-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vassili
tag
válasz Reggie0 #186752 üzenetére
Valószínűleg nem, mert korábban is említették, van valami hiba ami visszajön és nem lehet törölni, de megnyugtattak, hogy nem kell vele foglalkozni, és elfelejtődött. És őszintén nem is tapasztaltam olyasmit váltóval, ami aggodalomra adott volna okot (természetesen a kuplung és felső munkahenger csere utáni időszakban) De most leírtam a kódot és csak utána kellene járni, hogy mi lehet, mert a todo lista végén már nem nagyon maradt más.
-
Gabady
aktív tag
válasz Reggie0 #186749 üzenetére
AZ izzítógyertyák cserélve lettek benne, illetve a PD elemek is be lettek méretve. Semmitöbbet nem tudok elmondani az ojjektumról.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187082 üzenetére
Ma előztem párat a 140 lovas változattal, meg az utóbbi pár hónapban is pár százszor. El nem tudom képzelni, hogy milyen elmebeteg szituációban kevés a 170 pacis, mivel már a gyengébb is néha hajmeresztően hamar hozza közel a távolinak tűnő tárgyakat.
Én is elfogadnék egy erősebbet, de nem előzésre. Közelebb áll a valósághoz szabonagyur fórumtárs állítása.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Olyan helyen, ahol nem tudok előzni a 140LE/320NM kombóval, ott Ferrarival se próbálnám meg, mert az már életveszélyes, és nem csak az én autómban ülőknek, hanem annak is aki szembe jön, meg annak is akit előzök.
Vonatoztam már a bosnyákoknál hosszú kilométereken át egy teherautó mögött, de ott 50 méterenként visszafordító kanyar volt. Olyan helyen aki előz, az egész egyszerűen egy nagy, büdös f....megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187114 üzenetére
Nem haragszom, de ami életveszélyes, az életveszélyes. Durva szerpentinen nem kezdek el előzni egy ~40km/h-val haladó teherautót, mert Porsche GT3-mal is vagy lezúgok a kanyarban a szakadékba, vagy ha valaki szembe jön, akkor mindenki temető.
Én se szeretem, ha megy előttem valaki, és takarítok szinte mindent, amit tudok, de az említett helyzetben egész egyszerűen inkább átváltok türelmes módba, mert mindig igaz lesz a mondás. "Jobb későn, mint soha."megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187116 üzenetére
Van egy 98LE/136NM-es szívó benzines autóm is, és azzal is hasonlóan közlekedem. Azzal is minden előzést ugyanúgy meg tudok oldani (sőt 75LE/128NM-rel is megoldottam anno). Az erősebbnek annyi előnye van, hogy kényelmesebb/nyugodtabb vele az egész manőver, mert már 1750-es fordulaton rendelkezésre áll a majdnem ~2,5x nagyobb nyomaték. A gyengébbel úgy oldom meg az ilyen szituációkat, hogy az előzés előtt visszakapcsolok, tartom a 4000 feletti fordulatot, aztán kilövök. Ettől függetlenül 700LE/900NM-rel is veszélyes marad az extrém körülmények között való előzés.
"hajtukanyarja utan, az egyenes szakasz"
Oda egy 60 pacis kisautó is elég erős. Amiről én beszélek, ott nem létezik egyenes szakasz. Egyértelmű, hogy egyenes szakaszon lehet előzni, és szinte bármilyen autóval meg lehet oldani a dolgot, csak tudni kell használni a kuplungot, váltót és gázpedált. Számomra erősebb autó=kényelmesebb/nyugodtabb körülmények. Mondhatnám azt is, hogy felesleges luxus.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
gzbotii
veterán
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Erdélyben elég sok hegyi szakasz van (és nem ilyen Pilis szintű). Szoktam előzni. Jártam többször a Mátraban, Pilisben is, na de ott aztán képesek az emberek 15-20al menni 30km keresztül a Volánbusz mögött.
Nekem a "rekordom" az 10 szgk + kamion, hegyi szakaszon, két "nekifutásból", igaz hegyre lefelé. B Corsa 1.4i 90Le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187122 üzenetére
Elég erős a szabályos közlekedéshez, és magas fordulaton még el is indul felfelé, nem is akárhogy. Az már más kérdés, hogy ezt nem túl hatékonyan teszi, tehát elkezd irreálisan sokat zabálni, és mocskos hangos, ráadásul még sokat kell vele gépészkedni is, de attól még sok meglepetésre képes. Egy valamire nem, mégpedig a f@szméregetésre, így sokak számára kiesik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bul07
nagyúr
válasz Reggie0 #187180 üzenetére
Hát igen
Meg minden másról ne is beszéljünk tuti nem erre tervezték azt a blokkot
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
válasz Reggie0 #187222 üzenetére
A kocsisor nem, de mondjuk akik beragadnak és ott vitorláznak talán leesik valami. A jobbról elhaladásnál meg ugye mindig megvan a lehetőség, hogy bentről bambán kiesik a sofőr mert úgysincs mellette senki ha már ő bent megy ami a "gyorsabb sor":
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
veterán
válasz Reggie0 #187458 üzenetére
Köszönöm a választ! Az újat kell hátra rakni? Tudtommal mindig a jobb keréknek kell a hajtott tengelyen lenni. Gázra is, fékre is jobban kopik az első, így össze tudnak kopni. Én legalábbis eddig mindig azt csináltam, hogy a nagyobb profilmélységű ment előre.
Pár éve futóműbeállítás miatt félrekopott a gumim a Mazdán, azt a párt cseréltem, a másik még jó volt, azt később cseréltem csak, minden szezon elején a jobbik pár megy előre.https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #187486 üzenetére
5-ben 100-nál forog 2000-et és szó szerint pár perc elég az üzemi hőmérséklethez.
Amúgy mindenhol azt olvasom, hogy álló helyzetben alapjáraton járatni csak azért, hogy melegedjen a motor/kaszni többet árt, mint használ. Akkor most mi az igaz?
Amúgy lényegesen komfortosabb teremgarázsban beszállni a kocsiba, mint csillaggarázsban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
1stVikman
senior tag
válasz Reggie0 #187722 üzenetére
Mármint arra gondolsz, hogy a gumit szedessem le a felniről és vissza?
Komplett kereket cseréltem. Eddig alufelni volt fent, leszedtem, centír vissza, ráz. Leszedtem magam a kerekeket, vissza minden nélkül, de alaposan figyelve a felfekvésre csavarokra stb, ráz. Ugyebár a felniről nem lett a gumi levéve.
Aztán most másik szett van fenn kölcsönbe, acélfelni másik gumival. Enyhébben, de ráz.
De nem mindig, nem ugyanúgy, nem ugyanakkor. -
Tin
veterán
válasz Reggie0 #187735 üzenetére
Ja, több helyre, szezonban, kígyózó sorokkal.
1stVikman ha megfékezted a gumit, az is rázhat. Nekem régi kocsiban volt H szét akart esni a futómű, de csak adott macskakövön adott alacsony sebességnél. Hetekig kerestük, mire meglett, melyik lengőkar. Fékezéskor persze befeszült, semmi gond, és emelve sem látszott. Rángatás sem hozta ki. Csak talpon.
-
-
veterán
válasz Reggie0 #187792 üzenetére
A PoHu-s 2+2 év garanciáért nem adnék pénzt, ez jár az autó mellé, amíg márkaszervizbe hordod a +2 évben is. Viszont nagyon szőröznek, abszolút nem nagyvonalúak, csak a kifogást keresik.
A minap felmerült a kérdés, hogy ajánljunk VW szervizt. Én nem tudok jó szívvel ajánlani; mind lehúzós + néha balfácánok is emellett.
Az egyszerűbb dolgokat egy ügyes hozzáértő is megoldja. Ha komolyabb gondok várhatók az autó elhasználtságából eredően, akkor legjobb eladni és frissebbet venni helyette.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Reggie0 #187792 üzenetére
Tisztaban vagyok vele, hogy a garancia kb a motor-valtora meg a kasztnira vonatkozik foleg, minden mas amugy meg kopo alkatresz, es ra is fogjak, ha kell, ha nem. Amugy meg a kettos tomegure vagy a kuplungra sem vonatkozik garancia, hiszen az is kopo alkatresz, megis horribilis koltseggel jar.
Elsore durvan hangozhat a 400e forint, viszont tobb dologbol all ossze. Egyreszt, a garancia vegere az auto 5 eves lesz, es lesz benne kb 80e km. Akkorra azert mar kijohetnek olyan nyalanksagok egy auton, amit a garancia lefed, de neked baromira nincs kedved a zsebedbe nyulni. Akarmi is tortenik a motorral vagy valtoval, egyetlen beavatkozas is tobbe kerulhet, mint a garancia ara. Masreszt, igy gyari szervizben van javitva barmi is tortenik, rendesen papirozva, ami az eladhatosagot segiti. Ahogy az is, ha meg garancialisan kerul a piacra mondjuk 4.5 eves koraban.
Fogalmam sincs, hogy megy Magyarorszagon, ott nem volt VW-m, de itt nem hiszem, hogy mernenek jatszani ezzel, foleg, ha meg fizettel is a garanciaert, tehat nem "ingyen" adta a +2 evet a Porsche Hungaria. Nyilvan sok dologra mondjak, hogy "az nem garis", de ha egy kocsira 5 ev gari van, akkor a szerviz is 5 evig akarja megelozni a bajt, es nem ramondani mindenre, hogy "nem garis", aztan varni, hogy lejarjon a 2 ev. Eselyesebbnek latom, hogy odafigyelnek a kezdodo problemakra akkor, ha a gyarto esetleg a szervizt is felelossegre vonhatja, hogy mondjuk nem javitott meg valamit, es az kesobb tonkrement, es garisan kellett megoldani.
A fizetes itt most masodlagos, ki tudom fizetni, kulonben uj autot sem vettem volna. Amit egyebkent pont azert vettem, hogy ne kelljen a horror javitasi koltsegektol parazni, es mar vasarlaskor is szamoltam a gari-hosszabbitassal, csak akkor nem igazan foglalkoztam vele. Abban viszont igazad van, hogy igy az auto nalam toltott ideje alatt tudhatom, hogy a kopo-fogyon kivul nagyjabol mindent lefed a gari, es meg ha lennenek is kisebb koltsegeim, semmi hatalmas dolog, ami miatt komolyan megborulna a koltsegvetes.
Egyebkent itt 2 ev / 30e km a kotelezo szerviz. Meg nem volt a kocsi, most nyar elejen megy az elsore, fogalmam sincs mennyibe fog kerulni. De biztos sokba, viszont elorelathatolag utana meg 2x fog menni, mielott eladom. De ez itt draga mulatsag, es nyilvan be lett kalkulalva. A biztositasom is valami 600€ egy evre, dehat ez ennyi, ezt kell szeretni.
-
veterán
válasz Reggie0 #187840 üzenetére
Itthon is laposnak kell lennie? Hmm.
És ez az automata távolsági kitakarós jól működik? Nagyon nem mertem még másokkal szemben menni vele de az a talán 10 autó aki eddig szembe jött nem villogott és láttam is hogy dolgozik, de nem tudom elég pontos-e mindig.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen