-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14222 üzenetére
Bizonyítani ennyi idő után semmit nem lehet. De a variátor állapota után nekem teljesen hihető hogy a légszűrőhöz nem (sem?) nyúltak hozzá. És nekem még a szíjad is lesgyanús, de ezt direkt nem hangoztatom, mert az még nehezebben állapítható meg szemre
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14508 üzenetére
Ez is egy vélemény. Sosem éreztem, hogy vergődnék vele, bár a
Budakeszi úton tényleg bekoppantam párszor, de nem járok arra.
Meg mondjuk nem kell tökölni az előzéssel... bocs, írtad, hogy Te
felfelé nem bírod, ha valaki 70-nel tötymörög, és ott kevés a kraft:
ez az a kategória, ami fejben dől el. Nem kell a felezőn menni, és
nem kell mindenáron előzni, csak hogy megmutasd. Lehet menni
normálisan is a robogóval. Kiskerekűvel, nagykerekűvel egyaránt.Nem tudom, mekkora doboz van az SH-don, de biztos Qrvanagy,
ha minden belefér: nekem a Pro L2 mellett már nem fér el a sisak
így csak olyan robogó játszik, amibe a Pro L2 vagy a sisak befér!
Madisonba pl. nem fér az ülés alá a sisak (innentől nincs kérdés):
ülés alá Pro L2 + kabát (esetleg még a nálam lévő cuccok), hátra
a dobozba a sisak, kesztyű + térdvédő, és slussz: több hely nincs.Amúgy nem AKKORA elvárás, hogy beleférjen a gerincvédő. Még
a Benelli Velvet 400-ba is elfért, pedig az csak egy száguldó sámli.
De mondjuk egy Nexus, vagy egy T-Max elvérzik: nagy doboz kell!Ezt mondjuk sírva-röhögve olvasom vissza így 3 év után.
Szerk: amúgy szerintem se csúnya az SH. De azért nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14514 üzenetére
Valszeg a fő különbség, hogy a Pro L2 egy különálló gerincvédő, nem az
amit a kabátokba ilyen címen polifoamból belevágnak. De maga a kabát
is lehet vastagabb, ahogy írod, mert a protektorok nem összehajthatók...
Mindenesetre simán el tudok képzelni nagyobb dobozt, mint az enyém, s
örülök, hogy az SH-ra akkora batár kerül gyárilag. De akkor se kéne. -
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14512 üzenetére
Nincs fotó, kicsit felb.sztam az agyam, miután két órát elsz.rtam a felrakásával.
Igen. Egy plexiével. Közben szembesültem vele hogy a tükör-adapterben megszakadt a menet (ilyet még vennem kell valahol, de hogy hol?). Aztán nekiálltam volna hogy felrakjam a kötényt (jön az ideje), de két lyuk hiányzott. Elő volt jelölve, csak lyukasztani nem sikerült a gyárban... Itt már 200as vérnyomással összecsomagoltam és felmentem. Majd bekapcsoltam a számítógépet, hogy keressek tükör-adaptert, erre a gép be se kapcsol, az is beszart. Úgyhogy inkább lefeküdtem a picsába aludniBTW szerintem a doboz az a 32-37 literes fajta, nem túl nagy. Sisak mellé szerintem nem fér már sok cucc
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14522 üzenetére
Egyszer már volt eredeti tucanom, k.rva jó cucc, feltétel nélkül megéri, nulla fokig farmarben elvoltam a 15 km-es távon, pirosnál kifejezetten fázott a lábam amikor le kellett talpalnom Csak az árát sajnálom rá, egyszerűen drága és kész.
Ez most B kategóriás cucc, OJ márkájú, most vettem ilyet először. Jelentősen olcsóbb, de tapintásra és hatásra ugyanolyan mint a tucano, talán még vastagabb is. Igazi teszt a héten várható.
-
tigipuf
senior tag
válasz Burt1793 #14545 üzenetére
Ez igen valszeg így van,de nem gondoltam volna,de akkoriba ugye kocsi meg minden.De ,hogy most meg vén fejjel megint tiszta mortorbuzi lettem ,na erre tényleg nem számítottam.
Persze lájktosan, most már nem a sebesség,hanem az ülédpozícó az elsőleges szempont[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14613 üzenetére
Mindkettő igaz lehet. Az enyém most "lusta", az RS miatt meg 250-esnek nézem:
előny az volt tiszta sor, de nagyon jött! Nem olyan érzés volt, mint anno, amikor
a szintén nem túl acélosnak ismert 250-es Maja "ellen" gyorsult a Madison+huszi.Oké, a rajtnál lenyomtam (0-60: ~3,6 s azért nem rossz!), de utána a leírás szerint
vissza kellett venni. Majd amikor megint meg lehetett lódulni picit, akkor már ugye
60 fölött nekiveselkedve nem ugrott úgy a gép, és nem akart messze elmaradni.
Ha épp a hagyományos varió van bent, akkor sokkal inkább meglódult volna.A 180-as Gilera az kegyetlen cucc, főleg a 2T. Nekem is kb. 80-ig hallatszott a
felvételen a zümmögés, utána halkult el - nem a szél miatt, hanem mert lemaradt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14616 üzenetére
Mondhatnám, hogy "véletlen" (van szórás 3.2-3.8 közt), de azért nem véletlen.
Egyrészt mindig ugyanott tesztelek, ugyanúgy, másrészt ez az a tartomány, ahol
a legkevésbé számít a varió, ellenben az erősebb kontrasztrugóval voltak 3.2-es
eredmények: mindenképp ki fogom próbálni a JCosta mellett is a Polini rugót.
Elméletileg fent is segíthet, mert feljebb tolja a váltási fordulatszámot.
Csak most nem érek rá szerelni, ezért egyelőre ilyen lusta marad a gép. (Amúgy
még mindig túl dús a keverék, mert a 23 fokos blokk olyan gyönyörűen, "pöccre"
indult este, mintha legalább üzemmeleg lenne: hozzáértem a kapcsolóhoz és...)Szerk: amúgy ±0.1s mérési hiba is lehet, ahhoz képest tényleg vicc, hogy "fix".
De legalább ilyen pilóta reakcióidő, meg ilyen "rondaságok" nincsenek benne.
Az első impulzustól indul a mérés, ami alatt <25.19 cm elmozdulás történhetett.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #14662 üzenetére
Továbbra is azt kérdezem, hogy ha nem ért az autókhoz, minek van ott? Nincs azzal baj, hogy újságíró, de valami technikai affinitása legyen már (így sak saját magát égeti le)... Én sem állok műkritikusnak, vagy grafikusnak, nem értek hozzá. Ennyi. Vagy akkor ne hirdessék magukat úgy, hogy Magyarország legjobb autósportálja, mint ahogy pár éve tették.
Amúgy van valami érdekeltséged a Totalcar-nál, mert feltűnően sokat véded őket, múltkor is előkerült a téma, egyből elkezdted magyarázni a bizonyítványt.
De abban igazad van, hog a motortérnek én sem estem volna neki nagynyomásúval.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #14664 üzenetére
A 10-12 évvel ezelőtti TC még valóban szórakoztató volt, akkor sokkal kisebb volt az arc, és lelkesedéssel pótolták a tudásbeli hiányukat. Aztán hirtelen valamiért kicserélődött a gárda pillanatok alatt (szóbeszéd szerint a Winkler kavart valamit, ami az embereknél kiverte a biztosítékot, és léptek). De az igazi mélyrepülés akkor kezdődött, amikor megjelentek a bukott Motor Presséből az emberek, Balázs Viktor, meg a társai, no meg az a szlovák idióta sem épp emeli a banda fényét (tipikus köcsög hozzáállás, hogy ha nem neki tetsző a kommentfolyam, először cenzúráz, utána meg az egészet letiltja).
-
StoneBridge
senior tag
válasz Burt1793 #14709 üzenetére
Tucano nekem is jöhet lassan... fájó 30 rongy, de rohadt hasznos kis találmány.
Ráadás azt néztem, hogy a Vespa két hűtőjének az oldalszellőzője majd fűti a belső részt, a hozzá való Tucano-nak pedig a szellőzőhöz eső nyitható kis zsebei vannak, amennyiben túlmelegedett a fészek.Hétfői esőben amúgy a nadrágom kapott inkább oldalirányból, a nagy gyári plexi szinte esőmentessé teszi az utat, menet közben alig ért az eső. Tempót visszavettem, nagyobb féktávra figyeltem, szerintem ezekkel biztonságosan lehet esőben is robogni. A gumik is jól vizsgáztak.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #14729 üzenetére
Rögtön indult szerencsére. Ééés nem tudom hány kilométert mentem, mert kettővel ezelőtti tankolásnál elfelejtettem lenullázni, azóta meg sz.rtam bele
@huszi.gyb: Kikanyarodtam a Miklós utcából, a Flóriánig jutottam ledadogó motorral. De nem kellett tolnom, hívtam motoros kollégát egy kanna benzinnel
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #14878 üzenetére
Meglepő ez a világítás téma. Mikor kiégett a tompítottam, fogtam a polcon lévő első H4 izzót és beraktam, 55w-s, azóta is azt vettem hozzá. Most hogy mondjátok a 35w-s izzókat, megnéztem a service manualt és nekem is 35w kéne, pedig már 4-5 éve biztos 55w világít a gépben
ui: jó hideg volt ma reggel, még jó hogy tegnap felraktam a kéz tucanotwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14933 üzenetére
Írta, hogy kb. Ami viszont önmagában meglepő, hogy érzésre ugyanaz,
mivel 110-nél jónak nevezte, 70-nél meg gyengének: lehet, hogy hasonló,
és azért ilyen, mert úgy vált a varió... Annak a muscle carnak se mindegy,
ha neadjisten manuális váltót kapott, hogy 70-nél is csak 5-ben padlózod!Hirtelen Beverly grafikont nem találtam, de ha az a blokk van benne, mint
pl. a Nexus 500-ban+a gyári variók nyomatékmaxra hangoltságát veszem
alapul, akkor elképzelhető, hogy 70-nél csak 5400-at forog, és csak 33LE,
és majd csak akkor jön ki a blokkból a 40LE, ha elérte a 7600-at.Szerk: közben találtam grafikont, szinte ugyanaz, csak 5500-on 33LE, és
a "teteje" valamivel alacsonyabban van (7300-on), de "csak" 39LE...[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15005 üzenetére
Tavaly nem ment be a szél?
Én meg egyelőre nem vagyok elájulva ettől a Tucano kézzsáktól. A reggeli 6-7 fokban nem mondanám túl melegnek a nyári kesztyűvel (pedig ki van bélelve rendesen szőrrel). Vastagabb kesztyűvel meg már problémás a kezelőszerveket használni, nincs akkora hely. Viszont a mai eső megmutatta az előnyét is, ez az X-Max specifikus zsák majdnem felér a könyökömig, és így, nagyplexivel kompinálva úgy közepes esőig nem nagyon fogok megázni.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #15056 üzenetére
Hajtókartörésnek, vagy valami hasonlónak csak lenne hangja. Előtte vagy legalább indítózás közben Péntek délután leraktam minden hiba nélkül, ma már full beöltözve indultam volna, aztán se kép, se hang.
Mehetett az átöltözés újra, plusz fel a harmadikra kocsikulcsért. Imádom az ilyen reggeleket
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15076 üzenetére
Kíváncsi voltam, mi történt a nyomott orrúval, de a miért moderáltuk topik anonim.
Persze lehet, hogy úgy jártál, mint ludsimon, hogy inkább lemondtál róla.Szerk: amúgy nem nagyon fog törlődni, mert van 5 HSZ-e. (Én sem leszek Digit.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15080 üzenetére
Megtévesztő ez a "fizettem nektek" avatar, mivel én még sosem láttam, milyenek
vannak, lévén (még, ha nem bosszantotok nagyon) egyénim van, azt meg nem
tudom "csereberélni": nem is mutatja. Így nekem egyelőre mindegyik "új", hiszen
(egyelőre) elég kevesen használják a fórumon, szóval még ritkán futhatsz beléjük.Mindenesetre, ha jól látom, van 65 különböző kis kép... Egész jó felhozatal!
Szerk: de azért én megtartanám a sajátom, ha lehet...[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #15135 üzenetére
Teljesen légmentesen nem fog zárni soha. Valahogy új kell a szíjakkal játszani, hogy nagyjából jó legyen, nekem sem sikerült egyből az első felrakás után.
tikshow,
Jófogás, vatera, meg ezeket kell nézni, hátha feltűnik.
kcsa,
Faszságnak hangzik, de a gyertya nincs kilazulva, és emiatt nincs megfelelő kompresszió? Bár én jártam így még régen az 50-essel, és beindult, csak le is állt. Vagy a gyertya szakadt. De akor meg nem forogna könnyebben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Opel topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Politika
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen