Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Cicero #63404 üzenetére

    Ez nem azért van, mert gyenge az autó, hanem mert balfasz a sofőr. Németeknél ez úgy néz ki, hogy egyik autópályáról váltanék a másikra, lelassítok 100 körülre a lehajtósávban, 140-160 között az utolsó métereken beesik elém egy prémium tédéíszuv, majd szikrázó tárcsákkal lefékez valahova 40 és 60 közé, óvatosan beveszi a 6 méter széles, egysávos kanyart, majd besorolás címén vészfékezésre kényszeríti a külső sávban érkező kamiont, és ezt elégedetten nyugtázva egy diszkrét füstpamacsot maga után hagyva rászabadítja az útra mind a 300 lovat (vagy amennyi még él belőle). De a németekre nem merek semmit szólni, mert amúgy is jó eséllyel valami balkáni, káeurópai, vagy közel-keleti figura volt, füstölgős német prémiummárkákban ők a felülreprezentáltak.

    Asszonnyal azon szoktunk amúgy röhögni, hogy most nem megyek ki előzni, mert Passat/A6/E Merci/520D jön, ez biztos siet, utána jön egy Porsche, az tutira kienged. Valódi luxusautókban (Range, Bentley, G Merci, Jaguar, Aston, Tesla, de akár egy 7-es bömös) meg lehet mindig bízni, jellemzően ők mennek a legvisszafogottabban, legcivilizáltabban, legelőzékenyebben. Ugye, ahol nem kell kompenzálni...

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák