Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Dr.Zoo #44943 üzenetére

    A bikakábellel nincs gondom, akku nincs egyelőre még, amiről meg tudnám támogatni a jelenlegi akkumat.
    A szervizeket pedig jelenleg kihagynám, mert:
    1. elviszem olyan helyre, ahol van akkus szaki, 99%, hogy rábeszélnek egy új aksira (ha kell, ha nem) és még nem is tudom felügyelni, hogy mit csinálnak (így már egy javítást megjártam náluk)
    2. elviszem oda, ahol megbízok a szerviz munkájába, de ők nem foglalkoznak ilyennel, így vagy tovább viszik (újra az első eset áll fent), vagy rendelnek egyet és cserélik (ha kell, ha nem, máshogy nem tudják kiszűrni).
    3. ha sikerül egy megfelelő aksit találnom, akkor én ellenőrizhetem, hogy ez akku hiba vagy sem és biztos leszek abban, hogy a végeredmény "hiteles".

    bajnokpityu - köszi! ismerős a szituáció...

    HA! Beigazolódik, hogy az aksi a rossz, akkor hogyan célszerű cserélni? A méretnek és +/- oldalnak egyeznie kell, de hogyan cseréljem? Lehetőség szerint folyamatosan legyen kapcsolat az autó és az aksik között vagy leszedhetem nyugodtan a jelenlegiről a sarukat, kiveszem, beteszem az újat és visszarakom a sarukat (saruk tisztítása, zsírozás, stb. egyértelmű).
    A rádió vagy bármi más nem fog kódot kérni az "áramszünet" után? Nem felejti el a kulcsokat?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák