-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #19615 üzenetére
Nincs értelme ezért nem is akartam írni.
Szerintem én bőven a nagyon toleránsak közé tartozom a forgalomban már csak azért is mivel motorral igen paréj módon közlekedek néha, ha van hely kicentizem*.... de azért amit a bicosok java Pesten belül megenged magának az már nagyon sok, azt sajnálom reggelente nincs rajta a kamera újabban a sisakon. Annyira kikopott a bélés, a napszemüveg vágja az orrom ahogy lehúzza a sisakot a kamera.
Pedig szép montázst tudnék belőlük csinálni, na meg a Kassákon, ott tudnak valami nagy rodeót levágni.
*pont itt tud felb*ni némelyik amikor előre megy a SÁVBAN bicoval, megáll a busz és a kocsi közt pl a DunaPlázánál és le sem szarja, hogy állsz mögötte a két kocsi között, véletlen se tudna aréb menni, hogy kiférj a kocsik elé a lámpánál... nembaj a zenehallgatós országút közepén lévőre mind a herélt gyári dobbal mind a bodissal rálehet hozni az ötpercest.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19752 üzenetére
Nem tudom SH-val mennyi a "Vmax", de Egéren valós 120 nem kevés.
Forgalom meg ziher nem kéri, hogy cikázva előzz mindenkit. Szerintem!
(Legalábbis velem még ilyen nem fordult elő, de nem megyek túl sokat.)Szerk: este volt, de tudom, hogy nem te voltál. Fekete vas, nem hazafelé
ment, és normálisan fel sem volt öltözve. A topiklakók nem ilyenek.
De megérte gyorsítani, így elértem az előző zöldet, ami 70-nél tuti piros!
Valszeg ahhoz igyekezett, s pont leszarta, hogy megelőz-e vagy sem.csongi: kíváncsi leszek, ha a jó irányban áll, akkor is furán fog-e váltani...
Nekem még nem sikerült ilyet tennem, külföldi fórumon láttam mástól.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19764 üzenetére
Viszont egy 300-assal már el lehet menni nagyobb távra, nem kell a lakókocsi...
BLOG:
Javítgattam tegnap pár hibát: leszakadt egy kábel, egy másik meg törött volt... Viszont bekötésre kerültek a visszajelzőim! Világításra ugye gyárilag volt rajta, de azt anno átalakítottam indexvisszajelzővé, szóval most lett rajta újra: ez triviális... Venti működés visszajelző szintén pipa: sosem volt rajta, de azért jópofa! (Tesztelni is sikerült, mert mire beérek a céghez pont be szokott kapcsolni a venti.)A legviccesebb viszont a akku LED-je: az sem volt rajta gyárilag, sőt! Igen ám, de akkor mi hajtsa meg? Ha 12V-ot kap, világít: juhú! Kéne vmi logika, ami kapcsolja.
Logikus válasz: UTCOMP! Hiszen tudja figyelni az akkufeszt, sőt, már korábban is be volt állítva a riasztás túltöltés esetére (14.8V-nál becsipog): sima liba? Ja nem! Nem lehet egyszerűen megoldani, mert nincs ilyen 12V-os kimenete... Egye fene: 5V hajtja a relét, az kapcsolja a LED-et, ezen ne múljon... Igen ám, de nem lehet ezt a kimenetet akkufesz alapján vezérelni. Itt kezdett a dolog kicsit bosszantani...
Olajnyomás, hőfok, meg sebesség alapján tud kapcsolni... De akkufesz?! Felejtős! Viszont csak van benne egy akkufesszel kapcsolatos megoldás! Letiltja az 5V-os kimenetet, ha az akkufesz egy adott érték alatt van - mivel ebből arra következtet, hogy nem jár a motor, tehát nem baj, ha nincs olajnyomás. Ez már felhasználható!
Logika: a LED mindig világít, kivéve, ha az UTCOMP 5V kimenete aktív (5 lábú relé fordított bekötésével megy), az 5V-os kimenet meg alapból mindig aktív, ha a jármű sebessége ">-1"-nél (mindig teljesülő feltétel), viszont tilt, ha adott fesz nincs meg.
Voila! Tökéletesen kapcsolgatja a LED-et. És én mondom meg, milyen fesznél.
Tök jól néz ki: a gyújtás ráadásakor a LED felvillan (kvázi mutatja, hogy működik), majd ugye szépen sötét marad, ha alapból megvan a 12.4V (hasraütöttem, de ez átállítható). Menet közben meg, ha ez alá esik a mért fesz, az már régen rossz... És igen: sajnos előfordul. Venti + xenon, és az alapjárati szolid töltés esete... Amúgy abban reménykedem, hogy az új fesszab valamennyit ezen is* segíteni fog. *: meg mondjuk nem volna hülyeség, ha világítás nélkül nem szaladna el 15V-ig.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Mi az összefüggés a fordulatszám és a kényelem között? De most tényleg.
(Ha csak az nem, hogy nekem a Madison a legsimábban 6000 fölött jár. Tehát
ha úgy tetszik, "kényelmesebb" 6000 fölött krúzolni, mint mondjuk 5500-on...)Ja, közben szerkesztetted: hallod szegény motort szenvedni? Értem. De 130
az miért is szenvedés? Ki van fizetve az egész fordulatszám tartomány, nem?
Vagy cserélj variót, ha ennyire végsebességre hajtasz, lehet jobban bírnád.Szerk: ha lenne fordulatszámmérőd (megjegyzem, Madisonon volt gyárilag is,
bár most "valamiért" nem működik, de amúgy sem szerettem mert lassú volt),
és látnád, hogy az a szenvedés valójában normál üzemállapot, nem zavarna?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19771 üzenetére
Hm, hát így körülményes az élményekről csevegni, hogy óra szerint, meg fülre...
Ha tudnánk egy gyári adatot, és egy valós sebességet, meg mondjuk hozzá egy
mért fordulatszámértéket, ki lehetne számolni az áttételt... A szakadozós menet
tuti nem tesz jót a blokknak. Ha az elektronika tilt, akkor azért. Ha meg a szíj ér
bele a deklibe, akkor azért. Normál esetben ilyen nem történhetne! De ha mégis,
nos akkor tényleg a "haláláig" hajszolod azt a motort. Ergo: vegyél nagyobbat.Ui: én úgy oldom meg a kérdést, hogy nem megyek autópályán. És 130-at sem,
mert a kisplexi mögött kb. elviselhetetlen a szél olyankor. Soha nem forgattam a
motort tiltásig. Pontosabban most egyszer, az úszó csere után, álló helyzetben,
az alapjárat állítgatása közben. Fura volt: hivatalosan 8600-nál tilt, de "szemre" a
KOSO mérőn hamarabb ütközött "falba" valamivel. Sajnos nem mentettem logot,
hogy megnézzem, mennyi az annyi pontosan... De persze nem is érdekes, mert
8000 fölé kizárólag a gyári hajtással ment még anno, a hajtást tuningolva soha.kcsa: ha sokat pályázik, átülhetne a régóta vágyott Africa Twinre. Az nem forog
sokat, és mindenki boldog... Amúgy a hajtástuninggal ki lehet tolni a maximális
áttételt (pl. Dr. Pulley), de ha szűk a hely a dekliben, lehetnek mellékhatásai.Szerk: érdekes amúgy, hogy említed a végáttételt, tényleg rövid lehet az SH-n,
ha le tudja forgatni teljesen gyári hajtással tiltásig, és még lenne ereje menni...
Szerk2: amúgy a Forza nem véletlen ugyanazzal a blokkal van szerelve? Csak
a véglehajtásban van különbség? Anno nagy Maján volt nagyon gyenge a vége,
pedig nem az erő fogyott ott sem el: lett is volna valami Malossi fogaskerékpár.
De hálistennek nem tuningoltam, hanem eladtam (miután elkészült a Madison).[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19769 üzenetére
Kb. 7500-at forog óra szerinti 130-nál. Nem mondom, hogy kevés, de pár túra erejéig semmi baja nem lesz tőle.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19776 üzenetére
"yoda 130-cal pályázós élményére voltam kíváncsi"
VS.
"Ne mondd már, hogy az kényelmes."
Szóval leírta, hogy tökéletesen alkalmas erre a motor, és éppen el is ment vele
nyaralni, de te meg akarod mondani innen, hogy neki ez nem lehet jó: értjük!MÁS: egy fordulatszámmérő felszerelése a kíváncsiságod kielégítése érdekében
(hiszen már elég régóta pörögsz rajta, hogy nem tudod, mennyi az annyi!) szvsz
nagyon nem szétbarmolás. Sőt így többet tudnál a motorodról, tehát csak előny!Persze, ha nem tervezel hozzányúlni a hajtáshoz (annak is van értelmes módja),
nos teljesen felesleges tudnod, hogy mennyit forog, hiszen gyári rajta minden.
Ergo el kell viselnie az autópályás meneteket is, hiszen gyárilag úgy van belőve!
(Vagy írták a manuálban, hogy autópályára ne menjél, mert akkor megmakkan?)Amúgy úgy tudom, "Itali"-ban pl. 125-össel már nem mehetsz autópályára, ezért
van a kis Majából 150-es verzió, ami szinte semmivel nem erősebb, de az már jó.Logika...Szerk: az Africa Twint pont te hoztad fel, hogy pályára csak az való... Akkor hajrá!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19782 üzenetére
Na, akkor ezt is megéltük, hogy most én idegesítelek fel, és nem te engem. Jó!
OFF-ba is teszem magam, mert amúgy pl. tökre nem voltam kíváncsi arra, hogy
mennyivel szoktál menni az Egéren, meg mit tartasz durvának, vagy nem annak.
Ha úgy tetszik, én sem szóltam hozzád... Mégis beszélgetést kezdeményeztél,
noha teljesen biztos voltam benne, hogy NEM téged láttalak, de magadra vetted.Gondolod, hogy nem vettél volna észre? Nem sokan járnak ilyen Madisonnal.
(Vagy gondolod, hogy nem köszönök oda? Ha már felismertelek és utolértelek?)Vagy persze a lényeg az, hogy kinek hosszabb a micsodája: utol sem érhetlek!
Ebben van valami... Anno az oktatáson a mecseki sztorit hozta a Kopasz, hogy
a fő gond az volt, hogy az emberünk zokon vette, hogy megelőzték, meg akarta
mutatni, hogy ő is tud menni annyira. Csak aztán neki nem sikerült. Én pl. nem
tudom tartani a tempót AndrewTdi-vel (ha nem vár meg). Ez van... Jobban megy,
bátrabb+ügyesebb, és nem érdemes meghalni azért, mert kihaénnem: amiket a
Burgman reggelizésről írok, abban se volt semmi veszélyes. Egy kereszteződés
nélküli, kétsávos szakasz, 60-as megengedettel... Húzni a majom is tudja. (Én.)Lelépte a Burgmant? Igen. Számít ez? Nekem igen. Neki biztos nem! De amúgy
nekem inkább az számít, hogy végre volt egy értelmezhető mérési eredményem
miután mostanában a hajtással eléggé az erdőben voltam (szar kuplung, stb).Lelépné az SH-t? Elképzelhető. Számít ez? Nekem nem. Neked valamiért igen,
mert mindig hasonlítgatni akartad, hogy mi mennyit forog, meg mennyire megy!
Inkább örülj, hogy megbízható fiatal motorod van.És add el, ha széthajtottad. -
bajnokpityu
félisten
válasz Burt1793 #19788 üzenetére
Pedig nem fajdul meg a nyakad sportmotoron. Ha lassan megy, talan felkar, de ha van tempo, tart a szel.
Nekem a huvelykujjam inhuvelye banta mindig az ezer kmes napi turakat. De ez tipusfuggo, nem hiszem, h minden sportmotorra igaz lenne. Szvsz jobb a testhelyzet turan a sportmotoron, mint fuggoleges hatu turamotoron.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19788 üzenetére
Utóbbi években fájós lett a derekam meg a nyakam. Szóval lehet csak bennem van a hiba. Xmax mindenesetre nem fotel turarobogo mint a 650 burgman, de ilyen 4-500km simán letolhato vele egy nap.
Hogy kinek mi a kényelmes döntse el maga. Sportmotorral a palyaidom muanyag ulessel egyszer turaztam 3 nap alatt 2700km-t es nem fajt semmim. Igaz az tizenvalahany eve volt, akkor meg jobban birtam a gyurodest
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19787 üzenetére
Jogos: nekem a robogózás és a robogószerelés a hobbim. Ez van: így alakult.
Hazamegyek, megforrasztok pár dolgot. És örülök neki, ha működik... (Más meg
azt mondja, hogy mi ez a szar? Meg megint szét van barmolva a motor? Hehe...)Egyébként én sem gyorsulok le mindenkit. De a Burgit tudtam, hogy otthagyom!
Természetesen akkor is pont ugyanúgy gyorsultam volna, ha nincs ott, mivel épp
a hajtást teszteltem, de tőlem hiheti azt is, hogy csak miatta. Vállat vonogattam.Anno a T-Max külön vicces volt, de jött pl. tőled a fikázás, hogy az nem lehet stb.
Pedig nem azért írok be ilyeneket, hogy kamuzzak, hanem mert egy élmény volt.Igen, a negatív élmény is élmény, ezért is "blogolok" néha ide, arról is, ha valami
éppen szar. Ha kialakul róla beszélgetés, hát kialakul róla. Tanulhatok belőle! Ha
nem nettó fikázás, nincs vele semmi baj. Ha meg másnak kell és tudok, segítek.
(Ha nem tudok, nem segítek...) Ez ilyen: valószínűleg te is félreismersz, csak
azért mert sokat írok és kómásan olvasod, vagy valami hasonló. Ez van.Ui: a Burgi amúgy különösen jó összehasonlítási alap, mert elég hasonló blokk,
és tök ugyanaz a hajtás, csak éppen máshogy van hangolva, tehát ha véletlenül
nem tudom azt sem legyorsulni, akkor valami nagyon el van b*szva nálam!Ja igen, 2T mögött nem, mert durva a füstje. De mondjuk dízelek mögött se faja.
(Ezért kell előzgetni őket... Amúgy sem szerencsés motorral "vonatozni".)yodamastah: az xmaxba meg befer 4szatyor kaja
Ne fokozd: az SH-ban nem nagyon van ekkora csomagtartó. Jó kis gép lehet![ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #19838 üzenetére
Miert kerdojeles kereken mert teljesitmeny szempontjabol a meres?
En nem tudok rola, hogy dyno mereseknel annyira zavarna az embereket a CVT-s meres robogonal.
Erdemes megnezni par robogos dyno merest akar, illetve grafikont, szerintem semmi kerdojeles dolog nincs a teljesitmeny meres szempontjabol.DigitXT: igen, kipuffba logatnak szondat es ugy merik az AFR-t.
Szerk: A nyomatekkorbe nyilvan nem ugy nez ki, mintha egy manual valtos motort neznenk, de ez a CVT sajatossaga.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19844 üzenetére
Nem tudom amúgy, milyen relevanciája lenne egy robogót egy "váltós motorral"
fékpadi eredmények alapján összevetni. Ki az utcára és usgyi. Már ha érdekel.
(De simán kijön az, hogy valaki "elváltja magát", és akkor lemarad: húha!)Helyén kell kezelni az ilyesmit. Engem eddig sem érdekelt, hogy egy másik
motorhoz képest mit tud a ketyere: korábban volt egy nyomatékgörbém, de az
az oldal megszűnt. Elvileg padon csinálták, és keréken mértek, ahogy azt kell.Most is inkább azt nyomoznám, hogy magához képest hol van a bukovári?
Mert az érződik, hogy egy 10.5-ös, meg egy 8.6-os eredmény nem ugyanaz...
Persze, rögtön ott van, hogy kopott kuplung, 0.2-0.4 tized csak a rajtnál. Vagy
a keverék, ami nem tökéletes, és nyélre kirobbanás helyett inkább befullad.Ezeket megmutatná egy fékpadi mérés, főleg ha közben végig mérnek AFR-t:
ha valahol, bármiért éppen túl szegény, vagy túl dús, rögtön világítana. Elvileg.
Azért kérdeztem, hogy pontosan hogy megy ez. De majd rákérdezek náluk...Nem az első robogó lenne a világon, amit padon is mérnek. (Még ha csak ők!
De amúgy máshol a tuningelemeket le szokták tesztelni. Pl. rezós kipu, stb.) -
csongi
Topikgazda
válasz Burt1793 #19875 üzenetére
180/78
yodamastah:
Egy keves elmozdulasa nekem is van a blokknak a vazba. De ehhez hatarozottan kell keresztbe fesziteni a vazba.Mas.
Tarcsa szij szenvedes.
Vettem Malossi rugoszetett.
Lemertem a rugugokat, kb 2Kg elteres van a nnyitasok kozott.
De mindegyik rugoval ugyan az helyzet
Az normalis, hogy a kulungpofak kozott alaphelyzetben a rugok kb 1-2mm re nyujtott allapotba vannak?
Ket kuplung szettem is van, mondkettobe ilyen.Illetve vissza terek a karburatorhoz. Addig amig az alajarat pontos fordulata nincs meg, nem foglalkozom kuplunggal.
Lehet az alapjarat fordulata szivat, szimplan magasabb mint kellene es ezert fekezesnel az eppen nyitott kulunggal vissza hajt a hatso tarcsa es ettol belazul a szij.Istenem ez a rohadas karburator.
Neztem videot, Sapnyol baratunk az utcan szetszedte, es ujsagpairon a betonon elintezte a dolgot. Mazlista .
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19909 üzenetére
(#19909) Burt1793
"Ez már a 3 hengeres 1.5ös?"
4 hengeres.
(#19910) yodamastah
Azért nem rosszak ezek a 125-ös Kymcok, mindenkinek bátran merem ajánlani őket. Nyilván nem csúcsai a kategóriának, de megbízható és már vállalható robogók. És mindössze 100 kiló, basszus.
Scarabeo, Beverly, vagy valami hasonló olasz van itt valakinek, vagy mindenki japánnal nyomja?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #20031 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy mennyivel megy, hanem hogy kerul oda...mint ahogy a balesetet okozo is.
"Amúgy meg ezen a részen kell számítani a kikanyarodó autóra, pár méterrel később szabályosan válthatnak sávot jobbra, ez még csak nem is a híd közepe. "
Nem, nem kellene szamitani ra, hogy zarovonalon "atugorva" fellok. A par meterrel kesobb az mar majdnem a hid vege fele van, es rendszerint a hid kozepen kezdenek besokallni.
Ahol nincs zarovonal, ott majd szamitok ra, hogy atsorol. Nyilvan nem ennek tudataban vezetek, de ez lenne a normalis.Amugy nem ertek vele egyet, hogy nem kellene mutogatni. Ugy latszik nem jott at a lenyege a videonak, pedig eleg egyertelmu volt.
Nem a jelenlegi balesetrol szol es nem is csak a motorosokrol, hanem a mostanaban divatos altalanos szarok bele kozlekedesbol. Nem gondolkodik, hogy az adott mozdulataval kinek/minek mit okozhat, milyen kovetkezmenye lesz. Azon van, hogy sporolok 2 percet, meg jaj, kinek faj az, ha ott megyek, meg masok is csinaljak.Motorosoktol is latok varosban olyan szituaciokat, hogy csak razom a fejem, hogy mekkora mazlija van es egy pillanatig se merlegeli, hogy mekkora balesetet okozhatna.
Ahogy a videon is elmondja a srac, eleg egyszeru lenne akar ennek az 1 helynek a rendbetetele: kamerat uzemljek be es menjen automatikusan a buntetes. Hamar leszoknanak rola, egy veszelyes szakasszal kevesebb.
Szerk.: "ha belenéz az éppen, videóban elmenő autós a tükörbe és úgy vált sávot"
Na pont ezzel van a baj. Mert nem nez bele. Vagy nem azt nezi amit kellene. Az elmult hetekben legalabb 3 balesetet lattam ezen kivul azon a szakaszon, szerencsere mindegyik esetben autost vagott seggbe BKV busz, pedig ahhoz mar tehetseg kell, hogy ne lasd, illetve nem fenysebesseggel jon.
Es ez csak amit en lattam mikor arra jartam.Szerk2: Tobbet mar nem szerkesztem, meg feleslegesnek is erzem.
"az autósoktól várja el azt, hogy ma ne menjenek a buszsávban, mintha mindenki tudna a tegnapi esetről. Illetve azt várja, hogy álljon meg az élet emiatt, ennél sokkal veszélytelenebb, de mégis balszerencsés esetekben hal meg nap, mint nap ember valaki.
Igazából a buszsáv ölte meg a motorost,"Nem tudom, hogy mi bajod van, mert kb az jon le, hogy ez igy egy normalis mindennapi dolog, kar kiakadni, jol van minden igy ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #20031 üzenetére
Mi a f*szomért kéne a buszsávban arra számítsak, hogy elém kanyarodik egy autó? Ha még taxiról beszélnénk.
@Econ: Én is komolyan veszem ezért ég Pesten folyamat a refi. Múltkor a süni meg is kérdezte a miértjét, nem tudott vitatkozni a látni és látszani elvvel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20055 üzenetére
Nem értem a papis sztorit: miért nem kerülted ki? Amúgy baromi egyszerű
a teszt. El kell menni gurulni egyet, és megnézni a másik motorján a tükörből
mi látszik? Anno a 250-es Maját nagy élmény volt látni. Mint "mini Goldwing".
2x55W világított, és teljesen jól nézett ki: 1x55W kevesebb, és hülyén mutat,
mármint a féllámpás megoldás, nekem sosem tetszett. Csak a szimmetrikus.
SH-nál eleve nincs ilyen gond, mert az küklopsz.De legalább kanyarlámpa.Ha meg észrevesznek, akkor elég nekik a jármű
Eegen, csak nem mindegy, hogy minek gondolják? Biciklistákat ugye nagyon
leszarják, SMKP-kat szintén nem sokba veszik: nagyobb motoroktól tartanak.
Mert az jön, gyorsan meg minden. Persze ettől még kib.szásból rádhúzhatják.Szerk: simán lehet, hogy Madison a dupla xenonja miatt nagyobbnak mutatja
magát, mint ami valójában, és emiatt előzékenyebbek vele az emberek...Szerk2: tompítottal nem világítok be az autók ablakán. Azt figyeltem meg, aki
mókusokra vadászik, az bizony csúnyán bevilágít, és abból lesz nagy vakítás.
Persze nappal ezt nem szó szerint kell érteni, olyankor csak szimplán zavaró.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20112 üzenetére
Projektoros bi-xenonnál a kapcsolást a takarólemez mozgatásával érik el: hidd
el, az elég gyors... És ha addig a levágás alatt voltál, akkor a fényerő is ott van.Egyszer egy ilyen autó(s) megköszönte, hogy elengedtük. Éjjel. Xenonnal. Fájt.
(Persze nem tud mit csinálni szerencsétlen, az van neki beépítve... Amúgy jah,
ha külön lámpatestben van, akkor a xenon kifejezetten lassan kapcsol be, nem
is nagyon szokták úgy használni.) Mert ugye "be kell melegednie": de ha ment
már, akkor azért sokkal fittebb. Csak nem tesz jót neki a kapcsolgatás. -
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20120 üzenetére
Hát, ha most az SH-t libakergetőzted le, akkor nem mentél még kisebbel.
Próbálj ki egy Cygnust, az konkrétan hattyúkergető. De még az sem kicsi...
(Tact mondjuk? Az már egész jó méret... De anno mentem Romettel is.)ON: megtáltosodott a masina? Lehet, hogy a 16 fokot szereti? Vagy bekopik
lassan a henger? Mindenesetre 5500-on kilőve, 6500-on váltva, 7000@110:
Tegnap az SH lemaradása egy 10.4-es idő mellett történt. A Burgi még 11.2.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20228 üzenetére
De a kocsi messze nem megy úgy.
A kocsi leginkább sehogy nem megy el a sorok közt. Márpedig itt legtöbben ha
csak melóba járunk be, azért megyünk motorral, hogy ne a dugóban kelljen ülni.
Motorral nekem "csúcsidőben" is 15 perc, ami autóval ekkor min. 45 perc.Azért látni hébe-hóba szabályosan közlekedő nagyrobogósokat. Ritka, de látni.
A tükörben... Halálom, amikor csinálgatná a lane-splitting-et, csak nem meri,
aztán inkább satul ott, ahol még a Madison is simán elmegy... Ő meg egy jóval
kisebb vasat terelget: akkor legalább engedjen előre, majd én "töröm az utat"...
Én is előre engedem a gyorsabb kollégákat, legutóbb egy pl. egy sportmotorost
(bőgette is rendesen, hogy engedjék már, ocsmány nagy hanggal, és bevált).Csak hát az ilyesmihez használni kellene a tükröket is, az meg nem szokás.
(Nyilván ezért bőgetik egyesek, hogy akkor legalább hallják meg, és elengedik,
aztán van, akit ez direkt idegesít, és csak azért se. Én türelmes szoktam lenni.
Általában. De ma pl. felhorkantam, hogy minek megy ez 50-nel! Aztán rájöttem:
tök szabályos, persze! Csak közben meg a komplett sor előzi jobbról, szóval...)bajnokpityu: az derék! Sajnos Madisonból nem gyártottak injektorosat, így nincs
viszonyítási alapom. És lambda szondám sem. Egyelőre... Mondjuk ha lenne is,
az is csak arra lenne jó, hogy megmutassa, hogy épp mi van, hol lehet hangolni.
(De annyira precízre nem lehet belőni a karbit, mint egy korrekt injektorvezérlést,
viszont csak azért, hogy csökkenjen a fogyim, nem alakítom át injektorosra...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20230 üzenetére
Akkor egyetértünk: nekem is ellenszenves volt, viszont hatásos... Én is általában
a fürgeségre hagyatkozom, azaz nem kell, hogy elengedjenek. Elég, ha nem húz
befelé és már ott sem vagyok. Ha meg beszorultam, mert közel állnak, hát annyi:
pirosnál ha van értelme, centizem. Ha elengednek, megköszönöm. Ha nem, nem.Villanyrobogó nekem is tetszene, főleg, ha csak rövid távokra kell menni. Hangját
én nem unom a benzinesnek, mert általában zenét hallgatok... Vagy ha gyorsabb
a tempó, akkor meg a szélzaj elnyomja. De olyan, amilyen: tompító nélkül büntet.
Akkor aztán húzódnak le rendesen, nem kell röfögtetni sem. De tirpák hangja van.Mondjuk ha évente kétszer rámjön, akkor kiveszem a tompítót és röfögtetem.
Ui: reggeli csúcsban én sem tudom, mikor voltam utoljára: délután fordul csak elő.
T-Maxost amúgy is viszonylag ritkán látni. Nincs azért olyan sok belőle szerintem.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #20235 üzenetére
Én is vészvillogok. Alapvetően elférnék, ha nem b.zin állnának meg, össze-vissza mint az ökörh..zás. Bár a Gladius baromi keskeny, így ahol a Maja elfér, ő is. Csak azért nem erre van kitalálva, robogóval sokkal kényelmesebb.
szerk: Meg hiába karbis, 4L-ből eljárok... Bár amennyit megyek (havi kb 200km munkába + egy pici), lényegében a fogyasztás mindegy.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs