Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Nekem kesik minden eszkozon az oram, vagy a PH siet valamiert? Durvan 3 perccel elorebb jarnak a hsz-ek.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Nem feltétlenül. Legalábbis nekem már önmagában az is nagy élmény, hogy nemzetközi tornán láthatom a válogatottat. Ezen felül az meg különösen tetszett, hogy nem beszari focit játszottunk mint például a csehek tegnap, a csapat nagy része fegyelmezetten hozta azt amit tud és ez igenis nagy dolog. Az meg végképp bónusz, hogy győztünk is, ráadásul két góllal, ráadásul a második az vérprofi kontra volt klasszis befejezéssel.
Aki ezekután csak károgni tud, azt csak sajnálni lehet két másodpercig aztán nem foglalkozni tovább vele.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Lortech #53794 üzenetére
Nyilván, én megtehetem, hogy idealista legyek, számomra többet ér emelt fővel kikapni, mint összeszorított farpofával reménykedni, hogy valahogy csak kihúzzuk, az edzők meg féltik az állásukat.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Winner_hun #53799 üzenetére
Power outage.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Winner_hun #53801 üzenetére
Ha jól rémlik a blackout az elsötétítést jelentette a háború alatt légitámadásokkor, de ebben nem vagyok biztos. Az tuti, hogy manapság leginkább csak egészségügyi vagy italozásos/drogozós értelemben használják.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #53885 üzenetére
Na meg azt se felejtsük el, hogy az Államokban az 1930-as évek óta létezik a kártyás vásárlás fogalma ilyen-olyan formában, de a terminálos megoldás is már az 50-es évek vége óta terjed. Itt meg a rendszerváltás előtt a legtöbb embernek még bankszámlája sem volt...
Magam is úgy látom, hogy sokat javult a helyzet, főleg vidéken, legutóbbi hazalátogatáskor lepődtem meg, hogy mindössze néhány ezer forint készpénzt használtam el egy bő hét alatt, mert mindenhol tudtam kártyával fizetni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Tothgera30 #54275 üzenetére
Hagyjuk mar ezt a baromsagot. Hany unios orszagban kozlekedtel es hany orszagban autoztal negy orat nem turisztikai fovonalak es csompontok kornyeken? Naugye. Maradjunk annyiban, hogy Magyarorszag, akarmennyire is hihetetlen, boven az atlag feletti minosegu uthalozattal rendelkezik.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54283 üzenetére
Na, álljon meg a nászmenet. Az állítás úgy szólt, hogy az úthálózat állapota siralmas, meg a pár száz évnyi lemaradás az uniós átlaghoz képest.
Az egy dolog, hogy amikor Európát emlegetitek, akkor szinte már alapvetés, hogy valójában az osztrák-német-svájc szentháromságról van szó és őszintén szólva már rég letettem arról, hogy megértsem vajon hogyan áll össze látszólag értelmes emberek fejében az összehasonlítás a kontinens leggazdagabb országaival szemben. Soha nem lesznek olyan körülmények Magyarországon, akkor sem ha valami csoda folytán egy korrupciómentes vezetőség kerülne az ország élére és nem lopnák el az erre befolyó pénzek nagy részét. Szimplán azért, mert sokkal rövidebb a takaró és ezt átlátni nem kell agytrösztnek lenni, gondolnám én, de rendszeresen megcáfol az élet.
Az már más tészta, hogy némi turistáskodós utazgatás után mennek a sommás megállapítások, aztán közben a racionalitás az, hogy töredékét sem láttátok az európai úthálózatnak. Én sem láttam mindent nyilván, de nagyjából 600e km-t leautóztam furgonosként és nem csak a pénzügyileg többnyire jól álló turisztikai környéken. És bizony a nagy büdös helyzet az, hogy a korábban említett három országot leszámítva mindenhol vannak nagyon-nagyon gáz utak, de igazából a németeknél is a nyugati rész az ami kiemelkedő, keleten vannak igen érdekes, még mindig felújításra váró részek. Tessék például elnézni Lipcse külső kerületeibe és meglepődni.
Bárkivel hajlandó vagyok fogadást kötni, hogy például ha egyszer végigszenvedné a Velence és Milánó közötti főutakat, akkor utána sírva kívánkozna vissza a 4-esre. Vagy Franciaország déli, dél-nyugati részein ahol nincs turizmus/gazdag borvidékek, csak haldokló ipar. Spanyolország Madridtól délre eső része, Portugália majdnem teljes egészét nem is említve (elmozdulva a turisztikai övezettől). Vagy Belgium autópályái, ahol az egyik legforgalmasabb szakaszukon lett tengelytörésem (Tournai és Brüsszel között), mert egy nagyjából 2 méter hosszú, 20 centi széles és 30 centi mély kátyút nem láttam meg időben a sötétben és már nem tudtam kikerülni. Sorolhatnám napestig, valszeg nem sok értelme van.
És akkor arról még nem is esett szó, hogy mi van azokon a helyeken, akik a mi szintünkön vannak, vagy hasonló szintről indultak a kommunizmus rémálma után. A csehek? A két legfontosabb autópályájuk elfogadhatatlan állapotú és lassan 30 éve toldozgatják, de még mindig katasztrófa. Szlovákok? Kívánom neked, hogy sose vessen az élet Kassától keletre. A lengyelek végre nekiálltak pályákat építeni, rendesen meg is kérik az árát, egy Poznan-Varsó egyszeri megtétele nagyjából annyiba került, mint Mo-n egy egyhavi matrica díja. Ott is jellemzően a német határhoz közeli területek egész szépen állnak, az ország keleti felében meg rendszeresen belefut az ember földutas szakaszokba, főutakon, viccesen néha minden figyelmeztetés nélkül. Romániát talán nem kell bemutatni, de Bulgária sem jobb egy cseppet sem, sőt. Ismételten lehetne sorolni a végtelenségig (Görögország is megér egy misét, pedig ott én is csak turistaként jártam), de a lényeg az - és emiatt tartom is az állításom -, hogy aki szerint a magyar úthálózat messze elmarad az uniós átlagtól, annak gőze sincs miről beszél, csak elhitte magának, hogy néhány túrácska után már mindent látott...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #54289 üzenetére
Foutat hasonlitottam fouttal.
Ismerem a kornyeket, Pesten is megfordultam tobb mint ketszer mar. Valahol a mondandom lenyege az is lett volna, hogy a top orszagok kivetelevel mindenhol vannak durvan elhanyagolt teruletek, mig ahol jobban porog a gazdasag/turizmus, ott tobb penzt forditanak erre. A 8-as utat peldaul oriasi erokkel bovitik es ujitjak, asszem pont mult hetvegen adtak at a fehervari elkerulo uj szakaszat, a Varpalota-Veszprem kozotti szakasz meg mar vegig negy savos es szinten fel lett ujitva (peldaul nincsenek szintbeli keresztezodesek), a varpalotai elkerulo pedig utolso fazisaban van, tavaszra az is elkeszul. De ugyanakkora hiba lenne csak ebbol kiindulni, mint a legrosszabb kornyekekbol is az...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #54294 üzenetére
Az első bekezdést 4x olvastam el, de nem tudok rájönni, hogy ezzel mit akartál mondani. Mert remélem nem azt, hogy nem számít, ha ott jó az út, mert tavalyelőtt még rossz volt...
A probléma az, hogy nálunk majdnem mindenhol a szar út az alapbeállítás
Ez szimplán nem igaz, csak divat fikázni, illetve úgy tűnik, hogy vannak akik szeretik a negatívumokat felnagyítani, a pozitívumokat meg szinte észre sem venni. Emlegeted az M1 azon bizonyos szakaszát, mintha az egész országban ez lenne a helyzet, közben a racionalitás az, hogy az autópályák 95%-a kifogástalan vagy nagyon jó állapotú, de te csak hajtogatod, hogy szar minden, mert az M1-esen kint van a 100-as tábla. Nem is igazán tudok mit kezdeni ezzel, ha te ennyire szeretsz a saját magad által kreált hazugságon keseregni, hát hajrá.
Ehhez még hozzájön, hogy számolgatod az éveimet, ami szvsz a legalja, de ha téged megnyugtat, akkor elárulom, hogy csak 4 éve vagyok Angliában és egy évben átlag 3 hónapot otthon töltök. Biztosan ebből is ki lehet kalkulálni, hogy nem tudom miről beszélek.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
A felújítások minősége tényleg nagyon ingadozó, szegény apám aki még ért is hozzá, sokszor csak fogja a fejét amikor elhaladunk egy-egy felújítás alatt lévő szakaszon. Sajnos ha nincs gazdája a dolgoknak, akkor ez ilyen, de inkább hagynám a politikát...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #54301 üzenetére
Nem kötözködtem én, csak őszintén bevallom, hogy nem akartam elhinni, hogy tényleg ennyire megkeseredett és beszűkült lennél. Sosem tudtam mit kezdeni azokkal akik képtelenek észrevenni/értékelni a jót maguk körül és csak a picsogás megy ha esik ha süt...
Kátyúznak rajtuk pár négyzetméteres részeket, és úgy hagyják. Nem marják fel, és csinálják újra kilométer hosszan, mint régen, hanem úgy hagyják.
Hja, valami ökör kitalálta, hogy ne rendezzék már oda minden kátyúhoz a komplett hóbelevancot sokmillióért, hanem legyen már meghatározva egy minimum felületi meghibásodás per kilométer. Az idiótája...
Felmerül az emberben a kérdés, hogy végülis mi lenne neked a normális karbantartás. Rossz utak vannak, ez tény, de nem is ezzel vitáztam, hanem azzal, hogy nálunk különösen rossz lenne a helyzet. Uniós szinten az átlag felett vagyunk, ami nem azt jelenti, hogy minden tökéletes. Varázsütésre nem megy, de valszeg még ha menne is, akkor se lenne jó, mert hát évekkel ezelőtt kellett volna hadonászni azzal a fránya pálcával...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #54307 üzenetére
Biztosan én mozgok rossz körökben, de hálisten ott nem jellemző ez a hozzáállás, pedig ők is ugyanott élnek ahol te. Mindegy, igazából neked rossz ez meg annak akinek ezt napi szinten el kell viselni.
A politikai részéről továbbra sem szeretnék állást foglalni, biztosan találsz valakit aki hajlandó elvinni ebbe az irányba a beszélgetést. A laikus képzelgésedet meg még Németország sem tudja megengedni magának, nemhogy mi.
Én nem dobbantottam egy másik országba, mert ez a hazám
Nyilván aki elment az azért tette, mert nem a hazája. Van baj...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Én is rinyálok egy kicsit.
2016. Microsoft SharePoint. PDF-be konvertálás csak 3rd party megoldással lehetséges. Leülök magamtól.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz bobsys #54531 üzenetére
Akkor nálatok már van valami extra feltéve. Se Print to PDF se más.
Hja, első gondolatom az volt, hogy Workflow-val megoldani, aztán mikor kiderült, hogy ahhoz értenem kéne Visual Basichez is (és még akkor se megy 3rd party nélkül), akkor alább adtam és mostmár kiegyeznék bármilyen megoldásban. Az eredeti formátum egyébként xml, de ez a SharePoint választása, nem az én hülyeségem...
Gépre lementeni és úgy ügyeskedni meg nem opció, mert pont azért van a SharePoint, hogy bizalmas információkat (ügyfél adatok, számlaszám és egyebek) ne tároljunk LAN-on vagy PC-n, hanem egy zárt buborékban lehessen csak elérni. Éppen ezért például LAN-ról fel tudok tölteni egy doksit SharePointra amit aztán meg tudok nyitni a buborékon belül is, de a bubin belülről feltöltött doksit nem tudom letölteni LAN-ra.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz bobsys #54535 üzenetére
Jah, itt még a 2013 van.
Mondjuk a 2016-ból meg kikerült az InfoPath, nem támogatják tovább, miközben anno majdhogynem kizárólag az integrated InfoPath form service képességgel adták el a SharePointot a cégnek.
Na mindegy, nem is zavarna annyira ha a mindenféle szabályozás miatt nem 2-3 hónapig tartana áttolni egy 3rd party cuccot a céges bürokrácia bugyrain...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz concret_hp #54635 üzenetére
Ha nem szempont a versenyzes (a Corsabol tippelve nem az), akkor vegyel 9-10 ev koruli Prius II-t, ertekvesztes nem tul veszes (nincs 200k), fogyasztasod kevesebb lesz kicsivel, biztositasban valszeg nem lepsz kategoriat, teljesitmenyado kevesebb.
Szerk: Az 50k palyamatrica az hogyan? Alkalmankenti vasarolgatas?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz concret_hp #54637 üzenetére
Hat ha a 17 eves Corsaba befert akkor a Priusba is be fog.
Osoknek vettem tavaly egyet es nagyon bevalt, jol kitalalt kis auto, egyedul a hangrendszer az ami valami gyalazatosan gyatra.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz concret_hp #54639 üzenetére
Haat, ha a hatso ulessor lehajtasa nelkul szeretned ezt megoldani, akkor valami benga nagy kombit kell nezzel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz Tothgera30 #54650 üzenetére
Korabbi Accord tulajdonoskent ket hasznos info: ha a papa nem idegenkedik az automata valtotol, akkor tessek azt venni, kevesebbol ki fog jonni vele. A 2.0 motor ezt a kasztnit felhasznalastol fuggoen 0.5-1.5 literrel tobbol mozgatja meg mint a 2.4-es. Gyakorlatban szerzett informaciok, nem gyari adatok alapjan.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #54663 üzenetére
Egy honapig azzal ingaztam a Rozsa utca es a Petofi hid kozott, 9 korul evett, igaz nem versenyrajtoltam minden lampanal.
De egyebkent PeterkeT hsz-re reflektalva: sok ezereves beidegzodes nem igaz ma mar, kis auto kis fogyasztas, automata valto sokat eszik. Kozben meg mar egy Astra is 1300-1400 kg, 1.6 motornak az nem eppen leanyalom. Na meg aki 10k-t megy egy evben az kb minden masra tobbet fog kolteni mint uzemanyagra...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54665 üzenetére
Még véletlenül sem említettem dízelt, szimplán kisebb-nagyobb motor viszonylatra gondoltam benzinesek esetén.
Egyébként se nem tisztem se nem életcélom védeni a dízelt, de valahogy mindig elcsúsznak ezek a példálózások. Nem hiszem, hogy az idióta módon közlekedő haverod példájából messzemenő következtetéseket lehetne/kellene levonni. Magam is egy 3l-es ötössel tolom és bizton állíthatom neked, hogy jelentősen kevesebbet fogyaszt bármilyen körülmények között a hasonló képességű benzines testvéreihez képest. Mert hát nyilván nem 1.6-os meg 2 literes benzinesekhez fogom hasonlítani, amik legalább fél tonnával kevesebbet nyomnak és teljesítményben meg sem közelítik az 530D-t. Persze nem is városi dugózásra vettem, de azt én nem fogom tudni megmagyarázni más miért teszi, mint ahogy az 1.6-os benzin A6-osokat sem fogom tudni soha ép ésszel felfogni.
Ha érdekel szívesen mondok személyes példákat fogyasztásra, de van egy olyan érzésem, hogy nem különösebben érdekel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54668 üzenetére
Olyat nem tudok sajna. A legmagasabb fogyasztásom akkor volt amikor tavalyelőtt télen majd két hónapig sehova nem mentem az autóval csak melóba meg vásárolni. Munkábajárás napi 18km, 12 vidéki kisvárosban, 6 főúton, így volt az átlagom 7.4 liter.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz fokukac #54673 üzenetére
6.7-es átlagra példa: [link]. 3 utassal, fullra megpakolva, egy kis londoni dugózással, csalagúthoz araszolással, 140-150 körüli átlagtempó Európában, leszámítva azt a 3-400 km-t, ahol lehetett kényelmesen 200 fölött reppenni a német éjszakában.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54685 üzenetére
Nyilván, ezzel maximálisan egyetértek. A lényeg valahol pont az lenne, hogy mindenki az igényeinek megfelelő autót vegyen és tanácsadáskor ne ilyen csakabenzines szintű berögződések hangozzanak el.
Egyébként, ha teljesen őszinte akarok lenni akkor nyilván mondhattam volna, hogy elegendő lenne nekem valami kétliteres dízel a sok autópályázásra. Itt jön a képbe az, hogy az extra igények milyen vonzatúak a választáskor. Az, hogy kényelmes, számomra tágas belső terű autót akartam kapásból kizárta a kisebb méretűeket, ekkora autót meg botorság lett volna kis motorral venni. Plusz szeretek hajtani ha lehet, élvezem azt a dinamizmust amit ez a motor nyújt, a csendet és kifinomultságot, ezért nem egy Passat lett. A környezetre gyakorolt hatással magam is úgy vagyok, hogy feleslegesen nem terhelem ha egy mód van rá, de nem vagyok belekattanva a témába olyan szinten, hogy szarul érezzem magam, mert 3 literes dízel autóval döngetek az utakon...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz szőröscica #54689 üzenetére
Ghent, Belgiumban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #54728 üzenetére
Hja, sejtettem. :/ Hihetetlen, hogy görögig/olaszig kell menni normális tengerpartért...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Köszi, ez egész jónak tűnik és csak 500km.
peterkeT: tudom-tudom, súlyos probléma ez, az ősöknek próbálok találni valami nem túl távoli helyet ahova autóval is el lehet jutni egésznapos vezetés nélkül. A következő kihívás az a négylábúkat is megtűrő hely megtalálása lesz...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #54805 üzenetére
Haza tegnap delutan, Pestre meg nem tudom.
Viszont ma Fonyodon Balatonoztam, nagyon kellemes meg mindig, 30 fokos levego, 24 fokos viz. Nagy taps a fonyodi onkormanyzatnak a kutyabarat strandert, nagyon kellett mar.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz EQMontoya #54946 üzenetére
Ez most nagyon csöpögős lesz, de az ilyen sztorik nekem sokat segítenek, hogy értékeljem a jelenlegi munkahelyem. Mekkora fail már te jó ég...
De tényleg, hogy a fenébe lehet ilyet egyáltalán megcsinálni. Igazi projekt managementet csak a mostani helyemen csináltam, de már tervezési szinten szétrúgná legalább három ember a seggem, ha nem lenne mindenre kidolgozott terv.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Kisse utolso pillanat, de fel 7-tol burgerezos osszeroff a Bolcsoben, Montoya kollegaval egyelore. Gyertek ha raertek.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz kraftxld #55089 üzenetére
Ez mondjuk mindenhol így van itt Európában az éves matricákkal.
A megyei egyébként teljesen jó dolog ettől függetlenül, nem igazán a hazalátogató népeknek lett kitalálva. Az öregem például vett egy Fejér+Pest megyeit és ezzel olyan 95%-ban lefedte az igényeit, a maradék megoldható autópálya nélkül vagy ha nagyon kell akkor időszakos matricával.
Ha most vettél autót és fennakadsz egy 5000 forintos költségen 3.5 hónapra vetítve (nem 2.5, január végéig érvényes), akkor fognak még meglepetések érni az autótartás költségei kapcsán. Még mindig nagyon olcsó otthon az autópálya, ez a megyei dolog egyenesen röhejesen, de a havi országos is 5e körül van. Ehhez képest lengyel barátainknál egy Poznan-Varsó egyszeri megtétele került ~8500 forintba a kapus rendszerben...
Nem kifejezetten neked, cask témához kapcsolódó: otthon voltam majd egy hónapot és sajnos továbbra is azt látni, hogy az ország nyugati és keleti fele egyre jobban eltávolodik egymástól - a nyugat javára. Eszméletlen mennyiségű útépítés zajlik a Dunántúlon, sok 10km-es szakaszok kompletten felújítva, durván ráálltak a logisztikai szempontból frekventált utak korszerűsítésére, 8-as a határig szinte végig felújítva, 81-es, 82-es szintén vagy még dolgoznak rajta, M85-M86. Új elkerülő Fehérvárnál, jövőre kész a palotai rész is és akkor Veszprém-Budapest végig autóút/autópálya, egy órára csökken a nem is olyan rég még simán 2 órás út.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz concret_hp #55159 üzenetére
Van ott olcsóbb is, rentalcars.com-ot tudom javasolni, pár éve már őket használom.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz concret_hp #55170 üzenetére
Rentalcarson a Book Now-ra kattintva az összes részletet meg tudod nézni, az Important informations fül alatt részletesen le van írva, hogy mennyi a deposit, milyen módon fizethető és minden egyéb más feltételt is.
Amire figyelnék, hogy csak full-to-full verzióban bérelj, a pre-purchased meg a többi elég gázos és hiába olcsóbb a bérleti díj, a végén többe fog kerülni.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz BlacKSouL #55190 üzenetére
Ilyen használattal szerintem teljesen mindegy, a motor úgysem lesz hosszúéletű. Az ECO módnak olyan szempontból lehet jelentősége, hogy az EGR szelep nem tud tisztulni, ahhoz kell a tartósan magasabb fordulatszám, bár valszeg ezt azon a 14 km-en normál módban sem kapja meg. Néha el kell vinni meghajtani hosszabb távon.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest