Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz kcsa #17798 üzenetére

    Ez elég meredek szakasz, 2 literes tdi épphogy felmegy 60-nal 4-esben 1500as fordulaton. :D Ritka az ilyen Magyarországon. ;] Robogóval mentem már rajta, bár lefelé többször, ha a Daubnerbe be kell ugrani hazafelé, szerintem nincs vele gond (és nem csak lefelé :C ).

    (#17799) DigitXT: A kipróbált nagymotorokon megtapasztaltam, hogy milyen (főleg a hátsó fék esetén), nagyon hasznos, valszeg sokkal kevésbé van szükség szerencsére az esés elkerüléséhez. Most ha nem kanyarodik le a végén a taxis, csak kikerülni tudtam volna visszább engedett fékkel. Első fék erősebben húzásához meg kell bátorság. Három év alatt egyszer mászott el komolyabban az eleje fékezéskor, épp csak 500 métert mentem arrébb Budapesten, jobb kéz felől jött egy autó, jó erősen húztam a féket, valamiért megijedtem, nem koncentráltam, de sikerült visszaengedni mielőtt tényleg sok lett volna.
    Szerintem azért motorra fontosabb az abs, mert a kanyarok előtt gyorsan mész, rámarkolsz a fékre, muszáj lassulni, ha nem tudsz, megszívod. A városban (ha nincs előtted egy hülye, aki direkt meg akar ölni), akkor nincs ilyen gond. Viszonylag sokat megyek, de nagyon ritka a tegnapihoz hasonló eset. Amikor ősszel most túrázgattam, elég sokszor jött jól az abs zsír új gumis motorokon is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák