-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #136631 üzenetére
Általános szerviz: 68 340 ft
Olajszűrő (071115562C): 16571
Levegő (8R0133843K): 9743
Go (8T0127401A): 14165
Pollen (8K0819439): 7642
Olaj (5L Mobil 5W30 ESP): 20088
Munkadíj: 17720Vezérlés (03L198119E): 113 315 Ft
Fékfolyadék csomag (P 0014 00001): 9744
Fékpofák ellenőrzése: 1150
Kerekek le-fel: 5345
Olajcsere váltóban: 6662
Motorvédő le fel: 4060
Váltóolaj (G 052532A2): 35953
Vízpumpa (03L121011GX): 26239stb stb
Munkadíj: 56614
Végösszeg: 275 299 ftNekem kicsit soknak tűnnek az árak.
Novum Forum Siculorum
-
sirszevenap
addikt
válasz i-sti #136799 üzenetére
Sokat tanakodtunk itt. Meg kellett találni az arany középutat az A3-asok között. A legfontosabb szempont a fenntarthatóság ill megbízhatóság volt. Nem fordulhat elő, hogy megáll a kocsi alattam munkába jövet, mert az nagy cumi egy közel 50 km-es távon (nyilván bármi megállhat, de a legkisebb esélyű kellett.). Nem szerettem volna költeni első kocsira annyit, amennyit a szóbeszédek mondanak a pdtdi-kről.(valóságalapját nem tudom, akartak adni érte egy 170lovas 2006-os 2.0 PDTDI A3-at, ami nagyon rendben volt... kívülről. Mágussal beszéltem, szerinte nem véletlen akar átülni egy 102 lóerősbe. Ill sok csoportba bennevagyok, pénztemetőknek hívja őket egy két tulaj(140-eseket is), de imádják, nekik nem számít mennyit dobálnak bele). CRTDI-re nem volt pénzem. 1 db 1.6 CRTDI volt ebben az árban (2 millió 2), az emberünk elérhetetlen, talán még most is fent van a hirdetése. Ezzel a kocsival minden rendben van, legjobb barátom rokonának a párjáé volt (véletlen derült ki). Rendszeresen szervizelt, szépen karbantartott kocsiról beszélünk. Szerintem messze a legszebb azok közül amiket néztem. Magyar kocsi, pályás kocsi. (Így vettem át 234 ezerrel, azóta 241-nél tartok. Hibamentesen.) 100-as téligumikat kaptam hozzá acélon és nyárit is(az már cserés, ezt a nyarat kibírja) alufelnin(gyári 16-os, szép, mintha új lenne.) Lényegében imádom ezt a kocsit mivel tényleg nagyon rendben van, az 1.6-al meg bárki bármit mond nagyon korrektül el lehet közlekedni, soha nem volt bajom még vele, de nyilván később erősebbet veszek, hisz ha ez nekem megfelel, mivan feljebb? Ha meg probléma mentesen ki lehet belőle hozni kicsit többet, akkor miért ne?
Azt hiszem mindent leírtam.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #136918 üzenetére
Persze, az sem mindegy, hogy tele van a tank vagy éppen kigyulladt a visszajelző, azt is érezni még ennél is. +30-35kg is 30-35kg. Kb. ez a határ amit én még minimálisan érzékelni tudok. Lehet kevesebb súllyal is változik...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz i-sti #136977 üzenetére
Csak ezért én sem ücsörgök az autóban (erre van az otthoni hifi), de ha vezetek az szóljon elfogadhatóan/jól. Vszínű. benned a hiba ha a dacia "hifi" , és B&O között alig hallasz különbséget.
Egy alap hifi minden tartományban elvérzik, de leginkább a magas hangokon. Attól egy tompa sz*r lesz az egész.Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz i-sti #136977 üzenetére
& (#136979) lenko : Az a4ben a B&O nem az ami pl az A8 ban van - már csak hangszigetelés oldalról sem. Nem is beszélve h eMPé3-t (amiről ugye tudjuk h veszteséges tömörítés) hallgatni nem vájt fülű fog. Szerintem.
lenko: azért remélem nem gondoltad komolyan h műttessem meg magam csak hogy a kocsit ne viseljem meg amikor használom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #137086 üzenetére
Az A6 volt a multitronic ha minden igaz, azt váltotta a jelenlegi Q5 az S-Tronic váltóval. Úgy tudom csak a quattro kapott a 2,7-es TDI motorhoz tiptronic váltót, a mienké meg első kerekes volt. Jó tudom, hogy nem automata, de csak annak hívja a köznyelv. Én mondjuk mindenkinek azt mondom hogy DSG váltó, nem azt, hogy automata A Q5 és a Passatom között az a különbség, hogy az előbbi 7 az utóbbi pedig 6 sebességes.
Sajátomról majd csinálok rendes képeket és akkor rakok felMás kérdés, mert eddig én is így tudtam, hogy az S-Tronic csak egy átnevezett DSG. A kereskedő váltig állította, hogy a két váltó másfajta. Tudja valaki, hogy mi az igaz?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
K Norbi
addikt
válasz i-sti #137345 üzenetére
Köszi Fél napos munka. Persze nem siettem el. Magáét máshogy csinálja az ember.
Kiszedtem a kesztyűtartót, lehúztam a motort és ott a hőcserélő.
Nekem máshogy nem is lehet takarítani "normálisan"
Neked más motor után van a pollenszűrő, nekem előtte.
Tiéd gondolom hogy nézhet ki.AM BIG mannal kitakarítom, ez jó cucc! Szét esz mindent.
Még egy bombát is felrobbantok.Utolsó kép nem tetszik, látszik valahol bejutott a víz még valamikor.
Most slaggal adtam neki, de egyenlőre nem látom hogy beázna.
Gondolom kezd gyengülni a pollenszűrő körül a tömítés.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #137562 üzenetére
Ezt a 3xS-linet ezt nem rég hozták be tulajdonképpen a 4G A6 tól kb azaz ilyen 2012-től
Eddig ugye volt Külső és belső S-line csomag ezért volt ugye 1 vagy 2X S-Line.
(igaz eddig is volt S-line futómű de van hogy sima Sport futóműnek írták stb ebben én se vagyok teljesen biztos)
De az újaknál már külön van véve az S-line futómű (meg ebbe már talán belevették a fékeket is S-line-re ami régen nem volt benne)
Így ez lett a 3. S-line opció ezért lehet egy autó 3x S-line(ha tévedek akkor bocsika )
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iOS alkalmazások
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen