Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kiváltképp örültem, miután a szervizbe bevételezés után kaptam egy emailt tőlük:
Az Ön HUB1520284 esetazonosító számú készülékének bevizsgálása a mai napon lezárult. Sajnos a jelzett hibát szervizünk nem találta, így készülékét visszaküldjük.
Gratulálok nekik! Gondolom ahogy meglátták a hibaleírásban, hogy cserét szeretnék, 5 napig hevert egy asztalon, majd leadták a futárnak! Igaz, hogy be sem kapcsolt, mielőtt beküldtem, de "nyilván ezt nehéz előidézni"! Érdekes, hogy a 3. szervizelésnél hasonlóan jártam, amikor ugyan bekapcsolt, azonban touch misaction + fagyás 2 percenként volt, és emiatt kértem cserét, hát persze, hogy ugyanezt írták... Aztán ahogy írtam is régebben, CD-re kiírtam a hibajelenségekről készült videókat, majd "megjavították", ami egy idő után megint csak szart sem ért, mert össze-vissza fagyott, és végül az asus logónál bootloopolt...
Úgyhogy köszönöm a szerviznek a nagy igyekezetet, legközelebb akkor küldöm majd megint CD-n, hogy bootloopol, mert lehet, hogy vakok ülnek ott és azért nem vették észre... Kíváncsi vagyok egyébként tényleg, ha visszahozza a futár, még mindig olyan állapotban van-e, amilyenben leadtam, mert ha tényleg bootloopol és erre írták vissza a szervizünk sajnos nem találta a hiba szöveget, akkor tökönszúrom magam...
Az biztos, hogy írok az ügyfélszolgálatnak is, mert ez már tényleg vicc kategória, amit leművelnek velem...
-
sinkaa
csendes tag
válasz
geckowize
#314
üzenetére
Kétszer küldtem vissza, először Csehországban csinálták meg, akkor ratyi maradt, másodjára már magyarországi szervízbe ment és azóta tökéletes (most akkor szídjam az Asust az elméleted alapján vagy dicsérjem?). Akkor sem az Asus szidom, hanem a szervízt, mert az az Asusnak egy alvállalkozója(!!!).
Én ugyanúgy elégedett vagyok vele, mert 2007 óta Asus deszkákkal operálok PC vonalon.
Attól még tervezhetsz Asus deszkát vásárolni, mert nem feltétlen u.az a szervíz javítja. Ennek utána kell nézni, ha ennyire elbizonytalanodtál.
Bár végülis hibáztathatod a márkát, mert ha eladtak mondjuk százezret ebből, két tucat elégedetlen ügyfél a tömeggyártás hibaszázalékba tökéletesen belefér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- AliExpress tapasztalatok
- Bluetooth hangszórók
- Akvarisztika
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Tab S11 11" 256GB Wifi, 35 hónap gyári garancia + Gyári Samsung Book Cover tok
- ELADÓ - iPad Air 13" (M2, 256GB) + Apple Pencil Pro + tok
- Samsung Galaxy Tab S10 FE (SM-X520) 128 GB / 8 GB újszerű karcmentes állapot + Spigen tok
- iPad Air 5 (2022) Wi-Fi, 64GB
- ZEBRA XPLORE iX125R1 12.5" ÜTÉS ÉS POR ÁLLÓ Windows TABLET ( i5-6200, 8G/256/LTE/GPS ) GARANCIÁVAL
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- 5G Lenovo ThinkPad P14s Gen 3 Intel Core i7-1280P Nvidia T550 32GB 512GB 1 év teljeskörű garancia
- Eladó One Plus Nord 2T 5G 8/128GB / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

