Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Necc #4076 üzenetére

    A javítási határidő egyáltalán nem hülyeség -- bár óriási visszalépés a jelen helyzet a korábbi 15/30 fix határidőhöz képest.
    A 15 napos törekvési kötelezettség valóban nem fix határidő, de jóval több a semminél -- csak sajnos a fogyasztó agilis fellépése is szükséges hozzá. Verni kell az asztalt, jegyzőkönyveztetni, írogatni a fogyasztóvédelemnek, reklamálni, sikertelenség esetén közvetői eljárást kérni. Na, ott már komolyan, érdemben vizsgálják a "törekvést".

    Nekem amúgy vegyesek a tapasztalataim az Asus szervizelésével kapcsolatban. Frissen javíttattam egy TF300-at -- szerdán vitte, hétfőn hozta a futár, ami dicséretes. Ellenben ugye ők írták, hogy a gyári dobozban küldjem a készüléket -- amit szépen le is amortizáltak, szétszaggatták, meggyűrték, aztán közölték, hogy így jártam.

    Üdv: MaCS

Új hozzászólás Aktív témák