-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
veterán
válasz i-sti #139795 üzenetére
Tippelhetek? Nincs.
(#139789) freaghill: felesleges pénzkidobásnak érzem, a gravitáció alaposabb munkát végez szvsz, úgy kifolyik minden. Olyan 20 éve próbáltam 1x benzinkúton kiszivattyúzni - akkor még volt BP kút, ahol volt ilyen szivattyú - a fele bennmaradt -> nagy szopás.
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #139866 üzenetére
Az a baj pár év alatt lazán meg tud tenni az ember 30-40ezer km-ert... azt mindig ezzel maceráskodni hogy épp melyik a rossz... vagy ne adj isten adja meg magát és dobjon egy motorcserét opciónak .... az lesz igazán drága.
Én az enyémeket annó eladtam bevizsgálatlanul a szettet 100 ezerét.. annyiért papír nélkül is elviszik akkor meg már tényleg egybe a 6 új éri meg.
Szerintem!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
-
-
Acheron
őstag
válasz i-sti #141011 üzenetére
Már azt, amiben van kettőstömegű. És ezzel nagyjából körbe is értünk: Mivel olyan autót keresek, amivel 99% -ban egyedül járok, az A4 - A6 közül előbbi a logikus választás (családinak ott a párom cégese). Automatát is szeretnék, mert egyrészt megszoktam, másrészt kihasználom. Ebből a legtartósabb a hagyományos, legyen hát az. És itt a csavar: a kettőnek nincs közös keresztmetszete. Tehát vagy választok egy A6 -ot tiptoniccal (és méretéből adódóan nagyobb motorral), vagy maradok az A4 -nél, de bevállalom a rizikósabb váltót, esetleg kalamolok tovább kézivel. A többi eset más típust is jelent.
(#141013) Lacess: Az olajcsere az automatában természetes, a legutóbbinál is az volt az első, hogy lecseréltettem benne vásárlás után (nyilván minden más folyadékkal együtt)
A linkelt autó csak példa, nem konkrét kinézett példány. Szemle nélkül egyébként sem venném meg.
(#141027) bitpork: Miskolc[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #141056 üzenetére
3900 Km-el ezelőtt nulláztam a mérést és ekkora távra 5,4-et mutat a kocsi. Fogalmam sincs, hogy mennyire valós ez. Egy biztos, hogy legutóbb 1124 km-et mentem tankolás óta és még mindig volt 1 nagy rovátka műszeren amit mutatott és nem világított a jelzés. Mondjuk azt is hozzá kell tenni ezekhez a kilométer értékekhez, hogy nem igazán valósak. CAN BUS kiírja a navin a "secret" menüben a valós sebességet. Amikor az óra mutat 140-et az csak a valóságban 134-135. Ha 60-al megyek az pont 57.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #141070 üzenetére
Látod az már nem is olyan nagy különbség A Q5-be raktak valami nagyon hosszú 7. fokozatot. Csak egy értékre emlékszem pontosan ami 140-nél volt 2100-as fordulat. Muszáj legalább ennyivel menni mert 130-nál csak 1950 körül van és még ott nem nem dolgozik a DPF ha regenerálni akar
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Formula-1
- Építő/felújító topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Suzuki topik
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen