-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #58450 üzenetére
Ez a srác se szarral gurigazik, még az elején kérdezte mi az elképzelésem a kocsival, kézi vagy automata, stb.
Mondta, h ha kézis lenne, akkor jobban szabadjára lehetne engedni a szunnyadó bikát, de igy hogy automata, 20-30 lónál és 350 Nm-nél jobban nem vállalja, még ha leimadkozom a holdat, akkor se. Korrekt volt nagyon, több mint 2 éve használom, a fogyi is rendben van és megy is a gép rendesen.Munez:
A karakterisztika jó kérdés, fogalmam sincs. De most hazafele menet melóból reggel teszteltem, hogy ne csak fejből írjam.
1800-tól elkezd tolni, de az igazi hátbalökés 2200-2300-nál kezdődik.
De végülis logikus, a turbó a fordulatszám hatására pörög fel, az pedig ha magasabb, akkor több levegőt tol.
Nálad is csak arra akartam kilyukadni, hogy 2000-től kezd rendesen tolni, oké, de ha odalépsz neki, akkor azért ahhoz, hogy odatapasszon, egy picit magasabb fordulatszám kell, nem? -
AndrewTdi
addikt
válasz Dr.Zoo #58956 üzenetére
Az "arrafelé" elég tág. Dunakeszi - Bp.
Dunakesziin nem járok. De Gödöllőről általában M3-on megyek Bp-re. De M0-M2 környékén is találkozhatunk.
vagy neked mit takarna az "arrafelé"?Egyátalán nem vagy pofátlan. nagyon szívesen.
sör - 2012 szilveszterén poénból megfogadtam, hogy nem iszok. ez annyira jól sikerült, hogy azóta nagyon nehezen tukmálok magamba bármi alkoholost, nem hiányzik
csoki - azt próbálom heti 2 thai edzéssel ledoglozni
maláj - jó lenne, de asszony nem örülne. Bár ha a házimunkát levennék a válláról...
kp - ne viccelj. tankold el![ Szerkesztve ]
-
válasz Dr.Zoo #58968 üzenetére
Minden megoldható, de akkor a bevételkor a csendestársi státuszt ki kell fizetni ám
Sajnos ez az egyik amit én is megtaláltam. Viszont ennél 100kval többet mutatót is találtam a kalkulátor.lap.hu-n v mifenén.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr.Zoo #59445 üzenetére
Ez nem ifa és nem kezd el megint izzítani, amikor még 1x rákapcsol. A másik dolog, hogy nem fejezi be az izzítást, amikor a lámpa kialszik. Az izzítás még az első 1,5km alatt is megy, csak akkor kapcsol ki, ha átlépjük a 2500-as fordulatot, amint lejjem esik a fordulat, visszakapcsol az után izzítás.
Ha nagy a hideg érdemesebb picit tovább várni a z izzitó pilács kihunyása után is, mint kapcsolgani a kulcsot.
Persze minden jutub videón azt látom, mindenki kapcsolgat mint állat, mert diesel.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Dr.Zoo #59443 üzenetére
Termosztát még nem volt cserélve, nyáron vettem a kocsit, hőfok mikor jó idő volt akkor lazán felment 80-85 környékére.
Városban mikor 90re ment akkor már a ventillátort is lehetett hallani.Mágus: Azért indítozok 2x mert eztet látom én is a jútyúbós vidikbe. Illetve én is mindig megvárom míg a relé kattan.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #59631 üzenetére
Én akkor is azon az állásponton vagyok, hogy attól jobban beállítani egy motort nem lehet, mint azt a saját tervezője teszi ... Főleg nem úgy, hogy annak még az élettartamát is növelni lehessen. Persze növelhető turbónyomás, meg miegymás, hogy jobban menjen, ahogy írtad nyomatékból indul meg ... de véleményem szerint ez akkor sem a motor által elviselt normál működésnek felel meg. Ilyenkor valamelyik alkatrész nem a megfelelő paraméterekkel működik, ami azt jelenti, hogy csökken az élettartama ...
Ez az én szerény véleményem. Szerintem a "csiptuning" olyan, mint mikor a Suzukira ráaggasztják a vasalódeszkát ... Ha több erő kell, akkor miért nem vesz az ember eredetileg erősebb kocsit? ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
maggi1886076
addikt
válasz Dr.Zoo #59767 üzenetére
Nekem Ibizában a 80 lovas verzió van. nem 75. De ennek is lehet örülni. Előzéskor csak néznek sokan. Emelkedőn is húz, mint a barom. A fogyasztása meg állati. Én napi 120-130 km-et megyek minimális várossal, így 4-4,5 között van a fogyasztás.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
-
-
-
varsam
őstag
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #60195 üzenetére
11x2,8, GT15 rendbe rakott motor ohne IC egy benzines normális dob a végén 50 v 55-ös csövezés.
90-100hpáhh szerencsétlen haverom egyszer meg is forrarta a nyáron mert nem kapcsolt a venti, de se a tömítés se a gát nem ment el borért jól össze rakott kis motor volt, kár hogy kicsit össze nyomták azt a kocsit
tomcsi23:200-210m gyári meg 175 körül tud, GT15 3300 után kifullad elégé :-) meg IC nélkül elkezded elszállni a beszívott levegő höm is.
Mágus: tdi után nem vennék kis ccm-es szívó bengát, bár ezt neked kell kiprobálni hogy hogy tudsz vele közlekedni felétek.
esetleg ha lesz időd egy 96-os usa vento (ABA) gyujtás állításáról tudsz nekem valamit küldeni, dobáljál a főtengely jeladó hibát állandóan és alapjáraton 10-13 fok a gyujtása
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen