- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #56619 üzenetére
A rend éber őrei? Maximum akkor, ha nem kell jelentést írni róla.
Egyszer kérdeztem meg, hogy most ezt miért nem figyelik, lehetne ebből pénzbeszedéseset játszani. Válasz: a pénzbeszedést elintézik 1-2 nap alatt egy erre alkalmas helyen, a többi időben csak a nagyon kirívót kapják ki a forgalomból, mert különben sok lesz a papírmunka...
Én csak szimplán a kezébe adnám a ködfényszórót, nem lőném agyon. Legalább legközelebb nem lenne mit bekapcsolni.Read only...
-
freaghill
őstag
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56657 üzenetére
Fel lehet progizni normálisan is egy autót, hogy ne hulljon szét 15ezer kilométer alatt a forgórész és ne égjen el a turbina lapát csak a kívülállók azt hiszik gyári alkatrészekkel az egekig lehet emelni a teljesítményt büntetlenül. Egy faszt ez sosem volt így egyetlen márkánál egyetlen típusnál sem. Az ilyen Gyula turbó ill. Kollár Szabi féle jómunkásemberek pedig még adják is alájuk a lovat. Naná hiszen ebből élnek. Érdekes amit a Krézy épített a kilencvenes évek végén ~200 lóerővel az hibátlanul megy a mai napig is. Tisztelet a kivételnek egyszerűen csak tudni kell(ene) hol a határ ő tudja mert vette a fáradtságot és kiszámolta mi mennyit bír. Ezzel szemben ha oda jön valaki és azt mondja csinálj nekem 280lóerőt akkor nem a végletekig kell hegyezni a gyári vagy széria közeli technikáját hanem el kell küldeni, hogy verjen el több milliót bosch motorsportos befecskendezőkre, motorvezérlőre, versenytengelyekre, hajtókarokra, spec. csapágyakra, kerámiázott dugókra, versenyturbóra, kipufogóra, csövezésre, üzemanyagrendszerre stb... és csak ezután jöjjön vissza. Majd akkor lehet miről beszélni. Ehelyett Kollár agyig húz mindent a user meg pislog, hogy a fél-egy éve megtuningolt kocsiját trélerre kell rakni mert megállt alatta és ez még a jobbik eset. Az egy dolog, hogy a user hülye hozzá és lehetetlent kér de ebben vastagon benne vannak a tunerek is hiszen ők tudják mi mennyit bír vagy épp nem bír mégsem küldik el az ilyen usert. Pénzért bármit...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
davidsz
őstag
válasz Dr.Zoo #56661 üzenetére
Van. Akár 170ezren is tudunk forgatni... valamint rendelkezünk Közlekedési Hatósági engedéllyel.
Viszont hybridet nem építünk
A hybrid: egyik oldalon 17 a másikon 22 kerék pl.
Egy tengelyen forgó tömeg nem azonos - fizika - mert ugye nem egymáshoz gyártották.
Ebből következik, hogy a terhelés sem azonos.Ez olyan, amikor az autó egyik oldalára felraksz 17" kereket a másikra meg 22" - egyik irányba elhúz, nagy sebességnél meg ráz...
A hybrid-tuning jelzők és hiedelmek nem írják felül a fizika törvényeit.
Cégek:
- a felének gépe sincs
- a 90%-nak nagysebességű gépe nincs
- 95%-nak meg engedélye nincs arra, amit gyakorlatilag csinál
Észbontó, hogy mi megy.Honlapomon meg a facebookomon érdemes olvasgatni ezekről. Hybrid bevizsgáláson nálunk:
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #56663 üzenetére
Davidsz: na, az karaj!
tőletekvan a csigám, kicsit bántott hogy tiang pao közepest tudtam venni, csak sajna nem volt épp elég dellám egy gyárira.. Meglepi, hogy a tiang pao egész jól tűr engem, egy szolid +15% szoftal..Ejj, mégse.. wizardéktól vettem, úgyrémlett ott gályázol..
Freaghill:
krézi zoli 2013.10.31 02:36:36 © 131891
Egyáltalán nem rágtam be senkire, csak teljesen más projektem van.
10-15 évente muszáj váltani, mert beleunsz legyen az bármi.krézi zoli 2013.10.28 21:10:31 © 131855
Már nem csinálok adagolókat.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
davidsz
őstag
válasz Dr.Zoo #56665 üzenetére
Az olyan, mintha tőlem vetted volna. ... de nem tőlem vetted mégsem
Le van pörgetve, centírozva. Vissza van ellenőrizve.Ami a sajátomon van (benzines Octavia RS) azon 5 éve van 0,8bar helyett 1,4-el szolídan
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56669 üzenetére
1.9TDI mk1-be utcára felejtős. Iszonyat módon orrtolós a nehéz motortól plusz megbolondulsz olyan hangzavar van bent, a kemény bakok az összes rezonanciát átadják a bódénak és úgy azért elég kemény még egy szaros 100km-es út is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #56665 üzenetére
faszt nem csak a verseny sportba több a zsöci, mint a falu tunerjébe és eljárt az adagolós technika felett, meg az okádjuk a kormot szemlélet felett az idő, ennyi
Davidisz: ha még vissza nézel, nézel nekem egy gyártói kodot a 2l tfsi 200le csigájára, meg egy árral is megbökhetsz?
köszi![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #56681 üzenetére
Élményautónak nekem sem kéne dízel. Itthon csak kényszerből reszelgetik a dízeleket mert senkinek nincs pénze egy 2literes húzott turbóbenzinbe 20litereket tankolni. Nekem játszósnak valami hátsókerekes szívóbenzines kéne. Egy pöpec E30 M5-nek nem tudnék ellenállni. Példás gázreakció, szépen veszi a fordulatot, nincs turbójuk, már alacsonyabb fordulaton is van használható nyomatéka, nem kell rá vigyázgatni üvegelheted kedvedre bírni fogja nem úgy mint egy tdi. Na és persze a hangja sem utolsó és az sem elhanyagolható, hogy hátul teker ami egy élményautónál szerintem alap. Vagy ha ez túl nagy falat akkor néznék valami középmotoros kis rizsrakétát a vezetési élmény miatt. Például. Futóművet és fékeket megerősíteni, négy jó gumi és mehet a móka.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vendingo
veterán
válasz Dr.Zoo #56703 üzenetére
Amit én tudnék ajánlani neked, az a Daihatsu Charade GTti
Nekem volt 2 is.
993ccm 3 henger, dupla vezérműtengely, ihi rhb5 turbo, 800kg.
2 méteres vagyok és simán elfértem benne.
Fillérekből felpiszkálható 130 lóra, kicsit többől 160-ra is.4.-be 200-at megy, igazi Sleeper
A motorja elpusztíthatatlan ha rendesen karban van tartva. Én rendszeresen húzattam a langyos szarig, tiltás se volt benne, leforogta a 10 ezret és meg se kottyant neki, pedig 350 ezer km volt benne.
Ha nagyon szerencsés vagy (nem leszel az) akkor találsz GTxx-et, ami ugyan ez, csak 4x4-el.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
válasz Dr.Zoo #56713 üzenetére
Ehhez el is hiszem, hogy nincs alkatrész.
A Charade-hoz szinte minden van Unixba.
Ausztriába van hivatalos márkakereskedés és szerviz, ott is beszereznek mindent.A javítása nem ördöngösség, én laikusként cseréltem ezt azt rajta, egyszerű mint a faék.
Egy nagy bajuk van, ami miatt eladtam, hogy rohadnak, de ha kifogsz egy kilakatoltat, rendbe rakod, akkor sokáig nem lesz vele gond, nem nagyon romlanak el.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
-
Ace owner
addikt
válasz Dr.Zoo #56751 üzenetére
Nem neked valasz de en mar vissza nem kuzdom magam par oldallal elorebb
Meg mindig elado a rozsdakupacos bogar amin alvazat kell cserelni. 50 ruppo. Van itt oly kedves forumtars aki ert ezekhez a mokusbogarakhoz? Mennyibe fajhat egy alvazcsere? Gondolom megerne kulhonbol bugazni egy donor ótót..
Es akkor meg egy kerdes. Ha behozok donornak egy autot es kiszedtem ami kell mit kezdjek vele? Eladom valakinek az meg aztcsinal mar amit akar? Leginkabb a papirmunka resze erdekelne. Vagy mar ugy kell behozni hogy kivontak a forgalombol es csak egy darab szemetkupac hivatalosan? Magyar rendszert sem ismerem teljesen nemhogy a kulfolditGalaxy Fold 4
-
tomcsi23
veterán
válasz Dr.Zoo #56756 üzenetére
1-2 nap állás után vígan jó a 12,7 V, frissen leállítva töltés után meg 13 V felett is lehet.
Akkor szoktam izgulni, ha egy heti állás után a boardban indulás előtt, gyújtáson 12 V alá megy, illetve indítózásnál 10,5 V alá....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #56797 üzenetére
Fene a hangulatomba, de ez jutott eszembe: szépen szól a turbó, egyszer csak bribribribri-csörömp-csörömp-nyekk. De már finoman tudok rajt
röhögnivigyorogni.Ja! Jut eszembe, a kettőstömegűs játék is kb. ugyanannyiba jött volna ki, mint most a váltós. Ez az egy tartja bennem a lelket.
Read only...
-
Jaded
senior tag
válasz Dr.Zoo #56797 üzenetére
Nem kell oda turbó, elég ha te fütyülsz
A mai napnak pediglen 2 fénypontja is volt:
1. egy hondás majom, aki azt hangoztatja, hogy a japán autónak nincs párja. Ezt alátámasztja azzal, hogy a haverjának egy mercije van és az milyen szar.
2. Ültem ma megane mk1-ben. Tényleg must have.[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #56829 üzenetére
Jah én only benzint, tudok 1-2 gti-t amivel esetleg meg erdemes foglalkozni.
pd-hez először papirt kell találj, mar ha nem verseny autónak akarod vizsgáztatni, vagy p rendszám.
esetleg af táblás dízel talan....
g40 is az a baj h se feket se futóművet nem tudsz alá rakni csak csilliardokert.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs