Új hozzászólás Aktív témák
-
hunluki
senior tag
Élőben láttad egy olyan konfigon amin tud fullon futni, vagy megnéztél egy agyontömörített 4k yt videót? Csak mert ég és föld.
Szerintem ez szubjektív dolog, ha neked nem tetszik akkor íjé, nem fogok kardoskodni, ízlések és pofonok. Nekem arcleejtős, neked régi béna. Evvan.
-
hunluki
senior tag
A jobban futnakkal egyet értek, bár nincs összehasonlítási alapom, rdr2-t és gow-ot (értelemszerűen) ps4 pron játszottam, cp2077-et pedig egy olyan PC-n ami kb pariban van vagy icipicit erősebb mint a ps4 pro.
Szerintem megeszi őket reggelire, de lehet hogy ez csak a nekem jobban bejövő sci-fi setting miatt van, CP-ben simán van hogy csak sétálok és nézelődök körbe, figyelem mit csinálnak a piacon az NPC-k, shardokat gyűjtögetek és olvasgatok, egyszerűen el tudok benne veszni teljesen.Mindemellett hozzátenném hogy az előző két játék is gyönyörű, a gow jobban is fut, de rdr2-be próbálj meg st denis-be picit rosszalkodni, alap ps4-en rendőrök 5-6, hullámánál már a játék alulról verdesi a 20 fps-t, 10. körül pedig 10-15 között "hasít". Pro picit jobban bírja, de ott is érezhetően esik a framerate. Haverokkal amikor online-ba picit megvadulunk elég könnyen arcon vág ez az élmény.
Adjunk ennek a cp dolognak pár évet mire a fejlesztők is azt mondják hogy na most van kész és nem a marketing osztály rugdossa őket hogy írják rá hogy 1.0 egy érezhetően béta cuccra.
-
hunluki
senior tag
válasz
Bad Pritt #152 üzenetére
kb annyit hogy "jó játszani vele" fegyverekkel. Nem tudom pontosan megfogalmazni, kézre esik, talán ez a legtalálóbb.
#151 nézd meg az apróbb részleteket, illetve nézd meg egy mai csúcs gépen hogy mit tud, persze ha teheted élőben és nem yt kompresszált szemét formátumban.
Nálam top3 grafikában, simán pariban van egy god of warral vagy rdr2-vel. De ha mondasz példákat hogy miket tartasz szebbnek nem zárkózok el.
Nekem középszar grafikán is álleejtős, de lehet csak azért mert szeretem ezt a világot/stílust, deus exekre is rá voltam pattanva de szerintem (szubjektív) ez simán veri, nyilván megfelelő vassal megtámogatva. -
Mi a nextgen ebben? Hogy csillog, mint salamon töke vagy mi? Mert szerintem fizika, játékmechanika szempontjából ez egy 2010-es állapot, grafikai szempontból sem egy kiemelkedő (pc-n se), nem csúnya, de van szebb prevgenen is. (Konzolra meg ugye nem is jött ki a “nextgen”).
-
hunluki
senior tag
válasz
Micsurin #149 üzenetére
next-gen de félkész. Ha megfelelő vasat raksz alá akkor látványban nem igazán van ma párja, illetve a fícsörök majd érkeznek remélhetőleg.
Most egy középszerű brutálerős lore-al kikövezett alapjáték jó gunplayel és elképzelésekkel, akkor lesz majd kész ha valóban az összes fícsőr benne lesz.Igen, marketing department bekaphatja, tönkrevágta a fejlesztők összes renoméját azzal hogy kierőltette a játékot kb 70% készen, de érződik a játékon hogy jóval több van benne és W3-ból okulva szépen lassan belecsorog majd a "maradék".
-
TrueGooner
senior tag
Van innen valaki, aki vissza igényelte a játék árát?
Én hivatalos Sony oldalon Refundoltam több mint egy hete, de se egy mail, se semmi nem érkezett.
Töb időbe telhet, vagy érdemes inkább telefonálni egyet a PS Magyarországnak?
Szerk.: Egészen pontosan itt: [link]
-
-
válasz
Derrewyn #144 üzenetére
"Élő, lélegző városról szó sincs, pedig így reklámozták."
Ezt az igényt érdemesebb elengedni, én is ezt tettem. Messze nem vagyunk ott, hogy ez megoldható legyen, a GTA V se elég jó ilyen szempontból, se semmi más. Talán 15-20 év múlva. Addig meg ilyen igényekkel ott vannak az MMO-k.
-
Derrewyn
senior tag
Igazából az a gond az egész játékkal, hogy baromira nem azt szállították, mint amit ígértek. Anno arról volt szó, hogy minden NPC élni fogja az életét, amihez képest azt sem tudták megoldani, hogy a rendőrök ne csak úgy spawnoljanak, hanem a valahonnan jöjjenek.
Élő, lélegző városról szó sincs, pedig így reklámozták. -
Diopapa
addikt
Nem tudom, kb 20 órám van benne, szerintem teljesen jól játszható. (PC) Eltekintve az ócska OST-től meg attól, hogy folyton kirángat az immersionből az, hogy az npc-k animációs fázisai hogyan (nincsenek) összefűzve, vagy hogy a város mennyire theme park érzetű, egyáltalán nem érzem városnak mint mondjuk a GTA4-5-öt. Talán lépték nem stimmel vagy nem tudom. De a sztori egész jó, szóval mindenképpen végigviszem, de sajna a side questek is csalódások a W3 után...
-
RetepNyaraB
veterán
válasz
freeknight #139 üzenetére
A Riders on the stormra pedig csak azt tudom javasolni próbáld néhányszor. Én mentettem a nomád tábor utolsó lehetséges pillanatában és onnan töltögettem. Nekem harmadjára gond nélkül lement, pedig elsőre olyan, véget erősen befolyásoló bugja is volt, hogy spoilerbe kéne tennem, ha lenne b@szki, de nincs
Fred23: a loot az számtalan helyen megtörténik, ja. Sima junk, common loot és enemykből "beszorult" fegyók/cuccok formájában...
-
freeknight
őstag
válasz
heihachi #137 üzenetére
Ez még teljesen jó, mert te legalább végig tudtad vinni így is
. Én sajnos nemcsak a fegyvert nem tudom előhűzni, de az enemy attól még lelő. Lopakodás sem igazán opció, mert a silent takedown se működik, nem tudom megjelölni az ellenfeleket sem, és a detection markereket se mutatja. Mentés visszatöltés se javítja, pedig előrelátóan gyakran mentek (viszont sok save file-om sincs, nehogy az legyen akkor a problémája).
Teljesen tanácstalan vagyok, mit kéne tennem, attól eltekintve hogy félreteszem a játékot pár hónapra, hátha valamikor méltóztatnak javítani.Fred23: ó, nálam az, hogy nem tudom kilootolni az enemy-t, nem egy tucatszor fordult már elő, hanem konkrétan minden bázison van legalább 2 ilyen. Én is inkább rambózok, néha stealth is jól esik, ugye jópárszor presszionál is a játék, hogy csendben haladj, de ez pl nem is probléma.
Lehet, ha én is kivégzem a játékot 30 óra alatt, nem lenne ilyen bajom. Eskü arra is gondoltam, hogy így 45 óra után túl nagyra híztak a save file-ok, és ezért bugozhat. De inkább ezért ne mentegessük őket, ez elméletileg egy rpg (még ha annak elég "pózer" is, szóval nevezzük inkább action game-nek rpg elemekkel), elvileg nem kéne problémának lennie vele, ha próbálnád bejárni a világot, minél több dolgot csinálva és felfedezve. -
válasz
freeknight #134 üzenetére
& heihachi:
Akkor lehet, én vagyok a szerencsés, mert összesen 2 nagyon idegesítő bugom volt a 33 óra játék alatt, a többi inkább csak vicces volt, és nem okozott semmi bajt. Mondjuk nem nagyon lopakodtam, közelebb lehettem a Rambo stílushoz. Nálam a leggyakoribb bug tán az volt -ebből minimum tucat volt-, hogy nem tudtam valamit felvenni a földről, mert rosszul esett oda a loot. Egyszer vagy 5 percig keringtem egy legendary fegyó körül, ami "beszorult". -
heihachi
addikt
Én ma úgy toltam végig az Arasaka egyik bázisában a küldit, kb 30 ellenféllel karöltve, hogy egyik sem vett tudomást rólam. Elvileg hatalmas lopkaodásnak kellett volna lennie vagy harcnak vagy bárminek, de ezek ha oda álltam velük szembe se akartak észrevenni. Lelőni sem tudtam őket, nem fogott rajtuk semmi. Újratöltöttem párszor, pár korábbi mentést az sem segített. Aztán a következő küldiben az ellenfelek már lőttek, csak nem sebeztek rajtam. Az utánalevőben meg nem akart lőni a fegyverem. Teljesen jó amúgy tényleg, amikor éppen működik.
-
freeknight
őstag
válasz
RetepNyaraB #135 üzenetére
Igen, azt én is észrevettem, hogy az Aldecadok táborának 60 méteres körzetében nem lehet fegyvert elővenni, gondoltam is, hogy ezzel kapcsolatban ragad be valami, de nem, mert a tábortól messzebb kerülve ugyanúgy enged fegyvert elővenni, viszont az ellénséges settlementhez érkezve úgyanúgy lockolja a harcot (persze az ellenfél ettől még megtámad), bármit csinálok, teljesen mindegy, hogy panammel megyek oda vagy saját autóval. Az se számít ha korábbi mentést töltök be. És ez day 0 óta meglévő bug, több küldiben is előjöhet bármikor, de eddig még nem javították, ki tudja, mikor fogják.
-
RetepNyaraB
veterán
válasz
freeknight #134 üzenetére
"panam melléküldijét nem tudom kivinni, mert az ellenséges táborhoz érve nem tudok harcolni, hekkelni, se fegyvert elővenni, így meg bukom az egyik befejezést, amit szerettem is volna elérni, szóval nem tudom, mi lesz így"
Én kétszer töltöttem újra a találkozz Panammel a nomád táborban előttről, végül aztán leparkoltam a kocsival párszáz méterre és besétáltam. Nem mondom, hogy ez a megoldás, de a táborban ugye nem húzhatsz fegyvert (personal link deactivated) és ez tud beakadni a Riders on the Storm küldi alatt. -
freeknight
őstag
Jónak nem mondanám. A lopakodás nagyon kényelmetlen, minden kis apró kiszögellésben, szemétdarabban fennakadsz, nem rpg mert nullás karakterrel, fejlesztés nélkül is simán tolod le a very hardot, a gunplay nem lenne rossz, de ebben meg a gagyi ai nem partner, lényegében vagy álldogálnak egy helyben, vagy egyenes vonalban rohannak (közelharcos), vagy sétálnak (shotgunos nagyfiú) feléd. Az meg hogy 33 óra alatt ki lehet játszani no comment, a witcher 3-ban ennyi időt alatt nagyon csak a felszínt kapargattad, itt meg a fő sztoriszál max 20 óra, sietősöknek 12 alatt is meglehet. Szóval ilyen grandiózus fejlesztési idő után nem ilyen gyenge fősztori vonalra számítottam.
Nekem most 45 órám van benne, kb most lehetek túl a történet 70%-án, de egyre jobban unalmasabbá válik az egész a gameplay ordító hibái miatt, szóval hiába jók egyes mellékküldik, egyre inkább úgy érzem, hogy most már csak legyek túl rajta.
Ja, nekem eddig 2 gamebreaking bug volt, ebből egyet javított az 1.05, az rendben van, de most panam melléküldijét nem tudom kivinni, mert az ellenséges táborhoz érve nem tudok harcolni, hekkelni, se fegyvert elővenni, így meg bukom az egyik befejezést, amit szerettem is volna elérni, szóval nem tudom, mi lesz így. És Geforce Now-on játszom, 2080 alapú konfigon, tehát nem lehet arra fogni, hogy a gyenge gép miatt vannak benne bugok - ez amúgy is nevetséges fanboy érv.Ez a játék nemhogy félkész, hanem egy erősebb pre-alpha állapotban van jelenleg, én nem is tudom, volt-e eddig olyan stúdió, aki egy ilyen okádékot ki merészelt volna adni, még a Bethesda se enged ki ilyen állapotban játékot. Mindent megérdemel most a CDPR amit kapni fognak. Erre a játékra még nem idő kellett volna, hanem egy komplett engine rework, még legalább 2 évet kellett volna rajta dolgozni, ez főleg annak tükrében nevetséges, hogy már így is 8 éve kotlanak rajta.
-
-
Szakiii
addikt
-
-
Dr. Akula
félisten
Ehhez a játékhoz már gyenge a konzol, nem volt kellőképp lebutítva a grafika. Gondolom az orrba-szájba raytracing miatt, amit ráadásul egy AMD GPU-nak kéne lekezelnie, nekik meg nem annyira megy mint az Nvidiának. PC-n is kell hardver alá rendesen.
-
carl18
addikt
Én pár éve mikor hatalmas marketing hullám volt körülötte, már akkor is sejtettem nem biztos hogy ez a játék olyan lesz mint ahogy reklámozták.
Cyberpunk 2077 - Launch Glitches Trailer
Ezen a videón kiégtem, és valaki irta komment szekcióba a gyártó oldalán beküldtek a forumba.Hát sokat akart a szarka de nem birta a farka, sajnos ez egy félkész játék.A legnagyobb csalodás hogy a játék fizikája ott van a béka sege alatt. Mert hiába nézz ki jól, fizikailag a GTA 3 szintjén van....
De a GTA 3 ilyen téren jobb, mert a vizbe estél akkor volt csobanás. Itt az sincs
[link] -
RetepNyaraB
veterán
Inkább arról essék szó, mikor szándékoztok már egy tesztet kidobni. Már amatőr oldalakon is van baromi részletes elemzés, a PH! meg a legnagyobb magyar site-csoport.
-
Bad Pritt
félisten
Mondjuk a kommunikációs láncra kíváncsi lennék, a CD Projekt Red közvetlenül tudott a fejlesztés állapotáról tájékoztatókat adni, vagy a CD Projektnek státuszoltak, akik aztán ezt zanzásítva adták le a befektetőik meg mindenki felé.
Bevallom, ezeknek nem nagyon néztem utána, Cifunál tuti sokkal több info van ezzel kapcsolatban. -
Azért a befektetők által keltett nyomás is abból indulhatott ki, hogy a cdpr már 3-ra tolta el a játékot, így majdnem egy évet csúszott. Szóval nem csodálom, hogy már ők is akartak pénzt látni belőle. Ez abszolút a cdpr hibája, mindenfele csak ígérgettek, aztán nem tudták megvalósítani azt.
Én akkor lepődtem volna meg, ha tudják hozni azt amit ígértek.
-
hunluki
senior tag
válasz
Micsurin #124 üzenetére
Forza és Gears
Én mindkettőt PC-n tolom és ott is teljesen jól futnak, egyedül az a bosszantó hogy amikor jön update rájuk akkor átmókolják az összes beállítást. Ha töltés közbe látom hogy "optimalizálás a gépedre" akkor már tudom hogy nabameg akkor beállítások belövése, játék újraindítás, ott is optimalizál megint, akkor csak pár dolgot kell visszaállítani és harmadik nekifutásra már végre a saját beállításokkal nyomulhatok
De az optimalizáció csillagos ötös, konfigomon gears 4-5 és forza morosport és horizon is hibátlanul fut 1440p maxon 60 FPS-el. -
#89309696
törölt tag
A játék nagyon tetszik, de ez baromi gáz, hogy ennyi tologatás után is egy bughalmaz az egész. Akármelyik gamer csatornán kezdem el nézni valami glitch játék közben mindig előjön, csak mosolyognak rajta kínjukban a játékosok is.
Ma már egy AAA játékban sem lehet megbízni. El kell felejteni a megjelenéskori vásárlást, elővásárlást pláne. Kiadás után fél évvel kell megvenni addigra játszható a bugfixekkel és talán olcsóbb is addigra. -
Derrewyn
senior tag
válasz
Hadeska22 #119 üzenetére
Microsoft és Sony valószínűleg CDPR aktuális nagydumás kapcsolattartójának bemondásra elhitte, hogy a Day1 patch meg fogja oldani a hiányosságokat.
Lehet már korábban is került így ki játék, és nem volt nagy gond.
"Szóval miért ne higyjük el nekik? A CDPR-os srácok rendes arcok, nem úgy mint az a Kotick..."CDPR-nál a nyomás nem valami lengyel állami támogatás miatt volt, amitől elesnek, ha nem 2020-ban jön a CP2077?
-
Hadeska22
aktív tag
válasz
Bad Pritt #116 üzenetére
Pontosan ezt akartam írni, hisz ha nincs a nyomás a "befektetők" részéről, akkor ez az egész nem történik meg.
Más: Szerintem alapvetően nem nehéz kitalálni, hogy mi vezetett odáig, hogy régi konzolokra is kiadták a játékot. Ez alapján egyértelmű, hogy nem akartak egy ekkora potenciális vásárlókört elveszíteni. És ugye ez csupán a Playstation 4 eladásokat (Fat, Slim, Pro) tartalmazza. Gondolom, hogy osztottak, szoroztak és úgy voltak vele, hogy még akár úgy is megéri nekik kiadni, hogy bugos a játék mint a fene és "lehet, hogy páran elégedetlenek lesznek". Ez utóbbit elszámolták, és szerintem maguk sem gondolták, hogy ekkora utálat fogja övezni a játékot. Mint szakmabeli biztos vagyok benne, hogy tisztában voltak a hiányosságokkal, hisz ahogy már többen is említették, - maga a fejlesztés az sok éve tart, és akkor kezdték, amikor PS4 és X Box One elérhetőek voltak. Az is biztos, hogy tesztelték a régi konzolokon, hisz ezekkel tisztában kellett nekik lenniük.
De ugyanakkor az is kérdéses, hogy mi történt Microsoft és Sony háza táján.. mert persze szép és jó, hogy levették, de ezeket valakinek approve-olni is kellett. És márpedig az nem a CDPR volt..
Az a nagy büdös helyzet, hogy ebben a történetben több szereplő is ludas, mindamellett, hogy értelemszerűen a CDPR a leginkább hibás. A fejlesztőket sajnálom mondjuk, hisz tudom milyen az amikor a hülye management jobban tudja, hogy mennyi ideig tart a fejlesztés és szarnak rá, ha valaki szembesíti őket az igazsággal. Addig ferdítik a dolgot amíg a számukra megfelelő választ kapják. "been there, done that". Szóval alapvetően őket nem lehet hibáztatni és a feléjük intézett utálatot sem értem az internet egyes gödreiben.
Bizonyos programozói csoportokban pedig a "vérprofi" kollégák osztják az észt, hogy "aki ilyent ki mer adni az jobb, ha abba is hagyja a szakmát", pedig Ők pont ugyanezt csinálják/csinálták. Ha arról van szó, hogy a kliens orbitális baromságot csinál/kér, max nagyon finoman jelezheted felé, hogy "ez nem feltétlenül jó", de mivel Ő adja a projekthez a lóvét, onnantól kezdve nincs sok választásod és az esetek nagy többségében követned kell az iránymutatást..
-
hunluki
senior tag
válasz
Bad Pritt #116 üzenetére
Csak ezzel így pont a játékosok lesznek megszivatva. Befektetők kiveszik CDPR-ből az összes pénzt, a studio összerogy a francba és a játékosok meg ott maradnak egy bugos játékkal.
Szóval ez a kérdés hogy kinek kéne kedvezni, én mint játékos nyilván jobban örülnék ha kijavítanák a játékot idővel mert jó játék csak félkész. -
Bad Pritt
félisten
válasz
ProEvoFan #115 üzenetére
Hát a befektetők problémája egészen más, mint a játékosoké, őket alapvetően szerintem nem érdekli, hogy játszhatatlan a játék, inkább az, hogy bezuhant a CDPR értéke a tőzsdén, visszatérítik a játék árát minden platformon, folyamatos a negatív média körülöttük és emiatt, ismerve a játékipar tendenciáit az elmúlt évtizedben, sokkal előbb lesz leértékelve a játék, mint azt előzetesen kalkulálták.
Az viszont szerintem elég érdekes dolog, hogy ezek a befektetők presszionálták a céget a játék kiadására és valószínűleg emiatt a nyomás miatt hozott hibás döntéseket a CDPR menedzsment az elmúlt 2-3 évben.
Az az irónia meg felbecsülhetetlen, hogy pont ezzel a játékkal kapcsolatban robbant ki egy ilyen jellegű balhé. -
Raysen623
addikt
válasz
AxBattler #112 üzenetére
Valóban ízlés kérdése, no meg munkamódszeré. Nekem 21:9-es kijelzőm van munkahelyen és itthon is, viszont 3-4 asztal van W10-en létrehozva így segítve a több kijelző hiányát. Már a 21:9 is elég széles ahhoz hogy több programot ki lehessen rakni egymás mellé (szám szerint 2-őt). Egyedül excel-nél kell többet görgetni és nagyítani vagy kicsinyíteni.
Játékok pedig nagyon jól néznek ki rajta, a Freesync meg még dob rajta. Árban is bőven az elérhető kategória ma már. De befejeztem az off-olást
-
myckey
veterán
Én nekem nincs CP 2077, nem ismerem a szokásaidat, nem tudom neked mi a jó stb...
Pusztán a 30fps -re reagáltam, a diavetítésre.
Szoktam 30fps ben is, meg 144 ben is játszani, ahogy írtam, ilyen és olyan programokkal. MOnitorom is alkalmas rá.
Csak erre reflektáltam.
A cp2077, az egy más történet, sajnos olyan, amilyen. De erről is írtam már, jóval fentebb.
-
_cHAos_
aktív tag
Nálam szaggat a kurzor (célkereszt), nem fogok 20-30-40 FPS-el First Person-ban játszani. Szvsz. ez nem ilyen PC Master Race things.
Ilyen sz@r optimalizációt még soha nem láttam, szóval tudott a játék újat mutatni.Persze nem erőgép a 1070Ti, de a CP 2077-nél sokkal szebb játékokat futtat teljesen fluidul.
A játék Prev Gen konzol portjai meg 15 FPS-el futnak 720p+ ban...
Jobb lenne, ha a fejéhez kapna a CDPR. Az sem baj, ha belebuknak. Teljesen megértem, hogy fel van háborodva, aki fizetett ezért...Mint mondtam majd megnézem jobb VGA-n, de nyilván nem egy ilyen hulladékért fogom updatelni a vasat.
Mellékesen jegyzem meg, hogy az Xbox Series X verzió (12 Tflops) is droppol 40 FPS-re.Persze RT nélkül.
-
myckey
veterán
Nem diavetítés a 30 fps, nincs azzal semmi baj, de ez egyénenként változó, az igény..... de a diavetítéstől nagyon nagyon messze van.
Szoktam 144fps körül is játszani, online lövölde meg régebbi gamek ésatöbbi.
Van ez a 144hz gamer monitorom, szóval az is ismerős terep, meg a 30fps is....monitorban van ilyen olyan sync technológia, ez sem baj. -
hunluki
senior tag
dehátazemberiszemnemis... áhh just kidding.
Nemtom, nálam ha lehet választani a jó grafika és 30 fps vs butább grafika és 60 fps akkor inkább az első felé hajlok.
Ha pár éve kérdezed még lehet az ellentétét mondom amúgy, de manapság már nem zavar, mondjuk nem sok pörgős játékot tolok, CP is inkább hackermankedés üzemmódban zajlik kamerákon keresztül meg szilánkolvasgatások viszik a rengeteg időt.Amúgy most belőttem a gsync-et és elengedtem 60ig, érezhetően "szmútabb" szóval bírja az a 1060, de hullámvasút 30-45-50 környéke lehet.
Játszható meg relatív dolog, én switchen meg ps-en is remekül el tudok játszogatni, sose voltam PCMR és remélhetőleg sose jutok el odáig
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Mesterlövész 2077
-
freeknight
őstag
- Tévedsz, ez nem rpg. Maga a CDPR se hivatkozik már rá rpg-ként egy éve, hanem open-world action game-ként. Az nem rpg, ahol bármiféle fejlesztés nélkül simán le tudod tolni bármelyik ellenfelet, akik felett nincs halálfej (mindezt very hardon). Teljesen mindegy milyen skilleket fejlesztesz a fegyverekhez, hekkekhez. Ebben a játékban ami egy rpg-ből megmaradt az annyi, hogy az utolsó sarki csövesnek is 3 tár kell a fejébe.
- Akkor véleményed szerint mitől számít komplexnek ez a játék? Azt leírtad mitől nem. Mert van a küldetéseknek esetenként 2-3 fajta végkifejlete? Hogy végigviheted a küldiket lopakodva vagy lövöldözve? Ezt már 20 éve tudják egyes játékok.
- Nem, nem lehetett tudni, hogy kuka lesz konzolokon. Folyton ment a kommunikáció, hogy mennyire meglepően jól fug futni konzolokon, illetve mutattak egy ps4 pro gameplayt, amiről utólag kiderült, hogy nem is ps4 pro-n futott. Ilyen pofátlan hazudozást meg az ea meg az ubi se engedett volna meg magának.
Amiben ez a játék tényleg jó és újító volt, az a soha nem látott marketinghadjárat.Én pc-n élvezem a játékot, de csak egy a sok open-world akciójáték közül, tisztességes iparosmunka, semmi több. Köze nincs ennek a nextgenhez. Egyszer végig lesz játszva de valószínű hogy soha többet nem veszem elő.
-
C4mp3r
addikt
> Aki a gta-hoz és egyéb fps stb.. játékhoz hasonlítgatja és csalódott az megérdemli, milliószor mondták hogy ez egy rpg.
kar, hogy vegul maga a studio vette ki az rpg genret a marketing kampanybol es open world action adventure gamekent kezdte reklamozni. Cyberpunk 2077 - CD Projekt RED Bets on Open-world Adventure, not RPG? | gamepressure.com nice try tho
> Aki a bugok miatt sír PC-től kezdve a konzolokig az megint gyerek vagy vak nem nézett utána semminek, erre egyértelműen lehetett számítani, eddigi tapasztalatok alapján, illetve az alapján hogy mennyire komplex, és ez a játék nem attól lesz komplex hogy a zsaruk hogy mennek utánnad, a kocsik hogy mozognak, meg hogy lövöldözés közben milyen az AI...
akkor mitol lesz komplex vilagosits mar fel legyszi minket mert szerintem egy open world jatek pont a vilagon beluli rendszer es interakcioktol lesz az, ami itt hianyzik.
> Aki megvette régi konzolra azt is egyértelműen minden jel mutatta, tudhatta volna hogy launch-kor kuka lesz, vagy türelmesen kivárja azt a 2-3 hónapot míg patchelik vagy meg se vegye, illetve megjelenés előtt visszamondja az előrendelést.
igy van rohadjon meg aki megvette konzolra, mit kepzel, hogy kiad 60 eurot es elvarja, hogy jatszhato produktumot kapjon, hiszen tudhatta volna, hogy szar lesz a rengeteg konzolos gameplay alapjan amit kozzetett a studio. ja, megse, titkoloztak aztan benyogtek, hogy konzolon meglepoen jol fut. meg jo hogy te szerencses vagy es seer kepesseggel rendelkezel igy te nem vetted meg.
> Én nem védem a CDPR-t de az embereknek nem kéne magukat hagyni ennyire megvezetni, kicsit több ésszel nyitott szemmel kéne élni, és nem kéne ekkora hisztit se csinálni belőle.
de jo, hogy te ilyen nagyon okos vagy
-
Hellac
csendes tag
Kicsit összeszedve az én gondolataim:
- Aki a gta-hoz és egyéb fps stb.. játékhoz hasonlítgatja és csalódott az megérdemli, milliószor mondták hogy ez egy rpg. a többi játékelem csak kiegészítő ami valamilyen szinten szerepel a játékban, illetve a videókon és előzetes tesztelőktől is tudtahó volt mindez.
- Aki a bugok miatt sír PC-től kezdve a konzolokig az megint gyerek vagy vak nem nézett utána semminek, erre egyértelműen lehetett számítani, eddigi tapasztalatok alapján, illetve az alapján hogy mennyire komplex, és ez a játék nem attól lesz komplex hogy a zsaruk hogy mennek utánnad, a kocsik hogy mozognak, meg hogy lövöldözés közben milyen az AI...
- Aki megvette régi konzolra azt is egyértelműen minden jel mutatta, tudhatta volna hogy launch-kor kuka lesz, vagy türelmesen kivárja azt a 2-3 hónapot míg patchelik vagy meg se vegye, illetve megjelenés előtt visszamondja az előrendelést.Összegezve aki kicsit is tájékozódott, nem hülye, gyerek, vagy türelmetlen az tudta mire számíthat és nem csalódott.
Én nem védem a CDPR-t de az embereknek nem kéne magukat hagyni ennyire megvezetni, kicsit több ésszel nyitott szemmel kéne élni, és nem kéne ekkora hisztit se csinálni belőle.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Igazából jelenleg az egész szoftvertermék terület (ideértve a játékokat is) szabályozása rettenetesen egyoldalú: a gyártó semmiért nem vállal felelősséget és semmiért nem tartozik garanciával. Ezzel valóban kezdeni kellene valamit, főleg a mai világban, ahol lassan tényleg már a kenyérpirítón is fut valami (ha más nem, a Doom
).
Nem mondom, hogy könnyű kérdés, mert akár "csak" egy mai AAA játékban ezerféle library meg licencelt komponens van, és ez nem könnyíti meg adott esetben a jótállás/felelősség kérdésének az eldöntését, de a jelenlegi helyzet egyértelműen semmilyen szinten nem vásárlóbarát.
-
válasz
bLaCkDoGoNe #78 üzenetére
Viszont pl. kaptak egy elég jelentős állami támogatást, aminek feltétele volt, hogy 2020-ban kiadják.
-
match123
tag
válasz
Raysen623 #83 üzenetére
Szerencsere mar nem azokat az idoket eljuk, amikor 5 honapot kellett varni a pc guru cd mellekletere hogy meglegyen a patch. :)
A bejelentosdire:
Ha nem jelentenek be semmit, az a baj. Ha bejelentenek, akkor miert nem lathatjak? Ha lathatjak, akkor miert nem gameplay? Ha van gameplay, akkor miert nincs megjelenesi datum?
Itt fejlesztokent/tesztetkent hiaba mondod legfelulre, hogy de hat az a gameplay csak egy veletlenul kiragadott 2 perc volt, amit egy olyan vason rendereltunk aminek az arabol kijon 2 lamborghini. A valasz az lesz, hogy leszarjak, el van adva 3 millio peldany, marciusra legyen kesz a 16 oras final release.Bar nem jatekiparban utazom, gondolom elegge felkorbacsolta az igenyeket az ilyen red dead redemption 2 szintu monstrumok, plusz kaptak a seggukre egy rakat technologiai rohanast (generaciovaltas, 4k, 60 fps, stb). Ezek esetenkent igenyelhetik azt hogy a fel termeket ujra kell irni az elejerol.
Ha meg lentrol benyogod hogy ok fonok hogy a grafikonok azt mutatjak, hogy most a 4k120fps az eladhato, de nincsennek is akkora modelljeink, valamint az engine se fog ennyit kihajtani, ha meg igen, akkor olyan vas kell ala, hogy ha bekapcsoljak pakson elhalvanyulnak az izzok.
Ha szerencsed van, kirugnak. Ha nincs (es ez a gyakoribb), akkor azt a valaszt kapod, hogy marpedig kesz lesz. Az utobbinak az eredmenyet latjatok a jatekban. Marketing szempontbol kesz lett.
-
hunluki
senior tag
válasz
Bad Pritt #81 üzenetére
Akkor az összes bemutató mehetne a levesbe, lásd pl watch dogs trailer vs a végső játék.
Amúgy jó ötlet lenne, gyakorlatilag szerintem azért nem megoldható mert simán lehet hogy amit mutatnak az valóban ingame footage csak kiadásra még reszelnek rajta, általában az utolsó fázisban optimalizálnak szóval nem igazán megoldható.Esetleg arra lehet kötelezni őket hogy írják ki a konfigot/konzolt amin fut a demo, az pl nem lenne hülyeség. Gyakorlatilag simán lehet hogy a demo részt optimalizálják a többi meg szenny...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
Dark Archon #65 üzenetére
Nem pontosan értem a hozzászólásodat, kire, kikre gondolsz itt: "olyan "játékosok" kerülnek képbe, akik megmondják, mit tegyenek"?
Ha valamiféle kiadói nyomásra gondolsz: a CDPR saját maga adta ki a CP2077-et.
-
match123
tag
A kedvencem amikor ezekben a helyzetekben jonnek a nem letezo/rossz/lusta tesztelokkel. Ne tudjatok meg hany projecten dolgoztam, ahol ott ultem a gep elott 600 nyitott buggal, amibol 50 blocker, de:
- fent a fejesek (pl kiado) illetve a marketingesek eldontottek hogy marpedog ez jovo heten kimegy.
- a product owner persze probalja tompitani a dolgot, de engedelmeskedik, meg probalja utni a managereket, hogy javuljon a termek.
- a manager probalja menteni az embereit, hogy nem a csapat rossz, hanem az ido keves.
- a fejleszto ha meggebed sem tud annyit dolgozni hogy mindent kijavitson....plane hogy a tesztelo egy javitasara ugyis fog talalni 8 masik hibat.
- vegul a mezei teszter eloallhat (mar ha olyan hulye mint en hogy kockaztatja az allasat) hogy bocsi sracok, ez vallalhatatlan, itt a lista miert. Max ha nagyon szepen fogalmazol legalabb levesznek a stablistarol hogy ne erjen szegyen. Kijelentheted bizonyitekokkal hogy a termek igy nem kiadhato, ez kb olyan mintha egy hangya beszolna egy T-Rex-nek.Ettol meg higyjetek el az osszes bug amit lattok a meme-ekben ott tanyazik mar fel eve a jelentesekben.
(Folosleges pelda sztori: volt olyan, hogy lejelentettem, hogy nem.mehet igy ki az adott termek, mert kb 80-90%ban egyszeruen nem mukodik. Ennek az lett az eredmenye, hogy kovetkezo heten a BBC-n tettek egy bejelentest, amin eljatszottak egy videon, hogy ez mukodik (kamu kattintasokkal, gepelesekkel, syb), ami egyebkent egy bolygoegyuttalasnak koszonhetoen az en gepemen lett felveve, ahol eppen mukodott 2.5 percen keresztul. Ez fentrol nezve sikeres, lentrol latjuk hogy egyebken borzalmas, es ha eljut ez a felhasznaloig akkor jogosan erzi ugy hogy bizony at lett baszva a palankon.)
-
Szerencsére meglett a helye a készleteknek...
Ajándék Cyberpunk 2077 PC-s játékszoftver jár most számos gamer monitor mellé!
-
exedoc
senior tag
Erős a gyanúm, hogy ők már nagyon régóta bug-okat irtottak. Ez a sok tili-toli is megerősít ebben. Aztán elfogyott szép lassan mindenki türelme és ki kellett tolni. Hát nem kellett volna. Rengeteg a random eltűnő object, (re)spawn problémák, de ami aggasztóbb az a sok fizikához kapcsolódó probléma. Az, hogy elkezdesz betörni egy ablakot, egyszercsak eldob a játék 200m-el arrébb... Ezekhez azért elég mélyre kell nyúlniuk majd, hogy kigyomlálják. A játék nagyon jó, de erősen alpha még. Azért ez így eléggé lerombolta most a renoméjukat. Kicsit hasonlít a szitu anno a Rage-hez. Mindenki azt várta, és iszonyatos grafikai bugokkal jött ki, eléggé szarul érintette az akkor az id-et oedig abban közel sem voltak ilyen durva hibák.
-
Televan74
nagyúr
Ki se kellett volna adni rá. Mindenkinek jobb lett volna.
-
hunluki
senior tag
válasz
WayneGace #72 üzenetére
Jaja, én is úgy csináltam volna hogy először kiadok egy butított verziót ami legalább stabil 30fps-t hoz a sima ps4-en és one-on és bugjavítás ezerrel. Lett volna kevesebb kontent, a többi meg később jön free dlc-be és kész. Utána pedig lehetett volna rámenni a pro/oneX optimalizált verzióra, később pedig a nextgenre.
A jelek szerint ők most inkább a nextgent célozták, kollégám pont ma reggel mutatta hogy series x-en gyönyörűen fut pl a játék.
Nekem ez továbbra is hülye management döntések sorának tűnik, egészen biztos vagyok benne hogy a devek szóltak hogy ez így ebben a formában nem lesz okés de a management végignyomta hogy márpedig nem maradunk le a karácsonyi agyatlan vásárlásról.
-
WayneGace
őstag
Persze várhattak volna, meg koncentrálhattak volna kevesebb platformra és később kiadni a többire. De mégis csak a kiadó adja a fizetést. Itt a CP2077 5 éven át fizetni a fejlesztőket nem kis pénz. Ráadásul honnan ítéljük meg mi, akik nem látnak bele, hogy XY fejlsztő jól dolgozik-e vagy sem? Szóval érhető, hogy végre profitot akartak látni ebből a játékből.
Megjegyzem, hogy az egy hónapos halasztás körül is sokan elég nagy hisztit levágtak. -
hunluki
senior tag
válasz
WayneGace #69 üzenetére
Nézd a másik oldalt is. Van egy kör hatalmas felháborodás körülötte, de ugyanakkor rengetegen tök jól elvannak vele akik kellőképpen erős vassal mentek neki (vagy akár ahogy írtam kicsit korábban nem túl combos konfigomon is tök jól megy).
Vannak bugok, igen, minden játéknál van kiadás után egy ideig, majd kijavítják.
Ami egyedül jogos az a prev gen konzolokon lehozott teljesítmény illetve a gameplay videók elsunyulása amin látszódott volna hogy ez bizony vékony vas lesz hozzá.
Illetve duke nukem forever feeling, az égbe volt hypeolva és emiatt magas paciról betonra esés esete.De ettől függetlenül engem pl beszippantott és hozza a jó öreg bakker, már csiripelnek a madarak én meg már megint elfelejtettem lefeküdni aludni érzést amit az elmúlt jó pár évben kb csak a witcher 3 és a cities skylines tudott.
Na meg a neten szeretünk fikázódni, ha valamibe beleáll az internet népe akkor azt hajlamosak olyanok is magukra venni akiknek pl eszébe nem jutott volna megvenni a játékot.
Szóval részben bevédeném a CDPR-t, főleg ha kijavítják a jövőben a játékukat mert alapkoncepció szintjén nálam életem egyik legjobb játéka. Ugyanakkor tényleg kapja be a CDPR hogy így kiadta, simán reszelhették volna még fél vagy akár egy évet is. Valószínűleg kiszámolták a marketing osztályon hogy még így is jobban megéri ha kiadják aztán majd idővel helyrepofozzák aztán nem jött be.
-
markknight
veterán
válasz
Dark Archon #65 üzenetére
Okés, van ebben igazság, nyilván a főnök a rossz, de ő képviseli a céget, hoz meg döntéseket és lehetnek bármilyen fejlesztők ott, attól még a termék az rossz marad. Más kérdés, hogy max kis kkv-knál dönt egy ember, de itt azért több emberen is átmegy a projekt.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy középszerű játéknak tűnt ez a cím, minden videó azt mutatta, hogy korunk egyik legjobb rpg-je van készülőben, nem is csoda, hogy ilyen sokan megvették. Szal sajna túlvállalták magukat, de engem mint szimpla user, ez nem vígasztal. Ugyanúgy 22 ezret le akartak gombolni rólam.
-
WayneGace
őstag
Még 2020-ban is ott tartanak egyesek, hogy szegény fejlesztő, gonosz kiadó?
-
hunluki
senior tag
The Witcher 3 HD Reworked Project at The Witcher 3 Nexus - Mods and community
Én ezzel tolom, gépigényen jóformán semmit nem dob, cserébe sokkal szebb. -
válasz
markknight #62 üzenetére
A CD Projekt nem vert át senkit jó eséllyel, egyszerűen túl nagy ligában játszanak már, és olyan "játékosok" kerülnek képbe, akik megmondják, mit tegyenek. Vagy neked nem volt még f@sz főnököd? Azt kell csinálni, amit mond, és kész. Emellett túl nagy fába vágták a fejszéjüket a platformok számával.
Egyébként meg sokan elfelejtették, hogy a Witcher is csak harmadjára lett olyan (a 3 is a sokadik patch után), amilyennek a fejlesztők szerették volna, és amilyennek mi szeretjük.
Nem volt amúgy semmilyen mézesmadzag, akinek nem volt rózsaszín fátyol a szeme helyén, már a gameplay videókból kiderült, hogy középszerű lesz, Keanu Reeves ide vagy oda.
Bármi más játékot is csak 1 évvel megjelenés után érdemes venni amúgy. Most volt egy kivételem az AC Valhallával, de csak mert kaptam kupont, szóval ingyen volt. Odyssey-t is idén játszottam csak végig, nem is volt vele semmi problémám a röpke 180 óra alatt. Mondjuk a Valhallával is csak ilyen apróságok, hogy nem mutatta, hova menjek, mert látszólag nem készültek fel azért minden variációra, sorrendre.
-
markknight
veterán
Tíz éves konzolos pályafutásom alatt ilyennel még nem találkoztam. Eszméletlen hol tart a játékipar és miket megengednek maguknak a kiadók. A CD projekt undorító módon átverte a játékosokat, megtévesztette a kritikusokat, valamint egy nagylelkű ingyenes next gen frissítés ígéretével elhúzta a mézes madzagot mindenki orra előtt. Nagyon durva belegondolni mi történt az elmúlt 2 hétben. Szerencsére nem vettem meg, CD projekt gémet amúgy sem veszünk day 1, csak másfél évvel a megjelenés után.
-
hunluki
senior tag
Mert nem ez a lényeg, nem csak játék fronton fogod ezt látni hanem minden fejlesztéssel kapcsolatos dologban, úgy becézik hogy agilis módszertan és világ legnagyobb faszsága.
Nem az a lényeg hogy egy kész terméket adj ki, hanem elég ha csak éppen működik, aztán majd menet közben kijavítod vagy új fícsöröket pakolsz bele a visszaejelzések alapján.Ugyanezt látod a windowsnál is, játékok nagy részére is ez a jellemző, de ha céges környezetbe fejlesztesz szoftvert akkor ott is pontosan ugyanez zajlik.
#57: azért az csúnya lenne, én inkább látva a witcher 3-at és anno a bugjavításait inkább most táraznék be cdpr részvényből
-
dunc
nagyúr
És mi van azzal aki limited géppel kapta kódot? Mert úgyazt a szar szemetet kapta. (mint én is) Nekem se kell ez a vacak!
-
sasa134
addikt
Ebbe az egész botrányba sztem bele fog roppanni a CDPR.
-
myckie2
őstag
válasz
Montanaxy #52 üzenetére
Egyszerűen nincs olyan nyomás amely a készítőket ösztönözné a kevésbé bugos játékok elkészítésére. Nincs rá törvény, ezen kívül, ha mutatnak pár jól kinéző, de kamu trailert és gameplayt, akkor az emberek így is úgy is megveszik. Még refund után is gigászi haszonnal zárnak.
-
myckey
veterán
válasz
Montanaxy #52 üzenetére
Mass Effect: Andromeda még ami beugrik......
Na de, ez az egész, nem frankó nekünk játékosoknak, és itt most nem PC meg Konzol meg ilyen és olyan tárbor stb...hanem úgy átfogóan nézve.
Mekkora jóság lenne, ha ez most úgy ütne, ahogy várta mindenki, és ahogy be lett harangozva !
Helyette itt van a negatív áradat, ez aszardobálás,meg a sok sok kritika.
Sokszarság.Ez az év, nem lesz a best of
Nálam azért felkerült a kellesz listára, mert van benne számos olyan dolog, ami igencsak tetszik, de mire oda jutok, biztos jön hozzá ráncfelvarrás.
-
-
Montanaxy
aktív tag
Kicsit össze kéne kapja magát a játékipar, azért az utóbbi időben elég sok botrány volt. Első blikkre Anthem, Diablo Immortal, Fallout 76, most meg ez.
-
myckey
veterán
Ezek után lehet majd a többi játékban is jönni a "bugos" kifejezéssel...lesz viszonyítási alapja, minden stúdiónak
Jó lesz az az embereknek, jó lesz az.
Kár érte
-
oriic
HÁZIGAZDA
Frissítve:
"A Microsoft is lépett az ügyben, a játék egyelőre nem kerül le a digitális áruházból, azonban a visszatérítést itt is felajánlják mindenki számára."
-
Montanaxy
aktív tag
Hát én sem vettem meg, valószínűleg évek múlva nagy akcióban, HA helyre tudják pofozni (PC).
Addigis, ha cyberpunkra van szükségem, ott a Deus Ex sorozat, a Cloudpunk és a GOG-ra újra kiadott Blade Runner
-
Csövy
tag
Ezt a stúdió eljátszotta a Witcher 1-nél is. Ott kiadói nyomásra - EA - előbb megjelentették majd kiadtak egy közleményt, hogy a játék még nincs kész de szólunk ha készen lesz. Egy évre rá jött az enchanted edition ami kb újraírta a játékot / 2 óráig telepített patch az akkori gépemen / és olyan teljesítmény növekedést okozott, hogy a töltési idők a ötödükre csökkentek pc-n. Akkor közzétettek egy közleményt, hogy köszönjük kész a játék...
Szerintem ilyenre most nem volt lehetőségük, túl nagy volt a nyomás.
Én úgy gondolom, ha rajtuk múlik nem jelenik meg régi gépekre félkészen... -
hombre[EU]
veterán
ezért a játékért nemhogy pc-t, de még egeret sem éri meg venni
persze aki most vásárolt be rtx-et emiatt biztosan elhiteti magával,hogy ez qrvajó
[link] #komplexjáték
-
Lehet linkelni a topikot, mikor valaki megkérdezi, hogy miért voltál olyan hülye, hogy pc-t vettél a gondtalan konzol helyett.
-
Diopapa
addikt
Pont 8 éves a 3770.... Van mellé 16gb ram, ssd-re tettem meg egy 1070 van mellette.... Az mondjuk lehet fiatalabb...
-
hunluki
senior tag
válasz
Plazmacucci #31 üzenetére
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Raysen623 #24 üzenetére
Az Arkham Knight ennél jobb állapotban volt megjelenéskor, core rendszerekbe nem kellett belenyúlni a javításhoz.
Itt a fizika meg az AI is változtatásokra szorul pár helyzetben, ami nem bug, legalábbis nem annak tűnik, de az elsődleges feladatuk biztos, hogy a bugirtás (ez a PC-s verziót is érinti, szerintem magasabb prioritást kap) és a konzolos változatok optimalizálása.
Én arra buzdítok mindenkit, hogy reportoljon minden hibát az anyázás mellett, mert az is segítség lehet a fejlesztőknek. -
C4mp3r
addikt
a sony annyiban saros ebben, hogy kiderult a certification amit kiadnak, hogy egy jatek felkerulhessen a store-ba egy aaa studio eseten bemondasra mukodik. cd projekt es a sony is tudta, hogy okadek a konzol verzio, de ok arra szamitottak, hogy a day 1 patch-ek megjeleneskor orvosolni fogjak a legtobb problemat, mert a studio ezt igerte. amikor ez nem tortent meg es a sok duhos ember sonyt kezdte el hibaztatni akkor gondolom ugy dontottek, hogy kihuzzak a dugot mielott elharapodzik a dolog. emiatt szerintem ne tantorodj el a ps-tol a 1st party exkluzivak mindig jol meg lesznek csinalva
-
Raysen623
addikt
Áldom azeszem amiért nem vettem meg ideje korán. CDPR-nek meg így biztosan nem lesz karácsony se újév, majd tavasszal bepótolják.
Véleményem szerint a játék jó lett egy rövid Pc-s "demo" verzió megtekintése után. Engem bevonzott és tetszik az egész atmoszférája. A szükséges hotfix-ek után pedig konzolokon is játszhatóvá válik, addig marad a refund a türelmetleneknek vagy csalódottaknak. Én Steam-en jártam így a híres Batman résszel... -
GodGamer5
addikt
Ezért megérte csúsztatni a prevgen konzolok miatt a pc-s verziót, hogy végül egy ekkora fost adjanak ki rá....
-
hunluki
senior tag
Örülök is kicsit neki, mivel ezzel elment a kedvem a konzolozástól, azt hittem amit kiadnak rá, az normálisan futni is fog... aztán mégse.
Jelenleg szarul fut, de CDPR megígére hogy ki fogja javítani idővel. Rengeteg játék optimalizálatlan szenny amikor frissen kijön, RDR2 mind a mai napig 15 FPS-re hullik st denis-ben ha picit bevadulsz.Idővel helyre fogják pofozni, aki meg early adopter az számoljon ezzel. Nem szép és nem jó, de sajnos ez van.
-
[Newman]
tag
Azért az is elfelejtik, hogy ez nem next gen játék. Az még majd csak valamikor a jövőben jön ki a PS5-re meg az Xbox Series gépekre. Szóval ez PS4-PS4pro kategóriára íródott, inkább csak az utóbbira.
Nekem PS4 slim-em van és oké... nem vártam hogy csodálatos lesz a grafika, de azért ennél többet vártam, most meg a refund-ot. Szívesen vettem volna PS5-öt, de ugye szállítási problémák miatt kevesen kaptak olyat kézhez idén.
Örülök is kicsit neki, mivel ezzel elment a kedvem a konzolozástól, azt hittem amit kiadnak rá, az normálisan futni is fog... aztán mégse.A Sony pedig pont úgy sáros ebben - és arcvesztés is nekik - mint a CDPR. Már nem akarok PS5-öt.
-
Derrewyn
senior tag
"Wake the f*ck up, Samurai! We have a refound to earn."
-
C4mp3r
addikt
Mit számít mikor kezdték fejleszteni? Semmi köze ahhoz, h most jelent meg és már végtelenül idejétmúlt az a konzolgeneráció
aha akkor most gondolj bele mi lenne a helyzet ha kiadjak mondjuk aprilisban, amikorra alapbol terveztek, akkor meg nem voltak next gen konzolok amik erobol megoldjak a futtatast, tehat akkor 9 evig a tokuket vakargattak fejlesztes cimen vagy csak pc-re fejlesztettek?Az általad felsorolt dolgokat bugnak nevezzük és semmi köze ahhoz, h mennyire összetett egy játék és igen ez tényleg az, akár hiszed akár nem.
bugnak azt nevezzuk ha egy letezo rendszerben valami glitch vagy hiba keletkezik es ezert az nem mukodik megfeleloen, ami dolgokat felsoroltam nem bug, mert egyszeruen nem is letezik pl. npc driving ai. a rendorok sem bugosak hanem egyszeruen ilyen ez a sebtiben osszehanyt wanted rendszer.Nem védem őket csak ne beszéljünk már zöldségeket.
aha nem veded oket gondolom azert pc player vagyAzt a munkát beletolhatták volna a mostani generációkba
szerinted, hogy toljak bele a mostani generacioba ha 1 honapja jelentek meg az uj konzolok es devkit is max 1 eve elerheto? es en beszelek zoldsegeket.Sokan nem igazán vannak képben mekkora munkát igényel az ilyen és ehhez hasonló játékok elkészítése.
az a baj, hogy lathatoan a cd projekt sincs kepben vagy legalabbis a felsobb vezetes, azert tortenhetett meg ez a katasztrofa, hogy egy egy aaa titlet levesz a sony a storejabol, ilyenre meg soha nem volt pelda. erdekes modon a rockstar meg tudta oldani a gta v-t a 'vegtelenul idejetmult' konzolgeneracion, sot meg az azelotti konzolokra is. valamit biztos tudhatnak -
Bennyboy
őstag
Mit számít mikor kezdték fejleszteni? Semmi köze ahhoz, h most jelent meg és már végtelenül idejétmúlt az a konzolgeneráció. Az általad felsorolt dolgokat bugnak nevezzük és semmi köze ahhoz, h mennyire összetett egy játék és igen ez tényleg az, akár hiszed akár nem. Nem védem őket csak ne beszéljünk már zöldségeket. Hülye döntés volt és kész. Azt a munkát beletolhatták volna a mostani generációkba és akkor nem lenne ez a nagya sírás (ami jogos konzolos részről) Sokan nem igazán vannak képben mekkora munkát igényel az ilyen és ehhez hasonló játékok elkészítése.
-
-
hunluki
senior tag
válasz
Plazmacucci #14 üzenetére
Ezzel a vassal max 5 éve voltam PCMR
De igazából nem zavar a 30 fps. Konzoljaim (ps4pro & switch) is vannak és van pofám azzokkal is jókat játszani -
-
hunluki
senior tag
pc-n is sok embernek, mert ha nincs $1500 pc-d, akkor neked is cumi a megadott gepigeny egy vicc a gtx 1060-al
Őőő.
4690k@4,6Ghz, 6 gigás 1060 OC-vel, 16 giga ram és ssd.
Mediumon 1440p vsyncel stabil 30 fps, annyi hogy motion blurt (utálom) és film graint kikapcsoltam meg a gyalogos sűrűséget levettem highról mediumra. Eddig kb 30 órányi játékomban találkoztam 2 darab buggal de nem volt egyik se gamebreaker.Pedig ez nem egy mai csirke gép... Mondjuk tény hogy még a onedrive-ot is kilövöm a háttérből ha indítom a játékot
-
BoneDragon
veterán
Látom mindenki ugyan azt leirja amit már vagy 5x máshol. Zárható a topik.
-
gyimger
őstag
Nem kellett volna kiadni, vagy még, vagy egyáltalán.
-
FLATRONW
őstag
Egyszerűen mérlegeltek, és valószínűleg arra jutottak, hogy jobban megéri kiadni, mint újra elcsúsztatni a konzolos megjelenést.
Így bocsánatot tudnak kérni utólag, a visszafizetéssel nyomatékosítják a bocsánatkérést. Valószínűleg igy is sokan nem fognak élni a visszafizetési lehetőséggel és inkább tovább várnak a javításokra.
Egy sokadik csúsztatást viszont már sehogyan sem tudtak volna megmagyarázni, sehogyan sem tudták volna azt tompítani. -
C4mp3r
addikt
ezt a marhasagot mar el lehetne felejteni, jaj 10 eves konzol, amikor elkezdtek fejleszteni a jatekot meg meg sem jelent a ps4 es az xbox one. meg azert aruld mar el, hogy miben mutatkozik meg a jatek osszetettsege? a foldbuta npcktol? az osszehanyt wanted system ahol a rendor moged spawnol a texturaba ha eppen sarokban allsz? vagy a 0 driving ai ahol a rendorok nem uldoznek kocsival es a tobbi auto is mintha sinen mozogna. gta v annyi idos mint a prev gen konzolok es felmossa vele a padlot open world teren.
cd projekt egyszeruen a witcher 3 altal kialakult reputaciojukat es szinte isteni poziciojukat a jatekosok szemeben mint 'A' fejleszto csapat kihasznalva adott egy oriasi pofanverest a konzolosoknak (pc-n is sok embernek, mert ha nincs $1500 pc-d, akkor neked is cumi a megadott gepigeny egy vicc a gtx 1060-al) es akkor vannak itt emberek akik a konzolt hibaztatjak.
nem beszelve arrol, hogy amikor rajottek, hogy elbasztak akkor kiadtak egy sima kozlemenyt, hogy majd jonnek patchek addig meg majd a sony intezi a refundokat. kepzelem sonynal mennyire orultek, a tobbezer merges telefonalonak akik persze nem a cd projekre mergesek hanem rajuk.
-
tray86
tag
Pontosan igy gondolom en is, a CDPR-nel egyelore nagyobb Rockstar Games se vallal be ennyi platformra launch-ot mar legalabb tiz eve es milyen jol teszi.
Mivel 2013 kornyeken lett eloszor bejelentve a jatek, siman lehetett volna elsosorban PS4/PS4Pro-ra es Xbox One/S/X-re koncentralni, ezekre kiadni elso korben, ahogy anno a Rockstar megcsinalta a GTA 5-el PS3-on.
Aztan 1 ev mulva johetett volna egy upgrade-elt valtozat nextgenekre, valamint a PC megjelenes.
De persze utolag okosnak lenni olyan, mint elore hulyenek.
-
PuMbA
titán
Egyértelműen idő vagy erőforráshiány
Túl sok rendszerre dolgoztak, ami ugye 8-9db a Stadiát is beleszámolva. Ezt lehetetlen úgy megoldani, hogy minden rendszeren optimálisan fusson, így a végeredmény az lett, hogy minden rendszeren fut, de elég távol vannak az elvárhatótól. Vagy a PC-t kellett volna hagyniuk és csak konzolra fejleszteni, később pedig PC-re, mint a Rockstar vagy fordítva. Nem volt még olyan cég, aki ezt megugrotta volna, szóval nem csoda, hogy a CD Projekt RED is befürdött a mindenre adjuk ki dologgal.
-
kovsol
titán
7 éves a konzol, és amit itt alkottak annál nagyságrenddel jobb munkákat letettek más fejlesztő csapatok ezekre a gépekre megfelelő optimalizálással. Itt kb az optimalizálás annyi lehetett, hogy van egy dinamikusan skálázó grafikai rendszerük, és rommá butítottak mindent. Túl sokat nem kellett rajta dolgozni, mert a konzolokban is olyan architektúra van ami a PC-n is elérhető. De nem csak a grafikával van gond, hanem egyé bugok is hemzsegnek benne.
-
Bennyboy
őstag
Buta döntés volt egyáltalán fejleszteni egy 10 éves konzolra egy ilyen összetett játékot. Nyilván itt sem azok lesznek lebaszva akik felelősek ezért, hanem a fejlesztők akik csak teszik amit mondanak nekik. El van baszva a játékipar már nagyon régen.
-
-
Nem értem. Nem jutott eszébe valakinek, hogy kipróbálja, mielőtt kiadták?
(Nyilván tesztelték, de akkor meg hogy a bánatba gondolták ezt így kiadni?) -
zsolesz967
aktív tag
Ki se kellett volna adni előző generációs konzolokra,vagy ha igen,nem ebben a formában.Bár írják,hogy jövőre jön egy frissítés,dehogy az mennyire fog változtatni a minőségen...
-
hogabesz
aktív tag
Whoops
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen autót vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
- Konzol Screenshot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest