Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    Topikgazda

    válasz tothbe #8610 üzenetére

    SE esetén minden hierarchikusan történik. Mikor megcsináltam a szervizpartneri minősítést pl. ezt is kifogásoltam, de kb. csak én mertem szólni. Ha jól emlékszem, erről írtam is anno, de most nem találom hirtelen...
    A lényeg, hogy a garanciát a telepítő adja, a költségeket pedig a gyártó állja. Bennem felmerült a kérdés, hogy ha egy debreceni cég telepít Sopronban, akkor mi a helyzet hiba esetén? Nos, ilyenkor a telepítőnek kell mennie javítani. Ez ordas nagy szopás, mert hatalmas költség a telepítőnek, és a gyár csak annyit áll, mintha a szomszédba mennél. Froniusnál ilyenkor simán meg lehet oldani, hogy egy Sopronban dolgozó minősített szervizpartner javítsa meg, és ő kapja meg a gyártótól az ezért járó pénzt. Ilyenkor mindenki nyert: a vevő, mert gyorsan javítják a hibát, a kivitelező, mert nem kell Debrecenből Sopronba mennie, és a soproni cég is, mert a közelben van egy jól fizető, gyorsan elvégezhető munkája.
    Ugyan erre az esetre a SolarEdge válasza az volt (idézem): "minden telepítőnek bele kell kalkuláljnia az ajánlatába 2-3(!) extra kiszállást!"
    Mivaaaan? :Y
    1. Miért nem lehet átpasszolni a melót egy helyi, szintén minősített cégnek?
    2. Miért kell előre számolnia a telepítőnek egy jó minőségű cucc tönkremenetelére?
    3. Miért 2-3 alkalommal? Ezek szerint egy átlagos családi ház méretű rendszerbe a gyár ennyi hibát kalkulál a garanciális idő alatt?
    Válaszokat persze nem kaptam, de mivel erősködtem, annyit még megtudtam, hogy ha a vevő nagyon erősködik, akkor át tudja kérni a rendszerét egy másik telepítőhöz - már ha azt a telepítő is vállalja! Szerintem ez elég faramuci megoldás, de én azt is nehezményeztem, hogy a telepítő rendelkezik minden joggal a rendszer felett, és nem az, aki fizetett érte. Amikor pedig azért reklamáltam, hogy ugyanmár miért nem frissíthet szoftvert a tulaj, akkor is le lettem hurrogva, hogy az is a telepítő feladata és felelőssége, de amúgy is miért tenné ezt valaki, ha jól működik a rendszere?
    Rettenetesen csalódott voltam a tanfolyam végére, és egy idő után már inkább nem is szóltam semmit, csak magamban hümmögtem, míg vége nem lett...
    Jah, az már csak hab a tortán, hogy a "papír" azóta sem érkezett meg, pedig 1 évig havonta reklamáltam érte, de ma már nem is érdekel... :W

    Amúgy a termék ettől még jó! Csaj az izraeli cégfilozófiával nem tudok azonosulni...

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák