-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bdanyy
addikt
Fogyasztásra biztos nem, főleg az 1.8.
De állapotra talán. Hétvégére ki kell találnom mit nézzek meg szerelő haverral legalább első körben.Kombit nem igazán szeretnék, pedig azok olcsóbbak szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
-
Egy fénykép nem sokat mond. Ha auto módban lövöldözök, akkor rábök egyre a gép, és kinevezi fehérnek. Aztán ott van a másik trükk, hogy a xenon is szűk spektrumú fényt ad, amitől megint csak eltévedhet a három színszűrős fényképezőgép, mikor megpróbálja besaccolni a raw motor, hogy milyen spektrális eloszlású fényt lát a szenzor.
A szemed pedig szintén adaptálódik egy "fehérhez", amit elsőre valamiért könnyebben hisz, így nevez ki annak. Ezért nem őrülünk meg a hagyományos sárga izzóktól bent az épületekben sem, ami ~2500K, míg a napfény ~6500K.
Igazából a 6504K "a fehér": D65 @ wikipedia.
De akkor mit ajánlanál H7 foglalatba, ami biztos, hogy legális (xenonos kellékek nélkül is), de azon belül viszonylag hideg (inkább nevezzük kékesnek) és erős fényt ad?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem olyan rossz az. 160 fölött elfogy a kraft.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
scope2007
addikt
-
-
tomcsi23
veterán
Ha jó minőségű a tárcsa, egyáltalán nem biztos, hogy jobban eszi majd. Igaz, EBC-re néztem inkább infókat, de - tényleg - sokan vígan elvannak a gyárival is. Persze, a hiperszuper brembo tárcsákat még a sima betét is megeszi.
Amúgy kíváncsi lennék, eddig milyen menet volt a kocsival, hogy cserések lettek a betétek....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Ahogy néztem, VW, de ez akármi is lehet.
Sejtettem, hogy még a betétek se nagyon koptak.EBC oldalán meg eztet láttam:
Érdekes, hogy a RED az elöl szűkíti a kört.
Mondjuk a fékhatást nem csak a betét határozza meg.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Tehát te vagy a példa arra, aki üzletszerűen csinálja.
Nekem csak egy darab kell, amit nem árusítok tovább, és a felhasználása során sem jutok bevételhez. (Csak úgy példaképp, ha már felmerültek a jogi kérdések.)(#39568)
Amúgy nem is nagy dolgokra kell nekem.
A vezérműszíj cserét például szerintem ráhagyom majd a szerelőkre, de ha apró komforteletronikai kütyük érintkezéshibája miatt kell kibontani valamit a karosszérián belül, azzal szívesebben elbabrálok itthon, mint hogy szerelőhöz rohanjak, és akár ott is hagyjam a kocsit, vagy csak tátsam felette a számat, ha megvárható idő.Ezeknél általában határeset, hogy manual sem kell hozzá, de egyszerűbb és biztosabb belelapozni, ha van. (Mint pl. ma sem mertem izomból nekifeszülni annak a kis pöcöknek, míg fel nem hívtam valakit, hogy tényleg kipattan-e, és biztatott, hogy erősen kell.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Balupapa
senior tag
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
aki az olaj szintet nem ellenőrzi a 020-as váltójába
első kettő 02a-s macera is sok lenne a GTD-nek.
4S osztásra ugyan az, csak a difi rövidebb, de szerezz egy 5. valami kukás váltóból felkell tölteni bengával a mostani 4T-t állni hagyni leengedni a kulákt, fel az 5.-et friss 2l castrol tranxles VW szabványos olaj és boldogság.
4S-t raktak díjzelre is bár leginkább 1V-s eco TD-re.
de nem értek hozzá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát ha veszel kuplungot komplett meg lendkereket hozzá, akkor ha egyszer 150le-s kamrás GTD lesz jól fog jönni :-)
jah meg kell bowdenes kulissza.
fákk össze kevertem a válót kodokat!!
jó mind a 3 váltó! /nyeles tengelyre azért nézzetek rá!/ATH-CHD-nek is ugyan az az osztása, végáttételek megnézem mindjárt.
féltengely csuklóknál lehet gond (90 vs 100-as).[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs