Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
félisten
Sokkal izgalmasabb, h mi lett az autószerelés vége...
-
Sandrew
őstag
Rosszul fogalmaztam. Az "uj" 2006tol gyartott ha jol emlekszem passatban csak 2.0motortol volt 6sebesseges. Regink 1.9es volt szinten es 130lovas az 6-os volt.
-
Polllen
félisten
válasz
gamek!ller #108 üzenetére
Tudom, de muszáj volt.
-
Polllen
félisten
válasz
gamek!ller #106 üzenetére
Meg is adta a motornak, ami jár
-
Polllen
félisten
válasz
gamek!ller #101 üzenetére
Ne őrülj meg
-
Psychonaut
veterán
válasz
dízelracer #103 üzenetére
Igy van, ezt megerosithetem, csaladban is van ilyen 5.5-os Passat 1.9-es TDI, es valoban hatfokozatu a valtoja.
-
dízelracer
őstag
2001.05-havi 1.9D Passat hatos kézi váltóval Szóval nem tudom ti mikor vettétek de már egy évtizede biztosan kapható ilyen váltóval is.
-
Psychonaut
veterán
válasz
gamek!ller #101 üzenetére
Jaaa....
Igy mar mindjart mas.
-
gamek!ller
őstag
válasz
Psychonaut #99 üzenetére
Shell V Power Racing.....
-
keIdor
titán
válasz
gamek!ller #97 üzenetére
Az derék.
-
Psychonaut
veterán
válasz
gamek!ller #97 üzenetére
Aztak*rva! Hol sikerult igy belenyulni a tutiba?
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #97 üzenetére
Még pesten is 400ft körül van -
keIdor
titán
válasz
gamek!ller #95 üzenetére
Sztem az két év alatt meglesz, csak ne lenne ennyi az üzemanyag.
-
Polllen
félisten
A 100k a maximum, amit szerintem bele fog tudni tenni.
Ez már most pénznyelő, ahogy korábban írta valaki, drága és nem megbízható hosszú távon egy ilyen öreg autó. Ahhoz, h az legyen, az egészet fel kellene újítani, de az meg nem olcsó. Hacsak nem az idős szüleidtől vagy a szomszédtól veszed, akinél láttad, h bánik vele.
-
Polllen
félisten
Egy régi sima szívó diesel sztem többet is elmegy.
Viszont itt megeshet, h 3-5 éven belül a kolléga cseréli, addig meg 100k-nál nem hiszem, h többet beletesz, hacsak nem ezzel jár dolgozni nagyobb távolságra, de az meg nem lenne túl gazdaságos. Azért egy 21-23 éves autó fenntartása már nem a legolcsóbb móka, addigra a kaszniját is kell majd foltozgatni(ha még most nem is)
-
Sandrew
őstag
válasz
dízelracer #90 üzenetére
Amikor mi vettük csak 2.0pdtdi-től volt 6-os váltó.
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #86 üzenetére
Passat 1.9Tdi 150-nél 3000-t
-
keIdor
titán
válasz
gamek!ller #81 üzenetére
Áhh szerintem nem, azért az pörög 3-4 ezreket is.
-
Polllen
félisten
válasz
gamek!ller #65 üzenetére
Azért nem mindegy, h 200k v 350k km...
A 800k-hoz viszont drukkolok, remélem mások is, mert szükséged lesz rá.
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #77 üzenetére
Van neha ertelmetlen kerdesem de ezt kivetelesen nem anna szantam.
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #72 üzenetére
Talan ha leirtad volna akkor nem kerdeztem volna meg.
-
truba
tag
válasz
gamek!ller #70 üzenetére
Felújításnál nekem anno volt: szelepülés csere, szelepvezető csere, szelepek, szimeringek, szelephézag kiegyenlítők, rugók, és egyéb javítások, pl. mosás stb. 2009.-ben fizetem 97.000.Ft.-ot abból 47.000.Ft.-volt a munkadíj. Igaz az Astra 8 szelepes volt.itt csinálták
Azért én a helyedben utána számolnék az alkatrészáraknak. A szakműhely kb.-15% kedvezményt ad ha nála vásárolsz alkatrészt is.
-
keIdor
titán
válasz
gamek!ller #72 üzenetére
Mondjuk szerintem semmi olyat nem kérdezett, amivel ilyen hangnemet érdemelne.
De vedd úgy bele se szóltam. -
gamek!ller
őstag
Minek feleslegesen beleszólni olyanba amiről nem tudsz? De ha ennyire érdekel: A szervó olajam fáradt, habzik és nehézkes. A fékolajat jobb cserélni néha és az előző tulajnál nem volt. A váltó olajban kamion váltó olaj van és a 2-est hidegen nehezen veszi. Elégedett vagy?
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #68 üzenetére
Minek csereli feleslegesen az olajakat?
-
gamek!ller
őstag
-
truba
tag
válasz
gamek!ller #68 üzenetére
Ilyet én még nem hallottam, hogy csak 8-at lehet venni egyben. Bárdinál egy darabot is lehet rendelni. Viszont abban igazad van, hogy ilyen esetben érdemes a hengerfejet teljesen felújítani. Ez szak műhelyben alkatrész költség+ 45-55e Ft. munkadíj szokott lenni.
-
gamek!ller
őstag
Annyit tudott mondani, hogy ha a szelepek mentek el benne, akkor érdemes kicserélni mind a 16db-ot mert 4-et amúgy sem tud (8db-os szettben lehet csak rendelni) kicserélni, másrészt meg 2.300ft darabja és lehet, hogy 1 hónap múlva meg a másik 8 db menne tönkre.
Megbeszéltünk még annyit, hogy kicseréli a szervó olajamat is, a fékolajat is és a váltóolajat is. Holnap felhív mielőtt nekikezd, hogy menjek le.
truba: Ha a szelepeket cserélni, így is úgyis kell sikoltatni és tömítést cserélni.
-
truba
tag
válasz
gamek!ller #65 üzenetére
Akkor jól írtam neked fentebb a szelep gondot, mondjuk ilyenkor meg érdemes a komplett hengerfejet felújítani szakműhelyben.Igaz ez nem olcsó mulatság, de utána kitart jó sokáig.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
gamek!ller #65 üzenetére
Árra mit mondott? Majd még kitalálja? Remélem nem lesz igazam, és megjavítja a gépet.
-
gamek!ller
őstag
Voltam lent a szervizben, azt mondta a Csabi, hogy reggel beindította és nem hengerfej. Ment mind a 4 henger majd ahogy szépen lassan melegedett úgy járt egyenetlenebbül. Valószínű szelep adta meg magát egyik pillanatról a másikra. Most is azt mondta, hogy jó állapotban van a motor és kicseréli ami rossz majd utána jó pár évig jó lesz.
179k-t mutat, de aztán kitudja. Magyar használt autó piactól nem vártam csodát és amúgy sem érdekel, hogy mennyi van benne különösebben. Nem úgy működik ez a dolog, hogy eléri a 350.000-et a mutató aztán hopp vége a kocsinak. Ha rendben van tartva elmennek ezek a motorok 7-800.000km-ert.
Felhívtam a Fordot, tényleg 10Bar a normális. Ma úgy is fogadott a szerelő, hogy elnézte és 10 bar a jó nyomás. Valószínű a 3-as hengerben mentek el a szelepek.
-
DeltaPower
addikt
válasz
gamek!ller #53 üzenetére
haynes 10-et ír, nem tudom innentől, melyik a valódi
mindenesetre ha két henger közt égett át a tömítés, akkor nem ugyanakkora nyomásnak kellene lenni mindkét hengerben? elvileg a tömítetlen részen kiegyenlítődik
remélem nem jársz úgy, mint én a fiestával vételkor, 9,5-9-6,5-4,4 baros kompressziók voltak, teljes újragyűrűzés kellett neki
-
Thome
veterán
-
truba
tag
Ez azt jelenti, hogy a turbó kiszerel, szétszed, megtisztít, kopó alkatrészek cseréje az ebayről rendelt gyári javító készlettel. Szerencsére egyből megtaláltam, hogy mi gond: a turbina oldali labirint gyűrű elkopott. (sublerrel megmértem a fal vastagságot, gyári méret: 1.1.mm, kopott alkatrész: 0.67mm) A régi gyűrű mellett átfújt a kipufogó füst, és a kenőolajat befújta a motorba, igen csúnya olajfogyást produkálva( 1000km/1L olaj).
Szerencsére a főbb alkatrészek, mint pl. a tengely+ lapátok+álló alkatrészek kopása nem mérvadó.( néhány ezred, ill. század mm, bőven tűréshatáron belül)
Az ebayes tippet egyébként egy öreg szakitól kaptam.Elérhetőségét fentebb már linkeltem.
-
keIdor
titán
Ha már látom volt téma a Suzuki... én se vennék, ültem párszor már új meg régi Swift-ben is, kényelmetlen az egész, kicsi is, nem vagyok nagy ember, de el se fértem hátul, szerintem lomha is... utaznék én is inkább tömegközlekedéssel, mint hogy pénzt adjak Suzukiért. Bár vannak jó ázsiai autók én még mindig csak németet vennék, egyrészt mert elfogult vagyok, másrészt meg úgy isten igazából csak azok tetszenek és csak azokat tartom megbízhatónak, igaz áruk is van, de legalább van mire elkérni az árat.
-
keIdor
titán
Akkor azért lesz rá költve mégis. De akkor miért mondták 2 hete, hogy csudajó állapotban a motor?
Amúgy abban a motorban tuti nem 178.000km van vagy mennyit mutat az óra.
-
pro70
senior tag
Első mondeos irokmányodnál írni akartam hogy vigyázz a motorra...2003-ba vettem svájcba egy 2.5-öst....hívtam spanom, elkezdtem bediktálni a paramétereket a vám miatt és már akkor óva intett a 2 literestől....Motorfelújítást hanyagolnám ha előtte f@sza volt, nem zabálta az olajat, nem füstölt...szerintem csak a 3-as hengerrel foglalkozz
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #51 üzenetére
Ha át van égve a tomites johogy nem fog menni az a henger normálisan csak ott fog pofekelni.
-
gamek!ller
őstag
válasz
DeltaPower #52 üzenetére
A ford mondeo klubban 13 bar-t írnak és a szerelő is annyit mondott..
-
DeltaPower
addikt
válasz
gamek!ller #51 üzenetére
nem rohadt sok az a 13 bar gyári értéknek? úgy tudom ezeknek 10 bar a gyárija, pont amennyit a 4-es hengereden mértek
-
gamek!ller
őstag
válasz
Vakegérke #48 üzenetére
Csak nem hülyít. 3 autót szervizelünk nála a családból és mindenkit ismer. Tudja, hogy velünk nem érdemes játszani.
Amúgy kb 5 perce volt rám, tele volt minden autókkal és mondta, hogy ma nem tudja megmondani mi a baja pontosan. Azt mondta, hogy lehet csak átégett a tömítés.. Én ezt azért nem értem, mert attól mennie kéne még a hengernek nem? Vagy akkor megáll az is? A 140.000-ben benne van a váltóolaj csere, a szervó olaj csere, az összes szűrő, stb.
-
Polllen
félisten
válasz
gamek!ller #40 üzenetére
Igazából kb. borítékolható volt, hogy költeni fogsz egy '93-94s autóra, de... Remélem csak tömítés csere.
Elég húzós a vételár több, mint felét elkölteni a verdára, h guruljon, mert azért fiatalabb nem lesz, se hiba mentes. Ha nem ez álmaid autója, ne ess abba a hibába, h mindent kicseréltetsz rajta jóra. Most még "csak" lehet 500k, aztán jövőre még pár száz, és két év alatt elköltöd azt az összeget, amiből akár már autót is vehettél volna, miközben még mindig ugyanabban az öreg, hibákkal küzdő verdában csücsülsz...
Volt 23 éves autóm.
-
bozont
veterán
Tényleg érdemes lenne több szervizben érdeklődni az ár iránt. Nekünk is hasonló problémánk akadt a '92-ben gyártott Opel Astra Kombival és 100eFt lett a vége. Azért mégis csak 40k-val kevesebb és ebben benne van: komplett gyűrűcsere, hengerfejtömítés, besült szelepek, olaj és szűrőcsere, motor teljesen megtisztítva, meg még néhány apróság.
-
Vakegérke
félisten
140?
LinkEz a "leszedi a pillangószelepet" mit jelent pontosan? Hülyítés szagot érzek.
-
Thome
veterán
Drágább lesz a leves ha így halad, mint a hús...
-
Raucher
tag
válasz
gamek!ller #45 üzenetére
Igen, ezt megértem.
-
Raucher
tag
válasz
gamek!ller #40 üzenetére
"..pont fél milla de akkor semmi baja nem lesz."
Egy darabig.
A várható forgatókönyv:
50 Ft-os szimering gyűrű hibája miatt komplett főfékhenger csere.
Kerékagy csere
Kuplung javítás
Fékrendszer javítás.
Következő motorprobléma
...Úgy kell tolni bele az autóba a pénzt, mintha új járművet lízingeltél volna. De nem havonta kell fizetni, hanem évente egyszer-kétszer. A végeredmény egy jármű ami drága, de legalább kevéssé megbízható.
Tudom, kipróbáltam egy Focus-al. A hibát ott követtem el, hogy nem volt szívem időben megszabadulni tőle.
-
Nordic
Közösségépítő
Én azért mindenképp meggondolnám azt a szerelőt. Ha javasolhatom, megpróbálhatnál egy másik szerelőhöz is elmenni(akár másik városba is), mert akár tízezreket is spórolhatsz, ha mást derítenek ki. Egy olyan szerelőben, aki csak találgat én nem bíznék meg 100%-ig.
Én mikor megvettem a drágámat, akkor természetesen én is hamarabb jutottam el szerelőhöz, mint akartam. Hazahoztuk(kb. 18km), odaadtam a sógornőmnek hagy menjen vele egy kört, kb. 3km után lefulladt gázadás közben. Utánna vezethetetlen volt, rángatott, kihagyott, nem indult. Szerelőhöz el, ott volt 2 hétig, de csak találgatott(volt gyertyacsere, motorszétkapás). Akkor megfogtam, elhoztam(persze nem fizettem, csak a gyertyákért), elvittem máshoz. Az a hiba leírása után elvitte egy tesztkörre(az előző szerelő még ezt se csinálta). Mondtam, hogy volt gyertya csere is, de semmi javulás, rögtön közölte, ha a gyertya lett volna a ludas, akkor nem tudna 40-ről 5. sebességben nyugodtan gyorsulni, akadozás nélkül. Elhittem mert megmutatta. Engem kidobott otthon, majd elvitte a műhelybe az autót. Egy óra múlva vissza is hozta, mondhatom hiba nélkül. Kiderült, hogy az üzemanyagszűrő úgy el volt tömődve, hogy szinte semmi benzint nem kapott a motor. Mikor megvettük, azonnal teletank lett a vége, és ház ez gyorsan bemosta a mocskot a szűrőbe. Azóta is ahhoz a szerelőhöz hordom az autómat(utólag megtudtam, hogy 10+ éve gyári Ford szervízben dolgozik Fóton
). Bocs ha kicsit hosszú volt, csak jelezni akartam, hogy érdemes a szerelők között is próbálkozni, mert nem biztos, hogy a legközelebbi a legjobb(vagy ismerős, vagy haver). Lehet egy vadidegennel jobban járnál...én jobban jártam.
truba: Mi az a truba verziója?
Kikapod a motorból?
-
truba
tag
válasz
gamek!ller #7 üzenetére
Ha magas lesz a javítás költsége, akkor én inkább keresnék egy komplett motort. Rengeteg helyről lehet venni, sok helyen még garanciát is adnak.
Más: Ez a hengerfej nem biztos? Akkor ez a szerelő igen furcsa, nekem anno az Astránál a mester kb. második indítózásnál megmondta mi a baj. ide járok nem drága a hely, és marhára értenek hozzá.
Egyébként pedig a használt autó lutri, én kb. 8 hónapja vettem egy 10 éves használt kocsit Volvo s40) megbízható helyről, 1.200.000.Ft. Most kiderült szar a turbója, javíttatás 130.000.Ft, új turbó 220.000.Ft. Truba verziója: 35.000.Ft.
-
gamek!ller
őstag
Összesen, mindennel együtt eddig amit kiadtam a kezemből az 360.000. Ha most még azt a 140-et ráköltöm, pont fél milla de akkor semmi baja nem lesz.
Amúgy elfelejtettem írni, hogy ebben a 140-ben benne van a teljes "átmosás", vezérlés csere, benzinszűrő, alapjárati motor, pillangószelep tisztítás, stb.
-
aero.
veterán
Hé, nem vitatkozunk!
Stabilitás más kérdés, nem arról volt szó. Na de ennyit is erről, nem azért jöttem, hogy csúnya Suzukikról diskuráljak, főleg nem más topikjában. Megvan a véleményem róluk, nem veszek soha Ignist, se régi Swiftet.
gamek!ller: Mennyibe van eddig akkor mostmár?
-
gamek!ller
őstag
Suzukis témákkal át lehet fáradni máshová.
-
Samus
addikt
Szerintem nincs semmi baj a régi Swift-el, igencsak kényelmes. Bár kicsit jobban is mehetne hátra az ülés, és lehetne több hely a vezetőoldalon lent a lábnál, de egyébként nincs vele baj. Egy 17 éves autón van probléma, Suzukival is, például lassan kipufogórendszer csere lesz (20k+munkadíj), de hátsó tömítés kell a dob elé (meg a dobot sem ártana cserélni, mert kezd lyukadni) mindenképp, lehet, hogy szidjátok, hordjátok, de ha az kell neked, járj busszal. Én rühelltem a Suzuki-t, lehet (amíg nem az lett), jobban jártam volna egy másik autóval (lett volna választék, még 300k-ért is), de az is biztos, hogy nem vinne el 5 literrel sehová (és én pedig 17 éves dízelt nem venném semmi pénzért, sőt, még 10 évest sem nagyon...). Lehet, hogy nem tökéletes, és 50 pacival nem én leszek a "Jani", aki szarrá pörgeti a kereket a zöldnél, és majd jól legyorsul mindenkit, de amire vettem, arra jó. Olcsón és kényelmesen vigyen el A pontból B-be. Az oktatóm mondta: nézd, lehet, hogy nem a Kánaán, nem csillogó luxusmerci, de tankolni kell bele, néha egy kis olaj bele, és gumit kell tenni a lábára, és a világból is kivisz, egy szó nélkül. Az 1.3as Swift-be (a régi típusú, de újabb kiadású, ferdehátú) két év alatt 150 000 kilométert tett bele (vagyis a tanulók), (én 17 évesen vettem 92k kilométerrel...) és nem volt problémája. Pedig elhiheted, hogy hány ember tanult abban az autóban, és mennyire kímélték...Nem akarom fényezni a Suzuki-t, de az is autó, ha szereted, lelke van.
Négyütemű Trabantról váltottam, egy álom volt beleülni a Suziba...
-
Sandrew
őstag
185-s 15-s felnikkel virsligumi ?
Gondolom akkor te sem vezettél még ignis-t mert elég stabil csak normális gumi/felni kell.
felszereltség függő
wagonr szebb mint az ignis? neeee. najó érdemes leállni mert mindenkinek más forma jön beBár mindenkinek más az izlése
dara:
jaja
az tényleg egy okádék. -
gamek!ller
őstag
A suzuki témára többet nem reagálok mert csak flame lenne a továbbiakban.
Azt pedig, hogy jól választottam e kocsit még nem tudom. Ha meg lesz csináltatva többet fog érni mint egy Ignis abban biztos vagyok18 éves mondeo-t az emberek 99%-a nem akar venni? Jah mert biztos annyi rosszat hallani róla mint egy Suzukiról
Kérlek szépen azért nem akarnak az emberek 18 éves Monde-ot venni, mert mindenkinek új kell (ahhoz képest, hogy egy hűtő-t nem tudnak megvenni banki hitel nélkül..)
-
aero.
veterán
Ezerszer Mondeo, mint egy Ignis. Az Ingis ahogy kinéz, az egy okádék. Virsligumi magas karosszérián, gagyi felfüggesztés kilátszódik, bóvli hátsó lámpák, gagyi az egész. Még egy SsangYong is szebb nála. Pfejj. Mennyiért is lehet venni? 6-700 ezer? Rámegy még 100 a kötelező cserés dolgokra.
Ez meg még így is ezalatt az összeg alatt marad, és élvezetesebb vezetni. Ez megér hosszútávon százezreket.
A fenti az szigorúan szubjektív vélemény. Inkább járnék busszal. 2005 utáni Swift más tészta, az kéne, volt is, de az nem jön ki 500-ból.
-
dízelracer
őstag
Én hamarjában kitolnám a szerelő udvaráról a kocsit. Fogalma sincs mi a baja még le sem szedte a hengerfejet de már látatlanba megállapítja, hogy 140k-ból megáll a javítás? Jajj...
Használt autónál szerintem ilyesmi "belefér". Hasonló korú autók bármelyikénél előjöhet ilyen gond szóval no para. -
k.
őstag
válasz
gamek!ller #24 üzenetére
Az emberek 80%a nem akar suzukit venni?
Hol laksz?
Igen, nem akarnak, mert azthiszik az a régi swift szint még mindig. Közük nincs hozzá. Alapvetően nem érdekel, ki mit gondol, havernak is szoltak be 20 éves Escortból, hogy szar a Wagonja, kicsit vicces volt nézni..
Sokan csak önigazolásból nézik le. Az fos, az igy az ugy. Oké, szíve joga, le is szarom, de te sem vagy épp a jól választottam kocsit mintapéldája, ennek fényében vicces ez a kijeletésed.
18 éves Mondeot az emberek 99%-a nem akar venni.
Részemről is vége, téma lezárva! -
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #24 üzenetére
Nem istenítem én csak ha egy jó állapotú suzukit veszel arra 1forintot nem kell költened.
Nem akar. Miért? mert suzuki és fujj égő. De az is érdekes, hogy mo-n minden 5. autó suzuki
Na de akkor téma off.
Illetve szerintem aki 300k körül vesz autót annak a 75%-a suzukit fog venni
-
Sandrew
őstag
válasz
Psychonaut #21 üzenetére
Inkább annyit írj csak, hogy régi swiftet
gamek!ller:
akkor az valami elcseszett ignis lehetna mindegy...
-
gamek!ller
őstag
Nem haragszom, ugyan miért tenném. Igazából, hogy belenyúltam e a szarba még nem tudom, még az is lehet. A magyar használt autó piac már csak ilyen. Semmi nem garantálja, hogy 3 hét múlva nem jön elő más, csak bízni tudok.
Kizashi-t szerintem ne vegyük ide, az egy egész más kategória. Azt elfogadnám. Gyerekek. Lehet jó autó a Suzuki, de attól én még nem veszek. Meghagyom a jó suzikat nektek. Van Ignis a családban. Még a régi trabantunk is kényelmesebb nála.
-
Psychonaut
veterán
válasz
gamek!ller #16 üzenetére
Eleg volt nekem azon tanulni, mondhatja barki, hogy milyen jo...NEM AKAROK TOBBE SUZUKIT VEZETNI!
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #16 üzenetére
Indokold már meg légszíves mi a baj egy "új" swiftel vagy egy kizashival? Ignis is tökéletes 1M körül marha jókat lehet kifogni. Kizashi már más kategória
-
k.
őstag
válasz
gamek!ller #14 üzenetére
Swift 700ért?
Annyiért Ignis van. Azért az már szint. Vagy 2000-es VW polo, 2 légzsákkal és tsaival.
Nem lenézésből irtam a dolgot, örülök, hogy szereted az autót, de ez a ráköltési hullám messziről látható volt. Mindíg ez van. Olcsó húsnak, ahogy ugye a mondás tartja..
Ettől függetlenül, rendben lesz ez-talán?- , hogyha erőt/pénzt/energiát nem kímélve foglalkoztok vele, a kérdés az, hogy mennyit éri meg rá költeni. -
Viktor77
titán
válasz
gamek!ller #14 üzenetére
Ezzel magadat nyugtatod. Kezd látszani, hogy belenyúltál a szarba. Ne haragudj, de én ezt gondolom.
Erre a mostani hibára gondoltál? Megjavíttatod, oké. És mi garantálja, hogy 3 hét múlva nem jön elő megint egy ilyen (mármint összegű) ?
Loveless: Nem.
-
gamek!ller
őstag
Hidd el, hogy ennek az autónak sem volt baja 50.000 és 75.000km között..
Suzuki-t meg akkor sem vennék ha nem lenne más lehetőség. Az előbb írtam, hogy inkább busszal járok.Nem vagyok elszállva, csak egyszerűen nem szeretem a márkát pedig volt már egy pár a családban (hozzáteszem most is van).
-
Sandrew
őstag
Volt ignisünk 2évig. 50k km-el vettük 75-el adtuk el. Muter használta semmi az ég világon nem kellett hozzá csak olajcsere volt és tankolni kellett. Wagon nem jön be de szerintem ignissel nincs baj. Bár neki gondolom nem tetszik meg égő a suzuki. Pakolni sem tud bele. Nem vitának írtam gk mielőtt baj lenne.
gamek!ller:
nagyon el vagy szállva, vagy nem ismered a suzukikatha rohad az alja törött volt. nekünk kb 15-20swift volt és egyik sem rohadt.
-
gamek!ller
őstag
Ja vettem volna 600-700-ért egy megbízható autót. Na ne nevettess.. Vettem volna egy Swift-et (inkább ne legyen autóm) amire úgyis rá kell költenem talán ugyan ennyit, hogy jó legyen. Álljon meg ennek a javítása csak 600.000 forintba mindennel együtt. De akkor lesz egy full extrás igen jó autóm ami még jó pár évig autó is marad.
Gondolkoztam én ezen esküszöm, de arra jutottam, hogy inkább veszek olcsón egy autót aminek lehetnek hibái, viszont tudom, hogy ha megcsináltatom legalább tudom, hogy meg van csinálva. Haver most vett nem régen egy 97-es swiftet 520.000 forintért. Állítólag minden jó rajta. Ahhoz képest lefúj a kipufogó és szét van rohadva az alja, csapágyas volt a jobb hátsó kerékcsapágy, stb..
-
k.
őstag
Vett volna egy ignis-wagon cuccot-tudom fos, phüjj, a szarja, és különben is a légyfingtól meghalnak benne- vagy egy jó F astra-t(2002eset...) és probléma évekre megoldva. Ez egy 17 éves kocsi, hibátlan "tök olcsó" sosem lesz.
Az viszont tény, hogy akkor nem lenne blog, amit lehetne olvasni, annyira érdektelen lenne a dolog
-
k.
őstag
válasz
gamek!ller #7 üzenetére
Sajnos a végén kiderül, hogy érdemesebb lett volna félretenned egyben 6-7 kilót és venni egy megbízható autót.
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #9 üzenetére
Hopp. Most látom csak tippelgetés van. Az más.
-
Sandrew
őstag
válasz
gamek!ller #7 üzenetére
De továbbra sem értem ha csak a tömítés égett át miért akarsz felesleges pénzkidobást? Miért nem elég egy tömítés csere? Apám autószerelő volt mutattam neki ezt a cikked ő se érti.
-
gamek!ller
őstag
Nem tudom komplett motort venni és nem is akarok mert nincs megbízható forrásom és mert a motor jó, csak a hengerfejjel van gáz. (vagy nem.) Egyszer sem forralta a vizet, nem volt víz az olajban, stb. A hengerfej csak 1 tipp volt, holnap szétszedik és 4 órára megyek le és felvázolja a helyzetet.
-
Sandrew
őstag
Autó fele a 140k kb. Nem éri meg ennyit rááldozni.
Régebben enyhén törött suzukikat vettünk megcsináltuk őket majd eladtuk volt 150-250k haszon. Egyikben repedt volt a motor. 60.000 Magyar Forintért vett apám egy keveset futottat a bontóban.
Szóval el nem tudom képzelni mi tud egy sima felújításban 140-be kerülni? Esetleg úgy, hogy 100k a munkadíj+haszonMás:
Illetve alapjáratot gondolom baromi egyszerű megcsinálni.
Mi a hiba?1bejegyzésben láttam:
Gyertyacsere: 178.500km
Olajcsere: 179.000kmMegteszi az 378.500km illetve 379.000km-nek is. Ha valóban annyi lenne benne semmi ilyen hiba nem jönne elő. Bár gondolom óra állásából írtad az értékeket.
Sajnos szépen le fog húzni ahogy látom
-
truba
tag
Ez biztos így van?
Én azt hittem ha nincs a hengerben kompresszió akkor annak általában ezek az okai lehetnek:
1. törött szelep
2. átégett dugattyú tető
3. a hengerfej repedt-vetemedett a gyertyák körül
4. laza gyertyák
5. kopott dugattyú gyűrűk
6. legvégső esetben hengerfej tömítés hibájaAmikor nekem hasonló problémám volt az Astrámon akkor a szeleppel volt gond, ekkor mondta a szerelőm, hogy ilyen esetekben mint ez( kompresszió ) csak nagyon ritkán okoz gondot a hengerfej tömítés. Egyébiránt pedig ha át ég a tömítés, annak üzem közben látható jelei vannak: pl. fel forr a víz, füst száll a motortérből, olajos lesz a hűtővíz, vagy vizes az olaj.
Ha ez vigasztal akkor nekem pedig a Volvomon ( az Astrát eladtam) a turbót kell javítanom: br.220.000.-Ft.
-
Sandrew
őstag
Minek felújítani a komplett motort? Kell egy hengerfejtömítés és kész
140-ért már veszek egy másik motort bele.
-
Psychonaut
veterán
Hat ez jo szar lehet, az egyetlen "pozitivum", hogy elobb-utobb meg kellett volna igyis-ugyis csinaltatni. Bar gondolom ez nem vigasztal.
-
gamek!ller
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Pro 6 fekete
- Xiaomi 14 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest