-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #44303 üzenetére
ezt az anomáliát meghagyom a szakiknak...nálam ilyen módón eddig egyedül a tempomat jár, nem akart bekapcsolni, majd motor ki, motor vissza és láss csodát, egyből indult.
Azután kiderült, hogy típusfüggetlen hiba, más autókba is előfordul ilyen, akkor kuplung be, kuplung ki és máris kapcsolható a tempomat. Az érzékelő benyomott kuplungot érzékel és nem engedi bekapcsolni a tempomatot.
Ezeknél az autóknál már kábel+noti kell a szereléshez. Apám mindig emlegeti a jó öreg zsigulit. Az bármivel elment és elég volt a gyors szereléshez egy csavarhúzó és egy kombifogó.14adam - meglesz az majd a navi segít...köszi!
latyak17 - mi a bajod a váll. ismerettel? annál jobb tantárgyam nem sok volt egyszerű, könnyű és később nagyon is jól jön...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr.Zoo #44388 üzenetére
Ha működőképes a cucc, akkor összekötöd a kocsival, és kezdődik a tánc.
Elindítod a vag-comot(előtte fel kell installálni
Select -01Engine -08 Mesas.Blocks- Kiválasztod a 003, 010, 011 csatornát a bal oldalon, keresel egy hosszű egyenest, vagy egy jó komoly emelkedőt. Emelkedőn 3. fokozatban, amúgy 4. ben bekapcsolod a log-ot, hogy felvegye a gép az adatokat. és 1500as fordulatról ráállsz a gázra(parketta) -tartod 4000-ig, vagy vészüzemben még vagy 2 mp-ig.
A fájlt feltöltöd nekem valahová. Ha ezt sem érted, csinálok este egy videót, hogyan kell a logot bekapcsolni.
[link]
itt végig kattinthatod .LOG gomb a jobb alsó sarokban a csatornák alatt, mielőtt elrúgod a gázt, START-ot el ne feledd bekapcsolni. Fontos, hogy ne engedd fel a gázpedált mialatt megy a felvétel. Ha valami forgalmi szituáció miatt mégis meg kellene tenni, újra fel kell venni az adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr.Zoo #44537 üzenetére
Ajjajj, baj van itt a fejben.
Izzítógyertya nem gyújt meg semmit. A gázolajkeverék a nyomás és a hőmérséklettől gyullad meg, ezért fontos a befecskendezési időzítés. Az izzitógyertya csak hidegindításnál fűti fel a hengerfejet, hogy megkezdődjön az öngyulladás. Ha le akarsz álljtani egy dízelt, nem a gyujtást veszi el tőle, hanem az üzemanyag útját zárja el, meg a levegőt is, ezért van folytószelep a dízelen -csak leálljtásnál dolgozik.
Döntsd el magad, egy 254 lóvas motornak adott még 36 pacit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dr.Zoo #44865 üzenetére
Én valami mással tettem magam sokkal gyorsabban koffein érzékennyé (nem kávéztam vagy energia üdítőztem, csak arról jöttem rá, hogy egy pohár kólától szó szerint rosszul lettem zsinórban kétszer, mikor amúgy "tiszta" voltam), de a vérképem megúszta, és mostanra már elmúltak ezek a mellékhatások, nyugodtan megihatok néha egy-egy kólát vagy kávét.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
net84
őstag
válasz Dr.Zoo #44943 üzenetére
A bikakábellel nincs gondom, akku nincs egyelőre még, amiről meg tudnám támogatni a jelenlegi akkumat.
A szervizeket pedig jelenleg kihagynám, mert:
1. elviszem olyan helyre, ahol van akkus szaki, 99%, hogy rábeszélnek egy új aksira (ha kell, ha nem) és még nem is tudom felügyelni, hogy mit csinálnak (így már egy javítást megjártam náluk)
2. elviszem oda, ahol megbízok a szerviz munkájába, de ők nem foglalkoznak ilyennel, így vagy tovább viszik (újra az első eset áll fent), vagy rendelnek egyet és cserélik (ha kell, ha nem, máshogy nem tudják kiszűrni).
3. ha sikerül egy megfelelő aksit találnom, akkor én ellenőrizhetem, hogy ez akku hiba vagy sem és biztos leszek abban, hogy a végeredmény "hiteles".bajnokpityu - köszi! ismerős a szituáció...
HA! Beigazolódik, hogy az aksi a rossz, akkor hogyan célszerű cserélni? A méretnek és +/- oldalnak egyeznie kell, de hogyan cseréljem? Lehetőség szerint folyamatosan legyen kapcsolat az autó és az aksik között vagy leszedhetem nyugodtan a jelenlegiről a sarukat, kiveszem, beteszem az újat és visszarakom a sarukat (saruk tisztítása, zsírozás, stb. egyértelmű).
A rádió vagy bármi más nem fog kódot kérni az "áramszünet" után? Nem felejti el a kulcsokat?Read only...
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #45357 üzenetére
Hallod de mi hangja van bazdmeg! Szomszéd kisöreg TZ4K-ja kulturáltabban jár mint ez. És még a 3hengeres PD motort ekézik a hangja miatt cöcöcö...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kiskokó
veterán
válasz Dr.Zoo #45478 üzenetére
Nemtudom, én egyáltalán nem értek hozzá.
Holnap megyek délelőtt másik ismerős szerelőm ráér.
Azt mondta megnézni de necces... lehet előtte elugrok autós boltba ilyen forditott menetvágóért előtte hátha hasznát vesszük.Majd kiderül
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs