Új hozzászólás Aktív témák
-
Akcept
tag
Talán hülyeség, de nem lehet, hogy melegen (a Fusik állítólag nagyon tudnak melegedni) lecsuktad a tetejét és az adta meg a kegyelemdöfést? És ha ne adj Isten ez lenne, tuti kiharcolnám a szerviztől, hogy ez garis probléma, elvégre ez nem waffelsütő! Esetleg gondold végig azon az oldalon „folyt-e szét” a kijelző, ahol jobban melegszik.
-
Akheron
senior tag
Hát, kitartás. A történtek és a várható fejlemények jellegét látván remélem, ügyelsz azért a nyugalmad megőrzésére. Hisz vannak dolgok, amiket nem lehet pénzben kifejezni.
Az én nemrégiben vásárolt gépemben rossz típusú hűtőegység volt, így az egyik összetevő túlmelegedett. Bolton kívül, papír nélkül vásároltam, ezért a jótállásos szerviz szóba sem jöhetett. Szerencsére egy kis trükkel tudom használni a gépet, és ha minden jól megy, hamarosan végleg megoldódik a probléma önköltségen (és az egyik fórumtársunk segítségével)."It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
niki24
csendes tag
Sziasztok!
Fujitsu Siemens Amilo L1310G monitorcserés notebookom 2007 február 7 óta szervizben van. Már teljesen ki vagyok akadva, telefonálgatok össze-vissza, de mindig csak igéret, hogy majd....Ez csak nekem durva? Kezd elegem lenni a szervizből........Alig várom, hogy visszakapjam, túladjak rajta és végre vegyek egy normálisat. Bár azt mondják, a szervizhálózat mindenütt...... Amitől falnak tudok menni, a ''nem rendeltetésszerű'' használat. Ez mégis mit takar? (Szerintem a noti gépezésre, szállitásra való, evidens, hogy nem ejtek rá semmit, nem vágom földhöz, nem tartok benne kulcscsomót és még sorlhatnám....) -
Rick4
félisten
szerintem menj be oda ahova bevitted a notit, és vetess fel egy jegyzőkönyvet arról, hogy február 7.-e óta ott a notid, és azonnal kérj egy csereutalványt, vagy vissza a pénzt. mondd azt egyszerűen, hogy ha ez nem történik meg, nem is a fogyasztóvédőkhöz mész, hanem a rendőrségre...ilyen a földön nincs, hogy 3 hónapig gondolkodnak valamin. ha nem rendeltetésszerű használatból fakadna a hiba, kb 1 hónap alatt visszadobták volna, hogy fizetős javítás....mellesleg erre van olcsó lehetőségem, keress meg ha nem oldódik meg a probléma...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
ugyan tudom, hogy nekem írtad, de a többiek számára is érthető lesz, ha a ''válasz'' gombra kattintasz, pont ugyanez fog látszódni, csak a hozzászólás fejlécében ott lesz a megválaszolt hozzászólás sorszáma is.
Nem értem, miért kell pénzt fizetned. Gondolom, rád akarják kenni a dolgot, és mint nem rendeltetésszerű használtból eredő hibát, nem is javítják ki, és még bevizsgálási díjat is kérnek. Ha gondolod, priviben írd meg pontosan, hogy is volt ez a történet.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Akheron
senior tag
Itt a prohardveren hirdettek hordozható gépekbe való képernyőket, reális áron; esetleg megpróbálhatsz érdeklődni. Szívesen megkeresném a hirdetést, de nagyon nincs most időm.
"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
-
Dare2Live
nagyúr
Bocsáss meg, hogy beleszolok de garis javítás 2007 február 7óta ez így baszottul nemstimmel.
Szeritnem úgy kezd, hogy holnap beírsz a panaszkönyvbe aztán holnapután megy egy-egy levél a megfelelő szerveknek.
Ennek 99%meglesz a hatása, hameg nem akkor jöhet a második lépés...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
netmesterke
aktív tag
Szia!
Lehet h Te is a szolnoki MM-ben vetted? Én ott. Én nekem azt mondta a MM h a Karakterhez kell vinni. Alaplapcserét csináltak, 10 nap volt, de a notim tetejét jól összekaristolták...pedig egy karc se volt rajta! Gondolhatod.... Ezek után már az Albacomphoz vittem (Salgótarjánba, mivel ott vok fősulis-de a Baross u 10-ben is úgy tom h van szervizük). Ők rendesek (és lassabbak) voltak, náluk 2 hétig volt, szintén alaplapcsere volt. +termál modul csere is. Most megint előjött a hiba (a gép 7 hónapos). Írtam az FSC-nek, h mi van, mit tegyek, azt írták h sajnálják, megpróbálnak utánanézni, küldjem el a szervízmunkalapok számát, ez meg is volt, (tegnap elküldtem a levelet délután 5 kor, és 5:10 kor jött a visszaigazolás az olvassról), de mostanáig nem jött válasz. Egyébiránt most már a termék cseréjét kértem. Meglátjuk mi lessz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD