Új hozzászólás Aktív témák
-
[CsuCsu]
őstag
Azt azert tegyuk hozza, a kasztok azert voltak nagyreszt egyediek, mert a tobbseguknek csak 1-1 hasznalhato PVP es PVE specializaciojuk volt, ami nem feltetlenul jo a jateknak. A jatek tank / DPS / healer es melee / ranged felallasaban ertelemszeruen elkerulhetetlen az atfedes.
-
[CsuCsu]
őstag
Vannak kozos elemek es az alap persze ugyanaz, de a jatek dinamikaja teljesen megvaltozott. Regebben egy szerver egy kozosseg volt, nem volt atjaras. Egy dungeon-hoz es nehezebb kuldetesekhez csapatot kellett formalni, kommunikalni kellett emberekkel, aminek kozossegformalo ereje volt. Ez hianyzik a legtobb embernek, a jatek kozelebb allt egy MMORPG-hez, mint most. Jelenleg gombnyomasra csinal csapatot egy automatizalt rendszer kulonbozo szerverekrol osszedobva az embereket, akiket kesobb soha nem fogsz latni. Egyebkent a harmadik kiegeszito teljesen atformalta a Classic vilagat, a regi vilag es kuldetesek nem elerhetoek a legujabb kiadasban. A jateknak is volt egy allandosaga: a dungeonoknek es targyaknak csak egy verzioja volt, ranezesre lehetett tudni, ki mit ert el. A nehez bossoknak nem volt konnyitett verzioja, igy presztizs erteke volt, ha megoltel a klanoddal egy hirhedt bosst (ezek most mar nem szamitananak neheznek egyebkent). Vegezetul, sokak szeretnenek nosztalgiazni, amit csak most tehetnek meg.
A WoW nem az a tipusu jatek amugy, ahol szukseg lenne az engine ujrairasara, vagy uj reszekre. A kontinuitas fontos, a karakter fejlodese es a vilag bovulese. Egy karakter reset megolne, es tartalom se lenne annyi, mint most. Az engine pedig koszoni szepen, jol elvan. DX12-t tamogat tobbszalas optimalizalassal, szep rajzfilmszeru grafikaval, ami pont illik a jatekhoz. Ami gyokeres valtozast pedig jonak lattak a fejlesztok (volt sok), implementaltak mar a kiegeszitokben, nem kell ehhez uj resz.
-
[CsuCsu]
őstag
válasz pelgrim_v1 #3 üzenetére
Dehogy gond. Ez a true vanilla experience. Kene meg par lassu szerver is, hogy a lag okozta timeskip / evade is reprodukalhato legyen. Fasza volt AQ40-t raidelni es imadkozni, hogy ne boss kozben jojjon a lag spike Vicces egyebkent, hogy Naxx Anub'rekhan first kill pont ilyen lag alatt szuletett meg. Regi szep idok.
Engem amugy gyuloltek a szerveremen. Naxx / AQ40 gear dps warrior, osszeallva egy hordas priest-tel, mind control alatt zuztuk az allit. Azok az uzenetek amiket kaptam, te joeg. Kar, hogy elkavartam a screenshot-okat. Betegre rohogtuk magunkat (volt meg par buntarsam )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green , 100% akku, független
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi, új, 2026.12.ig garos
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -40% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple iPad Air 6gen ,Space Gray,M2, 11'',256Gb, Wifi+Cellular (eSim) független, új, 2027.12.ig garos
- Cooler Master 700W-os tápegység