Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Dot #117563 üzenetére

    -piros:valóban egy kartergáz szűrő, jó dolog hogy kipucolta.
    -kék: szerintem ak arikától kicsit balra az EVAP szelepre gondolsz, az csattogós.
    -zöld: 20vt tenisor fulire vagy, hogy írják hallgass meg pár vidit jutubon motorfékre szokott jobban zsizsegni.

    előre vetítettem én már ezt neked sajna, egy részről az olaj pumpa kopás miatt jön elő a probléma, de maga a lánc illetve a feszítő is elhasználódik!
    ->olaj nyomás mérés, ahogy a gyár előírja, én az gyári nyomás értékekre rászoktam ököl szabályként számolni fél bárt, és számomra az az elfogadható érték.
    ha az rendben (kétlem) akkor esetleg felszívó pumpa pucolás (bár akkor vennék új pumpát is már, meg a helyén beszórnék egy garni hajtókar csapágyat, mert nem tétel, és csekkolnám a főtengely csapágyakat is), utána jöhet a lánc+feszítő csere. A lánc szerepe hogy a kipuf vez tengelyről áthajt a szívóra.

    mielött anyázva vinnéd a szerelőhöz tartsd meg 1500/2000 fordulaton (statikusan) ha úgy se lesz vákum vidd vissza, a T elosztóba van egy szelep is azt is cserélni kell álltalába! ill a T elosztó elötti műanyag pipa is félbe törik álltalába!

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák