-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
narancsnn
senior tag
válasz Dr.Zoo #55927 üzenetére
Na most eszembe jutottál a múltkoriról.
4:20körül indue be a buli.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Dr.Zoo #55972 üzenetére
Én se értem ezt az egészet. Úgy csinálnak mintha valami hozzátartozójuk halt volna meg valami súlyos betegségben. Ezért fészen is mindenki szanaszét ossza, hogy jujj mennyire megemlékezem róla, halálos iramban jujj...
Az a fő, hogy mindenki úgy ismeri mint Brian, azaz nem is úgy mint Paul Walker, de ők azért megemlékeznek róla, mivel az emberek 90%-a nem látta a többi filmet amiben játszott
-
Jaded
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz Dr.Zoo #55996 üzenetére
Nálam összetettebb a sztori. Fateromnak van egy Caddyje,aminek elég véres a torka (a munkájához elengedhetetlen,majd 600e km van benne). És mivel az enyém jó,így azt találta ki,hogy "átveszi" tőlem a Seatot,én meg használhatom a Passatját hétköznaponta,hétvégén meg csere vissza.Magyarul ott állnék saját kocsi nélkül,amikor visszakapom koszosan,meg tropára menve akkor meg örüljek. Mivel ő nem költ rá túlzottan (jól van az úgy,úgyis megy meg minek erre a vén sz@rra ennyit költeni,stb dumák),látom magam előtt hogy hogyan járna szerencsétlen autó. Ezért jött volna kapóra a szerelőm ajánlata,hogy cseréljük el az enyémre a Leonját+fizessek neki 500ezret (de sajnos a bilibe lógatott kéz nem sokat ér,úgyhogy ezt fel kell adnom. Sajnos hitel nem játszik,főiskolás lévén nem tudnám fizetni,a meló meg nem hozna ekkora kiadásra elég pénzt.) Szóval most kb várom,hogy mikor vándorolhat az autóm és szívom meg. Ezért nincs kedvem vele foglalkozni,tiszta kosz kívül-belül (pedig rólam köztudott,hogy nem bírok elviselni egy porszemet sem az autóban,azt meg plána nem ha kívül koszos.)
Persze a te eseted sem egyszerűBocs,hogy ilyen hosszút offoltam,de ki kellett írnom magamból.
Renault Megane IV Limited
-
válasz Dr.Zoo #56040 üzenetére
Emil jobb lenne mert még Dániábn vagyok
VR6-fan: nekem is vót rönyóm, igaz még az autók idejében. Egy 25-s. Azóta nem szeretem a vaspinát, második szó ide vagy oda. Herélt majmot csinált belőlem többször és nagyon nehezen tudok megbocsájtani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
freaghill
őstag
-
AndrewTdi
addikt
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Dr.Zoo #56231 üzenetére
Látod, ezért nem tudod, hogy mi a helyzet. Amit azok művelnek - a többség teljesen normálisnak tűnő, tuningmentes, ennek ellenére 100 %-os az "agresszió" - az olykor vért kíván.
Munez: nincs vele bajom, hadd csinálják. Majdnem olyan fétis, mint a lábimádat.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #56239 üzenetére
Lejárt a szerkesztési idő..
Szóval ha lesz róla ilyen home videó, akkor okés..
(egyébként valami a 2/A-n pár hónapja mocskosul jött a paszuly seggébe, egy piros cirtöeny vmi, én 140-ig rugtam egy kövéret, de onnét ő még nyomott egy fruttit.. Szvsz valami 2.0 turbó motoros szörny lehetett)
Mágus: Jaaa, én kérek elnézést....
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56241 üzenetére
0-60 2.38
0-80 3.78
0-100 4.71
0-120 5.9
0-140 6.86
0-160 8.22
0-180 9.46
0-200 10.97Roll On:
60-120 2.99
60-160 5.3
60-200 8.06Engine:
Bore x stroke : 79 x 82mm
Compression ratio : 8:1
Forged pistons JE oversize by 0,5 mm
Forged Carillo rods
Elafromenos and Balanced crank
Flow field evolution cylinder 0-400 tune to race
Valves import - export Supertech
Custom cam by Boubis attributes 0-400 tune to race
Piper Cams valve springs
Titanium Retainers Supetech
Intake of Citroen C2 VTS
Fuel pump Bosch Motorsport 044 280lt / h
Beck Siemens 1.200cc/min
Aeromotive fuel pressure regulator
Custom 70mm Throttle
ignition KMS
Custom kit Front mount intercooler 0-400 tune to race
Refrigerator Water Turbo Welding
Air Filter Greddy Airinx
Tial Sport External wastegate 44mm
Blowoff Tial Sport
Turbine with Garrett GT3582R A / R 0.82 exhaust
Custom exhaust manifold
Full exhaust with 76mm diameter by Turbo Welding
ECU KMS
ECU remap by Dynodrome pressure 2,5 bar (race fuel) and 1,6 bar (pump fuel)Transmission:
Transmission of Peugeot 206 RC
Sachs Performance kit clutch
Ruffles of Peugeot 206 RC
Free of differential Peugeot 206 RC
Driveshafts Peugeot SportSuspension:
Bilstein Shocks
Peugeot Sport Springs
Silent blocks Powerflex polyurethane
Sparco strut braceBrakes:
Four-piston calipers with Galfer Engraved discs diameter 288mm, takkakia Galfer Sport, hoses and fluids aircraft type Galfer
Wheels / tyres:
7J x 15in Kosei K1 / Toyo Semi-slick R-888 dimension 205/40
Azért elég durvát lép 200-nál még vígan kapirgál: [link] Megvan ott mind a 600 nyiha.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #56239 üzenetére
vagy csak van alatta futomű meg gumi és viszonylag betapad, meg nem magyaros spike van a nyomaték görbébe amivel soha se fogsz tudni autózni jól
ill akkor csiga van szerencsétlen 1,6-on (??) aminek akkora szája hogy szerencsétlen 20-22 elfér benne
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56250 üzenetére
Pados mérésekkel úgy vagyok, hogy villogni jó de igazából nem jelent semmit. A stopperóra viszont sosem hazudik.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #56253 üzenetére
[link]
mostanság ő lett nagyon felkapott, ill a verseny gépe, ez a rendszámos utcai
ez csak kicsivel van 9 alatt asszem, de ha megnézed 201-en végig kapar, torsen van alattaa 0-400-onsok S3-asa meg nem evilági még ha nem is ővéké a legjobb idő, boba gépeivel az a baj hogy kicsi a CCM a turnyohoz....
tavalyi videon a verseny gépnél lehet látni hogy habár nagyon jól elugrott ~100-ig volt egy nagy lyuk az idejébe, és 100-tól ment valami iszonyatosat, aztán kicsit irkáltak programon nem lett ~1100 le az 1,8 csak 1000, de kb egy tizeddel jobbat tudod menni..
na mindegy
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AndrewTdi
addikt
válasz Dr.Zoo #56300 üzenetére
Elvileg mindkét oldali kereket cseréltetném, ezáltal ugye a tengely is nagyobb lenne, így bírna tartós 1.8-at. (most 1,6-on van, de sok helyen hallottam hogy 1,5-öt visel el tartósan sokáig, de visszább nem vetetném.)
A fő szempont az, hogy kívülről minden maradjon gyári. És ami ilyen formában belemegy még ebbe csigaházba, az összesen 1db variáció.2 lehetőség van. vagy "A Feri" vagy pedig "TurbóGyula".
Normál körülmények között ki akarnám hozni a kocsiból a családiasan és városban kocsikázható maximumot a legkisebb barkácsolással. (úgy vagyok vele, hogy anyagot még tud kapni, cooler elég, akkor etessük még meg kényelmesen levegővel és maradjon gyári jellegű, de dinamikusabb menetteljesítmény. tehát nem akarnám széltfaragni, hogy csak 2500-től menjen)
a legtutibb az lenne ha a geometria is ki lenne cserélve egy GTB17-ére. De egyelőre ócsón kéne 1749VC-t találni.
A most rajta van, azt feltenném a polcra végszükség esetére.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Dr.Zoo #56302 üzenetére
ismerem őket, igen.
krézi nemszeretei a PD-ket. Nomeg elvileg ennek lehet még annyi kaját adni, hogy 1,8-as nyomást is kiszolgáljon. Szal ezzel a részével nicns gond.inkább ott vagyok megakadva, hogy nem nagyon van ilyen turbó sehol (leszámítva azt a pár dara bontottat és felújítottat racing bazaráron)
-
AndrewTdi
addikt
válasz Dr.Zoo #56306 üzenetére
Pont, hogy nem lényeg milyen a belseje, mert az kuka. másik tengely meg kompresszor és turbinakerék lenne. Valszeg a geót is a GTB-ből kéne áttenni. ezért jó nekem a lerobbant 1749VC is. Magyarán lenne egy gyárinak tűnő, full mindennel kompatibilis csiga erősebb belsővel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs