesen odab.szott neki: pár perc után sikerült a művelet.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #21260 üzenetére
Ez a megfulladás után nem indul tipikusan a beköpi a gyertyát esete, nem?
Úgy látom, itt mindenki úszószintekkel szív. Én most kockáztatok, mert csak
az UTCOMP szerint 6L/100 a fogyi, bár tartalékjelző alapján is azt becsültem,
de jelen pillanatban nincs konkrét infó, mennyi van a tankban, de még mennék
vagy 10 km-t. Ha és amennyiben odaérek a célhoz, ott van egy benzinkút...Szerk: decemberben 7.2-es fogyival ilyenkor már kifogytam, és tolhattam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #21315 üzenetére
Nyomatékkulcsot? Az derék! Nade hányat?
szar időben b tervnek jó
Észben tartom. Burt esetében mondjuk a gyertyacsere izgalmasabb:
nem is néz ki olyan kicsinek az a 48K-s szerviz, kb. mindent át kell nézni.
Mindent is.Szerk: jellemző, a legjobb közösségépítő erő itt a SZERELÉS. Persze ez
még mindig jobb, mint a gyufa+Duna. Karbantartás kell. (Lerohadás nem.)[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz huszi.gyb #21341 üzenetére
huszi.gyb, csongi: Van egy afrika twinem, korábban SV-vel jártam europát.
Ötletem sincsen mennyit mennék vele évente. ~5 ezret, de lehet többet is, mert akkor városban is használnám.Hogy értsétek a dolgot:
"Olcsó" kismotort kerestem túrázgatni, amit nem kell félteni, ha kell "belököm az árokba" és hazajövök ha komolyabb baja lenne én pedig a messze vagyok, nem akarnék trailerezni, drága javításokra költeni. Teszem azt, perecelek, akkor nem akarnék egy több százezres javítást kipengetni, meg a szállítást hazáig, hanem a helyszínen megválnék a géptől. Afrika baromi jó túrázni, de egymagam messzebb nem szívesen megyek vele, társas túrához meg nem mindig csatlakozok. Szóló kalandokhoz néztem első körben kisebb olcsóbb egyszerűbb motort, így kerültek képbe a robogók, a nagy választék és az alacsonyabb vételár miatt.
Nekem nem gond a monotonitás, a lassabb tempó, pakolást akárhogy megoldom, eddig se volt gond.
Burgmantól én is féltem, hogy lehet alacsony lesz, de olasz meg nem kell, akkor se ha minden ponton tökéletes lenne számomra.
Nézegettem face csoportot, ott láttam pár beszámolót, hogy ki merre járt 400-as burgmannal, onnan is jött részben a robogós ötlet.Ti viszont annyira nem ajánlanátok az én terveimhez. Esetleg kisebb Horvát, Osztrák utakat belehetne vele játszani? Teszem azt leugrani vele az Isztriára meg hasonlók?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #21461 üzenetére
Hát én 10 km-ről se... Garantált szopóroller. 4Road-ról semmi hír?
CHIPman: kíváncsi lennék, ha beindulna, mire tudnál következtetni.
Ha nem lenne más baja, szerintem az eladó is megcsinálná, mert úgy
jóval értékesebb, így meg egy zsákbamacska, s nagyon nyomott áron,
vagy nagyon palimadárnak tudja csak eladni. Szerintem ne legyél az...Tudom, a topikba abszolút beillenél egy (járóképtelen) szopórollerrel, de
ne ez legyen már a "közösségi összetartás" alapja, hogy szándékosan
minél szarabbat vegyünk. ANNYIRA nem lehet olcsó, hogy ezt megérje.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz huszi.gyb #21678 üzenetére
Köszi a segítséget, ha össze lesz rakva még ránézek.
Közben arra jutottam, hogy a Madison K400 motorblokkja talán 100%-ban megyezik a Benelli Velvet duck 400 motorjával. Ahhoz kellene alkatrész hozzá férés. Magyar oldalakon nem nagyon van... ha tud valaki esetleg új főtengelyt vagy felújító készletet, nagyon jó lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #21845 üzenetére
Hát én most erősen pénzhiányban szenvedek, szóval meg sem merem becsülni
a reális eladási árat, de amúgy legutóbb tényleg jobb volt, mint 1 évvel korábban!
(Még kicsit várunk, párszor szétszed, összerak, és jobb lesz, mint az új...)MÁS: kíváncsi leszek a szilentre Lenkey verzióban. Pár nap, és kiderül. Sütniük
kell, szóval nem lesz olcsó, de még mindig olcsóbb lesz, mint a gyári volt... ami
egy évet bírt ki kb.? Bár tudom, ha mozog a motor segge, venni kell egy GSXR-t.
Ha meg nem megy jól a Gixxer, akkor nem AFR tuning kell, hanem Hayabusa...Szerk: turbo.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22082 üzenetére
Ha még megvan a főtengely, esetleg elhozhatnád... Azért hagytam ott,
mert meggyőzött, hogy nincs értelme felújítgatni ha ilyen olcsó az új is.
Ez akkor és ott igaz is volt, de azóta nem lehet főtengelyt kapni, s ki tudja,
lesz-e még rá szükség? Ne legyen! Egy kérdést megér: ha nincs hát nincs. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22117 üzenetére
Gondolom olyan kéne, ami bele is fér. Nem tudom, hogy a régi
Topin 6C80-am mennyire veszi a töltést, de ki kéne próbálni.
Szerk: talán még a Cygnus régi akkuja is megvan. Jó, tudjuk,
hogy szar, de fel lehet tölteni, hogy egy-két indítást kibírjon...
Van egy MotoBatt MB12U-m is*, de szerintem az nem fér bele.rstwingo: milyen motor ez pontosan? Falsot szív esetleg?
Szerk: honnan vettél másik karburátort? Típusazonos volt?*: az se 100-as.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #22133 üzenetére
Valoszinu hogy az lesz a ludas. Eloszor lehet hogy tulfesz lett, aztan meg vegkepp megadta magat.
Nagy gazra is max 7,5V a fesz?A venti is azert nem mehetett, mert keves neki ez a feszultseg. Legalabbis remelhetoleg. Minden reszet vegig kell nezni, hogy a tulfeszultsegtol nem-e ment tonkre.
A muszerfal elvileg vedett, mert van benne LS7805-os feszstab ic, az 30V-ig elvileg birja. Ha nem, akkor az megy szakadasba es eleg csak azt cserelni.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22131 üzenetére
Nem véletlen kérdeztem, hogy miért halt meg az az új akku...
Sajnos egy hibás fesszab nyírhatja őket sorban... Még a BT-280
is nálam volt, rámérhettünk volna. Sajnálom. De ne aggódj, lesz
abból még motor! (Remélhetőleg csak azért forrt fel, mert nem
volt venti, nem volt jó fesz.) Egy kérdés marad: miért kóválygott,
amiért megálltál? De nyaraláson el kell felejteni. Ma rollereztem: -
#50433536
törölt tag
válasz huszi.gyb #22151 üzenetére
Tényleg jó ez az új információs rendszer, már láttunk pár ilyen elcsalt autót a neten.
Motorokat is le lehet kérdezni. Ott néztem meg a malagutit is, mielőtt megvettem. Amikor behozták Olaszországból, 75000 km volt benne, majd hirtelen 36000 lett. Biztos a becsületes magyar nepper kicserélte a számítógépet rajta.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22234 üzenetére
Én helyrepofoztam a KOSO fordulatszámmérőt: simán megy a VR szenzor
jeléről = teljesen felesleges volt a gyújtótekercs felől bekötni anno. Ja és,
ha már arra jártam, a fedkomp is visszakapta a jelet: kihúzódott a kábele.Meg ha már szét volt szedve az eleje, akkor visszadobtam a xenont. Egyik
oldal mondjuk kicsit zöldes, de így jár, aki találomra dob be egyet a polcról.Hívtak, hogy kész a kipu, de mivel szét volt szedve a műszerfal: holnap...
-
#50433536
törölt tag
válasz huszi.gyb #22247 üzenetére
Hi!
A generátor nagyon-nagyon ritkán megy tönkre. Az ellenőrzéséhez ki kell kötni a három vezetéket és megmérni a tekercsek ellenállását. Egyformanak kell lennie. Egy mérés nem mérés. Lehetőleg tized ohm pontossággal, szerencsére ezt egy alap műszer is tudja. Majd ellenőrizni test zárlatra, egy ilyen generatornal elég hozzá a műszer 9 voltja is.Ha jónak tűnik, egy 10 évnél idősebb generátort érdemes rendbe rakni impregnáló lakk spary-vel. Ha olajban fut, akkor pedig kötelező. Lehet kapni direkt erre a célra sav-, lúg-, olaj- és hőálló lakkot. Így megelőzhető a lakk öregedése miatti belső zárlat és újabb 10-15 évig bírja az olajos környezetet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #22597 üzenetére
Ez nekem is SYM-patikus! Emlékszem, amikor először találkoztunk, egy 125-ös
Sym-et hajtottál, és a törött kuplungos Maja mutatta (SpeedoHealerrel), mennyi a
végsebesség valójában. Régi szép idők: a vicc, hogy a vén kecske ma is itt parkol
a cégnél, kollégám úgy néz ki visszatért a bulizásból. (Vagy csak itt tárolja? LOL.)2009-2010 között egy SYM VS 150-em volt, egy fillért nem kellett ráköltenem...
Olajcsere persze megvolt, szervizben, de annyi. (Pöcc-röff, fasza kis masina volt.)
Előtte, amíg a jogsit csináltam egy Mio 50-nel jártam, az fájdalmasan gyenge volt,
de cserébe elvolt 2L alatti fogyasztással: jó, hát raktak rá vmi 4L-es tankot? 4T 50)Szerk: fogalmam sincs milyen blokk, nem saját?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #22607 üzenetére
Ez is oda jut hogy xmax300 / forza 300. Kerék 15/14 (nem túl kicsi). Már megy is, de keveset fogyaszt. Stabil, nem nyeklik. Nem túl nehéz (180kg). Nem batár széles. Nagy csomi. Jól felszerelt (ABS/TCS). Csak hát az árán nyelni kell egy nagyot
Mondjuk az xmax 125 az 1.6M És az ugyanaz a felszereltség mint a 300as. Bár az a 15Le mindenképp harmat a 175 kilójához.
Forza 125 159 kg, de sajna 1.75M
-
yodamastah
őstag
válasz huszi.gyb #22628 üzenetére
Nem olcsó, de kapsz 1.4ért egy jól felszerelt kényelmes nagytestű robogót. Kulcsnélküli indítás, abs, kiprögésgátló (125re nem mintha kéne), full led világítás, autószerű műszerfal, tükörbe integrált index, morotos plexi állítás. Csomagtartó batár, simán 2 zárt sisak elfér, és még fér bele.
PCX ehhez képest egy babetta. De tény 125ccm mellé a 130 kiló jobban passzol mint a 159. Valamint ha tényleg csak városozni kell, oda a pcx jobban passzol. Felraksz rá egy jó nagy dobozt, és lesz értékelhető csomagtartó. Az ülés alá elvileg beféz egy kisebb zárt sisak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
- TCP smart plugs uk - okoskonnektor 2x
- SAMSUNG WW80CGC04DTELE Elöltöltős mosógép 8kg (Bontatlan csomagolás, gyári garanciával)
- tp-link HS110 wifi dugalj - fogyasztásmérő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs