-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
Értem, köszi a gyors választ!
Szíjcserénél az általad leírtakra külön figyeltem és már megtettem. Igazán nem segített, ha kicsit túlmelegszik a blokk (dugóban pl) akkor előjön ez a jellegzetes hang. Harangnak azért volt egy kissé kékes színe, arra emlékszem. Kuplungpofák kopását nem tapasztaltam, 13 ezer km körül lehetett benne akkor.
Érdemes lenne egy harang cserével indítanom?Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
StoneBridge
senior tag
Az is megvolt már, megcsiszolgattam a belső részét amikor szétszedtem.
Rendeltem egy harangot az imént, 10 ezer Ft. Remélhetőleg csere után majd megszűnik a probléma.Van egy bosszantóbb hiba is. Vízpumpa kis kiegyenlítő szelepnél csöpög a hűtő folyadék. Lassan, de biztosan. A vízpumpafedél tömítést cseréltem, sajnos nem szűnt meg. Állítólag a belső kerámia betét cserés...
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
Nnna, igen fasza lett, sem a hátulja, sem az eleje nem lobog a szélben a kráteres utakon, nyomvályún se kóvályog külön az eleje-hátulja. Nyilván nem pont olyan, de valószínűleg ehhez közeli lehet a gyári új állapot. Egészen más lendülettel tudtam ma bejönni mint egyébként
-
Burt1793
veterán
Mennyire nagy? Nekem a mostanihoz van egy kis kiegészítő plusz darab, ami magasítja, de pont a szemem magasságában van a felfogatója, ezért nem használom. 185 centiig a most fent lévő alap plexi is tökéletes (mert ez is nagyon magas), de nekem sajna nem az, bubog rendesen a sisakom 100 felett, elég zavaró. Viszont mindig az jut eszembe, hogy este nagy biztonságot ad az, hogy a plexi felett el tudok nézni (főleg esőben), mert a szembe jövő autók fénye elvakít a plexin és a sisakon keresztül (= szart se látok).
Tegnap amúgy 245 km-re is csak 8,3 litert tankoltam. A mutató bőven az E alatt volt, fostam is, hogy esetleg nem érek el a kútig. Ezek szerint sima ügy. Eddig 235 km fölé nem nagyon mentem egy tankkal.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én tegnap két barom krosszossal futottam össze... Egyik egykerekezett
a zöld után (ezt a "tepsi épségem" érdekében simán lenyomtam), másik
meg stoppie-zott a (következő) pirosnál. Utólag azon filóztam, hogy mit
szóltak volna, ha nem húzok el, hanem csak követem, de a műszerfalon
a megfelelő kapcsolót átbillentem. (De nem: mert ha kirakják az igazit?)Szerk: és nincs vazelin a csomagtartómban, szóval közúton nyugi van...
Mindenki úgy kerekezik át másfél sávon, ahogy akar... kettő volt végülis.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
A következő gurira lehet jönni.
BIKE-R szervezi.
"2018.05.05 (szombat) - VÁR-COOL-TÚRA
Találkozó: 5.45 M1/M7 kivezető Budaörsi úti OMV kút (volt Osztyapenko)
Indulás: 6.00
Túratáv: 650 km
Látnivalók:
- Dévény (Divin) vára
- Jancsivár (Janohrad)
- Trencsény vára
- Bajmóc váraHazaérkezés: kb. 21.00"
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
Tegnapelőtt én is leszedtem a műanyagok nagy részét. Egy elemet rosszul raktak vissza, megigazítottam. Néztem, hogy a gyertyához elég gyorsan hozzá lehet férni. Hűtővizet is töltöttem a meglévőhöz, minimum szinten volt. Mondjuk nem segített, így is feljebb kúszik már a hőfokmérő, sőt, amikor megyek haza huszonpár fokban az utolsó egy km-en konstans 30 körül, a ventilátorkapcsolás határáig melegszik a víz. Olyankor ha otthon leállítom, majd pár perc múlva ráadom csak a gyújtást már be is indul a ventilátor. Meleg van. Tucano-t leszedtem.
Ez a 4 naponta tankolás (úgy, hogy heti 5 napot megyek csak, hétvégén nem) egyre jobban zavar. Kérdezgetik, hogy kérek-e kávét, kutyafülét... szóval most már 240 - 250 km-nél tankolok. Így is csak 8 liter alja megy bele. -
Burt1793
veterán
Az szép, hogyan tankolod? Én a pisztolykattanás után várok egy kicsit, rányomok még 2-szer háromszor a kattanásig, utána zárom a tankot, nem szüttyögöm ki az utolsó ml-eket.
Így, hogy tegnap pl 8 litert tankoltam 240 km-re elvileg ezen felül 25 km-t el kell mennie. Sőt, a fogyasztás alapján egy literből még több is lenne ez. Nem értem, hogy miért fogyaszt neked többet, túl sokat fékezel.Mostanában visszafogom magam, óra szerint120 fölé nem szoktam nagyon menni, legalább is nem tartósan.
Ma volt egy kis action, persze a kamerát nem hordom. A szokásos, ha több robogós összegyűlik, megy a janizás... párhuzamos közlekedésre alkalmas két sáv volt, mentünk is a két előre haladó kocsisor között. A piroshoz érve az utolsó két autó között kevés volt a hely, én besoroltam kicsit mögéjük, hogy elférjen a rendszám nélküli jani a behajtott tükreivel. Ment is tovább, szépen lekoccolva egy pár éves M csomagos 5ös bmw tükrét a kormányával. Persze át is ment a piroson ijedtében. Amikor zöld lett kicsit utánamentem és ránéztem mérgesen. Rontja a robogósok megítélését, ráadásul a bmw-sek szemében.
Nem kell mondanom, hogy nagyon őrjöngött az autós. -
Burt1793
veterán
Az autók felénk is állnak reggel, Budakeszin emelkedő van, ott megyek kb. 50-nel, utána lefele ahogy jön, autók mögé nem állok be, busz mögött néha be lehet ragadni, főleg, ha szembe is jön egy, ettől függetlenül közepes sebességgel, féket, gázt szükség esetén megtépve megyek. Szerencsére el lehet férni, az autósok nagyon rendesek. Budagyöngyénél, Délinél legtöbbször meg kell állni, ezeken kívül nem fárasztom a kuplungot (most kitisztítva elég szépen indul, de így se szeretem az elindulásokat, lábletételt). A lámpákat ismerem, feleslegesen nem nyelezem, ha úgyis megállít a piros. Lehetőségekhez képest próbálom kímélni, drága a gumi és a fék is (ja, az új Brembo első tárcsa a bárdiból kicsit hullámos is, de csak a tolómérő szerint, fékezve én nem érzem, amúgy is remeg az egész motor
).
Szoktál bérelni motort, vagy csak vicc volt ez a mastercard?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
nyogo83
senior tag
Annyira nem tunik egettnek igy keprol(mobilrol nezve). Viszont ha kicsit ovalis, akkor szopo mert amiatt remegni is fog. Gondolom nincs lehetoseged egy esztergalyosnal finoman felszabalyozni az a par tizedet?
Mert keprol egesz jonak tunik a vastagsaga meg igy is.
Tavaly/tavaly elott emiatt csereltem en is komplett harangot+kuplungot, mert hiaba jonak tunt, ovalisra volt kopva, annyit meg mar nem lehetett rajta finoman csiszolni.
Akkor kapott egy komplett Newfreen szettet, azota csend van, pedig csak varosban gyilkolom egy Multivarral.Esetleg meg most atmenetileg finoman csiszold fel smirglivel, egy picit normalisabb lesz, de nem vegleges megoldas.
-
DigitXT
félisten
Csatlakozva nyogohoz, amennyire én az új főtengelyem beépítését láttam, hááát...
Nagyon nem fér bele, hogy oldalirányba mozogjon. De persze merőlegesen se...
Az illesztésnél mikronokat néznek, hogy még megfelelő-e, nem millimétereket...Jó, mondjuk mikronból belefér akár 60-70 is, az meg ugye 6-7 század milliméter...
Nekem konkrétan 7-et mért Marcell. És azt mondta, elmegy, mert kevesebb 8-nál.
De természetesen igaza volt, hogy létezik másik főtengelycsapágy (esetemben a
gyári méretből van kétféle) ami 1-10 mikronnal nagyobb lett volna, így 0.069-0.060
mm is lehetett volna a vége. Akár... Nademindegy: nekem már így lett összerakva.Most éppen nem a blokkal van baj, csak a benya nincs: nem volt időm összerakni.
De legalább kendácsoltam a zöld rendszámhoz illő akkutartót. Még nincs kész. -
Nekem is simán mozog annyit a runner-ban. Már tavaly júniusban észrevettem amikor még a haveromé volt és én csak szereltem még. Akkor volt benne 24 ezer km. Most lesz benne 32 és ugyanúgy mozog, se többet sem pedig kevesebbet. Egyébként nagyon szép hanga van a motornak, semmit sem lehet hallani. A km tuti, hogy valós a motorban, a főtengely is gyári még. A hajtást leszámítva ehhez a motorhoz rajtam kívül még senki sem nyúlt az egészen biztos. Én sem tudom hova tenni ezt a mozgást, de mivel közel 8 ezer km alatt semmit sem változott, hallani meg végképp nem lehet semmit így én nem is foglalkozom vele.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
szmissz
senior tag
Nem ültem, de már láttam olyat, aki majdnem ült.
Egyébként irreleváns, egyszerűen ilyet kijelenteni hatalmas butaság. Jobban gyorsul és nagyobb a végsebessége egy nagyobb köbcentisnek? Valószínű. (főleg, ha nem egy lefingott bontószökevény, aminél az "élvezetes" utazás a két szerelés közti tesztelés...)
További "vitába" nem is szeretnék belemenni, mert semmi jóra nem vezet, csak benéztem és megakadt ezen a mondaton a szemem.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Burt1793
veterán
Ugye? Nem is beszéltünk róla. Esőben is király, vészfékeztem is már vele (nem megállásig), nagyon jól fog, harap. Sajnálom is, hogy nyáron autópályán megyek vele hétköznaponként Kelenföld mellé, ott koptatom. Bár nyáron, ha nem lesz dugó Budapesten, lehet, hogy elnosztalgiázom vele Budakeszi felé néha, távban rövidebb 4 km-rel, de időben akkor is több, ha nem megyek 70 alá sehol...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
És a robogók sokszor jobban "ki vannak hegyezve" motorikusan gyárilag, mint egy túramotor (az sh is 100 ló/liter, az africa twin kevesebb), pedig biztosra mondható, hogy egy nagymotor igényesebben van összerakva és előállítva.
A hidegjáratásban az én sh-mnak sincs sokszor része, rövid távokon nem használom, ha beindítom, megyek vele 25-30 km-t.
Az ajtókinyitásos "baleset" óta csálén áll az alsó jobb oldali műanyag szegény robin, pedig a márkaszerviz javította, új gyári idomokkal...
Engem az egyre hangosodó véghajtás zavar még, 2 ezer km múlva rakok bele valami hangtompító olajat. -
DigitXT
félisten
Erre jár egy túlbuzgó modi, és még a banhammer is lesújt.
Mondd azt, hogy
ismerősöd hirdeti, neked semmilyen anyagi érdeked nem fűződik a linekléshez,
mint ahogy nekem a GP800-hoz. Jó, hát "dízel", tehát vicces, meg 1.6M, de az
a vicc, hogy közvetlen mellette volt egy vadiúj 300-as SYM: nem tudom!
Anno 2009-ben egyelvilegvadiúj SYM-et hiba nélkül hajtottam egy évet, csak...
Csak: az ereje már friss jogsival is kevés volt, még úgy is, hogy 150 ccm volt.Ui: az a szerencse, hogy se a SYM-re, se a GP800-ra nincs pénzem, sőt!
Ezért is szarom már le a Madisont is: majd össze lesz rakva, amikor telik rá.
Kéne bele egy rendes Shindengen fesszab. Az úgy jó 50K körül lenne postával.
Meg egy nagyobb akku, hogy tovább lehessen nyektetni, ha nem akar indulni...
Persze első körben inkább a karbit kéne rendbetenni. Hogy rohadna meg a dög!Szerk: azért a műszakit csak megcsináltatnám, jobban nézne ki úgy a hirdetés.
Szerk2: villamosról láttam 2 T-Maxot is: azért az még mindig nagyon* tetszik.
Egy próbát megérne. Gyalogosan a panorámaröntgenre Forzákat: az se rossz...
Parkolni meg egy 650-es Burgit. Na, az már nem kéne. Szerintem túl nagy.
Istókuccse, ha ezután jön egy burgitulaj, és lebasz a véleményem miatt, akkor...*: már formára, meg műszakilag, de mondjuk a csomagtartója talán már nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
550ért vettem 1 éve. 630ért raktam ki. Annyira nem áraztam alá szerintem, ez a modell már 600 alat megy. Srác 600nál többet nem akart adni érte. Levettünk pár kiegészítőt, aztán odaadtam 600ért. Ami maradt majd eladom.
Ha jól sejtem többért is elment volna (utána hívott más is amíg le nem vettem a hirdetést). De én sem akartam hetekig árulgatni, mindjárt július van.
Azért azt hozzáteszem hogy 9300km volt a 11 éves 250esben
Nyilván ez az oka hogy jöttek azonnal. Viszont esztétikailag azért nem volt 100%on
Volt még karcos elem bőven
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Azt nem értem, hogy a 11 éves kor miért nem zavarja az embereket, álló helyzetben sok alkatrész ugyanúgy öregszik, mint normál használat mellett.
Mennyit mutat az órád? Nekem tegnap fordult át 3-ról 4-re a 10ezres helyiérték.(#19168) yodamastah: Ne reménykedj, majd esik a jövő héten.
Igaz, én tegnap és ma is fáztam reggel, még párszor előfordul és felveszek valamit a kabát alá.
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
Ja ez a hülye fordítás eredménye
Azt sugallja hogy az alap ülés az kényelmetlen
Komfort ülés lenne a rendes neve (Comfort seat eredetileg). Gondolom akinek puhább kell mint az alap, az ezzel megoldhatja.
Az ára meg... Ez nem felár a kényelmes ülésre, hanem venned kell egy komplett új ülést. A régi megmarad. Úgy lenne az igazi, ha opcióként lehetne rendelni, és akkor nem 90ezerrel kerülne többe jobb ülést birtokolni, hanem mondjuk 25.
-
-
yodamastah
őstag
Vicces hogy olaszban így néz ki az idei robogó eladások májusig:
1 HONDA ITALY SH 150 Scooter 4,426
2 HONDA ITALY SH 300 Scooter 3,929
3 HONDA ITALY SH 125 Scooter 3,922
4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS Scooter 3,911
5 YAMAHA XMAX 300 Scooter 2,851
6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS Scooter 2,477
7 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 2,114
8 HONDA X-ADV 750 Scooter 1,956
9 PIAGGIO BEVERLY 350 Scooter 1,953
10 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1,695Ehhez képest pl itthon van eladó 16db SH300
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Politika
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BestBuy topik
- Fotók, videók mobillal
- TCL LCD és LED TV-k
- Formula-1
- További aktív témák...