-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz cafat #121625 üzenetére
Ugyanez a hiba nálam is jelenleg, de nekem csak a 3 csippanás és a kézifék lámpa villog, ABS ikon nélkül. Szerintem ez jelenti a fékfolyadék szintet, nálam elég alacsony már, nálad valahol máshol lesz a kutya elásva.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
Nagyon elütne, ha látni is akarsz valamit, nem csak kitölteni a lámpa helyét, akkor mindjárt vehetsz kettőt. A régit felpolírozva eladhatod, akkor látni is fogsz, nem is fog elütni.
MunezXBK Ma már reggel kihoztak a sodromból, legyek gonosz? termostat. Cseréld ki a motorhőmérséklet jeladót, ha mrad a jelenség, akkro tényleg termosz.
Cheesy Milyen rádióhoz? Az eredeti audi rádióval csak füstölni lehet az erősítőt.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Kényelmes népség, hétvégén nincsenek, mi?
Akkor marad a hétfő, szerintem szólj a szerelőnek, hogy lehetőleg ne reggel 8-ra vigye műszakira. Az sem lenne gond, ha azt a napot kihagyod, amíg tisztázódik a helyzet. Szvsz hiába van meg az igazolásod, ha nincs mögötte érvényes biztosítás, ez kibukik idővel. Az most más kérdés, hogy szerintem a műszakin átmegy ezzel, csak esetlegesen utólag futnak össze a szálak, hogy hoppá. Aztán meg mehet mutogatás, hogy nem is tudtál róla, stb. Na meg a biztosító majd mossa a kezét, hogy bizony tudtál róla....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Első körben felhívnám az "új" biztosítót, hogy mi a helyzet.
Valami biztosítás azért csak kell majd. Ha másképp nem, neten megkötni egy újat, annak az igazolásával mehetne a műszaki. Amúgy miért nem alkusszal csináltatod a váltást?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez így vinnyog 3 éve. A tyúkokat ne hallgasd, apósoméknál vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom mi a különbség, de a gyári szám egyezik, az a fontos. [link]
bajnokpityu A generátorról az akksira megy egy vastag kábel, az tölti az akkut és lát el mindent árammal, amikor jár a motor. Töltésnél minden maradhatna a helyén, csak ezt a kábelt kellene levenni a + saruról. Ilyenkor a generátort már nem érné a váltóáram, amivel töltődik az akksi.
[ Szerkesztve ]
-
cafat
aktív tag
Ma visszavittem az autót és visszakötött a szerelő mindent úgy ahogy volt, így most működik minden. Egyetlen hibája, hogy így nagy az áramfelvétele nyugalmi állapotba.
Felírta a komfortelektronika számát: 6Q1 937 049D.
Találtam is ilyen számút neten, de azt írják, hogy kódolni kell, hogy működjön.
Ez alatt mit értenek? -
Rambovits
senior tag
Az a kicseszett lámpa nekem is szeret világítani. A tapasztalat az, hogyha szar minőségű üzemanyagot kap, akkor világít. Shell és OMV kutakra járkálok, de azokból se mindegy melyikre. Agip-nál attól függ milyen szállítmányt kapsz, vagy világít vagy nem.
Hibakódnál viszont azthiszem üzemanyag szellőztető szelep valamit dobott bele. Fogalmam sincs. Mondjuk kicsit vicces, hogy tankoltam shellnél 1 hete pénteken, akkor nem világított, csütörtökön teleraktam, és utána elkezdett világítani megint.Andrew:
Ez hibakód kiolvasáson kívül még mire jó?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
net84
őstag
Amíg nem jön a mester...
Hibakódot elviekben jegyzett be, hiába nem világít már a visszajelző. Azt ki kellene belőle olvasni, hogy a mester is okosabb legyen . Anélkül elég sok minden lehet.
Hasonló hibával küzdünk (2004, Golf 1,4 16V), annyi plusszal, hogy hidegen alig lehet beindítani.
A Golban sem jelenik meg mindig a motorhiba visszajelző, de a computer már előtte tárolja a P0171 hibakódot. Rengeteg minden okozhatja, Első lambda szonda, hőfokérzékelő és a tömítetlenség kizárva. A második lambda szonda is beazonosításra került, már csak ki kell zárni (vagy bebizonyítani, hogy az a xar). Csak piszok hideg van a szabad ég alatt történő szereléshez...Más:
Ha valakinek van win7 alatt (esetleg 64bit) működő VCDS-e, ne tartsa magában a verziószámot Köszi![ Szerkesztve ]
Read only...
-
!Overdose!
őstag
1 x Timing Belt CT957(SET)
1 x Tensioner Pulley, timing belt V55456
1 x Tensioner Pulley, timing belt V55461
1 x Deflection/Guide Pulley, timing belt V55455
1 x Deflection/Guide Pulley, timing belt V55458
1 x Screw / Bolt V41092
1 x Screw / Bolt V410981 x Timing Belt CT957(SET)
1 x Tensioner Pulley, timing belt V55456
1 x Tensioner Pulley, timing belt V55460
1 x Deflection/Guide Pulley, timing belt V55455
1 x Deflection/Guide Pulley, timing belt V55458
1 x Screw / Bolt V41092
1 x Screw / Bolt V41098Hogy felszerelhető-e, azt szerintem senki nem tudja megmondani látatlanban. Nyilván nem véletlenül különbözik a cikkszáma és az sem véletlen, hogy a K2-t nem hozza az autódhoz. Kapható külön is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Morris
veterán
-
-
Magnum_
nagyúr
nekem is volt 17éves koromban 1,2es motor alatt sportdob.. 1 év mulva le is vetettem, mert hosszú úton gáz. fejem fájdult bele. de szerintem a sportos hang és a rendes motor együtt jár. 1,4 (max 75LE, vagy inkább 60) az még nem indokolja a sportdobot.. de még a 100LE sem. szerintem. (sőt, ha 250LE-s autóm lenne, azon se lenne, de mondjuk egy GT86 alatt talán már inkább van értelme a sportdobnak (ha csak a hang a lényeg, és mondjuk nem egy komoly rendszerről beszélünk).
a kedvenc párosom a sportdob és dísztárcsa vagy csak fekete acélfelni.áhh, hagyd a dobot, meg fogod utálni.
I humbly and respectfully decline™
-
TaaT
nagyúr
"4cm ültetés mennyire bevállalható a magyar utakra?"
Van aki ezt is bevállalja, egyén függő... [link]
Enzo rugókról hallottam már rosszakat, ha egy mód van rá keress másikat.
Négyesgolfoknál pl nem ugyanaz a rugó való a kombiba meg a simába. És persze nem mindegy milyen motorhoz gyártották a rugót, dízelek nehezebbek orrban.
Give them hell Ukraine!
-
JHONNY 79
aktív tag
Az Octin nemrég cseréltünk antennát , nekem csak el volt görbülve. Az enyémet sem lehet leszedni csak eldönteni. Én gyárit vettem, elég húzós ára van, 13,5 E Ft-ért sikerült beszereznem. Nem kell az egész autót szétszedni a cseréhez, csak a tetőkárpit egy részét kell leengedni. Az antenna talp alján van egy kb. 10 cm-es antenna kábel, ami csatlakozik a további kábelhez. Ha nem akarsz ezzel foglalkozni vagy nem szeretnél ennyit költeni akkor veszel egy antennaszárat és azt tekered be. Ezt viszont csak úgy tudod megoldani ha előtte a menetes rész fölötti gumiból levágsz picit, különben nem éri el a száron lévő menet a talpban lévő menetet.
-
Rambovits
senior tag
Nekem ez a letekerhető van, nem tudom a tiéd milyen. Ha rossz a vétel, az meg amiatt lehet, hogy nem gyári magnó van benne. A skodáknál a gyári fejegységben van erősítő, míg ha valami mást raksz bele azokban nincs. Elvileg egy fantomtáp megoldja a gondot.
Tán ilyesmi?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Rambovits
senior tag
Az enyém 2002-es, de ennél a résznél szét lehet tekerni... Mosás előtt le is szoktam venni.
Az apropóját kérdezhetem, hogy miért akarod lecserélni? Ronda, vagy mert rossz a rádióvétel?A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
net84
őstag
Ha a vekony csore gondoltal, akkor szerintem az a tulfolyo. Ha az, akkor a vegenek nem kell elvileg csatlakoznia sehova. Habar lehet, hogy eredetileg volt valami rogzitese. A Citroen C2 eseteben el van vezetve a kocsi kozepeig, hogy legalabb 3 litert melle kelljen tankolni, mire eszreveszed. A nemetek ennel biztosan okosabbak
Jelentem, Keszthely beveve .
tomcsi23 - vartam a kerdest a platos teherrel...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
TaaT
nagyúr
3 lehetőség van: vagy...
-rosszul emlékszik
-rosszul mért
-tényleg 56mm-es a gyűrű...vétel előtt érdemes pontosítani, a milyen autón volt korábban kérdés nem mindig működik, én olasz (vmi alfa) gyűrűket kaptam az én felnimhez, pedig A3-ról vettem a kerekeket (a gyűrűk 58mm-esek 57 helyett )
Give them hell Ukraine!
-
cafat
aktív tag
Nos megpróbáltam légteleníteni a rendszert. Tettem egy nagyobb kört majd letekertem a kiegyenlítő kupakját. Meglepetésemre nem, hogy lentebb ment volna a vízszint hanem kb 2 centivel felment a maximum fölé. Ekkor inkább engedtem le belőle. Azóta hiába megyek vele és tekergetem le a kupakot nem csinál semmit. A hűtő változatlanul hideg nem melegszik át, így a venti se kapcsol be ami eddig pár perc alapjárat után bekapcsolt. Próbálgassam még ugyanígy továbbra is hátha egyszer megadja magát?
-
rob210
nagyúr
Azt hogy a hűtőben kering a víz azaz kinyitott a termosztát onnan a legegyszerűbb megtudni, hogy elkezd pörögni a hűtőventi.
Ha az bekapcsol akkor már biztos, hogy a termosztát nyitott a hűtőd pedig meleg és rendesen kering a víz mindenhol.Én 15 percet szoktam járatni a kocsit hűtőfolyadék csere után.
azalatt kb. 3 szor bekapcsol a venti azaz biztos megkeringeti a rendszert és kijönnek a bubik.De a renault ilyen szempontból nagyon jól van megkreálva mert 2 légtelenítő csavar van rajta.
Ha ott megjelennek a vízcseppek akkor légmentes a rendszerRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem melegszik fel, mert levegős a rendszer és nem forog benne a folyadék, ha majd kijönnek a bubik, akkor fel fog melegedni. Ez a termostat kivevés nem a legjobb ötlet, annak adnám lelégteleníteni, aki kitalálta. No, mindegy. Most már megvan a baj. Ha az általam ajánlott módszert 2x-3x megismétled, akkor el fog múlni a probléma. Az üzemi hőmérsékletet csak menet közben lehet elérni, amikor 90 et mutat a mérő, akkor az még csak 75 fok körül van, van benne egy algoritmus, ami 75 foktól 105 fokig 90et mutat. Melegben mész 10kmt, utána óvatosan leveszed a kiegyenlítő sapkáját, és feltöltöd a max jelzésig, ebben az állapotban járathatod is kicsit alapjáraton, hamarabb kijön a levegő. Amíg nem nyit kia termostatod, addig levegős lesz a rendszer, amikor pedig kinyit, a hideg víztől ami a fűtésben van, rögtön vissza is zár ,ezért is kell többször próbálkozni.
-
Mágus2
Közösségépítő
Levegős a rendszer. Fel kell melegíteni üzemi hőfokra, h kinyisson a termostat és óvatosan kinyitni a kiegyenlítőt. Megint le fog csökkenni a vízszint. Nem értem miért engedted ki az összes folyadékot, pontosan ezek miatt a problémák miatt szokták a termostat által bezárt vizet a motorban hagyni, az a 1,5 liter úgy is összekeveredik az új anyaggal. Most már muszáj lelégteleníteni, csak sajnos más módszer nincs erre, a fent említett módszert addig kell ismételni míg a probléma meg nem szűnik, természetesen ki kell nyitni a fűtést és úgy melegíteni. Kinek az okos ötlete volt lecserélni az utolsó cseppig???
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Én ezt vettem a Poloba!
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt nézelődj, és tanulj. Hasonlóan lehet bekötni a lábtér világítást is, csak máshol vannak a vezetékek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
a vezérlő szál be van kötve szvsz ha még van a helye a segédfénynek akkor 10 perc, bár én ezt sose értettem mire jó?
én ott taposok nem nézelődök
sógor kettese is tele van ilyen ledes csecsebecsékkel de nem tudom mi értelme.még az ajtó sarkára azt mondom oké mert ha kinyitod látszik sötétben, de az ülés alól a pedálokat megvilágító ledek számomra értelmetlenek.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Szia. Kell a művelethez 2 ember. Egyik tartja az ajtót, a másik, megengedi a csavarokat, belövi a hézagot és meghúzza a csavarokat. A beállítás idejére le kell venni az ajtót támasztó gázrugókat, mert az mindig eltolja az ajtót mielőtt meg lehetne húzni a csavarokat.
Megengeded, lehajtod, valami puha kartonnal kihézagolod, óvatosan felhajtod, csavarokat meghúzod, gázrugót visszateszed, Nem nagy művészet, de egy ember kevés hozzá, mert elég nehéz az ajtó. -
-
aphra2
senior tag
Én a 2. verziót választanám , fényezéssel+szereléssel is olcsóbb, vagy max annyi mint az első.
A bontott ajtó fényezés "sérülésmentessége" is kétséges, ezt látni kéne élőben, ill hogy mennyire matt vagy karcos.
Az pedig csak a magánvéleményem , hogy aki 60k-t kér az ajtóért az menjen a 3,14-ba , ha máshol átlagban van 20-ért is.Szerk: a fényezés 20-25 max , az üveggel nem vagyok most képbe , látni kéne milyen az ajtóprofil, mennyire lehet ragasztani vagy nem ill van-e takaró gumi körbe vagy nincs.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
#00809728
törölt tag
Szerintem nem.
Nézd meg a kuposágát a kerékcsavaroknak.
Nekem az alufelnihez való csavar kuposabb mint amit az acélfelnihez való.
Sőt alufelnik között is más a helyzet.
Meg lehet a lemezfelnié rövidebb a csavar az alufelnihez meg hosszabb dukál vagy fordítva.
Igazból meg kell nézni a helyszinen mialőtt megveszed.Vagy adják hozzá a csavarokat az alufelnihez.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest