-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #131681 üzenetére
Ha lehet Audinál maradnék, mindig vágyam volt egy, ha tehetem inkább az lenne!
(#131682) molnarpeter: Tudom tudom, CR-es legyen , 2010 utáni. Ha jól jegyeztem meg
Maradni fog akkor szerintem az 1.9 PD TDI vagy ha ilyen 2009-es orrú A3-ast kapok és az mint jelen esetben is 1.6, akkor az lesz! Ez úgy is akkor dől el, mikor odamegyek és meghajtom őket. Hátha lesz mondjuk városon belül mindkettő és látni fogom mennyire lomha az az 1.6 nekem, vagy nem!
Bankkártyával? Hát persze!
-
diablo1984
veterán
válasz i-sti #131810 üzenetére
nálam még nemrég van, így hosszú távú dolgokat nem tudok róla mondani, haver szerint(tőle vettem) vegyesben 5 liter körül kajál és szerinte a fedcomp felfelé csal! Nálam a fedcomp még 5,2 körül mutat, igaz nem racer stílusban hajtom, majd nyilatkozom, ha tankolni kell, 1 hete toltam tele a vasat elsőnek, elvileg közel 1000 kilómétert is ki kellene bírnia egy tele tanknak, az még odébb van! Sprintmonitor adatokat lehet keresni, én nem kínlódok ilyenekkel, tankoláskor nullázok, osztok és kiszámolom. A fedcomp tud simán 5 alatti fogyasztásokat is mutogatni csipázza a főutas tempót tempomatnál, azt már láttam rajta.....
(#131811) tomcsi23:1200nál max, ha lassítani kell és leesik a fordulat, akkor vissza kell tolni, mert bár nem fullad le, de nehezen tudna felállni, ennek a hosszú váltónak a hátránya, hogy használni is kell, városban 50et 3asban tudja, 4esben 1500alatt fordul, szintén az a határ, hogy küzd.....
(#131813) CharlieDrop: nálam a fűtés hamar jön, a hőmérő hogy meginduljon felfelé, akkor kell 1-2 km, de akkor hamar beáll(mire kiérek a városból, addigra nagyjából 90et eléri). a fűtést nem tudom miről tolja, abban a részében biztos van rásegítés, mert túl hamar fűt, igaz az enyém digitklímás 20 fokra állítva, ha kell fűt, ha kell hűt, de nem kell piszkálni, belövi magának!
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz i-sti #131818 üzenetére
Mivel kereskedésben áll, Budáról sem viszik ki. Sőt szerintem dél-budáról se...
(Amúgy SK rendszámmal futott )(#131819) Mágus2:
Köszi a tapasztalatokat
(#131818) I-sty
Szép lenne dízelnél hidegen 2500-ig tekerni...
és normál esetben is 3000-nél elváltani, mikor a nyomatékcsúcsok ilyen 1750-nél megvannak[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
válasz i-sti #131871 üzenetére
Részemről 1 ellenvélemény. Egy minőségi xenon akár 200 000 km-t kibír.
Osram D1S, tuti eredeti, 9990 Ft. ez kell pl. Golfba.
D2S csak 5990 Ft[ Szerkesztve ]
-
-
-
tomcsi23
veterán
válasz i-sti #131986 üzenetére
Lehet.
Amúgy most az a baj, hogy magát szabályozza és hűti, ha kellKroki: nem lehet, hogy csak egyik oldala volt kitéve a napnak? Az jobban felmelegedhetett gondolom, ami haladva megváltozott. Ám fasza rendszer lehet ez, ha ennyitől parázik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
válasz i-sti #132042 üzenetére
"Oké, hogy GPS is tud valamilyen szinten sebességkorlátozást, bár azt nem tudom, hogy általánosan működik, vagy pedig minden helységnek van külön korlátozása?"
Ennél picit bonyolultabb. Gráfról van szó, ahol minden élnek van súlya és van alapértelmezett súly tartományokra és éltípusokra.
(#132043) LaptopSystem: És hol írta ki a korlátozást? A navin vagy a FIS-en?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #132239 üzenetére
Csak a nyomatékot emelik így garantáltan nincs többlet fogyasztás.
"Manapság nagyon divatos kifejezés az ecotuning, amit az egyre dráguló üzemanyag miatt előszeretettel használnak. De mi is a különbség a normál chiptuning és az ecotuning között?
Az ECOtuningnál csak a nyomatékot emeljük, aminek a maximuma az alsóbb fordulatszámokra jellemző, azonban a felső fordulatszámnál jelentkező teljesítménycsúcsot nem emeljük. Tehát alsó fordulatszámon emelünk, felül nem. Ennek következtében a nagyobb nyomaték miatt a fogyasztáscsökkenés jelentkezik, viszont magasabb fordulatszámon nem lesz erősebb az autó, így az önkontrollt kevésbé gyakorló vezetők nem tudnak feleslegesen fogyasztást növelő teljesítményt kivenni az autóból.
Mi nem sok értelmét látjuk az ECOtuningnak, mivel a normál tuningnál ugyanúgy jelentkezik a fogyasztáscsökkenés megfelelő használat mellett, azonban, ha szükség van, a többlet teljesítmény is elérhető magasabb fordulatszámon.
Ha valaki mégis ilyen beállítást szeretne, természetesen azt is szívesen elkészítjük."#nincsbennetarcsi
-
-
Ricsx
tag
válasz i-sti #132588 üzenetére
Az enyémben halál pontos basszus,szinte mindig kiszámolom hogy mennyit fogyasztott a kocsi a teletankolásos módszerrel és mindig pont annyit számoltam mint a fedélzeti comp. ezek után a kocsi chipelve lett ami azt hittem hogy el fogja cseszni az egészet,kicsit tartottam is tőle,de nekem chip után is pontosan írja. 4 év után már néha úgy vagyok hogy áááh minek számoljam ki úgyis jól írja (de aztán valamiért mindig bepötyögöm igazából 5 másodperces számítás )
Egyébként rengeteget olvastam régen erről a témáról és nagyon sokan írnak olyanokat hogy akár 1-2 litert is csal a BC,ami nagyon durva.Talán főleg az újaknál?megtévesztés?
-
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #132649 üzenetére
Kutyát nem érdekli mennyit tölt a turbó, ha nem tudod, hogy mennyit kellene töltenie adott körülmények között.
CharlieDrop Kisebb kép nem volt? Ez az, mármint az első, de ezzel nem kell járni, nem a tankba megy, hanem egyenesen a szűrőre kötve alapjáraton és fordulaton tartva tisztít.....
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132685 üzenetére
Nyáron több mint három hónapot voltam Németországban, előtte pár napot Magyarországon bóklásztam körbe rokonoknál. Innen román OMV prémiummal indultam, BP egy Tescónál toltam bele cirka 20l alap dízlit. Továbbindulás előtt Shell alap +STP rendszertisztító ment bele, második kattanásig (Campona mellett).
Azt amikor majdnem kijártam Landshutban Aral meg Dingolfingban OMV normál nyál. Nem vettem észre én semmilyen különbséget dinamikában vagy másban.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132691 üzenetére
Nem ezt mondtam. Hanem, hogy nem vettem észre soha semmilyen különbséget, bármit is tankoltam.*
Most, itthon is hol prémiumot hol normált tankolok, 30% OMV, 30% Rompetrol (ami ugyebár OMV tulajdon), 20% MOL - Luk, Petrom soha. Általában amikor mutató egynegyed szint alá esik, akkor szoktam tankolni, szinte mindig második kattig.
*kivéve, amikor -15 fokok repkedtek és prémiummal érezhetően könnyebben indult a szekér. De menetdinamika, stb terén nem.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz i-sti #132849 üzenetére
Mert tegnap este vittem oda, nem tudtam otthagyni tovább nála Gyergyóban, vasárnap kell menjek vissza Kolozsvárra. Egy rutin kuplungcsere belefért volna, de hibát keresni+alkatrészt rendelni nincs idő.
Valakinek tipp, mennyi lehet egy ilyen pompa, vagy rosszabb esetben mindkettő? Mennyire bonyolult feladat, keressek egy komolyabb szervizt, vagy kb rutin (régi le, új fel, stb)?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kk831228
addikt
válasz i-sti #133066 üzenetére
Óvatosan, egy golf kasztniba, elkèpzelhető 5l... Csa ugye mèg azt hozzászokták tenni hogy "akárhogytaposom" 5 alá szerintem nem egyszerű... Szüleimnek cordoba 1.4 pd van, arròl elhiszem hogy bemegy 5 alá.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tresh
addikt
válasz i-sti #133114 üzenetére
Lehet ő csinálja neki de hogy a gyári és az utángyártott között igencsak nagy különbség van az tuti. Saját példa a4 b5 alatt 4 szer cseréltem a történet hosszú a lényeg hogy a lemfi is szar volt rázott vele. Visszaraktam a 99-es hibátlan gyárit szvsz azóta is tökéletes. Az utángyártott bakok minősége és szilikon tartalma sokkal rosszabb keményebb ez által a csillapításuk is rosszabb. Nem minden héten cserélsz bakot szerintem egyszer beruházható összeg. Esetleg egy jó autó-alkatrészes kapcsolattal gyárit is egész jó áron lehet megkapni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest