Új hozzászólás Aktív témák

  • rover45

    őstag

    Garanciális ügyintézés:
    2023 januárjában vetettem egy barátnőmmel Németországban, amazonról egy 6a-t. Imádtam, szerettem, nincsenek nagy igényeim, tökéletes telefonom volt. 2024 nyara óta, néha elkezdett megjelenni a kijelzőn A függőleges csík.
    Aztán ez október, november magasságára állandósult. Alapvetően nem zavart, de úgy voltam vele, mivel 2 év garancia van rá, le fogom gariztatni.
    Felvettem a kapcsolatot a google ügyfélszolgálatával, lefutottuk a kötelező köröket (újraindítás volt-e, sw frissítés ...). Megkérdezték, hogy a kereskedővel felvettem-e már a kapcsolatot. Mondtam, hogy még nem. Javasolják, hogy először ezzel kezdjek. Rendben.
    Bejelentkeztem az amazon fiókommal, elkezdtem az ügyintézést (online chat), sejtettem, hogy gond lesz abból, hogy nem az én fiókomból rendeltük, de először innét próbálkoztam be. Majd elkértem a barátnőm hozzáférését, megvoltak itt is a kötelező kérdések,aztán jelezték, hogy a Google-el kellenne intéznem a javítást. Elmondtam, hogy ezzel kezdtem, ők irányítottak az Amazonhoz. Ezt azonnal tudomásul vették és elmondták, hogy csomagoljam be a készüléket, küldenek egy nekem díjmentes csomagcímkét, ragasszam fel, adjam át a DHL futárnak és ha megkapták a készüléket, akkor 5-7 munkanapon belül visszautalják a készülék vételárát, mert ők nem foglalkoznak javítással. Meglepődtem, hogy a hanyatló nyugaton ez így megy, se egy fénykép a készülékről, semmi és mivel nagyon szerettem a készüléket még el is gondolkoztam, hogy inkább használom így tovább, de végülis regisztráltam a csomagcímkével egy felvételi időpontot és feladtam. 2023-ban 330 EUR ért vettem a készüléket, majd 2 év elteltével visszakaptam a 330 EUR-t.

Új hozzászólás Aktív témák