Új hozzászólás Aktív témák
-
bb0t
őstag
Az edigital mindig is erről volt híres. Pontatlan hanyag nemtörődöm - mind a termékek mind pedig hozzáállás tekintetében.
Múltkor írtam nekik panaszlevelet visszahívtak egyből és javasolták, hogy beszéljek a problémás bolt vezetőjével.. Én! beszéljek vele.. A termékeknél pedig mikor leírtam mit csináltak azt törölték..
-
Huma
addikt
Katasztrófa ez az Extreme Digital.
Regisztráltam náluk. Azaz hogy csak akartam mert az aktivációs mail nem érkezett meg a gmailes fiókomra. Gondoltam próbát teszek egy másik szolgáltatói fiókommal. Az eredmény hasonló.Nem voltam rest és felhívtam az ügyfélszolgálatukat. Miután saját zsebből fizetve kötelezően végighallgattam a reklámjukat (Kökin is nyitottak egy boltot) örömmel konstatáltam hogy nem veszi fel senki, két perc után sem.
Ezután írtam egy e-mailt az ügyfélszolgálatuknak. Arra sem válaszolt senki.
Ezek szerint nem kell nekik a vásárlók pénze. Botrány ahogy ebben az országban mennek a dolgok. A világ többi részén a vásárló az első itt meg...
-
-
bb0t
őstag
Garanciális ügyintézést ha jól emlékszem csak egyszer kellett velük intézni, brutálisan sokáig tartott de legalább kicserélték a terméket.
Egyik ismerősöm vett ott egy laptopot amit akciósan 8 giga rammal adtak. Visszavitte a gépet mert probléma volt vele. Megoldás: kivettük a plusz 4 giga ramot, mostmár jó..
Hihetetlenül sunyi banda és tényleg hihetetlenül sok energiát emészt fel az ügyintézés náluk. Nem tudom hogy engedhetik meg ezt maguknak. Sokan szidják pl az Ipont, de én már több mint 500k értékben rendeltem tőlük és lekopogom soha nem volt még semmi baj. Edigitálnál szökőévben egyszer vásárolok és az sem problémamentes. - ja és a termékleírások is állandóan hibásak, pontatlanok.
-
daenerys
tag
Én egy Kodak ultrazoomot vettem náluk. 2 szerviz után eladtam a francba, mert egyszer meg se csinálták (az egyik lencsében konkrétan volt egy buborék, úgyhogy minden képet elrontott emiatt...), másodszor meg valami lengyel emberét küldték vissza, aminek hibás volt a keresőben az üveg, el volt törve vagy ilyesmi... Az új nyomtatómat is 2 hónapig szervizelték ahelyett, hogy kicserélték volna, mert én másnap visszavittem már...
Valóban. Annyiszor eljátsszák azt, hogy kicsesznek az emberrel. Elképesztő mennyiségű idő, pénz és energia ment el arra, hogy az őáltaluk eladott hulladékokat valamennyire jobb állapotba hozassam. Egyszer voltak normálisak, mert akkor a Samsung szervizbe küldtek a készülékkel, így csak 3 nap kellett ahhoz, hogy ne végezzenek rajta semmilyen érdemi javítást, és nem 3 hét... (a Samsung szerviz egy szoftverfrissítéssel elintézte, hogy tönkrevág minden memóriakártyát a tablet... azóta a saját memóriáját gyilkolja, legutóbb olyan szinten kinyírta magát, hogy már be se tud kapcsolni...)
-
daenerys
tag
Lehet, hogy mégsem szeretnék vevőszolgálatos lenne az E-nél
Köszi a megosztást, én is jártam már így velük sajnos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 13 M4 2025 16GB 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- iPhone 12 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3335, 94% Akkumulátor
- Asus TUF Gaming A15 FA507 - 15,6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB SSD - RTX 4050 -2+ év gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest