Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
válasz
Geri Bátyó #48 üzenetére
Jó duma.
-
stratova
veterán
Köszönöm a válaszokat.
#66:
A teljesítményextráról adat nincs. A Fable Legends nem rossz. Abban a Fury X +23%-ot szerez az async-kal, míg a GTX 980 Ti +4%-ot.No igen, azért Fury X-ben irgalmatlan mennyiségű SP is van.
Fury X: 4096x2x1050 -> max. 8.601,600 GFLOPs
GTX 980 TI: 2816x2x1000 max 1076 -> 5.632-6.060,32 max. GFLOPs
Asus GTX 980 TI: 2816x2x1216 max 1317 -> 6.848,512-7.417,344 max. GFLOPs#65:
Akkor gondolom itt a fény/árnyék/részecskerendszer még nemehhez hasonló elven alapul. -
Habugi
addikt
Ugyan kizárólag personale véleményem szerint a gennyVidia egy fekély, ami ráadásul egyre többször telik meg és fakad ki és ezzel lassan valamit kezdeni kéne de szerintem messzemenő következtetést levonni abból a bizonyos NV logóból nem szerencsés/érdemes. Nem tudni miért van az ott, lehet hogy egy rendezvényhez kötött valami és a Futuremarknak semmi köze hozzá.
Azt sem könyvelném el ilyen hamar, hogy a Maxwellek megkotlanak majd DX12 alatt aszinkron shader mellett, oké így ebben a vonatkozásban/cikkben nem szerencsés az a logó ott de szerintem nem érdemes túlreagálni.
Annak kérdése hogy "jó-e" hogy kimarad az aszinkron s alkalmazása a tesztből.., háát kemény dió. Egy felől érthető, másfelől nem, elég ambivalens, nem foglalnék állást.Érdekesnek érdekes, kösz a cikket.
-
Laja333
őstag
Akkor ezentúl a turbós autók teljesítményét is kikapcsolt turbóval mérjék, mert hátrányba kerülnek a nem-turbós autók (akik meglehetősen többen vannak).
Egyébként érthető a lépésük: ha nem lehet egységesíteni az Asyncet (és független tesztprogramként ez elvárt), akkor hagyják ki. Ennek csak az lesz a következménye, hogy nem lehet majd használni a tesztprogramot real-life teljesítménymérésre, mivel async-et használó játék esetén teljesen más lesz a sorrend, mint a 3DMark-ban. Csak így meg akkor mi értelme kiadni?
-
Jacek
veterán
Értem tehát ha elég vásárlója van egy cégnek akkor csaljunk, hazudjunk hogy jó terméke van a jövőre nézve mert az jó nekik
nem a cégnek hanem nekik
A további okfejtésedből meg azt jön le hogy majd ha kijött a pascal akkor módosítjuk a benchmarkot és a maxvell tulajok értetlenül ülnek a gép előttEz mondjuk nem áll távol a zöldektől
-
do3om
addikt
Nem egy- két felhasználóról van szó hanem akkora tömeggel amit igenis számításba kel vinniük.
Persze itt most csak egy tesztről van szó amibe azért használhatták volna a ful DX12-őt (lehet majd lesz később frissítés a programhoz) de játékokban jó darabig biztosan elkerül minket. -
BiP
nagyúr
Én is hasonlóra gondoltam, feature tesztként bele lehetne tenni, így beleférnének a gyártóspecifikus optimalizációk is. Meg össze lehetne hasonlítani az eredetivel is, és akkor ki lehetne emelni a javulás mértékét is.
Régebbi 3dmarkban már volt ilyen. Ha jól emlékszem, a 2001SE-ben volt olyan halacskás Shader Model 1.4 jelenet, ami csak Ati kártyákon ment. -
Mi a jó megoldás egy tesztprogramnál?
5 másodperc alatt kitalált megoldás: önállóan is pontozott feature teszt scene. Szerintem pont elég lenne, ha egy 30 másodperces szegmensben menne az a-c - például úgy, hogy az előző 30 másodperces szegmens ugyanaz volna a-c nélkül.
Ha tényleg így fog kijönni ez a program, azzal a FutureMark teljesen hülyét csinál magából. Szomorú, mire képes a 80%-os piaci részesedés...
-
zseko
veterán
válasz
Dilikutya #68 üzenetére
Ebben igazad van, bár én meg szoktam egyszer nézni, már csak a látvány miatt is
ellenben pénzt én sem adnék érte.
(#69) BiP Én így próbáltam megnézni mit mutat dx11 vs. mantle vs. dx12 vonalon, de a demóban csak a dx11 működött. Vagy nagyon benéztem valamit és nem találtam meg a beállításokban.
-
BiP
nagyúr
válasz
Dilikutya #68 üzenetére
Hát már miért ne lenne ingyenes? Persze van fizetős verzió benne extra feature-ökkel, (jedis számára: fícsör, nem fjúcsör), de ott a Basic edition, ami ingyenes.
Arra, amire a legtöbb embernek épp elég: hogy egyszer lefuttassa, megcsodálja, esetleg megnézze, mit ér el a kártyája, arra pont elég.
De persze ha ennyire viszketést kapsz tőle, szíved joga skippelni az egészet. -
zseko
veterán
A cikk alapján úgy látom újfent az nvidia miatt fog szívni minden amd-s. Érdekes mikor egy benchmark program a legkevésbé azt veszi figyelembe mit tud az adott hardver, hanem azt, hogy 'mert a másikon nem fog jól futni'. Sok értelme nem lesz így.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert ez a mi infónk. Megbízható a forrás, gyakorlatilag egy gyártó.
Senki se mondta, hogy ez nem lesz jó benchmark. Viszont a kódbázis egységes, és ez árt a Maxwellnek. Ugyanerről beszélt az AotS fejlesztője is. Ezért csináltak egy alternatív kódot az NV-nek. Na most ilyet egy tesztprogram nem tehet meg. Illetve megtehet, csak ez jó vagy rossz? Esetleg csinálják úgy, ahogy a Fable Legends, hogy van mindkét gyártón async, de célirányosan optimalizálva? Mi a jó megoldás egy tesztprogramnál? Nehezen eldönthető kérdések ezek.A teljesítményextráról adat nincs. A Fable Legends nem rossz. Abban a Fury X +23%-ot szerez az async-kal, míg a GTX 980 Ti +4%-ot. Nagyon jól lehet ezt célirányosan csinálni, csak nem ugyanaz a kód, még ha az eredmény ugyanaz is.
Majd lesz udpate az év végén.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
jedis
senior tag
"Illetve csak elvi síkon, Nv-nek hol éreke, hogy a finomszemcsés preempcióra felkészített Pascal ne brillírozzon az aktuális Maxwellhez képest?"
Nem vagyok nagy jóstehetség, de ide a rozsdás bökőt, hogy mikor kijön a Pascal, nem sokra rá ki fog jönni egy patch a FutureMark-tól, amiben már engedélyezi az aszinkron shadert. Sőt, szerintem ez már most is benne van, csak le van tiltva. Az, hogy utána majd a pirosak netán globálisan ugranak egy szintet a zöld Maxvelekhez képest a teszt alatt, az már nem nagyon fogja érdekelni az NVidiát. Vegyél Pascal-t !!!! Jahh, hogy bő egy éve vettél egy TX-et 400-ért, ami most kettőt sem ér ? Így jártál. Tegyél szépen a kétszázhoz még kétszázat, és kapsz egy Pascal-t. Persze a három verzió közül a legkisebbet, mert ugye nem vagy annyira naív, hogy potom négyszázért majd megkapod a fullosat !
-
SpongyaBob
veterán
Miért is érné a felhasználók 80-át hátrány? Azért mert olyan kártyájuk van ami nem támogat valamit?
"A tömeg nem téved" ugyebár.. ezt a választ kaptam egy másik topikban amikor a piaci részesedésről esett szó. Akkor ez a tömeg mégiscsak tévedett ha most hátrány érné?Az a helyzet, hogy a piac egyik szereplője nem akar változást és mindent el is követ annak érdekében, hogy ez így is maradjon.
-
Jacek
veterán
Ezt így komolyan le írtad?
)))))))) Tehát akkor csaljunk, ferdítsük el a valóságot
Miért érné hátrány a kártya tulajokat? Kiderülne hogy amit vettek nem időt álló? Az nvidiát érné hátrány ezért megvette őket tokkal vonóval
Ahogy a címeket szokta, sajnos a kerítés alacsony...
-
Manbal
senior tag
tehát szóltak előre hogy a proginak semmi értelme, mert nem használja ki teljes mértékben a DX12-t, ugyan is az a "főszponzor" Nvidiát hátrányosan érintené... nevetséges, röhejes, szánalmas...
-
schwartz
addikt
Jol latom, hogy hogy egy bazi nagy nvidia logo virit a "semleges" tesztprogramon? Vajon mennyiert fekudt le a Futuremark?
-
papasoft80
tag
A DX12 egyik legfontosabb és tervek szerint az egyik leginkább használni kívánt képességét kivenni egy összehasonlító tesztből, az legalábbis érdekes.
Ha bármit is érne a 3DMark, akkor lenne alternatíva, ha "játsza Svájcot" és nem akar senkinek kedvezni/ártani.
Eddig is feltüntették, hogy melyik verzióval készült a mérés, akkor ezentúl két mérés kell és melléjük oda kell tenni, hogy a DX12 ezen képessége ki lett-e használva, vagy sem. Persze ebben az esetben az esetleges "Svájctalanságra" hamar fény derülne.De ahogyan korábban többen is írták, úgyis a játék tesztek fognak dönteni.
-
stratova
veterán
Abu, konkrétan felkerestétek a FutureMarkot? Vagy én vagyok vak, vagy más oldal nem tért ki erre a részletre (async compute). Ami érdekes még, hogy a konkrét videó végén a Galax név látható a középső építményen, tehát ez a bench arculata mintha kimondottan a versenyre lett volna igazítva. Az Nv logóból max arra mernék következtetni, hogy itt ez a teszt most épp kapott ilyen köntöst mert a Galax az Nvidia míg Galaxy az AMD VGA-knak szánt márka a galaxytech berkein belül.
Bár a kód teljes mértékben támogatja a DirectX 12 multi-engine funkcióját és lesz aszinkron DMA is, a párhuzamosan futtatott grafikai és compute futószalagok használata azonos kódbázissal nagyon nehézkes.
Erről esetleg kaptatok valamilyen részletesebb számszerűsített (nem tól-ig %) indoklást, ha már ilyen részletesen értekeztek a aszinkron shaderről. Esetleg szóba került valamelyik fejlesztői blogon?
Illetve csak elvi síkon, Nv-nek hol éreke, hogy a finomszemcsés preempcióra felkészített Pascal ne brillírozzon az aktuális Maxwellhez képest? Eddig sem jelentett gondot, hogy esetenként egy középkategóriás kártyájuk otthagyta az előző generáció felső szintjét.
-
GodGamer5
addikt
Egyre kétségbeejtőbb, hogy az NV ilyen szinten visszahúz mindent. Ha már egy benchmark is ilyen szánalmas akkor tényleg nagy a baj. De legalább kaptunk volna csak egy darab!!! beígért dx12-es játékot ebben az évben...
-
TTomax
félisten
válasz
#32839680 #50 üzenetére
Szelektiven kajálod a marketinget,a cikkben az irják akár 5-20%ot hozhat az async,a gyakorlatban meg jó lesz az 3-5%nak is,mit ne mindjak több mint a semmi de a világot nem váltja meg.Ami eddig ramatyul futott ,az ezután is ugy fog.Már megint nagyobb a füst mint a láng,ám ha ez a dx12 legkomolyabb fejlesztése az elödhöz képest,akkor nem kis gond van.Arról meg aztán végkêpp nem is beszélve,hogy már idénre igértek dx12es játékokat...igaz az OS még most erösen beta,na de majd csak 2017ben lesz már valóban dx12es játék ami arra is készült és nem egy patchben kap elérést..addigra talán a win10et is kikalapálják...
-
Coccer
tag
Ne sertsd meg a marketinges csapatot!
"RadeonMark"
Most ez a meno naluk...
Egyebkent a baj az, hogy ketertelmu ez a fajta hozzaallas ahogy a hozzaszolasokbol latszik is.
1: korrekt, egyenlo eselyek (de valojaban nem latjuk a vegeredmenyt, a jatekokban elerheto sebesseget a beepitett ujdonsagokkal)
2: szemet nv, mert neki nincs meg eleg okos gpu-ja (most az mindegy, hogy az o dontese volt az, hogy ilyet csinalt - okosan, mert hatalmas beveteleket csinalt addig amig okos gpu kell - ) es addig ne is lassuk meg opcionalisan sem, hogy mi lenne, ha mukodne a funkcio (jelenleg meg csak AMD oldalon ugye, de nem, nem valaszthatod ki... a korrekt osszehasonlitasoknal meg off vagy masik exe inditas pld.)
Javaslat: 3 oszlop! Bal a te karid, kozepen a kozos funkciok, jobb oldal masik kari. (Magyaran pld: amd, kozos funkciok, nv. Fo kotbazis plusz ket spec optimalizalas es barmelyik futhat igeny szerint. Na, az egy partatlan megoldas es hozzaallas lenne valoban.)Kar... majd jovore megnezem valami mukodo vegleges jatekkal a 970esen aztan, ha kuka a sebesseg akkor csere egy Greenland-re vagy egy Pascalra. (Jovo karacsonyra ugyis 4k tv a terv)
elegedett voltam mindig is az ATI/AMD oldallal a Riva 128-as szivasoktol kezdve
, de jelenleg nalam a nano es a gtx arkulonbozetbol inkabb egy i5+lap...
-
Pont a DX12 legnagyobb és legfontosabb újítását hagyják ki? Az lenne a lényeg, hogy mindkét felépítésre megfelelően optimalizálnak.
Ez kb. olyan, mintha lenne egy benzines és egy dízeles autóm és mivel az egyenlőség jegyében csak egyfélét akarnék tankolni - az viszont nem jó - inkább nem tankolnám megy egyiket sem és mennék tömegközlekedéssel. Kabaré.Eddig sem volt nagy jelentősége a 3DMarknak, de mostantól teljesen irreleváns lesz.
-
jedis
senior tag
Vehetne már ez a szerencsétlen ( mert már nem tudom mit mondjak rájuk ) AMD, egy tökös kis DX12-es grafikus motort, és odaadhatná valami fiatal belevaló kreatív csapatnak, hogy csináljanak egy DX12-es 3D-s "álleejtős" tesztprogramot, amiben ténylegesen benne van minden DX12-es hókuszpókusz. Az lenne a neve, hogy AMDMark
Így a zöldek 3DMark-oznának, az pirosak meg AMDMark-oznának -
Tigerclaw
nagyúr
Szvsz majd használnak DX12-es tesztelésre a hardveres oldalak valami játékot. Eddig is az volt az igazán mérvadó, mert akármennyire is optimalizálták egyik vagy másik hardverre, panaszkodni felesleges volt...a játék akkor is úgy futott egy-egy hardveren, ahogy futott.
-
jedis
senior tag
Szóval a DX12 egyik legfontosabb fjúcsörét nem használja az egyik legnevesebb tesztprogram, ami valójában pont azért van, hogy az alatta lévő grafikus API lehetőleg összes fjúcsörét megdolgoztassa , és megmutassa azért, hogy a kedves ( leendő ) vásárlók a lehető legtisztább képeket kapjanak a jelenlegi GPU kínálat valós tudásszintjéről.
Remélem q.ára nem vesz tőlük senki egy darabot sem, és le sem tölti senki.
Köszi NVidia
-
Thrawn
félisten
Ha már így kiderült, hogy a Futuremark tesztje nem lesz értékelhető a DX12 szempontjából akkor mit érdemes helyette használni?
-
dergander
addikt
Én semmi értelmét nemtalálom ezeknek a 3D Mark cuccoknak,tudjuk jól hogy az Nvidia szponzorálja őket hogy jobban fusson rajtuk. Most hogy az Async-et jobban kezeli az AMD az nv kicsit befosott és gondolom szólt a future csapatnak hogy neee,így kihagyják. De most ha azt nézzük megint elmarad a otimalizált korszak az Nvidia miatt,így jöhetnek megint a bődületes gépigények,VGA zabáló nem optimalizált PC gammák. Mert jópár Nvidia játék azért erről híres...
-
BiP
nagyúr
Itt van még pár fénykép is [guru3d link], ami egy picit jobb minőségű, mint a videó.
Ill. jó látni, hogy megjelennek a korábbi 3dmarkokból ismert helyszínek, objektumok különböző formában.
(#24) Dilikutya: például. Az említett Valley is látványos, nézhető.
Nyilván nem kell ezt rendszeresen nézegetni, de ha már kijön egy ilyen, az ember szívesen megnézi.A pontokra meg verjék a vérpistikék.
Mondjuk én tegnap vettem egy új vidkártyát, így sok idő után azért elővettem, lefuttattam, hogy megnézzem, hogy kb. mennyi gyorsulásra számíthatok. (persze, teszteket már vásárlás előtt nézegettem, de azért az ember gyakorlatban is kíváncsi). Meg persze mivel ezek a benchmarkok jól néznek ki, amik korábban nem futottak jól, azt szívesen megnéztem most élvezhető fps-sel.
(#14) Z_A_P: Gondolom arra az időszakra utal, amikor annak ellenére, hogy nem tehettek semmiről, a vga piac szereplőinek trükközései, a benchmarkokban való csalásaiból a Futuremark jött ki szarul, az ő hírneve csorbult, pedig nem is ők voltak a hunyók.
Azóta kínosan ügyelnek, hogy ne csak pártatlanok legyenek, hanem annak is látsszanak. -
sb
veterán
válasz
Dilikutya #25 üzenetére
Szerintem meg igen. Az innováció mindenképp.
Olvasd el újra azt a részt, hogy mennyit használunk ki a jelenlegi, tök átlagkonfigokkal elérhető hw-kből. Ilyen nem volt se 10 se 20 évvel ezelőtt.
Tehát abban a formában az egész gaming sw+hw fejlesztés haldoklik. A "casual" gaming él és virul. Az lehet, hogy ez A PC gaming és nem az amit 10-20 éve megismertünk. Csak még sokaknak nem esett le, hogy ettől a szinttől már nem megyünk fentebb. (Amúgy fogunk, csak nehéz. Ill. egy részét már nem biztos, hogy játéknak fogják hívni.)
Olyan mintha a pc gaming saját uncanny valley fejlődési szakaszában lennénk.
-
Dilikutya
félisten
válasz
-=RelakS=- #21 üzenetére
És mit kezdjek a látvánnyal? Leülök, és nézem?
-
sb
veterán
Egyszer eljön a a pont, hogy nem veszik meg.
Állítólag haldoklik itt mindenféle gaming. A PC nagyon, de a konzolok is "csak900p30"-at tudnak.Plussz így nehéz lesz új hw-t is eladni. Vmi specifikus előbb-utóbb kell.
Régen kimerült annyiban a jobb game és jobb hw, hogy 2x teljesítmény jött ki évente. Volt mit eladni mindkét oldalon. Most viszont nincs.
Van egy 4-8 magos cpu-d, amiből 2-őt használsz, abból is 1 a DX11-re megy el feleslegesen. Van egy IGP amit kikapcsolhatsz, van egy dvga ami kap egy 40%-os terhelést. Meg van mellé HSA, lóf*sz...Emellé minek vennél következő évben egy újabb nem kihasznált hw-t és egy CoD 43-at?
Sajnos a Markban ez nem fog látszódni, de csalódtam volna, ha berakják. Ilyenkor szokott eljönni a váltás ideje. A régiek kihalnak és jöhet vmi friss, ami a fentieket tudja. Akár játék akár tesztprogram...
-
Hiftu
senior tag
Egy benchmark feladata nem az lenne, hogy bemutassa, hogy egy feladatot miképp tud megoldani a tesztelt termék?
Ha trabantot hasonlítok ferrarival akkor mindkettőnél csak két hengert szabad használni? -
Dilikutya
félisten
1X+ éve nem futtattam 3DMark-ot, mert ahogy az ember felnőttkorba lép, már nem menő.
-
stratova
veterán
Abu elvileg ez a részlet egy a korábbi Firestrike-hoz hasonló fény/részecsrerendszert előtérbe helyező teszt ugye?
No ennek a közepén van egy "frankó" volumetrikus fényeket használó fényforrás.
Van arról információ/pletyka, hogy ez az Nvidia Godrayhez hasonlóan extrém tesszellált felületekkel dolgozik vagy más elven alapul? Mert utóbbi esetben sanszos, hogy GCN izzadni fog alatta rendesen (1.2 és Fury talán kevésbbé, mint a régebbiek), Nv meg GTX 680-óta az extrém tesszellációra reszelgette a GPU-it. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel a Pascal esetében nyílt titok, hogy az egyik nagy újítás a finomszemcsés preempció, illetve az is rosszul őrzött titok, hogy a GMU-k támogatják majd az erőforrás-korlátozást, így gyakorlatilag a Pascal számára az az optimalizálás az ideális, ami a GCN-re kell. Gyakorlatilag a GCN async kódjával a Pascal is gyorsulni fog.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden eddig bejelentett AAA DX12 játékban lesz async compute. Az AotS esetében csak AMD-n, mert az NV-re van egy inaktiválás. Egyébként a mostani kódban is aktív, de egyelőre még csak a shaderek 20%-a compute, míg a játék kiadásakor már 60% lesz ez az arány.
A Fable Legends esetében van async compute NV-re és AMD-re is. Ahogy a hírben van taglalva eltérő optimalizálással.
Az új Deus Ex, új Hitman, új Tomb Raider, Star Citizen, DayZ esetében biztosan lesz async compute, de nem tudni, hogy mikre. Illetve az összes Frostbite motoros új játékban.
A Caffeine című játékban nincs, de a Descent: Underground esetében elképzelhető, hogy lesz, illetve a The Isle is kap majd. -
Z_A_P
addikt
a 3DMarknak a legkevésbé sem hiányzik egy újabb GeForce FX-es időszak,
-
Az, hogy dolgoznia kellene pluszban, nem elég csak átportolni a konzol verziót.
Nem gondolod, hogy megerőlteti magát, mikor így is megveszik.Egyébként ha bele tennék egy játékba mindkét gyártó kártyáinak megfeleő optimalizációt, azon mindenki nyerne 5-10%-ot, ha jól értelmezem.
-
#16939776
törölt tag
Nem mertek széllel szemben...
-
#85552128
törölt tag
Ez miben gátolja meg majd xy fejlesztőt, hogy a játékába beépítse ? Ja, az, hogy nem éri meg a 20% töredékéért...
Amúgy ha jól értelmezem azért nem rakják bele, mert gyártóspecifikus optimalizálás kell (mindkét gyártóhoz), az meg egy tesztprogramnál nem éppen előnyös.Azért hoztam fel az AOTS-t mert ha ott be van kapcsolva és úgyis ilyen eredmények jönnek ki [link] akkor nem oszt nem szoroz...
-
És ebből kifolyólag ismét nem változik semmi.
Itt jön a képbe, amit más helyeken már sokszor kitárgyaltunk, hogy hiába van meg egy hardverben a " kellő plusz tudás", ha azt egyszerűen nem használják ki a másik x számú hardver hátrányára.
Már látom lelki szemeimmel, hogy semmi sem fog változni a jelenlegi "top listában." -
#52815360
törölt tag
Mekkora flame lesz itt
-
duc
aktív tag
Ha jól értem tehát, ez a hír felkészülés arra, hogy miért nem lesznek nagy különbségek egyes gyártók eredményei között az új benchmarkban... Mint ahogy ugye kellene lennie ha a bench használná az aszinkron compute-t.
-
#85552128
törölt tag
"Egy 3DMark esetében azonban a különálló optimalizálást nem szokás alkalmazni, mivel az egyik alapja a tesztprogramnak az azonos kódbázis megléte. Mondhatni így tisztességes. "
Tehát ugyanúgy mint eddig, egyenlő esélyt akarnak adni minden architektúrának...
A lényeg úgyis majd a játékokban mért teljesítmény lesz, nem a 3DM score.Btw. Ashesben aktív az Async compute vagy AMD kártyákon sem megy még ?
-
tibaimp
nagyúr
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de a win10 alapból telepíti is már a dx12-t, vagy később lesz elérhető frissítés formájában?
-
Na, megint egy hír, ami ma még fog generálni vagy 100 flame-et...
Remélem valakinek csak sikerül ebbe a hírbe is bele kevernie a zen-t, az intelt, szidni a vörösöket, vagy a zöldeket.Abu, köszi az ismertetőt.
-
arn
félisten
kezdodik...
Új hozzászólás Aktív témák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Borderlands 4
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Filmvilág
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Vicces képek
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- VADIÚJ Bontatlan! Honor 400 Lite 8/256 AMOLED 120Hz Velvet Grey, Dual SIM 2év telekom gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Honor X6b 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest