Új hozzászólás Aktív témák
-
scope2007
addikt
köszi.. jó kis írás.
végigolvastam kíváncsiságból.. megérte -
tpower
tag
Nekem is nagyon tetszett
Gratula hozzá
Ha valakit érdekel még pár ritkaság multi GPU terén akkor ajánlom ezt a linket:http://forum.3dfx.cz/viewtopic.php?t=708
nagyon brutális dolgok vannak fent.
Hali
-
Zenador
csendes tag
válasz
TomBoy1986 #68 üzenetére
A 3dfx a Voodoo 3-at elsősorban Glide API-ra optimalizálta. Ez a stratégia érthető, hisz a 3dfx saját API-szabványa. Véleményem szerint a Glide-vonal erőltetése volt az egyik fő ok, amiért tönkrement a cég. De! Vizsgáljuk meg a dolgot a 3dfx szemszögéből és nézzük meg, hogy az akkori kor miről szólt. A kilencvenes évek végére a Microsoft egyre jobban nyomult a PC-s játékpiacon, itt is monopóliumot akart kialakítani. Ezt részben el is érte, hisz a mai PC-s játékok egyedüli API-ja a Direct 3D. Azokban az időkben azonban még ment a verseny az API-k között. Sajnos a Direct 3D-vel szemben a Glide veszített, de nem azért, mert szakmailag rosszabb volt a projekt, hanem a Microsoft anyagi hátterével a 3dfx nem bírt.
Egyszerűbben fogalmazva, az Nvidia benyalt a Microsoftnak és teljes mellszélességgel a Direct 3D-t támogatta. Valóban Direct 3D alatt lehetett látni a különbséget 16 és 32 bit között. Megjegyezném, hogy ehhez jó minőségű monitor kellett. 1998-ban 15 colos ADI Provista E40 monitorom volt, amely professzionális kategóriába tartozott. a 15 colos LG monitorodnál minden bizonnyal jobb volt, hisz akkoriban azt az LG monitort irodai munkára (félreértések elkerülése végett: Word, Excel futtatása) szánták és nem professzionális felhasználásra.
Az akkori monitoromon sem volt TÚL nagy különbség a két üzemmód között. Viszont, amikor V3-am volt, akkor Unreal-ban 24 biten és természetesen glide API használatával csodaszép színek voltak. És nem véletlen, hogy V3-nál Glide alatt sokkal kisebb volt a CPU-terhelés, mint Direct 3D alatt. A színmegjelenítést azonban nem kell túlmisztifikálni, mivel a kiváló minőségű crt monitorok is "csak" max. 7-8 millió színt tudnak megjeleníteni! Számold ki, hogy 32 biten hány színt lehet megjeleníteni...
Nyilván nem nehéz kitalálni, hogy a 24 bites színmélységgel is teljesen ki lehet használni egy crt-monitor színreprodukáló képességét.
Akkoriban sokkal fontosabb volt az, hogy a játékot melyik API-ra optimalizálták és a 3d-s chip is milyen API-val tudott maximális hatékonysággal működni. A színek "minősége" is főleg ennek tudható be. Jó példa erre az Unreal. Azt hiszem nem kell részleteznem, hogy akkoriban az Unreal igen jó mérce volt. Nem véletlen, hogy egyes dobozos V3-asokhoz gyárilag teljes verziós Unreal játékot csomagoltak.
Végül a textúraméret és az AGP-támogatás sem egyértelmű előny. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy JELENTŐSEN eltért a V3 és a TNT2 hardvere. A Voodoo 3 fejlesztésénél nehéz helyzetben volt a 3dfx. Látta a Microsoft nyomulását, nyilván a Dircet 3D kompatibilitást is be kellett építeni, de a kártya alapvetően a saját Glide API-ra épült. Ha a történelem máshogy alakult volna, és a Glide terjedt volna el a Dircet 3D helyett, akkor minden bizonnyal még most is létezne a 3dxf.
-
zeg
őstag
válasz
TomBoy1986 #68 üzenetére
Indíts talán el egy Unreal1-et Glide-on, aztán írd fel egy papírra a textúraméretes okosságokat, mert másra nem jók
Tudott az LG 1280-at..gondolom milyen frekivel meg felbontással vitte, a Te szemed csesződött tőle nem az enyém...Itt van előttem egy LG 520Si hááát..
Amíg ment a 3dfx szekér addig a glide is ment(hol érdekel engem a játékkészítők kínlódása?), aztán hogy kihalt meg hogy miért, a 3dfx halála miatt nem érdekel. -
TomBoy1986
veterán
Azt azért remélem tudod, hogy ami a Glideot támogatta, az a DirectX és OpenGL közül is támogatott valamit... Egyetlen kivétel volt ez alól a SpecOps sorozat.
És nem véletlenül halt ki a Glide... na kitalálod? Mert senki más nem támogatta, azaz sem az ATI, sem az NV, sem az S3, sem a PowerVR, sem a Matrox. Ellenben a fentiek mind támogatták a DirectX-et és az OpenGL-t. Ez ugye azt jelenti, hogy a programozónak csak DX-ben vagy OpenGL-ben kellett megírnia a programot, s akkor az összes gyártó támogatta. Míg ha Glideban írta, akkor egy vagon bevételtől elesett, mert a fenti gyártók kártyáinak egyikén sem futott.
A Glide a Voodoo 1 érában volt nagy szám, de mihelyt létrejött a fenti két szabvány nagyon gyorsan a a süllyesztőbe került.
És tudod... valahogy kibírtam a SpecOpsok nélkül...
De ahogy most jobban elnézem ezt a baszottnagy okosságot, amit ide írtál... megeshet, hogy válaszolni is kár volt.
Monitor téma:
'98-ban vásárolt 15"-os LG monitorom volt 2004-ig és képzeld csak... simán tudta az 1280x1024-et
StudioWorks 57i, ha utána akarsz nézni.És még két apróság, ami miatt az általad agyonistenített V3 rosszabb volt a TNT2-nél is:
- V3 max. textúramérete 256x256, míg a TNT2-é 2048x2048
- V3 nem támogatta az AGP-n keresztüli renderelést, míg a TNT2 természetesen igen -
zeg
őstag
válasz
TomBoy1986 #63 üzenetére
Majd egyszer vegyél elő a TNT2 idejéből származó játékot ami nagy valószínűséggel támogatta a Glide-ot, aztán felejtsd el a 32biten szaggató direct3d égboltot
-
zeg
őstag
válasz
CsíkosMókus #65 üzenetére
Használd a guglit, a V3 desktopon tudott 32 bitet, glide alatt 24 bitet(lásd Unreal), direct3d alatt meg 16bitet biztosan. Igazad van, tényleg nem érdemes vitatkozni, volt TNT2-őm és én is bevettem a 32 bites maszlagot meg a hiperszuper képminőséget, amikor brutto 28 ezres V3 2K idején egy ócska 17"-os Adi Provista 5PM LR 'golyó' monitor (1024X768 85Hz) is brutto 83 ezer volt. Nyílván akinek volt legalább 150 ezre az akkori fizetések mellett 19"-os monitorra, annak tényleg lehetett egy hajszálnyival gyengébb képminőségű 1280x felett az STB V3 mint egy Diamond TNT2, ez a probléma aztán hű de sokakat érinthetett akkoriban
-
Oti86
tag
válasz
TomBoy1986 #63 üzenetére
Szerintem nem is arról van szó, hogy van-e különbség 16 ill. 32 bit között, mert egyértelmű, hogy a 32 bitnek szebb a színvilága, hanem arról, hogy azért a 32-bithez kell teljesítmény is, nem is olyan kevés, amit a V3 ellenfelei se nagyon (meg az akkori gépek többsége se) tudott kihozni magából, és így érdemesebb volt nagyobb felbontás mellett 16bit-en játszani, mint kisebb felbontáson 32-bit-tel. 16 bit mellett meg verhetetlen a Voodoo3, mint ahogy sebbességben is
-
TomBoy1986
veterán
-
zeg
őstag
-
zeg
őstag
válasz
TomBoy1986 #54 üzenetére
A Fury Maxx-nak illett volna NT/2000 vonalon működnie mindkét rage csippel, de ATI-nál le se sza......talán nem véletlenül. Mennyi drájver volt hozzá? Kettő vagy három?
Minek 32bit egy TNT2-nek? Hogy elinduljon a 3dmark ilyen üzemmódban? Merthogy nagyobb felbontásban(ahol előjött a képminőség) szenvedett a TNT2 még 16 biten is, nemhogy 32 biten. Emlékeim szerint(majd valaki javít ha tévedek) a voodoo3 24 bitet tudott,ennyi miért nem volt elegendő a desktophoz?A TNT2 idejében úgy hiányzott játékok alá a 32 bit, mint integrált intelX3100 garfikának a directX10 (najó, talán a vista effektek miatt van értelme)
A VSA100 korában az AT már halott volt. Egy akkori 200-as tápnak nevetve el kellett volna bírnia a voodoo5-öt péhármastul, csakhogy akkoriban mindenki a tápon spórolt(ismerős a Vargáné és Tsa ?).(nálam egy 145W-os Astec(márkás minőségi táp) 1.4-es Tuával, PCI-os V5-tel, 40-es vinyóval, másfél giga ECC SDrammal hűvösen, csendben végezte a dolgát)
Ha bekapcsoltad a v5-ön a 2X FSAA-t, akkor igencsak ütős kártya volt, és ezt olyan minőségben tette, hogy a geforce csak homályos próbálkozás volt mellette
A 3dfx elsősorban magának köszönheti a bukását(és az NVIDIA okos marketingeseinek), de ettől még olyasmit tudott amit senki más azóta sem(Glide). Ettől különlegesek a 3dfx kártyák. A rage MAXX-ban annyi az érdekes hogy kevés van belőle. Ezzel ki is fújt az összes fícsör amit ez a kártya egy mai pl. 8800GT-vel szemben fel tud mutatni -
-
Oti86
tag
Azért azt hozzá kell tenni, hogy a Voodoo3 még nem volt olyan rossz kártya a hiányosságai ellenére. Nagyon gyors volt, és az akkori játékok többsége még nem nagyon tudott mit kezdeni a 32-bittel, vagy épp a gép nem bírt vele egyszerűren, ezért gyakran inkább jó marketingfogás volt a 32bit. persze aztán változtak az idők. Ráadásul a V3 az eladások terén is vezetett [link]. A sok reklám és az igényes csomagolás (doboz) is szerepet játszott ebben. Csak az OEM piacon voltak komoly problémák az eladással. Igazi katasztrófa a VSA-100 gyenge teljesítménye miat alakult ki. Úgyhogy nem lehet azt mondani hogy a 3dfx szar kártyákat gyártott volna. 16 bit mellett messze szebb színeket produkált a V3, mint a konkurencia termékei. V2-ről, V1-ről meg ne is beszéljünk
-
Whaazzup
senior tag
Kár hogy már nincs.
-
Vasinger!
nagyúr
Jóóó kis isa foglalat
-
CsíkosMókus
aktív tag
válasz
TomBoy1986 #54 üzenetére
Phenom2-t veszek
Egy dolog a csúcskategória, egy másik meg az hogy kétszer annyit nem ér. -
TomBoy1986
veterán
Áruld már el mi köze a 32 bites színmélységnek a 22"-os monitorhoz?
A 3Dfx egyébként tényleg egy akkora bukás lett, amilyet azelőtt még nem látott senki. Hogy egy ekkora teljesítménybeli előnyt hogyan lehetett nullává varázsolni az elképesztő.
"Emlékeztek még arra mekkora fikázás ment anno a plusz tápcsati miatt? Most meg kiég a vezeték a falból, annyit zabálnak a mai szörnyetegek."
A gépekben általában max. 200W-os tápegységek üzemeltek. AT vagy ATX. Egyetlen másik kártyának sem volt szüksége kiegészítő tápegységre. De még azzal sem lett volna gond, ha hozta volna azt a teljesítményt, amit a fogyasztás alapján elvárhattunk volna, ámbátor erre megint képtelen volt.
Nem tudom te milyen nvidia marketinggépezetről beszélsz, mert én akkoriban elég sok újságot vettem, de a 3Dfx reklámok elképesztő dömpingjével találkoztam folyamatosan...
Amúgy elárulod, hogy mégis hol kellett volna 99-ben ennek a kártyának még működnie (Fury Maxx)? Win95-ön? Netán NT-n? Az összes játék Win98-ra született, mindenki ezt használta, mert a 95 után megváltás volt, az NT-n meg semmi sem működött. Szóval mégis mi volt a gond azzal, hogy 98-ban ez hibátlanul működött?
CsíkosMókus
Olyan frankó volna, ha nem minden topic az AMD utálatoddal lenne tele. Nagyon unalmas és legfőképpen azért, mert sületlenségeket mondasz erről folyamatosan.
Vegyél már egy i7-et aztán legyél boldog, hogy baromi jó vásárt csináltál
-
CsíkosMókus
aktív tag
válasz
FoxiestFox #51 üzenetére
Egy generáció lemaradás.
-
Habraki
csendes tag
Emléxem én is , arra is ,h csalodás volt a kari..
-
válasz
CsíkosMókus #50 üzenetére
Mi is játszódik le az AMD-vel?
-
CsíkosMókus
aktív tag
A VSA100 körüli tökölődés-áttervezés volt a kudarc oka.
A Voodoo3 kört elvesztették a TNT2-vel szemben, a GF256 mellé kellett volna odatenni egy ütős vetélytársat. Ehelyett kihozták a fantasztikus újítást, a 32 bitet tudó V4/V5 párost. Egy generáció lemaradásban voltak, pedig korábban mekkora cég volt!
(ugyanez játszódik le most az AMD-vel, de már csak nagyon halkan merem mondani) -
zeg
őstag
válasz
CsíkosMókus #48 üzenetére
Ezért nem a többi játékos kártyához hasonlítottam(legalábbis a rage maxx, ami csak win98 alatt volt hajlandó 2 chipes üzemmódban működni mert Ati-nál letojták ezt az elcseszett kártyát, nagyon távol van bármiféle profi cucctól)
A beégés oka a 3dfx töketlenségének, és az nvidia marketinggépezetének köszönhető.
Emlékeztek még arra mekkora fikázás ment anno a plusz tápcsati miatt? Most meg kiég a vezeték a falból, annyit zabálnak a mai szörnyetegek.
És a 32 bites őrületre? Ugyan kinek volt anno pénze profi 22"-os monitorra? Az átlag 15-17''-on tolta 1024-ben, annak meg aztán kellett a felbontás a sok ram meg a 32bites színmélység -
LackoMester
addikt
hú wazze a cimbimnek még vannak ilyen kártyái,söt...
csak Ö túl lusta,h.ilyen tesztet végig nyomjon..
gratula a teszthez,nagyon érdekes volt -
zeg
őstag
válasz
TomBoy1986 #45 üzenetére
Nem egy ócska öreg kártyával szándékozom a legújabb játékokkal játszani, nosztalgiázáshoz meg minek a direct3D-re gyúrni?
A harmatgyenge TNT2-nek vagy a Rage-nek minek a 32bit? Hogy lehessen 3dmark alatt mellet döngetni? A 3dfx játékosoknak készített olcsó kártyákat, profi kategóriában voltak sokkal jobbak, sokkal drágábban.
Képminőség: szerintem nem ugyanaz a 3dfx kártyánk volt. Bármikor odatennék egy Diamond Banshee-t egy Rage mellé, vagy egy voodoo5-öt a matrox g400 mellé(Az pedig nem érdekel hogy százezerXszázezres felbontásban jobb a matrox, mert játék használhatatlan volt ekkora felbontásban ezekkel az ősi 3d kártyákkal
-
TomBoy1986
veterán
Sokra mész a Glideal, amikor csak legfeljebb a hőskor játékai támogatják. Nem véletlen, hogy kénytelen volt a 3Dfx is kiadni DirectX kompatibilis meghajtókat, különben még annyin se vették volna a kártyáikat mint amúgy.
Arról már ne is beszéljünk inkább, hogy a korabeli kártyákkal összehasonlítva a 3Dfx termékeinek iszonyatosan rossz minőségű volt a 3D-s képe. Szürkés, elmosott... hát csak a sz@r jut eszembe, mint jelző, amivel illetni lehet... Ezt még tetézte, hogy közük nem volt a Voodoo 3-aknak sem még a 32bites megjelenítéshez... ami pedig a többi gyártónál már jóval korábban megjelent (akár a TNT 1-et nézzük, akár a Rage 128-at, akár a G400-at).
-
Mi ez a retró a PH!-n?
Már mindenki elővette a régi cuccait. Mondjuk, nem mintha baj lenne, nekem is van pár
-
fzr1000
tag
Épp tegnap vettem egy AGP-s Voodoo 5 5500-at, majd hétvégén kipróbálom mit mutat egy XP 2400+ procival, és nekifogok végigjátszani a Myth 1-2-3-at...
-
zeg
őstag
A mac-es változatra fellehetett buherálni a pc-s firmware/biost úgy, hogy menjen a dvi. Emlékeim szerint a MAC-es vudun valami eszement DVI volt és csak ősöreg vackokkal volt beizzítható. Ilyen barmolást igazi gyűjtő nem végez.
A 3dfx olyasmit tud amit sem a Rage Maxx, sem pedig a hírös Kyro. Amitől különlegesek és egyediek, az a Glide.Az openGL-es és direct3d-s cuccok számomra értéktelenek, ezekből mindig jönnek gyorsabb kártyák. Mit tud a mára viccesen lassú ati maxx vagy a kyro amit a legújabb pciexpresszes DVI-os csoda nem?
A másik fínomság az S3 (MeTal), öröm volt nézni ahogy Unrealban alázta a Savage2K az összes directX-es nvidia/Ati/Matrox vackot. Sajnálom hogy a feledésbe merült -
TomBoy1986
veterán
Valószínűleg a busz adatáteresztő-képessége. Ugyanis a PCI slot mindössze 133MB/s-os adatátviteli sebességre képes, míg már az alap 1x-es AGP port is 266MB/s-esre. Ezek a kártyák pedig legnagyobb valószínűséggel minimum a 2x-eset támogatták, azaz 533MB/s-ot kapott csak a kártya.
Ellenben a PCI sávszélesség legjobb tudomásom szerint (mivel busz), ezért megoszlik az összes PCI eszköz között. A különbség szerintem ebből fakad.
Utánanéztem, valóban 99-ben jelentek meg ezek, úgyhogy jól saccoltam az akkori csúcsprocesszorokat: [link]
Az első Slot A-s Athlonokkal együtt léteztek.
-
Oti86
tag
válasz
TomBoy1986 #19 üzenetére
Nem hinném én se, hogy CPU limitről lenne szó (+20000 pont kb 99-ben, ha azt is hozzáadjuk
) TUA P3 alatt is hasonló eredmények születtek volna szerintem. A Win Me, viszont lehet nem a legjobb választás volt, 98, talán ígéretesebb lett volna, de ezt dobta agép
A PCI és az AGP közötti különbség viszont meglepett. Valaki tudja mi lehet az oka?
-
kovsol
titán
nekem Ati karim volt akkoriban
egy ATI Xpert 2000 pro 16MB kari boldog tulajdonosa voltam és nagyon meg is voltam elégedve a cuccal, mellé egy P3 700Mhz procit szereztem be -
Oti86
tag
Hát, igen, de sajnos nem vagyok egy Word mágus, az is csoda, hogy sikerült rájönnöm, hogy hogy kell megcsinálni, hogy kiírja az értékeket alá
meg a mérettel nem vagyok elégedett, alig látszanak a számok, de nem sikerült kinagyítanom (mármint hogy itt a PH oldalon nagyobb legyen)
-
Oti86
tag
Köszönöm mindenkinek a dícsérő szavakat
Igyekeztem igényesen összehozni az írást
-
Badman 4ever
őstag
Nagyon jó kis teszt volt ez köszönöm...
Nálam van most szolgáltaba két kis Compaq, amikben ATI Rage Pro Turbo AGP 2X van alaplapra integrálva. Azokon csak a 3DMark2000 futott el és valami 300 pontot adott egy 400-as PII-vel és 700 pontot egy 850-es PIII-mal. -
Egyszer szerzek egy Voodoo 5-öst.... Voodoo 3-am volt, Quake 3 szépen ment vele.
Szép idők voltak. -
Az Ati-nál engem az lepett meg, hogy milyen egyenletes teljesítményt nyújtott.
Amúgy szívesen láttam volna játékokkal is tesztet, de így is érdekes olvasmány volt.
-
waverider
senior tag
köszönjük, nagyon hasznos kis irás! csak igy tovább!
-
TomBoy1986
veterán
Azon én is meglepődnék. Pláne ha Wilmatte magos cerkát teszel oda Thunderbird ellenében.
Mr. Bond:
Én nagyon sokáig használtam ME-t, mert ezen még minden futott, ami akkoriban kellett, nem kellett hozzá a driverek felpakolásánál a CD, mert feltette magának a telepítésnél szépen, tömörítve - ellenben a Win98-cal. -
Mr. Bond
csendes tag
válasz
TomBoy1986 #19 üzenetére
A ME az benne lehet, én anno kb. 10 percig használtam
Azért a 900-as Athlon kb. egyidős a 3DMark 2000-rel, ha jól emlékszem, '99 végén jött ki pl a PIII Coppermine (733Mhz és felette) és az AMD 2000 tavaszán nyerte a versenyfutást az 1Ghz-s álomhatárért...Amúgy is csak a régi gépemet akartam dícsérni
És persze siratom isBacsis
Nincs az 200%. Bár ha csinálsz róluk egy tesztet, majd kiderül... -
TomBoy1986
veterán
Mindig nagyon szerettem volna egy ilyen Fury MAXX-et, mert annak idején a Radeonok előtt még a T&L hiányának ellenére is tudta tartani a lépést a GeForceokkal. Remek kis kártya volt, csak az ára nem volt túl baráti
Egy GPU-s üzemben a Fury Prok viszont nagyon gyengén muzsikáltak, szép ez az eredmény, amit így is ki tudtak hozni belőle
Mr. Bond:
Vagy csak VGA limit, vagy éppen Windows ME, vagy PCI... szóval sok oka lehetett. A CPU ebben a programban még szerencsére nem számított be az eredménybe, csak az hogy mennyire tudta a kártyát meghajtani. Amikor ezeket kiadták még a csúcs kb. a PIII 500MHz volt, szóval az Athlon 900-as ugyanolyan jó volt alájuk, mint ez a cerka. -
Mr. Bond
csendes tag
Nagyszerű idők nagyszerű kártyái egy nagyszerű tesztben!
Ami fura (?), hogy régen az agp-s Voodoo3 3000-m ért el 3000 pontot (16bit, ugye) 3DMark2000-ben default beállításokkal és egy 900-as T-Birddel. Ez pedig ugye nem sokkal kevesebb az ittenieknél. Talán a Cerka vékony egy kicsit?
-
14adam
addikt
hirtelen azt hittem,hogy egy Bacsis féle teszt,de ezt is nagyon élvezetes volt olvasni
-
gabi81
tag
jó kis cikk.
nekem sajna anno csak egy pci-os voodoo 3 2000-re tellett de az is nagyon jó teljesítményre volt képes egy 350-es k6-2 társaságában -
válasz
hackeeeee #13 üzenetére
De azt se felejtsük el, hogy ezek a netburst celeronok is ipari hulladékok.
A p3-as celeronok is elverik őket.Amúgy anno és csak voodooról max álmodni tudtam. Emléxem, hogy anno (10 éves voltam
) 30k volt egy Voodoo3, úgyhogy inkább megelégedtem a 4 megás S3 triómmal.
Aztán később kaptam egy savage4-et. Voodoo korszak sajnos nálam kimaradt.
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
Hát a fene se tudja, nem olyan hűdenagyon bikásak ezek, de azért van bennük erő. Annó, amikor ezek voltak, akkor ilyesmi procik voltak a sztárok, és ezek ki is hozták belőlük a kellő teljesítményt.
Annak idején én a 3000-res Voodoo-t egy 900mhz-s cerkával hajtottam.
És emléxek, hogy milyen ritkaságnak számított az 5500-as.... Az áráról nem is beszélve.
-
Ez milyen poén. Köszi a tesztet.
Annyit tennék hozzá, hogy legközelebb a grafikonokat lehetne picit egyedibbé tenni. -
juliabrilke
veterán
Köszi!
Nem láttam még ilyen csodákat.
-
CSZSG
csendes tag
Szuper teszt!
-
Nagyon jó kis írás! Gratula!
Amúgy nem lehet, hogy CPU limit van a dologban és azért olyan egyformák az eredmények alacsonyabb felbontásokon? Lehet, hogy esetleg egy P4-gyel vagy erősebb P3-mal mások lennének az eredmények.
-
szente
addikt
hali
talán te tudsz nekem segíteni.van egy asus 3dpv264 gt/pro vga-m és szeretnék bele életet lehelni xp alatt.annyi lenne a lényeg,hogy a tv kimenet működjön rajta.az xp sima rage 2-nek ismeri fel.kipróbáltam már egy csomó drivert,de semmi.van rá valami ötleted?köszi
üdv -
Nagyon jó írás!
Kellemeset nosztalgiáztam
. Köcce!
-
Phobos
aktív tag
ha valakinek sok ideje van..
-
bacsis
Közösségépítő
Nagyon élvezetes volt számomra a teszt, Köszönöm, hogy megoszottad velünk az eredményeket
-
Remek írás
Lehet átsiklottam felette, de melyik évben jelentek meg ? -
CsíkosMókus
aktív tag
Gyönyörű írás!
Amikor én a V5 5500 AGP-vel kísérleteztem (dual P3 866 gépben!! scsi raid0 mellett!! éljen a dual), én is az AmigaMerlin drivert találtam a legjobbnak, vagyis inkább az volt az egyetlen, amivel hajlandó volt 3d-s megjelenítésre a cucc. -
hackeeeee
Jómunkásember
Höhö.
Régi szép idők.
Nem is tudtam, hogy volt az ATI-nak is annak idején 2 gpu-s megoldása. Jó tudni.
A Voodoo-t nem kell bemutatni senkinek sem, a 16mb-s Voodoo 3000-res karim nagyon sokáig tette a dolgát. Kíváncsi lettem volna mi lesz belőlük, ha nem vásárolta volna őket fel az nVIDIA.
Köszi az írást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kedvenc zene a mai napra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gitáros topic
- Battlefield 6
- PlayStation 5
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Erősítő, hangfalak
- További aktív témák...
- Micron SO-DIMM laptop memória 4GB DDR4 3200MHz MTA4ATF51264HZ-3G2J1
- 27% SZÁMLÁVAL! Dell Precision 5560 / I7-11800H / T1200 / 16GB DDR4 / 1TB NVMe / BeszámítOK!!!
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER termékbeszámítással
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Dell 15 XPS 9510 UHD 4K+ HDR Touch Nano i7-11800H 32GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Pro Garancia
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4770 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest