Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Szerintem szinte biztos hogy 6 VS + 8 pipeline lesz az új R420, de arról még nincs szó hogy hány renderelő/futószalag...
Másik dolog hogy ha megnézel pár procedural texturing shaderkódot, ott szépen lehet látni hogy azért komoly mennyiségű VS számolás is kell, lehe hogy ezért raktak be ATI-ék +2 VS-t mert érzik hogy erre fog eltolódni a játékfejlesztés (mert hát hova máshova tolódna).
Most az hogy nem tud PS3.0-t szerintem távolról nem akkora gáz (beyond3d-n éppen azt fejtegették hogy lehet hogy el is felejtődik, nem fogják használni) mint pl. az hogy az NV driverek még mindig nem támogatják a DHR cuccokat, bár ennek inkább a PR és a fejesztők meg az idő a megmondhatója.
Ugyan nem vagyok egy nagy shaderprogramozó (pillanatnyilag), de ami kódot eddig láttam abban nem volt egyszerre túl sok dependent read, bár kétségtelen hogy éppen ezek csinálják az érdekes dolgokat... -
Raymond
titán
''De valamit kezdeni kell azzal a tranyó többlettel +2 vertex shader nem nyomja le. Bár az eddigiekből kiindulva 12pipe-osnak kéne lennie, nekem ez a hat és 8 nem jön össze ''
Csak a ket vertexhez sok, de +4 pixel es +2 vetrex-hez meg keves. Amogy tobb forrasbol rebesgettek inkabb a 8 pixel ''turbositott'' valtozata van meg. Mondjuk az F-Buffer tovabbfejlesztesevel vagy a PS-ek attervezesevel.
Van egy erdekes hozzaszolas a beyond3D-n:
''The new version of ASHLI allready supports R420. I am played a little bit around with it. If i use the PS 2.X and R420 Setting I was able to generate long shaders (> 450 instruction) but i was not able to do more than 4 dependent read levels in one pass. If I try this dependet read test with the NV30 profil ASHLI stop working with an internal error. No unlimited dependent read = no PS 3.0 support. Maybe this is only a bug in ASHLI.''
[L]http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=10401[/L] -
JulWCZar
senior tag
SZVSZ az NV FX-ek miatt még a 2.0 sem terjedhet igazán.
-
Raymond
titán
Marketing szempontol durva lenne, gyakorlatilag nem annyira tragikus, csakhogy a penz a marketingbol jon.
Meg most sincs elterjedve a PS2.0 tamogatas igy ha nincs azonnal PS3.0 a nagykozonsegnek ez nem nagy hatrany, viszont a progi es jatekkeszitoknek igen.
Az ATI-nak meg meginkabb - az osszes PS2.0 jatekot az R3xx chipeken kezdet fejleszteni, mert nem volt mas, csak kesobb jott az NV3x. Ha ez most forditva lesz, akkor megint ott lesz az ATI, ahol az R3xx megjelenese elott. -
Raymond
titán
A nemet sracok szerint nincs:
[L]http://www.3dcenter.org/artikel/2004/02-22_a.php[/L]
Aktív témák
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- FOTÓS beárazás
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Milyen videókártyát?
- Vírusirtó topic
- OLED TV topic
- ASUS blog: Panorámás gépházak három méretben
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- AKCIÓ!!! Dell Latitude 5320 i3-1125G4 16GB 256GB magyarbill. 1 év garancia
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3506, 92% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3495, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest