-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
TasiA!
Meg tudnám mondani, h spzoli gépén milyen hátsó lökhárító van?
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Daywalker #10722 üzenetére
Eddig egyszer voltam annyira megpakolva, h madárlest világítottam, azóta se. Mondjuk akkor sírva értem haza a sok szembejövő országúti fényes "jelzéseitől".
Amúgy meg hogy nézne már ki, h hátul nagyobb a tárcsa, mint elől.
Hátra csak ez az egy fajta méretű van? Ott nincs ilyen kisebb-nagyobb lehetőség?
-
fero02
veterán
válasz buherka #10759 üzenetére
Én eddig tankoltam 15k-ért 50 L-t, az 70 % város - 30 % közút mellett normál használat (tempó) mellett ha jól emlékszem 700-750 km-re elég, ha jól emlékszem Viszont ami tuti, h 5.6-os átlagom volt. És mindez most télen. Nem tudom mennyit enne, ha óvatosba használnám.
Az Isuzu blokkos (autószerelő cimborámé) pedig 800 km-et megy egy tankkal hasonló használat mellett, mint az enyém...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #10788 üzenetére
A lényege annak is ugyanez, csak ott nem benzin-levegő keveréket szív be és gyertya gyújtja be, hanem tiszta levegőt szív be, üzemanyagot porlaszt és öngyullad.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
Nah, vki vegye meg a kerekeimet.
Biztos, h meg tudjuk beszélni a részleteket, feltéve ha komoly az érdeklődés.
-
fero02
veterán
Ha van vki ismeretségi körében bontódó F Astra kombi akkor legyen szíves szólni pls. A hátulja lenne a lényeg, motor meg ilyenek nem kellenének.
-
fero02
veterán
Szerintetek mennyit érhet egy működőképes Isuzu blokk váltóval?
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11030 üzenetére
Ez a lightosabb. Van ahova csak a forgalmi + rendszám kell.
A sok "tuningos" hülye gyerek szted h kap műszakit a vágott rugós, sötétített ablakos, mindenféle xenon barkács a szarabbnál szarabb lámpatestben, végig herélt kipufogó rendszer, stb autójára? Vagy a szitává rohadt alvázú, életveszélyes fék és futóművel rendelkező, orrán száján folyó autók igénytelen, tahó tulajdonosai? Na ez a durva.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11053 üzenetére
Én ahol most voltam 1 db kamera volt.
Kérdeztem, h (többek között) a fotós dolog miként működik. Azt a választ kaptam, h még nem volt olyan eset, amit ne tudtak volna megoldani. No comment.
Cserélnem kell a 2 hátsó lengéscsillapítót, javítani a hátsó fékeimet, meg a bal első gömbtámaszom kuka. Ja meg a hideg kék led-es helyzetjelzőmet hagyományos izzóra, bár ezt végképp nem értem, mert egy huszadrangú dolog ráadásul a reped bal hátsó lámpaburámat meg észre sem vették.
-
fero02
veterán
válasz tomyoy #11082 üzenetére
Nem flex. Kézi polírozó gép. Van nekem is. Sokkal kisebb fordulatú (sőt, szabályozható), de az ereje nagyobb (emlékeim szerint közel 2kW), mint a flex-é (ott ugye a nagy fordulat a lényeg, itt nem). Meg van egy "kis flex"-em is, ami szintén szabályozható fordulatú. Ezekkel jól lehet dolgozni a sűrűbb, erősebb masszákkal is. Meg alumíniumot is lehet vele polírozni - azért vettem lényegében.
Az a fajta ami nektek van az semmirekellő (nem fikázódni akarok). Az csak arra jó, h ne a rengeteg körkörös mozdulattól fáradjon el a kezed 10 perc után, hanem a gép kínlódjon vele.
TasiA: ház az a felni sztem konkrétan okádék. A törődés nagyon meglátszik rajta. Mondjuk egy ilyen alapból fullos verda meg is érdemli az állandó bütykölgetést, fejlesztést (már amennyit lehet még ).
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Sztem inkább el volt rakva a vezérlésed.
csaresz002: miért ne menne? Nem olyan sok az fokban ha elteszed +/-1 foggal a szíjat, szelepeket össze nem gyűri de ahhoz pont elég, h akkora utó vagy előgyújtása legyen, h ne úgy menjen ahogy kellene. Illetve indulásnál szokott még meglátszódni.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Szíj minősége tuti nem befolyásolja. Ha befolyásolná, akkor sztem már nagyobb gond lenne.
Etanol sztem megint csak nem...
Tuti most lett jól belőve.
Jim Tonic: nekem most szándékosan van 1 fokkal elrakva + adagolón forgatva, h nagyobb legyen az előtöltés. Az elvileg gyári helyen lévő vezérléssel (azt hiszem 75-80°) sokkal nehezebben indult (télen ugye nagyon meglátszik), mint így h 1 foggal arrébb van és olyan (85-90°) az előtöltése. Pöcc röff. Mindez indikátor órával lett mérve, nem fülre beállítva.
Az alapját erőssége nálam ugye nem annyira mérvadó, a gázra való reagálásán pedig csak nagyon minimális az észrevehető különbség.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11135 üzenetére
Sztem a sűrítés az semmiben sem változik, csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul. Milyen keverékre gondolsz? A dízel motor csak tiszta zoxigént szív be...(nálam meg pláne, mert az EGR le van vakolva a pitlibe)
Felső holtpont az 1. hengerben, lendkeréken jelzés, adagolónál indikátor óra. Én ezt a 3-at nézem, utána pedig stroboszkóppal meglámpázom.
Mondjuk Neked hiába is mondanám, h nézd meg, mert a Tied az nem a hagyományos adagolós, meg jóval újabb konstrukció. Be tudok nyúlni a szíjtárcsa fokai között és ha ott fellazítok 2 vagy 3 csavart, akkor az egész adagoló házat tudom billenteni, így tudok még külön változtatni elég sokat a töltésen.
Benzinesnél azt hiszem ennek felel meg az elosztófedél tekergetése, már ha a régi fajta rendszerű az is.
Az ettől újabbaknál meg mindent a comp. figyel és szabályoz.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11140 üzenetére
A szelepek nyitva tartásának ideje az állandó marad, bár nem értem, h azt miért hoztad fel, mikor szó sem volt vez.tengely cseréről.
Felső holtpont adott, lendkeréken a jelzés adott, adagoló kapillárison nézve pont befecskendezés előtt van. Ha így feltennéd a szíjat, akkor már csak minimális korrekció lenne szükséges. Ámde itt van nekem egy olyan lehetőségen, h az adagolót kompletten, házastól el tudom forgatni. Így van az, h akár 1 foggal is el tudom tenni minden gond nélkül. Aztán ehhez jön a finom beállítás, amikor már csak a szíjtárcsán állítok és a motort forgatva figyelem az indikátor órát.
EGR vakolás nekem nem volt nagy móka, könnyen hozzáférhető helyen van. Gondolom ez Nálad már nem így lesz.
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #11145 üzenetére
"csak az üzemanyag égéstérbe való beporlasztásának ideje módosul"
Erre gondoltál? Szerintem egyértelmű, h mire gondoltam. Én nem az egész vezérlést teszem el egy fokkal, hanem csak az adagolót.
Az ütemek maradnak ott és akkor ahol eddig voltak, csupán nem akkor spriccel a porlasztó, mind eddig (hanem az én esetemben egy hangyafasznyival hamarabb).
-
fero02
veterán
Én ma cseréltem ki a 2 hátsó gátlómat (még a gyáriak voltak, a jobbos az összenyomás után semmit sem csinált, a balos tetű lassan ugyan, de jött széjjel), 25k Sachs lett bele, meg a bal alsó gömbtámaszom is megadta magát kb másfél év után (Starline volt a lelkem) most TRW-t tettem bele 7k-ért.
Meg kell vennem még műszaki előtt 2 hátsó fékdobot, mert ezeket már nem lehet szabályozni. Abból is TRW-t néztem, kb 16k lesz a pár.
Ezek után fullosan rendben lesz a gép műszakilag, utána már csak az én hülyeségeim és a nagyobb bajt megelőzendő kisebb kasznis munkák jönnek.
tomyoy: nekem a Caravan-on pont a híd felett van közép tájékon a szabályzó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest