-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Dr.Zoo #92694 üzenetére
Elhiszem haveromnak van chipszelt afn-es g3-ja, igaz nagyobb cooler+502 csúcs+ no meg 1749VA 150-160 le és kb 400nm . Azért nem vagyok beszari de kapaszkodtam benne 2 éve kb így hajtja igaz játszos autó de kap hideget meleget a blokkba meg ki tudj amennyi van amikor vette óra szerint 385k volt
(#92697) Dr.Zoo: a8 4.2 powa
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Dr.Zoo #92806 üzenetére
nem ez az, hogy azt sem ezért vagyok teljesen tanácstalan -nem mintha lenne most költségvetés kicseréltetni- csak gondoltam ha esetleg egy tartóbak, akkor ha már le van akasztva a váltó akkor nehogy már a gányokra tegyék vissza de leállításkor sincsen semmi hang, szépen leáll az autó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tresh
addikt
-
K Norbi
addikt
válasz Dr.Zoo #93484 üzenetére
Ez nagyon bejön! VW BORA 1.9PDTDi VARIANT SPECIAL EDITION 180LE
Hát ez meg AUDI Q7 3.0 TDI quattro DPF Tiptronic PP ICE tuning S-line
-
tresh
addikt
válasz Dr.Zoo #94123 üzenetére
Ez így igaz de megfordítom a dolgot. Ha a 80-as audi és A4 ami gyárilag fix lendkerékkel(plusz a hasonló konszern) jött és nem rázta ki a beled/nem tette tönkre a váltót akkor úgy gondolom egy oka lehetett a kettőstömegűnek a nagyobb csillapítás alacsony fordulaton. Nálam plusz egy hibaforrás volt és inkább visszatettem a régi megoldást ami bírja a strapát és nem kell 100k ként cserélen a sok város és pl asszony lába végett. Ha pályáznék 80%-ba akkor én se tököltem volna vele de mivel a fixet is Hans tervezte ugyanehhez a rendszerhez így úgy gondolom az is tökéletesen megállja a helyét. Nálam 35ezer km óta van és szolgál hibátlanul.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Dr.Zoo #94129 üzenetére
Nézd nem foglak meggyőzni mindenki azt tesz bele amit akar és amire pénze van, régi 1.9 tdi nél mind a két megoldás gyári és működik hibátlanul. Kinek mi és hidd el 100k alatt le lehet rúgni a kettőstömegűt városba araszolva.. nekem ismétlem azért van fix mert sokat megyek és más is vezeti és nem fogom elmagyarázni neki hogy hogy használja az autót hogy 50k val többet bírjon a lendkerék.
-
mmdms
addikt
válasz Dr.Zoo #94136 üzenetére
Ha haza indulok, akkor 1500 km-t kell megtennem, nem akarom azt kockáztatni hogy lerohadok a pályán. Nem tudom ki hogy van vele, azért ez elég sok. Plusz az előző tulaj a fene tudja hogy használta, egy idős orosz bácsitól vettem át, nem hinném hogy az a bojrészer stílusú sofőr, szóval azt gyanítom többet ment alacsony fordulatszámon mint itt bárkié.
Ami azt illeti, azt az ezer ercsit amibe fájt nekem a kocsi, nem nehéz újra rákölteni.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94139 üzenetére
Pedig nálam a Robi is leszerepelt...kipufogóban lévő csavar miatt akarta lebontani a váltómat és felújítani. Fájt volna, ha más nem találja meg a zörgés igazi okát.
Azzal a különbséggel, hogy személyesen is láttuk egymást és az autót is. A váltó pedig köszöni szépen jóval van, nélküle is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #94167 üzenetére
Sajnos sok kókler van a szakmában, ezt aláírom. Robi pedig biztosan jó szakember, nem véletlen van annyi pozitív visszajelzés, nekem nem volt szerencsém vele, ennyi.
Egyébként továbbra is tartom az álláspontom, hogy egy bolygóműves automata váltó időben történő javítása egy szokványos kuplung + kettőstömegű anyag + munkadíjánál nem kerül többe. Nem az ördögtől való dolog használtan sem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dr.Zoo #94136 üzenetére
Nalam
- 1.9 Leon(2006-10) kb 98e km-rel vettem, 130e korul adtam el es leallitaskor neha koppant/razott egyet
- 1.9 Golf(2008-12) 128e km-rel vettem most van 140e benne es erzem az enyhe pulzalast a kuplungon.A motorkod mindket esetben BLS, ugyanazon az utvonalon hasznalom ami 90%-ban autopalya.
A leonnal meg ra is foghatom hogy varosban hasznaltak es az ette meg, de a Golf elottem is nagyreszt autopalyan futott, vegig vezetett szervizkonyvvel es szamlakkal.
Szoval szerintem altalanosan nem lehet kijelenteni hogy elmegy 200-250-et. A passatban lehet, hogy valami miatt elmegy ennyit de Golf/Leonban nem. -
footy
addikt
válasz Dr.Zoo #94197 üzenetére
A leonnal meg el is tudnam kepzelni hogy tobb volt benne, bar az allapota megegyezett azzal amit az ora mutatott. A golf viszont egy lizincegtol lett atveve, minden papirral es olyan allapotban ami igazolja az oraallast.
Nem tartom kizartnak hogy a passatban valami miatt tovabb birja, lehet a mas bakolas miatt kevesebb rezges megy at -
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs