-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Nagyon veszélyes.
Tegnap egy taxis Szépjuhászné és Budakeszi között úgy kanyarodott le jobbra a Laktanyához, hogy csak fékezés után indexelt. Tartottam tőle jó 20 méter távolságot, kb. 60-nal mentünk, de ő erősen fékezett. A hátsó kerekem farolt jó egy másodpercig, aztán inkább csökkentettem a fékerőt. Azért ijesztő, mert teljesen különböző hidegben az egyes aszfalttípusok tapadása. Utána próbálgattam a fékezést, nem csúszott meg erősebb lassulásnál sem.
Az is igaz, hogy a hátsó gumim a végét járja, de most már a szezon is. Átállok a csak száraz időben motorozásra, reggeli időkép előrejelzést vizsgálva. Plusz, ha reggelre mínuszokat mondanak, akkor már este dobom a motor kulcsát. Tavaly vidámabban motoroztam ilyenkor, egyrészt azért mert általában 9-10-re mentem be és nem késő este jöttem haza minden nap. A Tucano nagyon jó szolgálatot tesz. A motor kicsit nehezebben indul, amikor egész napi kint állás után ráülök, persze csak a melegebb időszakokhoz képest, hidegen kicsit hangosabban kalapál, de utána minden normalizálódik.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Ez elég meredek szakasz, 2 literes tdi épphogy felmegy 60-nal 4-esben 1500as fordulaton. Ritka az ilyen Magyarországon. Robogóval mentem már rajta, bár lefelé többször, ha a Daubnerbe be kell ugrani hazafelé, szerintem nincs vele gond (és nem csak lefelé ).
(#17799) DigitXT: A kipróbált nagymotorokon megtapasztaltam, hogy milyen (főleg a hátsó fék esetén), nagyon hasznos, valszeg sokkal kevésbé van szükség szerencsére az esés elkerüléséhez. Most ha nem kanyarodik le a végén a taxis, csak kikerülni tudtam volna visszább engedett fékkel. Első fék erősebben húzásához meg kell bátorság. Három év alatt egyszer mászott el komolyabban az eleje fékezéskor, épp csak 500 métert mentem arrébb Budapesten, jobb kéz felől jött egy autó, jó erősen húztam a féket, valamiért megijedtem, nem koncentráltam, de sikerült visszaengedni mielőtt tényleg sok lett volna.
Szerintem azért motorra fontosabb az abs, mert a kanyarok előtt gyorsan mész, rámarkolsz a fékre, muszáj lassulni, ha nem tudsz, megszívod. A városban (ha nincs előtted egy hülye, aki direkt meg akar ölni), akkor nincs ilyen gond. Viszonylag sokat megyek, de nagyon ritka a tegnapihoz hasonló eset. Amikor ősszel most túrázgattam, elég sokszor jött jól az abs zsír új gumis motorokon is.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
csongi
Topikgazda
Akkor egyszeru . Bele logatod a motor az akvariumba .
A vizkorbe tenni egy hofokmerot nem lesz olyan egyszeru, az alakitasaal jar szerintem.
Skalazott kivitelu orak, meg hengeresekek amiket talatam. Az eleg otvarul tudna kinezni szerintem En ezert nem tettem fel, ford.szam merot.
Szerintem, ha ennek a patronjat rogzited a hengerhez. (Ha szerencsed van akkor van ott vizcso tarto fem ful.)
Akkor csak par fokos pontatlansaggal kellene szamolni, de ez fogg a muszertol is.
Ha mar digixt ezen az upadaten tul van, biztos van megoldasa tapasztalata errol. -
veterán
Nem vagy szemét, de nincs semmi okom hülyeségeket és valótlant írogatni, nekem ez csak egy "pótlék" motor lesz. Alapból 14 km/h-t csal az óra (minden runner). Az órát 50-nél és 100-nál is leellenőriztük gps-en amikor még a haveromé volt. Való igaz, hogy az óra szerinti végsebességet amikor 140-145 között mutatott (persze ha nincs szembe szél) azt már nem néztük gps-en. Ebből kifolyólag lehet igazad, hogy nem megy valós 130-at mivel ezt nem ellenőriztük. De kicsi esélyt látok rá, hogy ha 50 és 100km/h-nál is egységesen 14-et csalt, akkor ez 140-145-nél nagymértékben változna. De mivel végsebességnél nem ellenőriztük le akár igazad is lehet.
(#17845) csongi Köszi. Az már nem fog csillogni-villogni, csinálhatsz vele bármit. Újrafényeztetni meg nem fogom az elemeket, nekem nem ér annyit. Marad a matrica.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
adam_454
tag
Sziasztok!
Köszi a választ!
Elvileg ez a szelepdekli:
Külseje
BelsejeHa leveszem, hogyan tudom ezt a szelepet ellenőrizni? Hátha csak valami olajsár ragadt meg valahol rossz helyen és egy alapos féktisztítós mosás segít rajta.
Másik:
Az olajbetöltő tartályon lévő két vékony csatlakozó az oldalán nekem csak szimplán össze van kötve. Van egy érzésem, hogy csak úgy nem létezne két ennyire nyilvánvalóan fölösleges dolog, hiszen a gyár is spórolna a nemlétezésükkel néhány centet / motor. Ez is nagyon izgat, mert szeretném a korábbi kókányolásokat kijavítani, de nem kókányolással, inkább visszaállítanám a gyári állapotába. Csak nehéz, ha a motor szerelési kézikönyve sem tartalmaz ábrát arról, hogy a mindenféle csövek és kábelek honnét hová tartanak.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igen jól értelmezed. Nem szívesen szedném szét, szerintem egy-két patent letörésébe kerülne ez. Amúgy mind a két lámpán lehet látni, hogy még az életben senki nem nyúlt hozzájuk, nem szedték szét őket soha. Nem értem, hogy amit utólag szereztem az miért világít egyforma szögben mind a két állásban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
-
Burt1793
veterán
Ez igaz, a kormány tényleg elkezd remegni, ha elengeded, de ilyet úgyse csinálok, hiszen akkor nem tudok gyorsítani... Arra gondoltam, hogy a városban szlalomozás vagy országúton döngetés esetén nem érzem a dobozt különösebben.
csongi: A motoros a béna, a doboz szükségszerű egy túra során, azzal együtt kell motorozni, szerintem egyáltalán nem olyan drámai a különbség, de lehet, hogy túl nehéz vagyok ahhoz, hogy érezzem.
-
Burt1793
veterán
Oké, valószínűleg más a ingerküszöbünk, amikor rendes túrabiciklivel viszek jó 25 kg csomagot 2 héten keresztül és nap végén, miután lecuccoltunk megyünk egy kört, mondjuk egy étteremhez, akkor azt mondom, hogy hú, de jó, mennyivel könnyebb irányítani... Robogónál nálam bőven "le se szarom" kategória.
-
yodamastah
őstag
Kit érdekel hogy viselkedik dobozzal. Doboz nélkül is egy nyúlós hintaló az xmax De a legangyobb királyság 90 liternyi szabad rakodótérrel nap mint nap robogózni a városban. Bármikor kellhet, és én használom is sokat. Amióta fent van a nagy hátsó doboz, le se vettem
[ Szerkesztve ]
-
-
zodes
aktív tag
Köszi
DigitXT: Nézegettem az Aprilia Atlantic 500-ast... tetszik is van is itt Érden egy eladó
Az olasz dolgokkal fentartásaim vannak. Volt Fiat Puntom, most meg egy Fiat Pandat fújt ide a szél.
Ezek állandó kontakt hibákkal küszködnek.
Vajon így van ez a motor-iparban is?
Vajon miért lenne másképp.
Műszerész vagyok, egy kontakt hibát megtalálni.......Gigabyte GA-B85-HD3 rev.2.0 - i5-4460-16GB DDR3-Samsung SSD 840 EVO 120GB Hackli***MacBook Pro (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2014 közepe)***
-
Burt1793
veterán
Menő, nekem is kell majd valami, ha nekikezdek a szezonnak. Ma beindítottam 2 hónap után, kicsit járattam álló helyzetben, aztán elugrottam vele intézkedni, járatás közben, amíg visszamentem a házba leállt szegénykém, kb. 2 perc után. Aztán amikor indítottam, nem szerette az alapjáratot, adtam kis gázt, elindultam, utána már nem volt gond. Pedig viszonylag friss az olaj és gyertya (1000km-es). Asszem egyszer tavaly is leállt így szezon közben még. Remélem csak a benzin szar neki hidegen, nem érződik semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Autópályán, végig nyélgázzal 180 km-t tud menni, két jó magas utassal még kevesebbet. Ez a max fogyasztás. A teljesen ki nem merülő 9 literes tankot nézve még ez is jó fogyasztás. Ha mondjuk 8,5 litert kiszedsz a tankból, akkor az már 4,7-es fogyasztás folyamatos 140-nel.
-
veterán
-
veterán
-
Upo
addikt
Eszemben sincs országútra menni vele. Hidd el, itt elég lesz. 40-50-el totyogó autókkal kell tartani a lépést, illetve miért is kellene, nem olyan környék. Totál bácsi üzemmód lenne a használat.
Illetve még az is lehet, hogy a párom is kedvet kaphat egy B125-re, bár túl sokat nem tennék rá. Ez a kymco erre meg pont nem jó, de igazából akkora jelentősége nincs.
Igen, a Like kis kerekű (12-es), én is jobban örülnék 16-osnak, de ugye nem kell mindenáron most venni. Csak most megláttam hogy egyszerre 4 viszonylag olcsó is van hirdetve. De lehet hogy mind szemét és nem érdemes megvenni, hiába lettek szép csillogóra fotózva...
Kinézet annyira nem érdekel, és szerencsére tényleg alulértékelt a kymco, sokan azt gondolják hogy ez is a tucat kínai szemét. Ez a szerencsém. Kollégámnak volt People, nem volt vele gondja. De Dinket is vennék simán, akármilyen ronda.[ Szerkesztve ]
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
veterán
-
FeniX-
aktív tag
Hogy másnál hogy van, azt nem tudom, de én - igaz - csak az utóbbi időben hordom símaszkkal a sisakot, de a második év közepén már ollllyan rohadt büdös, hogy hiába mosogatom, nem lesz jobb semmivel.
A kesztyűm kb. 3x elázik ősszel menet közben és tök bemerevedik.
A motoroskabát nagyjából 4. éve megvan, de hónalj tájékon már nagyon kezd foszlani.
A 10 rugós probiker (azóta sem kapható, csak sokkal drágábban) magasszárú cipőmet meg már harmadjára viszem egy nagyon profi cipészhez, aki 2x kb. 1000 ft-ért feltámasztotta már.És persze relatív dolgok ezek, mert én nem vagyok hajlandó egy 2 kilót érő robogóhoz 150 ért sisakot venni. :-D
-
DigitXT
félisten
A Cygnusban ez a jó: csak lendületből, erőből semmit... És ugyanez a rossz...
Mivel autósok mögé beállni, főleg ilyen időben nem nyerő (nincs ablaktörlőm)
ezért próbálok előre menni. Csapatás? Hááát... Ahogy tudok: párosítva egy hót
gyenge hátsó fékkel, és egy bizonytalan első teleszkóppal, kész álom.De A-B között még így is el tudok gurulni, gyorsabban, mint a dugóban állva...
-
veterán
-
DigitXT
félisten
Lomha 250-es Maját anno Szentkuti - majdnem - megette a rajtnál.
De amúgy a Cygnus is egész fickós. 20 km/h-ig. Utána elváltja magát.Amúgy, úgy vettem észre, hogy Te inkább a nyugis motorosok táborát
erősíted... Amikor gurultunk, 1-1 erősebb gyorsítás volt csak, és az
utazó tempó is 80-nál állt meg. A szerpentinen is csak a 2 marha volt,
aki nekilódult, hogy kicsit döntögessen... Persze, mindenből lehet baj.
De akár abból is, hogy nem mész előre, és letarolnak hátulról.Szóval előre, és kilövééééés... Liberty for president!
Szerk: aztán kicsit helyrepofoztam a Maja lustaságát is, de a Madison
kopott kuplunggal is lenyomta, mondjuk ezen semmi meglepő nincs.Szerk2: nézegettem tegnap gyorsulós videókat: a BMW C600 jól hasít.
("Lealázza" a T-Maxot, bár a TC szerint utóbbi cserébe vezethetőbb.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje Grilles mikrohullámú sütő
- TEFAL Forrólevegős fritőz Tefal Easy Fry & Grill 2az1-ben XXL EY801D15 Rozsdamentes/Fekete
- Digitális kémlelő bejárati ajtóhoz, ajtókitekintő, "kukucskáló" :)
- SOS ELADÓ! HEIZER SGW(S)b ÁLLÓ INDIREKT TÁROLÓ, 1 HŐCSERÉLŐS 200L
- Forrólevegős sütő szép állpotban dobozában
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs